RE: Kuidas on Eesti Energia tööandjana?
[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Ei ole luuserid, vastupidi, nad teevad oma tööd hästi,plaanid teevad täis, kuid omavahel räägivad siiski, et väga pingeline töö ja ei soovita sellist tööd teistele.
Väga piinlik, kui juhataja kutsub salvestatud kõnede analüüsimiseks ja küsib a la \”kuidas sa arvad, mis on selles ja selles kõnes sa valesti ütlesid\” jms. Kõnekvaliteet on neil siiski väga hea.
[/tsitaat]
Kõnede analüüsimine on väga hea. Tele2 võiks seda ka näiteks teha. Seal olen sattunud mitu korda inimese otsa, kes ütleb sull \”te ei saa aru\”, nagu ma olek mingi loll ja minu mittearusaamine oleks minu viga (toon sinna juurde). Tegemist oli situatsooniga, kus pidin uue telefoni järgmisel päeval garantiisse andma ja sinna ta jäigi pooleteiseks kuuks, kuni lepingu lõpetasin ja telefonist loobusin. Kui mulle kokkulepitud ajal tagasisidet ei antud ja ma päeva pärast uurima hakkasin, siis \”te ei saa aru, mul pole hooldusest informatsiooni tulnud\”. No mida?! Helista siis tagasi ja ütle, et pole informatsiooni! Teiseks ei peaks vist eriti raske olema telekommunikatsioonifirmas võtta pihku telefon ja HELISTADA hooldusesse. Või on?
Elioni ja Eesti energia kõnekvaliteet on küll tegelikult hulga parem
Aga sellised telefoniklienditeenindajate kutse on igal pool raske.