Esileht Beebi ja mitmikud Kui tähtsad on pöörlevad esirattad vankril?

Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )

Teema: Kui tähtsad on pöörlevad esirattad vankril?

Postitas:
Kägu

Kas pöörlevate ratastega on väga palju mugavam?

Millistel vankritel on lukustatavad ja talvel suuremate vastu vahetatavad esirattad?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ostsin pöörlevate ratastega vankri, sest teadsin, et poes käies on niiiii palju mugavam manööverdada. Ja kuna üle nädala elasin üksi mehe töö tõttu, siis oli mugav poeskäik suheliselt oluline. Lapse 6 kuu vanuses kolisime maale. Seal polnud selle ilusa pea tutika vankriga midagi teha, ees ootas pruugitud emmaljunga “tank”, mida ma ka rõõmsalt kasutasin. Nii et linnainimesele, kui teid puhastatakse normaalselt ja kui lumetormiga ei lähe välja (nagu ma ükskord, kuid sain hakkama, sellises olukorras on kergem vankrit mitte lükata, vaid enda järel vedada), siis soovitan pöörlevatega. Maale või kohta, kus lumekoristamisega on nagu on, mittepöörlevatega.
Muidugi on ka inimesi, kes peavad ilusaks ainult klassikalisi, s.t mittepöörlevate ratastega vankreid. Minule meeldisid visuaalselt ka just pöörlevatega õnneks 😀 Emmaljungad visuaalselt ei meeldi, v.a lux-mudelid 😀

Please wait...
Postitas:
Kägu

Hartanil on esirattad vahetatavad.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul oli ka pöörlevate ratastega käru. Lõpuks vahetasin ikka 4 mittepöörleva vastu. Kärutada oli talvel ka vaja. Ok, poes on kergem manööverdada, aga kui poeni jõudmiseks tuleb mitu km läbi lumepudru (ja suvel teeaukude) lükata, siis ei ole kerge. Need pöörlevad rattad sai küll lukku panna, aga lõpuks kiilus lumesopp rataste vahele kinni ja rattad ei käinud enam ringi. Ja vedrustus oli ka nigel – kuigi pöörlevate ratastel oli mingi algeline vedrustus, oli käru ikkagi jäik nagu puuhobune.
Ma soovitaks ka vaadata selline käru, mille pöörlevad rattad saab vajadusel suurte mittepöörlevate vastu vahetada. Ja kindlasti vaata ka vedrustuse olemasolu – mõnel kärul polegi seda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mismoodi te nii saamatud olete, et talvel pöörlevate ratastega hakkama ei saanud 😀 mul olid ka pöörlevad rattad, mida kordagi lukustama ei pidanud, no muidugi polnud mingid väikesed rattad ka, millega isegi suvel igale poole kinni jäädakse 😂😂 4 suurt ratast on ikka väga mugav 👍

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ka äärekividest üles-alla saab tavaratastega paremini.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Gesslein f6/f10 on ka vahetatavad saab panna väiksed pöörlevad või vajadusel suured.

Talvel pole väikestega Tallinnas midagi teha, pigem on nad mugavad poes, aga niisama igapäevaselt ma ei kasutanud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mismoodi te nii saamatud olete, et talvel pöörlevate ratastega hakkama ei saanud 😀 mul olid ka pöörlevad rattad, mida kordagi lukustama ei pidanud, no muidugi polnud mingid väikesed rattad ka, millega isegi suvel igale poole kinni jäädakse 😂😂 4 suurt ratast on ikka väga mugav 👍

No aga kujuta ette, et lumesahk iga päev ei tulegi. Kõnniteed ei ole, autod sõidavad värskelt sadanud lume lihtsalt pudruks. Ja lund sajab aegajalt juurde. Selles lumepudrus tuleb üsna pikka maad kärutada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pöörlevad head, kui käif palju šoppamas ja just kitsastes poodides, nt riidepoed. Tänaval pole nad vajalikud.

Vb tõesti Tallinnas, Tartus jt linnades on kõnniteed ka talvel siledad. Külades ei pruugi nii olla. Meil käib sahk kord päevas. Eelmisel talvel käis isegi keset päeva, aga varasematel aastatel kell 23 õhtul… ja ainult silus veidi, ei lükanud midagi. Kõnniteid vahetult ukse ees pole, nii et esimesed 500m lükkasin läbi autode sõidetud pudru. Väiksemate kui 14″ ratastega oleksin hätta jäänud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Pöörlevad head, kui käif palju šoppamas ja just kitsastes poodides, nt riidepoed. Tänaval pole nad vajalikud.

Vb tõesti Tallinnas, Tartus jt linnades on kõnniteed ka talvel siledad. Külades ei pruugi nii olla. Meil käib sahk kord päevas. Eelmisel talvel käis isegi keset päeva, aga varasematel aastatel kell 23 õhtul… ja ainult silus veidi, ei lükanud midagi. Kõnniteid vahetult ukse ees pole, nii et esimesed 500m lükkasin läbi autode sõidetud pudru. Väiksemate kui 14″ ratastega oleksin hätta jäänud.

Ma just tooks välja, et Tallinnas tuleb lumi alati ootamatult ja pole ime, kui 2-3päeva kõnniteed ei puhastata, sest puuduvad vahendid ja kõikjal on pudru või lund on juba liiga palju ja pole kuhugi panna. Suured sahad on autoteede sodi kõik kõnniteele ajanud, ületee saamine on võimatu.
Näitena võin tuua, et mu isa elab väikelinnas ja seal alati puhas, seal oleks võinud tõesti igapäev väikestega sõita, aga vot Tallinnas poleks ma oma majast kaugemale saanud ja kui väga vara oleks liikunud poleks ka meie kojamees võib olla oma tööd veel teinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pöörlevaid esirattaid on vankritel ka erineva suurusega. Minu vankril pigem suupemapoolsed õhkrehvid. Kärutasin maal nii lahti lükkamata teel sulalumes kui kleepuval mudasel kruusateel. Ei ütleks, et oleks kusagil hätta jäänud ja “tankist” puudust ei tundnud. Hoopis lihtsam oli porilompide vahel manööverdada.

Please wait...
Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )


Esileht Beebi ja mitmikud Kui tähtsad on pöörlevad esirattad vankril?