Esileht Pereelu ja suhted Kui oma ema klatšib

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 67 )

Teema: Kui oma ema klatšib

Postitas:

Ma ei katkestaks emaga sellepärast suhtlemist, aga on täiesti normaalne, et sa oled sügavalt solvunud ja pahane ema peale. Ma ei räägiks emale enam oma asjadest ja kui on sobiv juhus, siis ütleks ka talle, et sa ei saa talle enam rääkida oma elust, sest sa ei usalda enam teda.

Miks ta rääkis, ma saan ka sellest mingist küljest aru. Millest tema vanuses inimesed ikka räägivad, oma lastest, sest nende enda elu ei anna enam eriti palju materjali. Ju see oli siis selline huvitav teema ja võib-olla ta tundis ennast ka veidi tähtsana, et sai sellise huvitava teemaga välja tulla. Eks see temast madal muidugi oli. Aga võib-olla tema ei ole ka nii privaatne inimene, kui tema tütar. Kuidas ema ise oma asjadega, kas räägib oma intiimsetest probleemidest avameelselt? Näiteks mul on ka selline ema, kes on palju avatum oma asjadest rääkimisel, kui mina, ja ma ei taha talle midagi rääkida. Ta ei reageeri nii, nagu ma tahaksin. Murede puhul ta haletseb ja haletsust ma ei soovi. Ta peab ka asju meeles ja küsib veel aastate pärast mõne halva asja kohta. Pealegi ma ei taha, et ta muretseks mu pärast, seega ma oma muredest emale ei räägigi.

+9
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen mitterasestuva naise ämma töökaaslane.  Kõik noorpaari katsed ja ponnistused kanti täpselt ette. Ikka elad kaasa ja loodad, et teine saab vanaemaks.

+13
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas ema ise oma asjadega, kas räägib oma intiimsetest probleemidest avameelselt?

Räägib vist küll. Praegu tal ei ole mitte midagi rääkida, sest tal ilmselt ei ole midagi. Aga tegelikult on ta alati teiste asju edasi rääkinud. Absoluutselt kõike. Ta on aegade jooksul mulle rääkinud kõikide oma sõbrannade/õdede ja tuttavate pere probleeme. Mitte, et need oleks mulle huvi pakkunud – tegelikult oli see mulle tüütu. Mida ma olen talle ka öelnud, seega enam ta neid mulle ei jaga. Tegelikult oleks see pidanud olema mulle ohumärk. Selles olukorrad olen ma ise süüdi, sest ta on seda sorti inimene.
Seoses sellega tiksub mul peas veel üks mure. Nimelt mu abikaasa töötab kohas, mis on ameti poolest salastatud. Ja see on meil peres ikka teemaks tulnud. Me oleme juba aastaid koos ka ja me mõlemad oleme tungivalt talle meelde tuletanud, et see on info, mis kindlasti ei tohiks perekonnast välja jõuda. Nüüd aga, ma mõtlen, kas ta on selle ka jõudnud välja laterdada. Ja kas see võib tekitada probleeme.
Ma enda arust ehitasin oma emaga väga usaldusliku suhte, aga tänase seisuga ma isegi ei tea, kas see on minu naiivne illusioon.

+10
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen selline ema, kelle tütar ei rasestu. Teate, kui raske on ka minul kuulata küsimusi, et nooh, millal siis sinul lapselapsed tulevad, kas tõesti tänapäeva noored mõtlevad ainult endale ja oma lõbudele, ei tahagi lapsi jne. Kui need lõksutajad põhjust teaksid, siis ehk teeksid teistele vähem haiget.

Muidugi pole see minu rääkida, vaid mu tütre enda, aga ma ei saa aru, miks seda põhjust peab nii kohutavalt varjama, tal endal peaks olema kõike seda veel valusam kuulata.

Vaata, minul on see kõik samuti läbi elatud. Meil oli põhjus mehepoolne, lapseeas põetud mumps. Üritasime abikaasaga esiklast 10 aastat, kogu söögist ja maksudest vaba raha läks kunstviljastuste vorpimisele. Tõtt öelda karm aeg oli ja lõpuks, kõige sügavama depressiooni laineharjal, see beebi tuli.

Ja mina saan teemaalgatajast absoluutselt aru! Nii ongi, et sellest asjast, mis sulle just praegusel eluperioodil kõige-kõige rohkem valu valmistab, ei taha sa küla peal igaühele laterdada. Ja demagoogiline lunimine stiilis “Äää, mida sul siis häbeneda on, miks peab niiii ko-hu-ta-valt varjama,” on kõige kindlam meetod inimesega suhtlemise katkestamiseks. See on minu elu, minu valu ja ma ei soovi seda külamuttide hambusse ulatada, kõik.

Kusjuures ma alguses olin natuke julgem ja ikka proovisin mõnele tuttavale rääkida. Paar tükki jäid sõelale, kes osutusid usaldusväärseks: ei laterdanud edasi, ei hakanud toppima mõttetuid õpetusi.

See õpetamine oli laterdamise kõrval teine väga ebameeldiv asi. Mina tahtsin lihtsalt endast mure välja rääkida, kuid teine kukkus kohe õpetama: “Tead, sa pead sööma C-vitamiini! Ja su mees ei tohi kasutada auto istmesoojendust! Ja sa ei tohi üldse mõelda sellele, et sa ei rasestu, niikui sa sellele mõtled, nii ei jää!” Siis poetati pihku veel mingi ajaleheväljalõige mingisuguse “imeravitseja” telefoninumbriga, ja kui ma silmapilk helistama ei tormanud, solvuti: “No kas sa siis tegelikult ei tahagi last, kui last tahaksid, siis ikka helistaksid ju…?”

Kusjuures mulle oli eriliselt oluline just see, et mina ise saaksin valida nende inimeste ringi, kes teavad. Valisin neid, kes on kaastundliku ja sõbraliku iseloomuga, heatahtlikud inimesed ega hakka oma õpetussõnu ja nõidade kontakte peale pressima. Hoidusin sel sügava depressiooni perioodil hoolega eemale pahatahtlikest või neist, kellega mul polnud klappi. Ka mul olid mõned tuttavad, kes oleks hakanud saadud infot kurjasti ära kasutama, mulle polnud seda vaja.

Endal on mälupildike, kuis mõni aasta tagasi kuskil keskealiste daamide lõbusas seltskonnas oli üks ühine tuttav, kes valju häälega jutustas seal oma tütre kunstviljastuse katsetest. Siis tundsin küll, et vanad haavad on justkui lahti rebitud, tõusin püsti ja lahkusin, lihtsalt ebameeldiv oli seda kellamist kuulata.

+9
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 21.03 23:03; 23.03 13:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina oma emale omi asju pole peaaegu kunagi rääkinud. Sain vitsad juba lapsena kätte, kui ta telefoni teel sõbrannadele minu piinlikke seiku vahendas, mina samal ajal kõrval häbist nuttes. TA sai karmi õppetunni ja edaspidi tõenäoliselt emaga isiklikke detaile ei jaga. Emaga võib suhelda küll, aga piirid tuleb paika panna.

 

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Uuesti – ei ole vahet, kas ema on sinust 15 või 50 aastat vanem. Kui homme teda enam ei ole, siis tagantjärgi saad aru, et iga minut oli tähtis. Samas vaadates, kuidas nii väikesest asjast tekib suur probleem; võibolla siis ongi nii, et üks ema, mees või muu lähedane inimene ees või taga, vahet pole.

+1
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 21.03 12:19; 21.03 13:03; 22.03 05:52; 22.03 08:37; 22.03 08:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Uuesti – ei ole vahet, kas ema on sinust 15 või 50 aastat vanem. Kui homme teda enam ei ole, siis tagantjärgi saad aru, et iga minut oli tähtis. Samas vaadates, kuidas nii väikesest asjast tekib suur probleem; võibolla siis ongi nii, et üks ema, mees või muu lähedane inimene ees või taga, vahet pole.

Ma saan aru, et sa oled minu emaga sarnane ja teistele teiste asju edasi rääkimine, on väike asi. Aga minu jaoks ei ole, mina hindan väga diskreetsust ja mu ema teab seda.
Ma ei vaheta oma lähedasi ja mul ei ole peale ema, kellegiga selliseid probleeme. Keegi ei otsi nii madalat tähelepanu, nagu tema seda tegi. Tema katšimine võib meile reaalseid probleeme tekitada.

Ja tõesti, ma kaalun suhtluse katkestamist mõneks ajaks. Ta peab aru sama, et igal asjal on tagajärg. Ta ise on mind nii õpetanud. Ja mina olen ainus, kes tal on, mitte vastupidi. Seega ma arvan, et see karistus võib mõjuda.

+11
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Keelan-käsen, poon ja lasen. Karistan ema selle ja teise eest; võibolla karistas ema sind millegi eest, mille peale sa pole ikka veel tulnud?

+2
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 21.03 12:19; 21.03 13:03; 22.03 05:52; 22.03 08:37; 22.03 08:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Keelan-käsen, poon ja lasen. Karistan ema selle ja teise eest; võibolla karistas ema sind millegi eest, mille peale sa pole ikka veel tulnud?

Karistas mind minu asjadest teistele rääkimisega? Väga huvitav lahendus.
No sellega ta tegi ka endale karuteene. Mis seal ikka. 🙂

+10
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Täpselt nii, nagu sa teed endale ka karuteene.

+3
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 21.03 12:19; 21.03 13:03; 22.03 05:52; 22.03 08:37; 22.03 08:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Täpselt nii, nagu sa teed endale ka karuteene.

Ei tee. Ma tean, et ma ei tee. Mu ema ei ole mind kasvatunud, nii nagu üks ema peaks kasvatama. Ma ei armasta oma ema nii, nagu üks tütar peaks oma ema armastama. See kõik on tema enda töö.

+11
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina hakkasin oma emale järjest vähem rääkima asju, mille kohta teadsin, et nende laiali laterdamist tema sõbrannade ringis ma ei soovi.

Tulemuseks oli see, et ema hakkas minu kohta ise mingeid põnevaid seiku välja mõtlema, et temal ka oleks oma tütre kohta midagi rääkida.

Tundus, et see oli neil ainuke meelelahutus – oma laste eludest laterdada ja võistleda, kellel ikka edukam tütar/poeg selles või tolles vallas.

Hinnanguid jagati ikka vanakooli kriteeriumite alusel – kui veel abielus ja lapsi pole, tähendab tütar raisus; kui poeg ajab ainult oma ettevõtet, aga peret pole loonud, no ei tea, ilmselt läheb äri põhja ja hakkab jooma. Või on see imelik mees, kes naisi ei vaatagi.

No mida sellistele prouadele selgitada või neilt mingite teemade mitte lahkamist paluda.

 

 

+8
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Elasin midagi sarnast läbi hea sõbrannaga. Ma olen talle VÄGA palju öelnud, et minu asjad, mida talle räägin, ei tohi edasi lekkida. Tean küll, kuidas talle meeldib laterdada, räägib ju mulle tihti teiste inimeste selliseid asju, millest mõtlen, et ma poleks pidanud seda kuulma/teada saama…Ausalt öeldes arvasin, et ta peab oma lubadust mitte edasi rääkida minu asju. Aga siis kord lasi ta ühe mu intiimseima saladuse suust välja keset seltskonda, kus ma ISE viibisin! Oskasin vaid jahmatusest õhku ahmida. Olen nüüd juba hulk aega juurelnud selle üle. Mõistan, et on inimesi, kellel lihtsalt puuduvad pidurid. Ehk siis on selle koha pealt lihtsalt süüdimatud. Kelle jaoks on info edastamine väärtuslik meelelahutus ja ei suuda kiusatusele vastu panna. Nad ei mõtlegi, et sellega miskit halba teevad. Ja ma ei taha tegelikult heast sõbrast looobuda ja ei loobugi, aga hoian oma suud edaspidi lukus kõige suhtes, mis ei tohi lekkida. Mis tegelikult ikkagi rikub sõbrasuhet, see ei ole enam endine ja sellest on paganama kahju.

+7
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selles olukorrad olen ma ise süüdi, sest ta on seda sorti inimene.
Seoses sellega tiksub mul peas veel üks mure. Nimelt mu abikaasa töötab kohas, mis on ameti poolest salastatud. Ja see on meil peres ikka teemaks tulnud. Me oleme juba aastaid koos ka ja me mõlemad oleme tungivalt talle meelde tuletanud, et see on info, mis kindlasti ei tohiks perekonnast välja jõuda. Nüüd aga, ma mõtlen, kas ta on selle ka jõudnud välja laterdada. Ja kas see võib tekitada probleeme.
Ma enda arust ehitasin oma emaga väga usaldusliku suhte, aga tänase seisuga ma isegi ei tea, kas see on minu naiivne illusioon.

Jah, sa oled ise loll (sinu sõnad). Kustkohast peaks tulema eeldus, et ema sinu asju ei räägi, kui ta eluaeg on rääkinud kõiki asju?
Ja seepärast emast lahti öelda, nii üleolev! Su ema on selline nagu on, aktsepteeri teda sellena – kas sinul pole MITTE ÜHTEGI viga?
Abikaasa salajast ametit on kohustatud LOOMULIKULT hoidma tema ise. Kui on keelatud avaldada, siis ta (/SINA) ei tohiks sellest ämmale pläterdada. Ämmal ei ole salastuse hoidmise kohustust, su abikaasal on. Oma viga, kui pläterdate salajast infot mööda suguvõsa ringi.
“Räägin sulle midagi hästi salajast, aga see kindlasti ei tohi perekonnast välja jõuda”… missugune naljanumber. Sa oled üsna oma ema moodi kokkuvõttes.

+10
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 21.03 14:33; 22.03 14:20; 22.03 15:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, sa oled ise loll (sinu sõnad). Kustkohast peaks tulema eeldus, et ema sinu asju ei räägi, kui ta eluaeg on rääkinud kõiki asju? Ja seepärast emast lahti öelda, nii üleolev! Su ema on selline nagu on, aktsepteeri teda sellena – kas sinul pole MITTE ÜHTEGI viga? Abikaasa salajast ametit on kohustatud LOOMULIKULT hoidma tema ise. Kui on keelatud avaldada, siis ta (/SINA) ei tohiks sellest ämmale pläterdada. Ämmal ei ole salastuse hoidmise kohustust, su abikaasal on. Oma viga, kui pläterdate salajast infot mööda suguvõsa ringi. “Räägin sulle midagi hästi salajast, aga see kindlasti ei tohi perekonnast välja jõuda”… missugune naljanumber. Sa oled üsna oma ema moodi kokkuvõttes.

Minu abikaasa töö ongi terve meie pere peresisene saladus(sinna kuulub minu ema, tema vanemad ehk sisering). Loomulikult ei teata infot, mis on tema tööga seotud. Ja selle põhjal olen oma ema moodi? Mis asja. ????

Kus sa lugesid välja, et ma emast lahti ütlen? Ma ütlen, et ma lõpetan temaga mõneks ajaks suhtlemise.
Olen jah rumal, et teda usaldasin, enam ei usalda. Ma aksepteeringi teda, aga enam mitte siseringis, ta pole usaldusväärne.

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu abikaasa töö ongi terve meie pere peresisene saladus

Enne ütlesid, et abikaasa töö on ameti poolest salastatud – nagu salastus tuleneks tema töölepingust.
Nüüd räägid, et see on peresisene saladus. Kumb siis on – kas abikaasa on kohustatud hoidma oma tööd saladuses või on sellest lubatud siiski rääkida laiemale ringile kui enda abikaasale?
*Naise vanemad ei ole lähem perering.

Ja selle põhjal olen oma ema moodi?

Ema moodi oled, kuna tahad jagada huvitavana tunduvat infot (nagu abikaasa põnev salajane töö)

+8
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 21.03 14:33; 22.03 14:20; 22.03 15:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu abikaasa töö ongi terve meie pere peresisene saladus

Enne ütlesid, et abikaasa töö on ameti poolest salastatud – nagu salastus tuleneks tema töölepingust.

Nüüd räägid, et see on peresisene saladus. Kumb siis on – kas abikaasa on kohustatud hoidma oma tööd saladuses või on sellest lubatud siiski rääkida laiemale ringile kui enda abikaasale?

Jah, salastatud on info kus ta töötab ja ka töö. Loomulikult sellest viimasest ei tea keegi. Lähedased teavad kus ta töötab(meie päris lähedased), kuna käime palju läbi. Lisaks tema töö puudutab palju meie eraelu ka.

See on üsna tavapärane, et pered seda teavad. Ma arvan, et tal pole ühtegi töökaaslast, kelle lähikond ei teaks. Küll aga mingid suvalised inimesed ei tohi teada.

 

 

Kuna ema on minu lähedane(!) siis ta kuulub siseringi ja ta teab meie elust. Mina isiklikult ei ole talle midagi rääkinud. Lihtsalt kuna me suhtleme palju, siis ta näeb ja puutub kokku.

 

Aga ma ei viitsi sinuga enam siin sellest kirjutada, see muutub mulle juba tüütuks.

+2
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

natuke teemast välja, aga ma tõesti ei saa aru miks mitte rasestumine peab olema maailma kõige suurem saladus? ma ka ei rasestunud 5 aastat. sellest üsna avalikult rääkides sain nii palju positiivset tagasisidet ja tuge.

+9
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.03 15:59; 22.03 16:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

natuke teemast välja, aga ma tõesti ei saa aru miks mitte rasestumine peab olema maailma kõige suurem saladus? ma ka ei rasestunud 5 aastat. sellest üsna avalikult rääkides sain nii palju positiivset tagasisidet ja tuge.

Ma ei taha sellest rääkida igaühega. Ma ei taha igakord nendele küsimustele vasta(noh kuidas on, oled juba rasestunud? Jne). Ma ei taha! Mul ei ole vaja suvaliste inimeste tuge. Ma räägin oma asjadest neile kellele MINA tahan.
See ei ole maailma suurim saladus vaid ma ei taha, et seda teistega arutada(see on põhjus, miks ma neile ei räägi). Mul pole seda vaja! Ja mis tuge ma peaks oma tädilt saama, kes tunneb kahjurõõmu teine õnnetustest?

+8
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

natuke teemast välja, aga ma tõesti ei saa aru miks mitte rasestumine peab olema maailma kõige suurem saladus? ma ka ei rasestunud 5 aastat. sellest üsna avalikult rääkides sain nii palju positiivset tagasisidet ja tuge.

Ma ei taha sellest rääkida igaühega. Ma ei taha igakord nendele küsimustele vasta. Ma ei taha! Mul ei ole vaja suvaliste inimeste tuge. Ma räägin oma asjadest neile kellele MINA tahan.

See ei ole maailma suurim saladus vaid ma ei taha, et seda teistega arutada(see on põhjus, miks ma neile ei räägi). Mul pole seda vaja! Ja mis tuge ma peaks oma tädilt saama, kes tunneb kahjurõõmu teine õnnetustest?

kas sa seda oma emale ka ütlesid?

kui see tädi on nii halb inimene, siis katkesta suhtlemine temaga. las ema ikka jääb, aga edaspidi vali mida räägid ja anna selgelt teada, et see jutt jääb ainult teie kahe vahele.

+2
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.03 15:59; 22.03 16:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas sa seda oma emale ka ütlesid? kui see tädi on nii halb inimene, siis katkesta suhtlemine temaga. las ema ikka jääb, aga edaspidi vali mida räägid ja anna selgelt teada, et see jutt jääb ainult teie kahe vahele.

Jah, ma ütlesin talle seda, aga ilmselt see jutt on lihtsalt mahlakas asi, mida edasi rääkida. 🙂

Tädi endaga olen ma ammu lõpetanud suhtlemise, tema käitumise pärast. Aga ta elab mu tädipoja juures, siis see vältimine on pisut raskendatud.

Pausi ma teen ikka, lihtsalt selleks, et ta saaks aru, mis ta tegi.

+5
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei usu et see on see mahlakas asi mida rääkida. Arvan et see kujuneb nii-saavad sugulased kokku. Teised küsivad et millal sa vanaemaks saad ka. Kas noored juba ei taha last saada. Kas neil on probleeme. Ja nii see ema oma muret räägib. Mõtlemata oma tütrele vaid endale.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 22.03 21:16; 22.03 21:32; 22.03 22:03; 23.03 12:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei usu et see on see mahlakas asi mida rääkida. Arvan et see kujuneb nii-saavad sugulased kokku. Teised küsivad et millal sa vanaemaks saad ka. Kas noored juba ei taha last saada. Kas neil on probleeme. Ja nii see ema oma muret räägib. Mõtlemata oma tütrele vaid endale.

Ei, nad räägivad igapäev telefonis. Üks on lahutatud ja teine on lihtsalt vallaline.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nad on siis nagu sõbrannad. Kahjuks või õnneks ongi sõbrannad need kellega oma elu ja muresid rõõme räägitakse

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 22.03 21:16; 22.03 21:32; 22.03 22:03; 23.03 12:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nad on siis nagu sõbrannad. Kahjuks või õnneks ongi sõbrannad need kellega oma elu ja muresid rõõme räägitakse

Sõbrannad nad ei ole. Ma ei saaks nimetada neid sõbrannadeks, kui mõlemad teineteist halvustavad taga räägivad. Ma pole täpselt aru saanud mis suhe neil on.

 

Sellepärast ma oma tädi ei seedigi, kuna ta kirub mu ema koguaeg ja ta tegi seda ka mulle. Ja mu ema teab sellest ja ta teab, et see on põhjus, miks ma oma tädi ei salli.

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 18 korda. Täpsemalt 21.03 12:15; 21.03 12:35; 21.03 13:42; 21.03 14:37; 21.03 15:11; 21.03 15:34; 21.03 15:36; 21.03 21:13; 22.03 08:14; 22.03 08:40; 22.03 08:59; 22.03 14:33; 22.03 15:54; 22.03 16:03; 22.03 16:15; 22.03 21:24; 22.03 21:39; 24.03 13:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nad on õed

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 22.03 21:16; 22.03 21:32; 22.03 22:03; 23.03 12:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ma ütlesin talle seda, aga ilmselt see jutt on lihtsalt mahlakas asi

MAHLAKAS asi?

Sa oled kogu selle teemaga lihtsalt ise üle võli hüsteerias. Kui keegi kellelegi räägib, et ta on (vist) viljatu ja peab selleks, et lapsi saada, ravi saama, siis see on absoluutselt täiesti mittemahlakas informatsioon. See on täiesti aseksuaalne info, kui sa seda mõtled. Umbes sama nagu naabri-Maali räägiks, et tema mehel on kõrge vererõhk ja tuleb arsti juurde minna.

Kui ema arutab omaenda tütre kohta omaenda õega niisugust asja, et tema laps on viljatu ja selle pärast mures, siis mina ei oska sellises asjas küll mingit klatši näha. See, et sa oled viljatu, puudutab ka teda ennast, see on osake ka tema elust, mitte ainult sinu elu. See, et SULLE ei meeldi, et ta niisugust asja oma õega arutab, ei muuda seda veel klatšimiseks.

Ja mida mahlakat nad siis sinu arvates sellise terviseprobleemi kohta sinna lisasid? Arutasid seksipoose, mehe võimekust sind orgasmini viia vms asju? Tõesti niisuguseid asju arvad? On see reaalne?

Emad ja tädid räägivad viljatusest ikka pigem selles võtmes, et küll on kahju, et pisiperet pole oodata, mitte ei lasku mingitesse “mahlakatesse” fantaasiatesse. Püüa nüüd ikka veidi rahuneda selle teemaga. Käi ravi ennast ja ehk on lõpuks ka laped majas.

Minu enda tädi oli selline, et ta pidi käima ravil selleks, et last saada, koos mehega mõlemad käisid. See ei olnud meil pereringis mingi saladus, seda arutati õdede ja emaga kohvilauas. Me käisime emaga tal viljakuskliinikus ka külas, viisime sinna mingeid asju, mida ta tahtis, a la ahjukana ja õunamahl, täpselt ei mäleta, eks ma olin siis ise ka suht laps veel. Nõukaajal. Ma ei oska niisuguse terviseprobleemi puhul küll mõelda ei seda, et see peaks olema saladus ega seda et kui sellest räägitakse, siis see kuidagi mahlakas oleks. Tavaline tervisemure nagu iga teinegi.

Ahjah, tädil ravi õnnestus, sai emaks. Aga enne seda võttis ikka paar aastat aega nende uuringute  vahet jooksmisega. Ma usun, et sugulaste toetus oli talle selle juures suureks abiks.

+13
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen selline ema, kelle tütar ei rasestu. Teate, kui raske on ka minul kuulata küsimusi, et nooh, millal siis sinul lapselapsed tulevad, kas tõesti tänapäeva noored mõtlevad ainult endale ja oma lõbudele, ei tahagi lapsi jne. Kui need lõksutajad põhjust teaksid, siis ehk teeksid teistele vähem haiget.

Muidugi pole see minu rääkida, vaid mu tütre enda, aga ma ei saa aru, miks seda põhjust peab nii kohutavalt varjama, tal endal peaks olema kõike seda veel valusam kuulata.

Aga lapselaste saamine ei ole ju inimõigus. Küsijatele saab öelda, et see on noorte enda asi, millal lapsed tulevad. Ma ei saa aru kuidas küsimine sulle saab haiget teha, laste saamine on ja jääb ainult lapse saajate otsustada. Kui selles vallas on probleemid, siis ka  nendest probleemidest edasi rääkimine jääb ainult ja ainult lapseplaneerijate otsustada.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ega see lapsesaamise jutt lõpe. Isegi kui ema ütleb et see on lapse enda asi, siis hakatakse rääkima elu põhiväärtustest. Et kas su laps ei mõtle mis on elus tõeliselt tähtis. Ei mitte raha ega töö ega uhke eluase vaid suhted-Lapsed ja lapselapsed.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 22.03 21:16; 22.03 21:32; 22.03 22:03; 23.03 12:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Siin paljud üritavad TA-le selgeks teha, et tulevastel vanaemadel ongi täielik õigus teada saada täpseid põhjuseid, miks siis ikkagi lapselast ei tule, samuti olevat neil täielik õigus seda infot edasi rääkida, kuna nad ju nii-nii muretsevad ja otsivad abi. Keegi siin kuulutas kogunisti, et vanaemakandidaadi valu olevat lausa veelgi suurem kui viljatuse murega paari enda oma…

Ja samas võime siit Perekoolist alailma lugeda kurtmisi, et vanaema ei aita lapsi hoida ega tunne nende vastu üldse huvi. Reeglina öeldakse siis talle nendesamade kägude poolt, et “Ise sünnitasid, ise kasvata ja vanaemad ei peagi üldse lapsi hoidma!”

+9
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 21.03 23:03; 23.03 13:03;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 67 )


Esileht Pereelu ja suhted Kui oma ema klatšib