Esileht Ilu ja tervis Kui kaalud 105 kg ,ühineme-toetame

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 107 )

Teema: Kui kaalud 105 kg ,ühineme-toetame

Postitas:

EI saa jagu oma kaalust.
Aastaid kõigub 95-105 vahel.
Raske üksi, pole toetus,eeskuju.

Aastaid tagasi oli siin grupp. Keegi tegi isegi tabeli jne.
Väga huvitav oli ja mulle isiklikult aitas kaalu stabiilselt langetada, hoida.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.11 00:25; 22.11 20:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kaalun 103, aga ma ei näe, kuidas mingi tabel mind aidata võiks? Mis tabelit silmas pead?
Tee ise see tabel ja jaga meiega?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ühineks küll, aga siin ei liigu ju eriti rahvast. Kui ajaviite alla viia, siis ehk oleks rohkem lootust. Rohkem niisama kiibitsejaid oleks ka muidugi, aga mind see ei segaks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 20.11 09:31; 02.12 00:41; 03.12 23:34; 05.12 13:42; 08.12 23:58; 08.01 00:16; 21.01 00:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga mis see põhiline komistuskivi on? Kui aastaid oled maadelnud, siis ilmselt tead põhitõdesid, mis sa siis teed kui -10kg saad alla? Ja mis siis muutub kui need 10kg tagasi tulevad? Äkki aitaks kellegi reaalne toetus, keegi kellega koos jalutamas käia ja toidu teemadel rääkida jne?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga miks see toetusgrupp (näiteks Fitlapi oma) hea on? Mis ta teeb?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma soovitan teie grupile nime, kui seda veel pole.
Grupi nimeks võiks olla ” Sai, ole üksi!!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.

Oota, 1 jaanuar pole veel käes.
Sellist asja on siin varemgi tehtud:
01.01 alustatakse grupiga. Algajaid on umbes 10 ringis. Esimene nädal on täitsa ok. Teine nädal hakkab see jauramine peale: onu sünnipäev, gripp, vihmased ilmad, kaalul patareid tühjad, unustasin kaaluda, nii palju muid muresid, et ei jõudnud, saanud, tahtnud, osanud.
Kolmas nädal on umbes 50% alustajatest kuskile kadunud.
Neljas nädal on siin heal juhul 1- 2 inimest.
5 nädal on ka teema- algataja kadunud.
Kuid pole hullu, õnneks tuleb varsti uus uus aasta.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga miks see toetusgrupp (näiteks Fitlapi oma) hea on? Mis ta teeb?

Toetusgrupp ju toetab. Kõik teevad ühise eesmärgi nimel tööd. Saab oma muredest rääkida, küsimusi esitada ning teiste muredest ja küsimustest õppida. Juba see teadmine, et sa ei ole üksi ja et teistel on samasuguseid kogemusi kui sul annab palju motivatsiooni juurde. Teiste edulood on samuti motiveerivad, nii on raskem probleemidega silmitsi seistes käega lüüa. Kui teised saavad, siis saad sina ju ka.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

EI saa jagu oma kaalust.
Aastaid kõigub 95-105 vahel.
Raske üksi, pole toetus,eeskuju.

Aastaid tagasi oli siin grupp. Keegi tegi isegi tabeli jne.
Väga huvitav oli ja mulle isiklikult aitas kaalu stabiilselt langetada, hoida.

Mina alustasin iseseisvalt 20.08.2017 ja kaal oli 107 kilo. Ütlen ära, et ma ei ole eluaegne paks, nt. 25-aastaselt olin 65 kilo ja 30-aastaselt olin 72 kilo, pikkus 172 Praegu olen 50+ vanuses. Kolme kuuga olen kaalu saanud alla 12 kilo. Kavatsen jätkata, eesmärk on 84 kilo. Tean, et see liigitub ülekaalu alla aga 10 aastat tagasi olin selles kaalus ja nägin igati hea välja. Plaan on see kaal saavutada järgmise nelja kuuga. 80% moodustab söömine ja 20% liikumine. Liigun päevas 5000-6000 sammu.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt 22.11 11:22; 25.11 12:55; 26.11 19:38; 28.11 23:42; 16.12 22:44; 25.12 17:11; 26.12 08:07; 31.12 05:32; 01.01 15:55; 16.01 09:04; 26.01 19:36; 28.01 18:38; 28.01 22:13; 29.01 09:31; 29.01 17:40; 30.01 14:54; 05.02 21:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina liitun ka. 176/112.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt 22.11 11:27; 18.12 15:03; 24.12 12:33; 25.12 23:03; 26.12 01:08; 27.12 01:02; 27.12 11:02; 27.12 14:18; 31.12 10:32; 04.01 09:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina oma 105 kg juures kurdan ainult seda,et ilusaid riideid ei ole. Tervis veel siiani korras.
Teen rasket tööd ,seisan jalgadel 8 h ja tõstan asju st.liigutan piisavalt. Peale tööd aga koju,kõht täis ja vajun diivanile 🙁

Eesmärk oleks kaaluda ka 80-85.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.11 00:25; 22.11 20:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma pakuks ühe mõtte välja, mis võib kõiki tublisid kaalulangetajaid ehk aidata. Ma olen oma ülekaaluliste patsientide pealt näinud, et väga palju aitab kaalu alandamisel kaasa see, kui inimene hakkab mõistma, kuidas meie keha on üles ehitatud – peamiselt see, et miks meie keha on loodud talletama rasva, kuidas toimivad heaoluhormoonid, kui oleme midagi maitsvat söönud, mis põhjusel me tahame süüa just neid kõige kaloririkkamaid toite jne. See on puhas bioloogia, me ei saa sinna suurt midagi parata, sest see on meie loomuses teatud viisil käituda. Kuid oma käitumise ja isude mõistmine on paljusid inimesi aidanud neid aspekte kontrollima hakata. Psühholoogiline aspekt on toitumise juures väga oluline ja võib olla on just see puudu, mis lubaks lõplikult kaalu alandada. Ma ei ole jõudnud sellest ise veel midagi kirjutada, kuid mõned päevad tagasi vaatasin diabeediteemalist dokumentaali, kus oli 2 osa toidusõltuvusest, sest 2. tüüpi diabeetikud tavaliselt on ka ülekaalulised ning neist paljud söövad üle. Ma tegin neist kokkuvõtte ja kui tundub, et seal on midagi, millega suudate samastuda, siis saate ise märksõnade järgi seda asja edasi uurida, mõne raamatu vb lugeda vms. Esmalt soovitan lugeda seda osa: https://www.elustiilimeditsiin.ee/filmide-ulevaade/ithrive-kuues-osa-kolm-surmavat-naudingu-loksu/. Seal räägib enese saboteerimisest, põhjustest, miks te tahame töödeldud ja kiirtoitu süüa ning üldsegi mitte salatihakkimisele aega raisata, millest isud tekivad jne. Kui see tundub huvitav, siis soovitan ka eelmist osa lugeda, kus räägitakse naudingu lõksudest.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oota, 1 jaanuar pole veel käes.
Sellist asja on siin varemgi tehtud:
01.01 alustatakse grupiga. Algajaid on umbes 10 ringis. Esimene nädal on täitsa ok. Teine nädal hakkab see jauramine peale: onu sünnipäev, gripp, vihmased ilmad, kaalul patareid tühjad, unustasin kaaluda, nii palju muid muresid, et ei jõudnud, saanud, tahtnud, osanud.
Kolmas nädal on umbes 50% alustajatest kuskile kadunud.
Neljas nädal on siin heal juhul 1- 2 inimest.
5 nädal on ka teema- algataja kadunud.
Kuid pole hullu, õnneks tuleb varsti uus uus aasta.

Tuttav teema jah ja sina ka jälle siin ainult kriitika ja ei ühegi ettepanekuta.
Loomulikult ka täiesti kindel, et mitte ükski neist varasematest alustajatest ei jätkanud ilma tabelita.

Arvan, et iga algus on parem, kui üldse mitte alustada ja praegu on veel eriti hea seda teha – natukene kilosid enne jõule maha raputada, miks mitte!
Kui keegi leiab, et see võiks aidata – siin on teile tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1W2GS3nv3CdhcocNUkiv7ci3nZAWTbHJn0KAqywd5pB0/edit?usp=sharing
Mina selles kaalukategoorias pole ning isegi ei langeta (enam), aga teekond on mulle tuttav.
Pane tabelisse oma (hüüd)nimi, algkaal sobival päeval käesoleval nädalal ja edaspidi samuti lisa oma kaal kord nädalas endale sobival päeval. Nüüd aga raskem koht – lisa sinna ka eesmärk, milline võiks olla sinu kaal kuu aja pärast ehk jõulueelsel nädalal.
Läks! : )

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 22.11 22:02; 23.11 18:06; 24.11 22:44; 25.11 22:08; 26.11 18:18; 27.11 07:23; 28.11 07:21; 28.11 13:40; 27.12 23:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pane tabelisse oma (hüüd)nimi, algkaal sobival päeval käesoleval nädalal ja edaspidi samuti lisa oma kaal kord nädalas endale sobival päeval. Nüüd aga raskem koht – lisa sinna ka eesmärk, milline võiks olla sinu kaal kuu aja pärast ehk jõulueelsel nädalal.
Läks! : )

Võtad ehk maha kohustuse sisse logida?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oota, 1 jaanuar pole veel käes.
Sellist asja on siin varemgi tehtud:
01.01 alustatakse grupiga. Algajaid on umbes 10 ringis. Esimene nädal on täitsa ok. Teine nädal hakkab see jauramine peale: onu sünnipäev, gripp, vihmased ilmad, kaalul patareid tühjad, unustasin kaaluda, nii palju muid muresid, et ei jõudnud, saanud, tahtnud, osanud.
Kolmas nädal on umbes 50% alustajatest kuskile kadunud.
Neljas nädal on siin heal juhul 1- 2 inimest.
5 nädal on ka teema- algataja kadunud.
Kuid pole hullu, õnneks tuleb varsti uus uus aasta.

Njah, tuttav vigiseja kohal – üks põhjustest, miks ma ise lõpetasin eelmises PK grupis sõna võtmisest. Mul said kaalu patareid tühjaks kusagil eelmisel kevade hakul ning need konkreetsed patareid sain alles 2 ndl tagasi kätte. Nimelt tuli neid eripatareisid tellida Saksamaalt. Ei olnud mul kasu sellest näägutamisest ja paksuks-lolliks sõimamisest ühti, ikka tuli enne veenduda selles, et neid patareisid ma Eestist ei saa ning kaalu edasi jälgida hoopis mõõdulindiga. Seega ettepanek modedele – kustutada kõik halvustavad kommentaarid sellistelt kommenteerijatelt ära vähemalt Tervise teemas.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 13:36; 24.11 17:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tabeldaja:
(paneks edaspidi kirjutades tabelis oleva kasutajanime algusesse, siis teada, kes räägib 🙂 )
Väga hea! Ma arvan, et eesmärgid on reaalsed. Ja justnimelt jõulu-eelsesse nädalasse soovime nendega jõuda (Vigisejal oleks ilmselt selle kohta ütlemist, aga hammustame kõigepealt sellegi tüki).
Proovime enne jõule niipalju pingutada kui võimalik – pidude vaheajal igapäevaselt toidulauda silmas pidada.
Esimese nädala aruteluteema: mis on sinu jaoks selle juures kõige raskem, mis viib libastumiseni?
Ma olen aru saanud, et kindla, läbimõeldud plaani järgi söömine töötab. Otsustan ette ära, mida järgmisel päeval söön ja kui järgmine päev käes, siis vaatangi märkmetest. Kui see tegemata, tekib peataolek, isud, juhuslikud suhupistmised..

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 22.11 22:02; 23.11 18:06; 24.11 22:44; 25.11 22:08; 26.11 18:18; 27.11 07:23; 28.11 07:21; 28.11 13:40; 27.12 23:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eiluba Midagi:
minust teemas kaasa lobisejat ei saa. Ma lihtsalt täidan tabelit. Arutelus ma enda jaoks pointi ei näe. Tabelist kui motivaatorist võib abi olla, kuid ei pruugi. Eks näis.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Njah, tuttav vigiseja kohal – üks põhjustest, miks ma ise lõpetasin eelmises PK grupis sõna võtmisest. Mul said kaalu patareid tühjaks kusagil eelmisel kevade hakul ning need konkreetsed patareid sain alles 2 ndl tagasi kätte. Nimelt tuli neid eripatareisid tellida Saksamaalt. Ei olnud mul kasu sellest näägutamisest ja paksuks-lolliks sõimamisest ühti, ikka tuli enne veenduda selles, et neid patareisid ma Eestist ei saa ning kaalu edasi jälgida hoopis mõõdulindiga. Seega ettepanek modedele – kustutada kõik halvustavad kommentaarid sellistelt kommenteerijatelt ära vähemalt Tervise teemas.

sa ei saa nagunii mitte kunagi saledaks või isegi normaalkaalu. sa ei saaaaaa, pole vahet kui palju sa midagi jälgid või kui palju istud mingis tugigrupis.
miks peaks kustutama ära halvustavad kommentaarid kui sa nagunii ei saavuta midagi? inimene kellel on toidusõltuvus on samasuguses sõltuvuses nagu joodik, suitsetaja, narkar, kasiinomängur jpt. sa pead seljatama sõltuvuse enda, aga seda sa ei suuda elusees nagu ka joodikust ei saa kunagi karsklast. ta võib kaine olla, aga sõltlane on ta ikka. ole aga paks edasi, vähemalt elad elu häpilt ja ei kuluta oma elu stressamisele.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 22:50; 26.11 12:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

inimene kellel on toidusõltuvus on samasuguses sõltuvuses nagu joodik, suitsetaja, narkar, kasiinomängur jpt. sa pead seljatama sõltuvuse enda, aga seda sa ei suuda elusees nagu ka joodikust ei saa kunagi karsklast. ta võib kaine olla, aga sõltlane on ta ikka. ole aga paks edasi, vähemalt elad elu häpilt ja ei kuluta oma elu stressamisele.

Ütled, et joodik võib kaine olla, aga on ikka sõltlane – nõus. Kuid samamoodi võib toidusõltlane olla normkaalus, kuigi sõltlane. Seega ära aja jama. Sõltlasel on palju raskem olla normkaalus kui mittesõltlasel, kuid seepärast pole see veel võimatu. Olen mõnda aega tagasi olnud 2 aastat üsna normkaalu lähedal, sain hakkama küll ja tundsin end hästi. Siis läksin laisaks ja võtsin kaalu tagasi, kuid ei saa väita, et pole võimalik. On küll.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Soovin edu kõikidele!

Jään teid vaikselt lugema. Olen ka kaalulangetaja, aga praegune kaal on pealkirjas olevast väiksem – 76 kg. Eesmärk on juuliks, oma pulmadeks, kaaluda 60 kg.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui keegi leiab, et see võiks aidata – siin on teile tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1W2GS3nv3CdhcocNUkiv7ci3nZAWTbHJn0KAqywd5pB0/edit?usp=sharing

Täiendasin veidi seda tabelit (valemeid). Loodetavasti omanik ei pahanda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Njah, tuttav vigiseja kohal – üks põhjustest, miks ma ise lõpetasin eelmises PK grupis sõna võtmisest. Mul said kaalu patareid tühjaks kusagil eelmisel kevade hakul ning need konkreetsed patareid sain alles 2 ndl tagasi kätte. Nimelt tuli neid eripatareisid tellida Saksamaalt. Ei olnud mul kasu sellest näägutamisest ja paksuks-lolliks sõimamisest ühti, ikka tuli enne veenduda selles, et neid patareisid ma Eestist ei saa ning kaalu edasi jälgida hoopis mõõdulindiga. Seega ettepanek modedele – kustutada kõik halvustavad kommentaarid sellistelt kommenteerijatelt ära vähemalt Tervise teemas.

sa ei saa nagunii mitte kunagi saledaks või isegi normaalkaalu. sa ei saaaaaa, pole vahet kui palju sa midagi jälgid või kui palju istud mingis tugigrupis.
miks peaks kustutama ära halvustavad kommentaarid kui sa nagunii ei saavuta midagi? inimene kellel on toidusõltuvus on samasuguses sõltuvuses nagu joodik, suitsetaja, narkar, kasiinomängur jpt. sa pead seljatama sõltuvuse enda, aga seda sa ei suuda elusees nagu ka joodikust ei saa kunagi karsklast. ta võib kaine olla, aga sõltlane on ta ikka. ole aga paks edasi, vähemalt elad elu häpilt ja ei kuluta oma elu stressamisele.

Kahjuks olen juba normaalkaalus, seega ära nüüd pikalt nuta.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 13:36; 24.11 17:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Täiendasin veidi seda tabelit (valemeid). Loodetavasti omanik ei pahanda.

Väga hea!
Selleks (muuhulgas) ta avatud muutmiseks ongi. Tahtsin lihtsalt too õhtu alustuseks tabeli ruttu välja pakkuda, et huvilistel oleks kohe kuskilt kinni hakata : )

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 22.11 22:02; 23.11 18:06; 24.11 22:44; 25.11 22:08; 26.11 18:18; 27.11 07:23; 28.11 07:21; 28.11 13:40; 27.12 23:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui keegi leiab, et see võiks aidata – siin on teile tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1W2GS3nv3CdhcocNUkiv7ci3nZAWTbHJn0KAqywd5pB0/edit?usp=sharing

Täiendasin veidi seda tabelit (valemeid). Loodetavasti omanik ei pahanda.

Pange kirja ka kehamassiindeks, see näitab kõige rohkem, sest oluline on pikkuse ja kehakaalu suhe.

http://tap.nutridata.ee/25
See on hea valem arvutamiseks.

Võtke realistlik eesmärk, 10 kilo kuu ajaga on palju mis palju. Ideaalne on 2-5 kilo, olenevalt sellest, palju on algkaal.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt 22.11 11:22; 25.11 12:55; 26.11 19:38; 28.11 23:42; 16.12 22:44; 25.12 17:11; 26.12 08:07; 31.12 05:32; 01.01 15:55; 16.01 09:04; 26.01 19:36; 28.01 18:38; 28.01 22:13; 29.01 09:31; 29.01 17:40; 30.01 14:54; 05.02 21:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Soovin kõikidele langetajatele edu. Omast kogemusest võin öelda, et liitusin fb Klubi 26 lehel insanity Challenge-iga, tellisin endale koduse trenni (lisana on seal toitumiskava). Trenn kestab kõigest 30 minutit ja 5 korda nädalas, aga on raske ja tõhus. Insanity kestab 2 kuud ja selle ajaga -10 kilo läinud ja pekist saanud lihas. Suurt algkaalu pelgama ei pea, sest ise alustasin ka üle 100 kilosena seda treeningut.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Võtke realistlik eesmärk, 10 kilo kuu ajaga on palju mis palju. Ideaalne on 2-5 kilo, olenevalt sellest, palju on algkaal.

Esimesel kuul kaalulangetust alustades ei pruugi see nii ebareaalne olla, esimesel nädalal võib kohe 4-5 kg langeda, kui toitumist muuta.
Edaspidi jah, 0,5-1kg nädalas arvestada oleks täiesti ok.

Minu meelest Insanity on siiski liiga intensiivne ja karm trenn nö nulli pealt alustamiseks. Kellel tahtmist, võib muidugi proovida

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 22.11 22:02; 23.11 18:06; 24.11 22:44; 25.11 22:08; 26.11 18:18; 27.11 07:23; 28.11 07:21; 28.11 13:40; 27.12 23:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oota, 1 jaanuar pole veel käes.
Sellist asja on siin varemgi tehtud:
01.01 alustatakse grupiga. Algajaid on umbes 10 ringis. Esimene nädal on täitsa ok. Teine nädal hakkab see jauramine peale: onu sünnipäev, gripp, vihmased ilmad, kaalul patareid tühjad, unustasin kaaluda, nii palju muid muresid, et ei jõudnud, saanud, tahtnud, osanud.
Kolmas nädal on umbes 50% alustajatest kuskile kadunud.
Neljas nädal on siin heal juhul 1- 2 inimest.
5 nädal on ka teema- algataja kadunud.
Kuid pole hullu, õnneks tuleb varsti uus uus aasta.

Njah, tuttav vigiseja kohal – üks põhjustest, miks ma ise lõpetasin eelmises PK grupis sõna võtmisest. Mul said kaalu patareid tühjaks kusagil eelmisel kevade hakul ning need konkreetsed patareid sain alles 2 ndl tagasi kätte. Nimelt tuli neid eripatareisid tellida Saksamaalt. Ei olnud mul kasu sellest näägutamisest ja paksuks-lolliks sõimamisest ühti, ikka tuli enne veenduda selles, et neid patareisid ma Eestist ei saa ning kaalu edasi jälgida hoopis mõõdulindiga. Seega ettepanek modedele – kustutada kõik halvustavad kommentaarid sellistelt kommenteerijatelt ära vähemalt Tervise teemas.

Arusaamatu kommentaar! Mitte, et see nüüd oluline on, aga kas tõest tulid patareid välismaalt pool (või ehk enamgi) aastat? Ehk oleks olnud lihtsam uus kaal osta? Need ei maksa suurt midagi.

Minu ettepanek on, et kustutada võiks hoopis sellised kommentaarid, kus keegi nimetab teisi inimesi vigisejateks ja kes ise ei oska teemasse ühtegi muud tarka sõna kirjutada, kui heietada oma tühjadest kaalupatareidest No tõesti, kumbki on täiesti teemast välja ja ei anna mitte midagi juurde. Ma saan aru, et selliste teemade eesmärk on üksteist innustada ja toetada, mitte kirjeldad vabandusi, miks ei ole võimalik kaasa lüüa (a la kaalu patareid on tühjad, olin haige, mehel oli sünnipäev jne).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 26.11 12:26; 27.11 23:15; 02.12 10:22; 04.12 23:08; 29.01 21:54; 29.01 22:10;
To report this post you need to login first.
Postitas:

inimene kellel on toidusõltuvus on samasuguses sõltuvuses nagu joodik, suitsetaja, narkar, kasiinomängur jpt. sa pead seljatama sõltuvuse enda, aga seda sa ei suuda elusees nagu ka joodikust ei saa kunagi karsklast. ta võib kaine olla, aga sõltlane on ta ikka. ole aga paks edasi, vähemalt elad elu häpilt ja ei kuluta oma elu stressamisele.

Ütled, et joodik võib kaine olla, aga on ikka sõltlane – nõus. Kuid samamoodi võib toidusõltlane olla normkaalus, kuigi sõltlane. Seega ära aja jama. Sõltlasel on palju raskem olla normkaalus kui mittesõltlasel, kuid seepärast pole see veel võimatu. Olen mõnda aega tagasi olnud 2 aastat üsna normkaalu lähedal, sain hakkama küll ja tundsin end hästi. Siis läksin laisaks ja võtsin kaalu tagasi, kuid ei saa väita, et pole võimalik. On küll.

sellest ma kirjutasingi, et olid sõltlane ja libastudes olid sama paks tagasi. paksudel ei oel tegelikult mõtet võidelda oma kehakaalu pärast, ainult üliväike osa paksudest suudab saavutada normaalkaalu, ülejäänud kukuvad kõik läbi. milleks siis igal aasta proovida ja proovida kui nagunii ei tule tulemist? parem ole paks ja ela oma elu toredalt, elad küll lühemalt, aga mis seal ikka. depressioonis elades ei ole elu toredam.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 22:50; 26.11 12:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

sellest ma kirjutasingi, et olid sõltlane ja libastudes olid sama paks tagasi. paksudel ei oel tegelikult mõtet võidelda oma kehakaalu pärast, ainult üliväike osa paksudest suudab saavutada normaalkaalu, ülejäänud kukuvad kõik läbi. milleks siis igal aasta proovida ja proovida kui nagunii ei tule tulemist? parem ole paks ja ela oma elu toredalt, elad küll lühemalt, aga mis seal ikka. depressioonis elades ei ole elu toredam.

No lase minna, kui soovid. Iga aastaga võtad 5-10 kg juurde ja varsti oled Guinessi raamatus. Mina ei soovi minna lasta. Normaalkaalu ma loomulikult ei saavuta, kuid juba vaid 10-15-kilonegi ülekaal on oluliselt toredam kui kaaluda pea 2 enda loomulikku kaalu. VAhepeal olen nõrgem ja võtan juurde, siis jälle tugevam ja võtan alla.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 20.11 01:10; 20.11 10:31; 23.11 00:04; 23.11 21:11; 24.11 00:35; 24.11 16:37; 26.11 13:55; 28.11 00:54; 28.11 14:41; 30.11 12:15; 17.12 03:35; 17.12 23:29; 27.12 00:40; 27.12 02:20; 28.12 02:41; 01.02 02:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

depressioonis elades ei ole elu toredam.

See on vist see, miks sa ise ebaõnnestunud oled. Kaalust allavõtt tundub nagu mingi ülim võitlus ja pidev piinamine sulle, millega kaasneb depressioon. Aga paljudel pole üldse nii ja täiesti alusetu on arvata, et ka sinu poolt tsiteeritav (suurena või väiksena) depressioonis oleks. Eriti veel eduka allavõtmise perioodil, mis just palju positiivsust ellu lisab.
Kui kehakaal sulle depressiooni põhjustav teema on, peaksid mõne spetsialisti poole pöörduma (depressiooni, mitte kaalu asjus esialgu)

Ma saan aru, et selliste teemade eesmärk on üksteist innustada ja toetada, mitte kirjeldad vabandusi, miks ei ole võimalik kaasa lüüa (a la kaalu patareid on tühjad, olin haige, mehel oli sünnipäev jne).

Kui tähelepanelik olla, siis ta kirjeldas justnimelt põhjust, miks ta tabelis/arutelus enam ei osalenud – ei olnud esitada konkreetset kaalunumbrit. Ta ei “vabandanud” ega öelnud, et jättis seepärast kaaluprojekti katki (tegelikult ütleski vastupidist). Mis sa arvad, mis reaktsiooni ta oleks saanud (või saigi), kui ütles, et kaalu ei saa öelda, kuna patareisid pole.
Polnud öeldud, et patareid tulid pool aastat, lihtsalt mingil hetkel selgus, et Eestist ei saa ja ilmselt siis jälle mõne aja pärast sai tellitud. Kui kaal on mureks on vahel kummalisel kombel isegi kasulik MITTE sellele numbrile keskenduda, vaid lihtsalt korralikult süüa. Kuna “vigisejatele” on vaja õigustada, miks ta end hetkel ei kaalu, jäi kirjutamine katki. Minu jaoks arusaadav, ma pea kellelegi aru andma, kui otsustan mingil perioodil ennast MITTE kaaluda.

Tabelis osalejatele – homsest algab siis esimene nädal. Aeg otsustada, mida muuta, et kaal sobivas suunas langema hakkaks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 22.11 22:02; 23.11 18:06; 24.11 22:44; 25.11 22:08; 26.11 18:18; 27.11 07:23; 28.11 07:21; 28.11 13:40; 27.12 23:23;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 107 )


Esileht Ilu ja tervis Kui kaalud 105 kg ,ühineme-toetame

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.