Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kui treenides ikka kaal ei lange:(

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )

Teema: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

Postitas:
Kägu

Alustan siis sellest, et olen hetkel ülekaaluline( pikkus 175 cm ja kaal 98kg)
Käin 5X nädalas spordiklubis.
Harililult olen jõusaalis 1-2 tundi-sõudeergomeeter, stepper, jalgratas, matil harjutused ja ka jõumasinad.(pulsisagedus vahemikus 115-140).See siis koormustestis sobiv pulsivahemik.
Aga kaal ei lange kuus üle 1-1,5 kg?
Mida küll teha, et kaal hakkaks langema?
Muidugi olen ka oma toidulauda korrigeerinud ja õhtul peale kella 19 ei söö enam.
Peale trenni on aga meeletu isu, kuid ei tea mida tohiks ja oleks hea süüa?
Ilmselge on see, et pean pärast trenni sööma, sest muidu läheb mul enesetunne päris vastikuks:(
Ootaks palun asjalikke nõuandeid:)

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

No ma oma kogemusest räägin, et kehale on vaja ¨okk anda, et ta liikuma hakkaks. Loomulikult enamus seda ei soovita, aga mina tegin ikkagi nii ja kaal hakkas lõpuks langema.
¦okiteraapia seisnes kuskil nädala ajases väga väikese kalorsusega söögis. No nädal aega toitusin nii, et päevakaloraa¸ tuli ainult 500-600. Sellega läks kohe 3 kilo alla ja edaspidi tõstsin kaloraa¸i (tervisliku toitumise arvelt) nii palju, et oma keha kohta baasainevahetuse kaloraa¸ile lisasin 200-300 kalorit (see peaks siis olema vähem kui sinu keha jaoks normkaloraa¸ miinus 200-300 kalorit. Keeruline seletus? Näide: Minu keha baasainevahetuseks oli vaja 1500 kcal päevas. Minu keha jaoks oli vaja kaali SÄILITAMISEKS 2000 kalorit päevas. Seega hakkasin edaspidi oma päevakaloraa¸i hoidma 1700 peal, siis kaal langes.

See \”pärast 19.00 enam ei söö\” võibki sinu puhul komistuskiviks olla. Keha vajab süüa. Õhtuks soovitatakse midagi rasvast (tervislik rasv, mitte praekartulirasv jne). Kui keha saab viimaseks toiduks rasva, siis öösel tegeleb sinu keha rasvapõletusega (arvatakse küll, et nii ei ole, aga on tõestatud, et tegelikult nii on).

Minul aitas hästi kaalu alandada selline menüü:
Hommik: omlett
Lõuna: soe toit rohke salatiga (jäta välja kartul, makaron ja valge riis ja jahutooted; Sobib tatar, pruun riis, lihatoidud, salatid, supid jne)
Õhtu: kala/kana ja toorsalat.

Puuvilju suurtes kogustes ja eriti õhtuks süüa pole soovitatav. Kõik magus, puuviljad ja enamus süsivesikuid peaks ära sööma päeva esimeses pooles.
Ja vett tarbi ka oma 2l päevas.

Mina võtsin õhtul enne magamaminekut kalaõlikapsli (see asendas siis rasva juhul kui ma midagi rasvasemat õhtuks ei söönud).

NB! Äkki on sul liiga palju trenni nädalas, keha vajab aega taastumiseks. Ise tegin 2x nädalas aeroobset ja kord nädalas lihastreeningut.

Need on MINU TÄHELEPANEKUD. Olin sada korda enne püüdnud kaalu langetada (ka ohtra trenniga), aga no ei saanud kuidagi hakkama. Siis uurisin igast materjali ja jõudsin sellise tulemuseni siis 🙂 Tehke mind nüüd mu valede otsuste eest maha kui tahate 😀

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Mutsamamma

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

väga tervislik kaalulangus ju!
muide, kaalu alandamiseks või kergitamiseks on vaja kontrollida ainult ninaesist. trenni tehes saad pringima keha, aga mitte väiksema kehakaalu, sest trenniga ei suuda iial ära põletada nii palju kaloreid kui palju võib õgima harjunud inimene ühe söögikorraga endale sisse ahmida. nii et käi oma toidulaud veel tihedama kammiga üle.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

Aa, ja pärast trenni lausa peab sööma! Muidu tekib pärast suure tõenäosusega ülesöömine. Hea on süüa pärast trenni midagi valgurikast. Oluline on see, et oleks kiiresti imenduvad valgud või süsivesikud. (banaan, muna). Kindlasti mitte kohupiima või jogurtit või võileibu, mida sageli tehakse. Kuskil paar tundi pärast sööki võid juba julgemalt süüa 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

kaalulangetusel sport vaid toetab, allavõtmiseks on vaja sissesöödavat kalorihulka vähendada. Ja oluliselt. Milline toitumisviis sulle täpselt sobib, tuleb sul endal leida – minul langeb kaal vaid siis, kui ma süsivesikud toidust praktiliselt välja jätan, sulle võib sobida ka nt tavaline kalorilugemine. Aga siis ausalt – reeglina me hindame trenniga kulutatut üle ja toidu kalorsust u 1/3 võrra alla.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

kaal alaneb vaid tänu toitumise korrigeerimisele. tenn sealjuures on muidugi igati tore, aga kaalu ta langetada ei aita.
1,5 kg kuus on täiesti ok. kui sul oli aega end paksuks süüa, peab olema aega ka see kaal uuesti maha saada (ei kritiseeri sind, vaid nii ütles mulle mu arst, kui oma kaalu 2 aastaga normi sõin).

Please wait...
Postitas:
Mutsamamma

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]—– kui sul oli aega end paksuks süüa, peab olema aega ka see kaal uuesti maha saada ——.[/tsitaat]
superhea ütlemine! autor välja!

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

175cm – 98kg.. oleme ausad – päris palju jah seda ülekaalu!

ise sellise kaalu-pikkuse juures jätaks jõusaali kus kurat ja hakkaks ujumas käima, vesivõimlemas, vesiaeroobikas, jalutamas.

Menüü vajab kindlasti ülevaatamist, kuid 1-1,5kg 1KUU kohta on selle kaalu juures vähe tõesti. (midagi teed/jätad tegemata ilmselgelt)

sellise kaalu juures oleks norm kui 0,7kg kuni 1kg NÄDALAS läheks.

Seega, vaata üle ja konsulteeri mõne toitumisspetsialistiga kindlasti – ise ja meie abiga omale menüü koostada ja treeningprogramm – ma väga ei panustaks sellele kui tõesti soovid alla võtta.

imedieedid ka kindlasti välistaks!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

üks asi võib veel olla. Minul treener rääkis, et kui soovid alguses ülekaalust lahti saada, tuleb alustada rasvapõletutreeningutest. Jõusaalis sa kasvatad ainult lihast ja loomulikult kaal ei lange. Süüa ei tohi tund peale trenni ja 3 tundi enne magamaminekut, mitte nii, et lihtsalt peale 19 ei söö. Seega algselt oleksd kõik aeroobsed trennid head, shaipinguga võtab väga hästi kaalust alla. Mina kunagi nii treenimist alustasin ja kaal langes kenasti. Kui olin oma ideaalkaalu saavutanud, hakkasin bodypumpi juurde tegema ja tõesti selle tulemusena tulid ka mõned kilod juurde, kuna lihas kasvas peale. Nüüd aastaid treenin nii, et kaks aeroobste ja kaks lihastreeningut nädalas, tund peale tenni söön õhtul kõhu täis ja minu söögiajaks on kell 20.00. Kaal on korras, aga ega ta enam rohkem alla ka ei lähe, kuna lihastreeninud on üsna intensiivseks läinud.

Please wait...
Postitas:
Rabakana

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

http://www.naine24.ee/705414/miks-kaalunumber-ikka-nii-suur-on/

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]üks asi võib veel olla. Minul treener rääkis, et kui soovid alguses ülekaalust lahti saada, tuleb alustada rasvapõletutreeningutest. Jõusaalis sa kasvatad ainult lihast ja loomulikult kaal ei lange. Süüa ei tohi tund peale trenni ja 3 tundi enne magamaminekut, mitte nii, et lihtsalt peale 19 ei söö. Seega algselt oleksd kõik aeroobsed trennid head, shaipinguga võtab väga hästi kaalust alla. Mina kunagi nii treenimist alustasin ja kaal langes kenasti. Kui olin oma ideaalkaalu saavutanud, hakkasin bodypumpi juurde tegema ja tõesti selle tulemusena tulid ka mõned kilod juurde, kuna lihas kasvas peale. Nüüd aastaid treenin nii, et kaks aeroobste ja kaks lihastreeningut nädalas, tund peale tenni söön õhtul kõhu täis ja minu söögiajaks on kell 20.00. Kaal on korras, aga ega ta enam rohkem alla ka ei lähe, kuna lihastreeninud on üsna intensiivseks läinud.[/tsitaat]
Loe teemaalgataja jutt uuesti üle – peamiselt ta ju teebki rasvapõletustrenni (ratas, sõudmine, stepper).

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

Absoluutselt kõik toitumisspetsialistid räägivad, et see pole õige kui inimene võtab pähe, et peale 18 enam ei söö, sinu puhul siis peale 19.
Toitumisega saab muide väga edukalt oma ainevahetust korrigeerida.
Las näiteks Ott Kiivikas koostab sulle toitumiskava, väga hästi mõjub 🙂 ning kindlasti peab peale treeninguid ka taastavaid jooke tarbima kui sa seda veel ei teadnud.
Umbes oli see asi nii, et päevas peab sööma 3-4 korda pluss kaks vahepala.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

mis selline toitumiskava Ott Kiivikase poolt maksma läheb siis?

(puht uudishimu pärast küsin)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Absoluutselt kõik toitumisspetsialistid räägivad, et see pole õige kui inimene võtab pähe, et peale 18 enam ei söö, sinu puhul siis peale 19.
Toitumisega saab muide väga edukalt oma ainevahetust korrigeerida.
Las näiteks Ott Kiivikas koostab sulle toitumiskava, väga hästi mõjub 🙂 ning kindlasti peab peale treeninguid ka taastavaid jooke tarbima kui sa seda veel ei teadnud.
Umbes oli see asi nii, et päevas peab sööma 3-4 korda pluss kaks vahepala.
[/tsitaat]

toitumisspetsialistid võivad rääkida midaiganes. fakt on see, et see toimib, lihtsalt tavainimese puhul võid 100%liselt kindel olla, et ta ei suuda sellest kinni pidada piisavalt kaua.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Aa, ja pärast trenni lausa peab sööma! Muidu tekib pärast suure tõenäosusega ülesöömine. Hea on süüa pärast trenni midagi valgurikast. Oluline on see, et oleks kiiresti imenduvad valgud või süsivesikud. (banaan, muna). Kindlasti mitte kohupiima või jogurtit või võileibu, mida sageli tehakse. Kuskil paar tundi pärast sööki võid juba julgemalt süüa 🙂

[/tsitaat]

Kui on soov alla võtta, siis ikka muna, mitte banaan, sest muna (valk) hoiab täiskõhutunnet ja garneerida võiks selle keedumuna nt peedi toorsalati või tomatilõikudega.
See on tõsi, et trenn teeb ilusaks ja toidulaud saledaks. Trenn/toit suhe on umbes 25/75. Trenni tuleb aga teha juba seepärast, et kui tekib teatud lihasmassi hulk, siis hakkab keha rohkem kaloreid kulutama ja endalegi üllatuseks jäävad riided laiaks 😉

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Alfonss

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

hurraaa, paksuteema jälle!

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Kui treenides ikka kaal ei lange:(

inimesed on erinevad, nende ainevahetus ka. osadele sobib range rezhiim ja hulgalised trennid. osadele aga mitte. osadele möjub range dieet ja vähene söök hoopis depressiivselt ja nende ainevahetus läheb talveunne, punnita kuidas tahad. vbl sina peaksid ka hoopis lödvemalt vötma? yle ei maksa ka pingutada:)

omal ajal kaalu langetas oli mul just nii. kui käisin viis korda nädalas trennis ja olin pidevalt näljas siis olin väga masendunud ja kilod kadusid ysna venivalt. maks kakd korda ndl ja vaheldusrikas toit ja umbes sama tulemus. ilma masenduseta. kumb on siis parem?

Please wait...
Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kui treenides ikka kaal ei lange:(

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.