Tellisin kõik vajaliku saunapeoks. Võtsin 3 kotti asju ja sõitsin sõbra juurde linnast välja. Nüüd käisime saunas ja sööme sardelle ning hapukurki aga ÕLU jäeti panemata.
Teinekord tegin külalistele täidetud paprikat, kõik panti aga paprikat mitte. Lippasin siis kiirelt poodi.
Võiks ju helistada ja hoiatada kui midagi pole. Ja tõesti õllet pole asendada?
Rohkem pole kasutanud.
Oli see Coop või? Coopist soovitan tõepoolest loobuda. Õppigu teenindama või pangu pood kinni.
Inimõigus või mitte, aga sellise suhtumisega ei paranegi meie teenuste kvaliteet mitte kunagi. Müüge aga rämpsu, jätke oma kohustus täitmata, vedage klienti alt- see pole mingi inimõigus, ei maksa vinguda.
Omniva kaotab ja lõhub pakke, Coop ei saada tellitud tooteid, elektroonikapoed müüvad uute pähe kohvimasinaid, millel on paagis vesi sees- oma viga, et neid firmasid kasutad, ei maksa vinguda.
See kõrvade lontilaskmine on ida-eurooplasele ikka veel omane, hea meel, et midagigi kätte saab. Klient, kes tellib teenuse või ostab kauba, peab saama seda, mida tellis või ostis. Olenemata, et see pole inimõigus. Me peaks oma arengus ikka natuke kaugemal olema, kui vaid põhiliste inimõiguste tagamine.
Suhtud oma töösse samamoodi- kui tegu ei ole just inimõigusega, siis savi, kuidas kliendiga käituda või kuidas talle teenust osutada?
Võib küll vinguda, aga kõige tõhusam on ikkagi sellise poe teenustest loobuda. Loomulikult tuleb ka kaevata, et nad õpiksid.
Siinne singikägu, kes kõige rohkem tolmu üles on kütnud, lihtsalt naeruvääristab teemat tühise vingumisega, et talle pandi sobimatu asendustoode – ei vastanud tema maitsele. Tegelikult on teema loomulikult tõsisem. Neid tõsisemaid juhtumeid on siin ka kirjeldatud, ja keegi ei halvusta.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 28.07 21:58; 28.07 21:59; 28.07 22:36; 29.07 08:30; 29.07 11:32; 29.07 12:25; 29.07 16:03; 29.07 18:56; 29.07 19:32;