Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kuidas maitseb?

Näitan 8 postitust - vahemik 31 kuni 38 (kokku 38 )

Teema: Kuidas maitseb?

Postitas:
Kägu

Mina kokana arvan, et kõlbmatu toit tuleb kohe tagasi saata. On palju kliene, kes on oma taldrikud tühjaks söönud ning siis tuleb kommentaar:toores, soolane jne. Mõnikord nahhaalselt polda nõus ka maksma. Aga taldrik on tühi mis tühi. Meie restoranis on välja kujunenud, et kui klient saab mingil põhjusel mitte just kvaliteetse roa või peab ta liiga kaua ootama, saab ta kas uue toidu või maja poolt joogi või magusa.
Igasugune kriitika, ka negatiivne on teretulnud. Siis on teada, mida tuleks teisiti teha.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Väga huvitav teema, eriti kuna kommenteerima on tulnud erialainimesed. Teie nõuanded ja soovitused on väga teretulnud, sest tõesti enamik kliente ju toitlustusasutuse sisemaailma ja tagamaid ei tunne ning võib arvata hoopis midagi muud kui tegelikkus on. Loeks veel hea meelega.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kohtades, mis tõepoolest hoolivad klientidest ja kus ka hinnad on vastavad, lastakse toit ümber vahetada tasuta ka siis, kui klient tellis krevetid aga lauda tuues selgus, et toit kas ei maitse kliendile või klient on meelt muutnud.

Päris kulukaks võib söögikohale selline asi minna. Kehva toidu tagasi saatmist mõistan, aga see, et lasen toidu valmis teha, aga siis mõtlen ümber… Mulle tundub see ülbuse ja mõnitamisena. Aga noh, kui söögikoha pidaja ise ütleb, et selline teguviis on ok, siis mis seal ikka.

Enda kohta pean ma tunnistama, et mina olen arg inimene. Mina ei kritiseeri toitu. Ehkki siinse teema põhjal saan aru, et see on igati ok, ja pigem isegi vajalik tegu, kui toit ei maitse. Üldjuhul olen ma leplik ja tellin sellist sööki, mis on mulle teada ja mis mulle maitseb ning mille kohta võib kindel olla, et seal midagi hullult nässu ei saa minna.

Kui olen pidanud siiski pettuma söögis või teeninduses, siis ma järgmine kord enam sinna kohta ei lähe. Saan aru, et see on täiesti vale, aga ma lihtsalt ei ole see tüüp, kellele meeldiks igal pool oma arvamust väljendada, kritiseerida jne. Hea teeninduse ja maitsva söögi kohta annan alati tagasisidet. Aga seda ka pigem kuskil netilehel või konkreetse restorani kodulehel.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Hullem läheb lahti köögis, kui teenindaja selle halva tagasiside söögi kohta kokale esitab. Väga paljud kokad ei kannata üldsegi mingit kriitikat oma tehtud toidu kohta. Selline mauramine läheb lahti, et hoia ja keela, et mida need kliendid kogu aeg vinguvad. Tihti saab sõimata ka teenindaja, kes julges üldse edastada kokale, et toit ei meeldinud kliendile.

Sellepärast need teenindajad vajuvadki näost ära, kui halba tagasisidet kuulevad.

(20-aastane kogemus restorani teenindajana)

Sa ütle oma arvamus enne restoranist lahkumist, muidu vaat kui kokk veel sülitab su järgmise roa sisse.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma ükskord ütlesin ka ausalt, kui toit oli täiesti mage ja ilma soolata. Teenindaja kukkus näost nii ära, nagu ma oleks teda isiklikult solvanud. Ma siiski arvasin, et ta ise seda toitu ei teinud, aga sellegipoolest ma tundsin end väga halvasti, et ma niimoodi ütlesin… täiesti jabur iseenesest ju. Milleks siis üldse küsida, kui aus vastus (mis teenindajat isiklikult mitte kuidagi ei puuduta) nii verest välja lööb? Nii et loll olukord mõlema jaoks. Teenindaja sai kehva vastuse ja mina omakorda halva tuju, et olin teenindaja tuju ära rikkunud.

õnneks juurde saab alati soola panna, aga katsu sa ära võtta 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui midagi on toiduvalmistamises totaalselt viltu läinud, siis tuleb taldrik kohe tagasi saata ja viga parandada paluda.

Pidin häbist maa alla vajuma, kui noorte sugulastega restoranis käisin ja ettekandja tuli mingi hetk “Kuidas maitses?” küsima. Noored teatasid “otsekoheselt”, et ikka päris üle soolatud, toores, maitsetu jne. Endal mõlemal suured taldrikud ees, kübetki polnud järgi jäetud, hea et veel üle lakutud polnud. Mida see vaene teenindaja nüüd tegema pidi?

aga noortel on ju ka hundiisu, jõuab ta seda uut praadi oodata, söövad ka seda mis kõige parem pole. Tagasiside ilmselt oli õiglane.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ükskord oli hamburgeri vahel lihaks täiesti halvaks läinud, tooreks jäetud löga.
Kui maksma läksin, siis ettekandja ka küsis särava näoga, et kuidas maitses. Ma ütlesin siis ka, et halvaks läinud ja liiga toores. Siis hakkas vaidlema, et see veiseliha ja veiseliha maitsebki ‘teistmoodi’. Ma ütlesin, et halvaks läinud liha ja värske veiseliha vahel ma teen ikka vahet. Siis üritas veel midagi seletada selle burgeri eripärast. Ütlesin lisaks siis, et tegelikult ei maitsenud friikartulid ka, üle soolatud ja liiga kõvad.
(Burgeri liha kohta ütles mu kaaslane, kes maitses, samuti, et täiesti kõlbmatu.)
Ja ma pole mingi vingukott, tavaliselt ütlen täiesti tavalise, keskpärase toidu kohta ka, et maitses, kui küsitakse.
Lihtsalt tookord oli toit erakordselt halb ja oleks lausa loomuvastane olnud öelda, et maitses hästi, kui enamus toitu alles. Miks ma tagasi ei saatnud? Ei tahtnud seal toidukohas enam sarnast asendust ka. Veider, et see ettekandja-tibu veel vaidlema ka hakkas, kui ausa tagasiside andsin – milleks siis üldse kliendilt küsida, kui ise oled kõige targem? Mõni kindlasti küsib, et mis toidukoht, aga ma ei ütle, ei taha mingit foorumi kohtuasja kaela saada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kohtades, mis tõepoolest hoolivad klientidest ja kus ka hinnad on vastavad, lastakse toit ümber vahetada tasuta ka siis, kui klient tellis krevetid aga lauda tuues selgus, et toit kas ei maitse kliendile või klient on meelt muutnud.

Päris kulukaks võib söögikohale selline asi minna. Kehva toidu tagasi saatmist mõistan, aga see, et lasen toidu valmis teha, aga siis mõtlen ümber… Mulle tundub see ülbuse ja mõnitamisena. Aga noh, kui söögikoha pidaja ise ütleb, et selline teguviis on ok, siis mis seal ikka.

Selle “ma mõtlesin ümber, tooge mulle hoopis see teine magustoit” näite ma võtsin tegelikult jalgpalliklubi Arsenali ja ka Wembley staadionilt, kus inimesed maksavad orienteeruvalt 12000- 30 000 naela aastas ja saavad selle eest igale matšile erikohad ja kuuekäigulise söögi. Selles keskkonnas tõepoolest tehakse kõik, et nendele inimestele imelisi elamusi pakkuda, k.a. kui tellitud toit ei maitse, siis tuuakse kiiresti uus. Ilma küsimusi esitamata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 8 postitust - vahemik 31 kuni 38 (kokku 38 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kuidas maitseb?