Kontoriassistent või midagi taolist. Mingeid väga erilisi oskusi ei ole üldiselt vaja ja normaalne tööaeg.
Kontoriassistent peab olema kursis kõikide asutuse tegevusaladega ja vajadusel peab ta olema kontoris ka siis, kui kõik teised puhkavad. Arvutioskus peab olema üle keskmise, enamasti on vajalik ka vähemalt kesktasemel inglise keele oskus ja peab olema kursis nii asutuse kui teabehalduse valdkonna seadustega. Arvata võib, et 6 aastat kohalikus kaupluses töötanud inimest sellisele kohale ei valita.
Ma soovitaksin ka teemaalgatajal midagi juurde õppida. Isegi kui koheselt uut tööd leida ei õnnestu, on eelis siiski pigem rohkem kui vähem õppinud kandideerijatel.
Nojah, sul on õigus. Ma tõesti arvasin, et need on väga basic oskused, aga saan aru, et inimesed on erinevad. Loomulikult on mingi asja juurde õppimine väga mõistlik soovitus. Teemaalgataja võiks mõelda, mida talle teha meeldiks ja siis need puuduolevad oskused omandada ning selle käigus mitte alla anda.
Pidasin silmas rohkem midagi vastuvõtulauatöötaja laadset, umbes nagu on paljudes kontorihoonetes allkorrusel sissepääsu juures. Töötajatel on kaardid, millega sisse pääsetakse, aga kui oled külaline (nt lähed tööintervjuule), siis ütled sellele asjapulgale, et tulid selle ja selle juurde ja siis tema annab sellele inimesele teada. Ehk midagi niisugust? Kindlasti on ka väiksemates kohtades selliseid ameteid.