Esileht Väikelaps Kuidas leida hea lapsehoidja?

Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )

Teema: Kuidas leida hea lapsehoidja?

Postitas:

Kust olete leidnud väärt lapsehoidja? Sellise, kes tõsiselt lapsi armastab, nendega päriselt tegeleda tahab (mitte ei istu telefonis samal ajal), arendada oskab, ei heitu nutvast lapsest ning on läbinud esmaabi kursused? Mul oli kuulutus ühes keskkonnas, aga tundub, et paljud on sellised valvereageerijad, kes iga kuulutuse peale kirjutavad ja katsetavad. Vestlesin video teel mitmega, aga kahjuks ei tundunud usaldusväärsed ega tõsiseltvõetavad. Ma otsin alates märtsist ja 5-kuusele beebile 2 korda nädalas 4h korraga + vajadusel mõnikord lisaks. Nii tahaks toredat ja oskuste-teadmistega hoidjatädi, kelle teenuseid kasutaks kohe mitmeid aastaid.

Kas leiate tutvuse kaudu?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 20.01 15:33; 20.01 19:15; 20.01 19:17; 20.01 19:18; 20.01 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen leidnud kuulutuse kaudu, kusjuures sobis just esimene kirjutaja. Ja mind on leitud (olin ise ka varem lapsehoidja) ka lihtsalt kuulutusele kiire reageerimise kaudu.

Soovitan teha põhjalik kuulutus, pakkuda mõistlikku (st mitte liiga väikest) tunnitasu, kuna paratamatult on hoidja motiveeritus seotud saadava töötasuga ja head/kogenud hoidjat väga madala tunnitasu eest saada ei pruugi. Ja kui üldse tunnitasu kirja ei pane, siis ka ei reageerita, sest ollakse tüdinud kuulutustest, kus elementaarset lisainfot peab eraldi pommima.

Ilmselt pole sul lihtsalt vedanud. Kuuluta veel, proovi veel, ilmselt tunned selle õige ise ära. Mina soovitan tudengeid mitte välistada, kuna nende graafik on üldiselt üsna paindlik. Alaealisi soovitan välistada, aga ilmselt teed seda niigi. Millesse kõige kindlamalt usun, on kohalikku gruppi kuulutuse panek, kas siis asula (linna) või linnaosa gruppi.

Kui asi on vaid esmaabikursuste läbimises, miks keegi ei sobi, saada see inimene lihtsalt ise kursusele ja maksa kinni. See ei maksa nii palju.

Edu otsingutel!

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.01 16:55; 21.01 05:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ning on läbinud esmaabi kursused?

Kas ise oled need läbinud? Mina näiteks olen vist mitu korda, aga see oli ammu ja kui vaja, ei mäleta midagi. Minu arust küllaltki mõttetu nõudmine, sest ega tegelikult hoius ega lasteaias su lapsele ka esmaabi anda ei osata (kui kunagi on midagi kuuldud, see ei aita, peaks siis igal aastal seal kursustel käima), rääkimata kõigist lapsevanematest endist.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.01 18:08; 20.01 20:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma leidsin tutvuse kaudu, 5-kuusele beebile 2x nädalas 2 tundi, aga mul olid väga palju madalamad nõudmised – piisas lihtsalt pensionärist, kes viitsis jalutada vankris magava beebiga.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.01 18:20; 20.01 19:16;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tundub küll nii, et lapsehoidja peaks nädalas kaheksa tunniga tegema ära kogu vanemate tegemata töö. Tõmba oma nõudmisi veidi tagasi ja tegele lapse arendamisega ikka ise. Ohumärk on ka see, et laps pidevalt nutab.

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ning on läbinud esmaabi kursused?

Kas ise oled need läbinud? Mina näiteks olen vist mitu korda, aga see oli ammu ja kui vaja, ei mäleta midagi. Minu arust küllaltki mõttetu nõudmine, sest ega tegelikult hoius ega lasteaias su lapsele ka esmaabi anda ei osata (kui kunagi on midagi kuuldud, see ei aita, peaks siis igal aastal seal kursustel käima), rääkimata kõigist lapsevanematest endist.

Jah, olen oma asutuses esmaabiandja ja läbin koolituse kaks korda igal aastal. Kas tõesti ei oska lastehoiu töötajad esmaabi anda? See on mulle uudis. Tänu nendele koolitustele (mitu korda olen osalenud kiirabiarsti koolitustel) tean, et juhtub palju õnnetusi, mida oleks saanud vältida või mis on oskamatuse tõttu lõppenud kurvalt. Eriti palju juhtub kodus õnnetusi väikelastega. Mis rahasse puutub, siis olen täitsa arvestanud, et maksta kõrgemat tasu, kui saaks hea inimese.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 20.01 15:33; 20.01 19:15; 20.01 19:17; 20.01 19:18; 20.01 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tundub küll nii, et lapsehoidja peaks nädalas kaheksa tunniga tegema ära kogu vanemate tegemata töö. Tõmba oma nõudmisi veidi tagasi ja tegele lapse arendamisega ikka ise. Ohumärk on ka see, et laps pidevalt nutab.

Ei pruugi pidevalt nutta, aga see, et beebi vahel nutab, kasvõi sellepärast, et ema andis vankri võõrale lükata, ei ole ju sugugi ebatavaline.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.01 18:20; 20.01 19:16;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tundub küll nii, et lapsehoidja peaks nädalas kaheksa tunniga tegema ära kogu vanemate tegemata töö. Tõmba oma nõudmisi veidi tagasi ja tegele lapse arendamisega ikka ise. Ohumärk on ka see, et laps pidevalt nutab.

Me tegeleme oma lapse arendamisega absoluutselt iga päev, paluks mitte solvama tulla. Mina ei arva, et kool, lasteaed või lapsehoidja peaks ära tegema vanemate töö, kõik tuleb siiski ikka kodust. Miks ma soovin, et lapsehoidja teaks midagi lapse arengust ja oskaks lapsega tegeleda, on just seetõttu, et arendavad tegevused oleksid järjepidevad. Ja see neli tundi järjest ei oleks laps lihtsalt omaette pikali.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 20.01 15:33; 20.01 19:15; 20.01 19:17; 20.01 19:18; 20.01 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tundub küll nii, et lapsehoidja peaks nädalas kaheksa tunniga tegema ära kogu vanemate tegemata töö. Tõmba oma nõudmisi veidi tagasi ja tegele lapse arendamisega ikka ise. Ohumärk on ka see, et laps pidevalt nutab.

Ei pruugi pidevalt nutta, aga see, et beebi vahel nutab, kasvõi sellepärast, et ema andis vankri võõrale lükata, ei ole ju sugugi ebatavaline.

Meie beebi ei nuta kindlasti rohkem kui keskmine beebi (kui nii tohib väljenduda). Kuna arengu etapi järgi ootab ees võõrastamine, siis võib juhtuda, et nutmine paratamatult tuleb ja sellega peab arvestama.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 20.01 15:33; 20.01 19:15; 20.01 19:17; 20.01 19:18; 20.01 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, olen oma asutuses esmaabiandja ja läbin koolituse kaks korda igal aastal. Kas tõesti ei oska lastehoiu töötajad esmaabi anda?

Kõik lastehoiu või lasteaia töötajad päris kindlasti kaks korda aastas esmaabi koolitust ei läbi, peadki siis jääma ise vist oma last hoidma.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.01 18:08; 20.01 20:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, olen oma asutuses esmaabiandja ja läbin koolituse kaks korda igal aastal. Kas tõesti ei oska lastehoiu töötajad esmaabi anda?

Kõik lastehoiu või lasteaia töötajad päris kindlasti kaks korda aastas esmaabi koolitust ei läbi, peadki siis jääma ise vist oma last hoidma.

Ei arva, et kõik inimesed peaksid kaks kord aastas läbima, aga teadmised peaksid ikka olemas olema. Enamik olukordi, kus tuleb esmaabi anda, on seotud oma lähedaste, mitte võõraga tänaval. Imestan, et inimesed koolitust oluliseks ei pea.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 20.01 15:33; 20.01 19:15; 20.01 19:17; 20.01 19:18; 20.01 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No aga palka siis kiirabiõde.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teemaalgatajal esimene laps? Ei maksaks üle mõelda, et last peab pidevalt ja lakkamatult arendama ja temaga pidevalt ja lakkamatult tegelema. 5-kuusele on arenguliselt täitsa kasulik ka just nimelt ise üksinda pikali olla, ilma et keegi temaga tegeleks. Kui pidevalt tegeletakse, ulatatakse asju, kaob beebil motivatsioon ise asjadeni küünitada, roomama õppida jne. Vanematel lastel, kellel on väga usinad hoidjad, kaob omaalgatus ja fantaasia ja nad muudkui käivad ka vanemate sabas ja nõuavad pidevat tegelemist, ka siis kui vanemad parajasti ei saa nendega tegeleda. Nii et kui päriselt on vaja lapsehoidjat leida, siis esita vähem nõudmisi – tähtis et oleks lapsi armastav inimene, keda sa ka ise usaldad.

+14
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu arust sul on lihtsalt kogemustega inimest vaja, kes oleks varem selles vanuses väikese lapsega kokku puutunud ja teaks, mida millal teha. Esmaabioskus on muidugi pluss, aga reaalselt on vaja ikkagi sobivat inimest ennast. Ise pööraksin suurt tähelepanu sellele, et hoidja ei jätaks beebit järelvalveta, räägiks temaga, võtaks sülle, näitaks mänguasju, tegeleks nagu antud olukorras vaja. Oluline on tagada lapse ohutus ja heaolu. Kõik, kes tunduvad ebausaldusväärsed, jätaks kohe kõrvale.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 21.01 05:01; 21.01 06:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Toetan ka seda mõtet, et laps ei vaja tegelikult pidevat arendamist. Hoopis olulisem (et tekiks piisavas koguses õigeid hormoone, et lapsest kasvaks terve ja tasakaalukas inimene) on see, et talle vaadatakse otsa, temaga tegeletakse (pööratakse tähelepanu, vastatakse ta suhtlemisele), et tal on julgus olla see, kes ta on. See otsavaatamine lapsega rääkides on täielikult alatähtsustatud, aga on üks kõige tähtsamatest asjadest, mida teha. Ära üle muretse selle arendamise jms teemal, lihtsalt vali hoidja, kellega on õige tunne. Edasi saad ju ka ise konkreetselt paluda, et mida soovid, et ta rohkem või vähem teeks. Võib-olla pead selleks kolmega suhtlema, võib-olla kolmeteistkümnega, aga küll selle õige leiad.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 20.01 16:55; 21.01 05:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lisaks, kuna see hoidja su last ei tunne, ongi alguses okei, kui su laps teda võõrastab ja nutab. Küll ajapikku võtab omaks ja hoidja õpib ka lapse nutust aru saama. Anna aega mõlemale kohanemiseks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 21.01 05:01; 21.01 06:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina leidsin beebile pere24 kuulutusest. Välistasin need, kellel kirjapilt oli väga vigane (umbes pooled kõigist alla 25-aastastest kahjuks). Postitasin ise kuulutuse ja kirjutasin ka ise pakkujatele. See, kelle valisin, kirjutas mulle ise esimesena, ehk siis tulemuse tõi minu kirjutatud kuulutus. Vanuse või tausta suhtes ma piire ei seadnud, aga beebi puhul vast on kõige kindlam kogemus neil, kes juba ise emad-vanaemad. Tegelesin otsimisega 3 nädalat.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

itte ei istu telefonis samal ajal), arendada oskab, ei heitu nutvast lapsest ning on läbinud esmaabi kursused? Mul oli kuulutus ühes keskkonnas, aga tundub, et paljud on sellised valvereageerijad, kes iga kuulutuse peale kirjutavad ja katsetavad. Vestlesin video teel mitmega, aga kahjuks ei tundunud usaldusväärsed ega tõsiseltvõetavad. Ma otsin alates märtsist ja 5-kuusele beebile 2 korda nädalas 4h korraga + vajadusel mõnikord lisaks. Nii tahaks toredat ja oskuste-teadmistega hoidjatädi, kelle teenuseid kasutaks kohe mitmeid aastaid. Kas leiate tutvuse kaudu?

Mina leidsin tõesti tutvuste kaudu. Meelega otsisin vanemaid inimesi, astusin isegi paari ringi seepärast, et oma tutvusbaasi laiendada. Ledisin lastele nö. teise vanaema, hea huumorimeelega naise, kes hiljuti pensionile jäänud aga tervis veel korras. Laste vanavanemad käivad alles tööl ja elavad kaugel. Vanemate inimestega ei ole seda muret, et nad lastele ei viitsi süüa teha või et nad kogu aja nutitelefonis mööda saadavad. Lisaks on tal nii palju elukogemust, et elementaarsed esmaabivõtted on selged ja iga väikese asja peale paanikasse ei lähe. Ja olen väga rahul, sest temal on aega ja tahtmist lastega tegeleda, sotsiaalsed väljakutsed ei võta kogu ta mõttejõudu. Võtab lapsed kaasa nii kartulimaale, kasvuhoonesse viinamarju korjama, kanalasse mune otsima. Loevad koos anektoote, teevad koos süüa, loevad koos ajalehti, laseb lastel ka veerida, õpetab käsitööd, laseb arvutada, kui palju mingisse hoidisesse suhkrut tuleb panna jne. Nüüdseks on ta juba 8 aastat meie perega seotud olnud, lapsed koolis aga kui vaja neid kusagile sõidutada ja ise ei saa, on lapsehoidja ikka veel valmis iga kell tulema, sõidab autoga. Tema oli veel selles osas ka hakkaja, et kui ise ei saanud lapsi võtta, oli näiteks arstiaeg samal päeval vms., siis organiseeris selleks ajaks oma sõbranna lapsi hoidma.

 

Mina esimesed päevad käisin lapsega hoidjal külas, kohvi joomas, juttu ajamas, kuni lapsed harjusid hoidjaga ja siis ei olnud mingit nuttu, kui pidid hoidja juurde jääma. Hoidja hoidiski lapsi enda kodus, sellest sai lastele justkui teine kodu. Isegi ööbisid seal paaril korral, kui mehega kusagil ööseks ära käisime.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nende ootuste puhul kasutaks internetiportaali või Facebooki, kus saab näha ka soovitusi/kommentaare. Või siis kuulutaks ise ja küsiks lapsehoidja kandidaadilt soovitajaid, kellega võiksid ühendust võtta enne otsuse tegemist. Esmaabikoolituse nõude paned samuti oma kuulutusse ja kandidaadilt küsid selle kohta üle.
Mis “keskkonnas” sul see kuulutus oli? Ei tasu nüüd heituda esimesest kogemusest. Mõnes piirkonnas on Facebookis loodud just kohaliku kogukonna lapsehoidjate grupp, ise olen seda kasutanud. Kuulutus läheb avalikult, pakutakse ka avalikult (või soovi korral erasõnumiga) ja sageli ilmuvad ka soovitajad ise välja, kes kommentaare lisavad.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

itte ei istu telefonis samal ajal), arendada oskab, ei heitu nutvast lapsest ning on läbinud esmaabi kursused? Mul oli kuulutus ühes keskkonnas, aga tundub, et paljud on sellised valvereageerijad, kes iga kuulutuse peale kirjutavad ja katsetavad. Vestlesin video teel mitmega, aga kahjuks ei tundunud usaldusväärsed ega tõsiseltvõetavad. Ma otsin alates märtsist ja 5-kuusele beebile 2 korda nädalas 4h korraga + vajadusel mõnikord lisaks. Nii tahaks toredat ja oskuste-teadmistega hoidjatädi, kelle teenuseid kasutaks kohe mitmeid aastaid. Kas leiate tutvuse kaudu?

Mina leidsin tõesti tutvuste kaudu. Meelega otsisin vanemaid inimesi, astusin isegi paari ringi seepärast, et oma tutvusbaasi laiendada. Ledisin lastele nö. teise vanaema, hea huumorimeelega naise, kes hiljuti pensionile jäänud aga tervis veel korras. Laste vanavanemad käivad alles tööl ja elavad kaugel. Vanemate inimestega ei ole seda muret, et nad lastele ei viitsi süüa teha või et nad kogu aja nutitelefonis mööda saadavad. Lisaks on tal nii palju elukogemust, et elementaarsed esmaabivõtted on selged ja iga väikese asja peale paanikasse ei lähe. Ja olen väga rahul, sest temal on aega ja tahtmist lastega tegeleda, sotsiaalsed väljakutsed ei võta kogu ta mõttejõudu. Võtab lapsed kaasa nii kartulimaale, kasvuhoonesse viinamarju korjama, kanalasse mune otsima. Loevad koos anektoote, teevad koos süüa, loevad koos ajalehti, laseb lastel ka veerida, õpetab käsitööd, laseb arvutada, kui palju mingisse hoidisesse suhkrut tuleb panna jne. Nüüdseks on ta juba 8 aastat meie perega seotud olnud, lapsed koolis aga kui vaja neid kusagile sõidutada ja ise ei saa, on lapsehoidja ikka veel valmis iga kell tulema, sõidab autoga. Tema oli veel selles osas ka hakkaja, et kui ise ei saanud lapsi võtta, oli näiteks arstiaeg samal päeval vms., siis organiseeris selleks ajaks oma sõbranna lapsi hoidma.

Mina esimesed päevad käisin lapsega hoidjal külas, kohvi joomas, juttu ajamas, kuni lapsed harjusid hoidjaga ja siis ei olnud mingit nuttu, kui pidid hoidja juurde jääma. Hoidja hoidiski lapsi enda kodus, sellest sai lastele justkui teine kodu. Isegi ööbisid seal paaril korral, kui mehega kusagil ööseks ära käisime.

Sellise hoidja palk on vist üle keskmise kallis?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )


Esileht Väikelaps Kuidas leida hea lapsehoidja?