Esileht Koolilaps Kui õpetaja ei hooli? 1klass

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )

Teema: Kui õpetaja ei hooli? 1klass

Postitas:

Vot just selliste sõnadega iseloomustab minu väike 1.klassis käiv tütar oma esimest õpetajat. Hoolimatu, igav, ükskõikne.
Meil hindeid ei panda! Ei panda ka hinnanguid. 10 koolinädala jooksul pole laps saanud ainsatki kiitust ega märkust. Stuudiumis väga üksikud repliigid, kord või paar kuus. Lapse vihikutes ei midagi, päevikus ei midagi. Ei mingit tagasisidet.Samas käib laps iga päev koolis ja veedab 14 tundi koos oma õpetajaga. Kas tõesti siis õpetajal pole midagi öelda lapse kohta? Olen rääkinud teiste emadega, samuti vaikus ja tagasisde puudub.Kas polegi kohustust tagasisidet anda?
Ka see on tõesti okei?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.12 19:46; 01.12 22:39;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsige siis tagasisidet.
Öelge ühiselt, et soovite rohkem teada saada laste käekäigu kohta.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsige koos teiste vanematega tagasisidet. Ei ole normaalne. Meil on stuudium infost paks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

14 tundi veedab koos õpetajaga? Kuidas see ob võimalik?
Aga teemasse. Väga kurb, kui ei anta tagasisidet. Kui on tulemas arenguvestlus, võiks selle teema õpetajaga üles võtta.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No suulist tagasisidet vast ikka annab lastele? Minu laps käis koolis, kus e-kooli ei olnud, päevikusse oli haruharva mõni olid tubli! kirjutatud, olin õnnelik, et märkusi polnud. Pikemaid jutte ju päevikusse ei mahugi.

Milles muidu lapse sõnul õpetaja hoolimatus seisneb?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Samas käib laps iga päev koolis ja veedab 14 tundi koos oma õpetajaga.

????
8-22.00 iga päev???

Ma ka ei jõuaks hoolida, kui mul õpetajana 1.klassi 24 lapsega niiiii pikad tööpäevad oleksid…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.12 21:56; 02.12 20:28;
To report this post you need to login first.
Postitas:

14 tundi annab oma õpetaja nädalas!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.12 19:46; 01.12 22:39;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vot just selliste sõnadega iseloomustab minu väike 1.klassis käiv tütar oma esimest õpetajat. Hoolimatu, igav, ükskõikne.
Meil hindeid ei panda! Ei panda ka hinnanguid. 10 koolinädala jooksul pole laps saanud ainsatki kiitust ega märkust. Stuudiumis väga üksikud repliigid, kord või paar kuus. Lapse vihikutes ei midagi, päevikus ei midagi. Ei mingit tagasisidet.Samas käib laps iga päev koolis ja veedab 14 tundi koos oma õpetajaga. Kas tõesti siis õpetajal pole midagi öelda lapse kohta? Olen rääkinud teiste emadega, samuti vaikus ja tagasisde puudub.Kas polegi kohustust tagasisidet anda?
Ka see on tõesti okei?

nLapselekooli valides oli esimene võimalus oma last õnneliuks teha. Minu las on 4 klassis ja ei saa hindeid. Aga klassijuhataja on nõuka aegne. Koolm ise väga hea ja ma ootan seda aega,kui klassijuhataja vahetub. Aga seqal koolis tõesti on suudetud vältida 95% igasuguseid diagnoosidega lapsi ja ka seda yhe erilistklassi on lõuks suudetud haldama hakata. maailma suurim probleem ongi need igasugused moodsate diagnoosideg lapsed klassis.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vot just selliste sõnadega iseloomustab minu väike 1.klassis käiv tütar oma esimest õpetajat. Hoolimatu, igav, ükskõikne.
Meil hindeid ei panda! Ei panda ka hinnanguid. 10 koolinädala jooksul pole laps saanud ainsatki kiitust ega märkust. Stuudiumis väga üksikud repliigid, kord või paar kuus. Lapse vihikutes ei midagi, päevikus ei midagi. Ei mingit tagasisidet.Samas käib laps iga päev koolis ja veedab 14 tundi koos oma õpetajaga. Kas tõesti siis õpetajal pole midagi öelda lapse kohta? Olen rääkinud teiste emadega, samuti vaikus ja tagasisde puudub.Kas polegi kohustust tagasisidet anda?
Ka see on tõesti okei?

Mis koolis laps käib? Meenutab minu lapse esimest õpetajat. Meie klass tõstis kisa ja viis asja nii kaugele, et õpetaja vahetus. Aga see õpetaja töötab uues koolis.
See on tegelt hästi kurb, kui õpeatajaga nihu läheb.
Soovitan uurida teiste vanemate käest mida nemad arvavad, kas on rahul või mitte.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.12 12:48; 02.12 19:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

sõltub klassi suurusest. võibolla õpetaja lihtsalt ei tunne neid?
kui klassis on üle 30 õpilase, siis läheb õpetajal vähemalt 2-3 kuud et üldse nendel lastel vahet tegema hakata.

ma ise andsin mingil aastal üht ainetundi 1x nädalas 1.klassile, kus oli 30+ õpilast ja nn kujundav hindamine. täitsa ausalt, 1.peroodi lõpul suutsin sellest tohtust massist eristada näo ja nime poolest vaid 4 kõige suuremat paharetti. kujundava hindamise probleemi lahendasin kõigile ühtmoodi, sama üldsõnalist teksti “olid tubli” copy-paste meetodil kõigile e-kooli kirjutades.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.12 13:02; 02.12 21:33;
To report this post you need to login first.
Postitas:

sõltub klassi suurusest. võibolla õpetaja lihtsalt ei tunne neid?
kui klassis on üle 30 õpilase, siis läheb õpetajal vähemalt 2-3 kuud et üldse nendel lastel vahet tegema hakata.

ma ise andsin mingil aastal üht ainetundi 1x nädalas 1.klassile, kus oli 30+ õpilast ja nn kujundav hindamine. täitsa ausalt, 1.peroodi lõpul suutsin sellest tohtust massist eristada näo ja nime poolest vaid 4 kõige suuremat paharetti. kujundava hindamise probleemi lahendasin kõigile ühtmoodi, sama üldsõnalist teksti “olid tubli” copy-paste meetodil kõigile e-kooli kirjutades.

Kui esimese klassi õpetaja ei tunne poolaasta lõpuks oma klassi lapsi, siis on tegemist ääretult ebaproffessionaalse õpetajaga. Ma saan aru, et on õpetajate põud, aga mingi tase peaks vaatamata sellele säilima. Kui ei suuda seda tööd hingega teha peaks ametit vahetama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.12 12:48; 02.12 19:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui esimese klassi õpetaja ei tunne poolaasta lõpuks oma klassi lapsi, siis on tegemist ääretult ebaproffessionaalse õpetajaga. Ma saan aru, et on õpetajate põud, aga mingi tase peaks vaatamata sellele säilima. Kui ei suuda seda tööd hingega teha peaks ametit vahetama.

Nõus. Mul on igal sügisel ca 25-30 uue õpilase nimed vaja selgeks saada ja seda kolme ainetunniga nädalas. No esimese-teise nädala lõpuks on enamus selged. Kui 1.kl on 14 tundi nädalas oma lastega, siis peaks ikka vähemalt nädalaga juba lapsed selgeks saama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.12 21:56; 02.12 20:28;
To report this post you need to login first.
Postitas:

sõltub klassi suurusest. võibolla õpetaja lihtsalt ei tunne neid?
kui klassis on üle 30 õpilase, siis läheb õpetajal vähemalt 2-3 kuud et üldse nendel lastel vahet tegema hakata.

ma ise andsin mingil aastal üht ainetundi 1x nädalas 1.klassile, kus oli 30+ õpilast ja nn kujundav hindamine. täitsa ausalt, 1.peroodi lõpul suutsin sellest tohtust massist eristada näo ja nime poolest vaid 4 kõige suuremat paharetti. kujundava hindamise probleemi lahendasin kõigile ühtmoodi, sama üldsõnalist teksti “olid tubli” copy-paste meetodil kõigile e-kooli kirjutades.

Püha jumal, sellised töötavad siis õpetajatena. Ja imestatakse, miks kõik tahavad lapsi eliitkoolidesse panna. Mis siin muud üle jääb, eks probleeme ole sealgi, aga täiesti ebaprofessionaalsed õpetajad ikka löögile ei saa.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.12 21:29; 03.12 10:27;
To report this post you need to login first.
Postitas:

sõltub klassi suurusest. võibolla õpetaja lihtsalt ei tunne neid?
kui klassis on üle 30 õpilase, siis läheb õpetajal vähemalt 2-3 kuud et üldse nendel lastel vahet tegema hakata.

ma ise andsin mingil aastal üht ainetundi 1x nädalas 1.klassile, kus oli 30+ õpilast ja nn kujundav hindamine. täitsa ausalt, 1.peroodi lõpul suutsin sellest tohtust massist eristada näo ja nime poolest vaid 4 kõige suuremat paharetti. kujundava hindamise probleemi lahendasin kõigile ühtmoodi, sama üldsõnalist teksti “olid tubli” copy-paste meetodil kõigile e-kooli kirjutades..

palun ütle, kuidas oleks pidanud sellises olukorras need laste nimed selgeks saama?
1.kl 1.veerandit koolis. kohtuvad aineõpetajaga 1 tund nädalas.

ainus variant, et oleksin jätnud kõigis teistes klassides tunnid ära ning istunud selle 1.klassi klassiõpetaja tundides nt 2 nädalat neid lapsi pidevalt jälgides fotoalbum ühes ja klassinimekiri teises käes?
aga teiste klasside tunde poleks saanud ju ka ära jätta.
muide, tegu OLI eliitkooliga. nii et võid nüüd lapse kiiresti piirkonnakooli üle viia.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.12 13:02; 02.12 21:33;
To report this post you need to login first.
Postitas:

palun ütle, kuidas oleks pidanud sellises olukorras need laste nimed selgeks saama?
1.kl 1.veerandit koolis. kohtuvad aineõpetajaga 1 tund nädalas.

ainus variant, et oleksin jätnud kõigis teistes klassides tunnid ära ning istunud selle 1.klassi klassiõpetaja tundides nt 2 nädalat neid lapsi pidevalt jälgides fotoalbum ühes ja klassinimekiri teises käes?
aga teiste klasside tunde poleks saanud ju ka ära jätta.
muide, tegu OLI eliitkooliga. nii et võid nüüd lapse kiiresti piirkonnakooli üle viia.

Aina ebameeldivamaks muutud oma õigustamisega. Praegu pole ju tegemist olukorraga, kus õpetaja näeb lapsi korra nädalas, aga sina hakkasid ikka oletama, et õpetaja pole laste nimesid selgeks saanud. Ja lubamatu on tagasisidena mingisugust jama kirjutada, nagu sina tegid. See on ilmselge hoolimatu suhtumine oma töösse ja loodan, et sind on juba lahti lastud. Vanemate tagasiside on väga oluline, ega muidu koolijuht ju teada ei saa, et tal sellised tööl on.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.12 21:29; 03.12 10:27;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas teil arenguvestlus on juba olnud. Seal saaksid vestluse käigus öelda, millised on sinu ootused koolile.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

nLapselekooli valides oli esimene võimalus oma last õnneliuks teha. Minu las on 4 klassis ja ei saa hindeid. Aga klassijuhataja on nõuka aegne. Koolm ise väga hea ja ma ootan seda aega,kui klassijuhataja vahetub. Aga seqal koolis tõesti on suudetud vältida 95% igasuguseid diagnoosidega lapsi ja ka seda yhe erilistklassi on lõuks suudetud haldama hakata. maailma suurim probleem ongi need igasugused moodsate diagnoosideg lapsed klassis.

Ma ütleks pigem, et maailma suurim probleem lapsele on hoopis kirjaoskamatu ja eelarvamuslik lapsevanem.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 04.12 09:24; 07.12 19:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie 1.klassi lapsel on sarnane olukord. Ma just ei ütleks, et õpetaja hoolimatu oleks, aga rohkem tagasisidet sooviks küll.
Vanema lapse õpetaja kirjutas küll. Just sellised pisikesed tähelepanekud, nt. loed soravalt, aga proovi veidi valjemini või tähekujud on sul ilusad, aga jäta sõnadele suuremad vahed jms. Siis saad lapsevanemana teada, mis on hästi ja mis vajab veel harjutamist.
Nüüd teise lapsega on selliseid märkuseid väga vähe. Samas ei tahaks olla see noriv lapsevanem, õpetaja on ka alles uus, võib-olla ta vajab sisse-elamiseks rohkem aega.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil oli eelmine aasta täpselt sama seis! Enamus ainetes hinnanguid ei olnud! Olid vaid trimestrihinnangud. Erandiks siin eesti keel, kus kord nädala jooksul oli tagasiside ning matemaatika, kus oli terve õppeaasta jooksul 15 hinnangut! Raske oli, sest ei teadnud, kuidas lapsel läheb ning laps oli ka kurb, kuna pandi küll märkusi, aga ei ühtegi kiitust.
Päevikuid nad kasutama ei õppinudki ning seda on praegu päeva planeerimises tunda, kui on vaja jõuda erinevatesse trennidesse ning kooridesse ning muusikakooli või on muutus tundides või peab midagi kaasa võtma. (Nutitelefoni lapsel pole!)
Teises klassis oli kaks esimest kuud samamoodi. Aga siis tuli muutus. Laps rääkis, et lausa mitmel päeval nov alguses olid tunnis kontrollid- kes, ta ei tea. Pärast seda on hinnanguid nii matemaatikas kui ka eesti keeles tihedamalt. Teistes ainetes mõned üksikud. Jätkuvalt on arusaamatu, miks ei anta tagasisidet varem. Miks saab alles trimestrihinnangus teada, et laps pole 3 kuud kaasa teinud liikumistunnis!!! Oleks sellest kohe räägitud peale esimest või teist tundi, oleksin saanud lapsega rääkida ning oleksin saanud talle selgeks teha, miks ta peab selles tunnis kaasa tegema. Lapse käest küsisin selle tunni kohta, ühmas vaid, et äge tund, õpetaja lubab ringi joosta! Tuleb välja, et ise jooksid ringi, aga pidid hoopis harjutusi tegema.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsige siis tagasisidet.
Öelge ühiselt, et soovite rohkem teada saada laste käekäigu kohta.

Meil sama seis. Käisin koolist seetõttu ekstra infot küsimas, mitmeid kordi. Alati, reeglina, öeldi ainult üks stamplause: “Rääkige oma lapsega!”

Kui lapselt küsida, et kuidas sul koolis läks, vastab 1.klassi juntsu alati ühe sõnaga: “Hästi.” Nii, ja edasi? Korraldada ülekuulamine, pinnida? Lisaks ei oska väiksemad lapsed alati eristada olulist infot ebaolulisest. 7-a võib mulle pikalt-laialt kirjeldada koera, keda ta kooliteel kohtas, ent unustab rääkida, et homme toimub neil väljasõit ja õpetaja palus võileivad kaasa anda. Seega too jutt, et rääkigu ainult vanem ise oma lapsega, mingit päevikut, e-kooli, meililisti jne pole üldsegi vaja – see soovitus ei toimi.

Kuna olen aru saanud, et lapsel koolis ilmselt mingeid suuri probleeme pole, siis olen pikapeale hakanud sealtpoolt tulevat vaikust lihtsalt rahulikumalt võtma. Iseenesest saab õpetaja ju hakkama – mu laps loeb, kirjutab ja arvutab, mis seal siis ikka 🙂

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teises klassis oli kaks esimest kuud samamoodi. Aga siis tuli muutus. Laps rääkis, et lausa mitmel päeval nov alguses olid tunnis kontrollid- kes, ta ei tea. Pärast seda on hinnanguid nii matemaatikas kui ka eesti keeles tihedamalt. Teistes ainetes mõned üksikud. Jätkuvalt on arusaamatu, miks ei anta tagasisidet varem.

Varem ei antud, sest õpetaja ei viitsinud, kontrollid tunnis olid ilmselt seetõttu, et mõni lapsevanem kaebas tagasiside puudumise pärast, tagasiside hakkas ilmuma, sest õpetaja kutsuti korrale. Nii lihtne mehhanism ongi.
Mõni õpetaja muidugi ei õpi ka pärast mitmekordset vaibalekutsumist e-kooli kasutama, mis on nõme just eriti juhul, kui kool on e-kooli ise kuulutanud oma peamiseks infovahetusallikaks. Aga see on puhas argus ja kohanematus või vaimne laiskus – ega e-kooli selle märkuse kirjutamine ei võta kauem aega, kui paberpäevikusse. Kusjuures paberpäevikul on oht saada ära kaotatud. E-kooliga seda varianti ei ole.
Paljud koolid on hädas digivõõraste õpetajatega, kes keelduvad e-kooli kasutamast ja pole suutelised hinnanguid kirjutama.

Oleks sellest kohe räägitud peale esimest või teist tundi, oleksin saanud lapsega rääkida ning oleksin saanud talle selgeks teha, miks ta peab selles tunnis kaasa tegema. Lapse käest küsisin selle tunni kohta, ühmas vaid, et äge tund, õpetaja lubab ringi joosta! Tuleb välja, et ise jooksid ringi, aga pidid hoopis harjutusi tegema.

No mis siin imestada, kui õpetaja ei suuda tunnis koha peal olles õpilasele selgeks teha, mis on selle tunni mõte, siis tal ongi ilmselt raske ka e-kooli vastavat märkust kirjutada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 04.12 09:24; 07.12 19:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vot just selliste sõnadega iseloomustab minu väike 1.klassis käiv tütar oma esimest õpetajat. Hoolimatu, igav, ükskõikne.
Meil hindeid ei panda! Ei panda ka hinnanguid. 10 koolinädala jooksul pole laps saanud ainsatki kiitust ega märkust. Stuudiumis väga üksikud repliigid, kord või paar kuus. Lapse vihikutes ei midagi, päevikus ei midagi. Ei mingit tagasisidet.Samas käib laps iga päev koolis ja veedab 14 tundi koos oma õpetajaga. Kas tõesti siis õpetajal pole midagi öelda lapse kohta? Olen rääkinud teiste emadega, samuti vaikus ja tagasisde puudub.Kas polegi kohustust tagasisidet anda?
Ka see on tõesti okei?

Mis koolis laps käib? Meenutab minu lapse esimest õpetajat. Meie klass tõstis kisa ja viis asja nii kaugele, et õpetaja vahetus. Aga see õpetaja töötab uues koolis.
See on tegelt hästi kurb, kui õpeatajaga nihu läheb.
Soovitan uurida teiste vanemate käest mida nemad arvavad, kas on rahul või mitte.

Meenutab ka meie õpetajat.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.12 20:56; 08.12 06:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teises klassis oli kaks esimest kuud samamoodi. Aga siis tuli muutus. Laps rääkis, et lausa mitmel päeval nov alguses olid tunnis kontrollid- kes, ta ei tea. Pärast seda on hinnanguid nii matemaatikas kui ka eesti keeles tihedamalt. Teistes ainetes mõned üksikud. Jätkuvalt on arusaamatu, miks ei anta tagasisidet varem.

Varem ei antud, sest õpetaja ei viitsinud, kontrollid tunnis olid ilmselt seetõttu, et mõni lapsevanem kaebas tagasiside puudumise pärast, tagasiside hakkas ilmuma, sest õpetaja kutsuti korrale. Nii lihtne mehhanism ongi.
Mõni õpetaja muidugi ei õpi ka pärast mitmekordset vaibalekutsumist e-kooli kasutama, mis on nõme just eriti juhul, kui kool on e-kooli ise kuulutanud oma peamiseks infovahetusallikaks. Aga see on puhas argus ja kohanematus või vaimne laiskus – ega e-kooli selle märkuse kirjutamine ei võta kauem aega, kui paberpäevikusse. Kusjuures paberpäevikul on oht saada ära kaotatud. E-kooliga seda varianti ei ole.
Paljud koolid on hädas digivõõraste õpetajatega, kes keelduvad e-kooli kasutamast ja pole suutelised hinnanguid kirjutama.

Oleks sellest kohe räägitud peale esimest või teist tundi, oleksin saanud lapsega rääkida ning oleksin saanud talle selgeks teha, miks ta peab selles tunnis kaasa tegema. Lapse käest küsisin selle tunni kohta, ühmas vaid, et äge tund, õpetaja lubab ringi joosta! Tuleb välja, et ise jooksid ringi, aga pidid hoopis harjutusi tegema.

No mis siin imestada, kui õpetaja ei suuda tunnis koha peal olles õpilasele selgeks teha, mis on selle tunni mõte, siis tal ongi ilmselt raske ka e-kooli vastavat märkust kirjutada.

Vaesed õpetajad, ma ütlen. Teemaalgataja suguste hulludega päevast päeva kembelda. Ükski palgatõus ega pikk puhkus ei kompenseeri seda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.12 20:56; 08.12 06:50;
To report this post you need to login first.
Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )


Esileht Koolilaps Kui õpetaja ei hooli? 1klass

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.