Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kuidas suhtute Coop toidukapi asendustoodetesse ?

Näitan 15 postitust - vahemik 31 kuni 45 (kokku 45 )

Teema: Kuidas suhtute Coop toidukapi asendustoodetesse ?

Postitas:
Kägu

kõige hullem näide: tellid täiesti E-vaba toote lapsele, tuleb kotti Mendelejevi tabelit täis toode.

Pole ka tõsist probleemi eksole ? Tolmu üles keeramine?

Jään endale kindlaks: KLIENDI PETMINE !

Reklaamid kvaliteetset toodet, ahvatled klienti ostma, klikkima sellele, lodoad tervislikku toidukorvi (maksad selle eest internetipangas), vastu saab ebakvaliteetse tootevaliku.

Ei ole õigust neid tooteid oma lehel reklaamida ! Kes vastutab ?

Üldiselt olen ju nõus, aga seda, et sa eelistad just E-vaba, ei adu sealsed komplekteerijad ilmselt kohe ära. Panid lihtsalt mingi singi. Selleks ongi märkuste lahter, et oma erisoove märkida.

Muide, asja, mis poleks “Mendelejevi tabelit” täis, pole maamuna peal olemaski.

Arusaadav. See, et kõik tooted pole puhtad, on teine teema. Aga vähemalt üritaks oma tervist hoida ja ausat kaupa saada.
Sel juhul oleks eetiline panna Mendelejevi toode kodulehele valikusse ja vastu saada üllatuseks kvaliteetsem, siis ei vinguks keegi.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sel juhul oleks eetiline panna Mendelejevi toode kodulehele valikusse ja vastu saada üllatuseks kvaliteetsem, siis ei vinguks keegi.

Veel kord: me kõik oleme “Mendelejevi tooted”, alates liivaterast ja lõpetades perekooli käoga.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ükskõik mis juhul sa ei lähe ise poodi, vaid saadad sinna kellegi teise või tellid midagi, sa ei saa olla ette kindel, et sa saad 100% täpselt need asjad, mida soovisid.

Saadad enda asemel poodi mehe, lapse, oma ema või lellepoja – alati võib ta tagasi tulla nii, et midagi pole üldse toonud või on toonud ühe toote asemel midagi muud. Isegi see inimene, kes on su pereliige. Ja nüüd sa ootad, et täiesti võõras klienditeenindaja paneks kõik täppi kui mingi toode on otsas?

Ka minul on viimasel ajal kõige paremini tellimusi täidetud barboras, neil on juba kodulehel kohati asjade juures märge, et vabandust see toode on praegu otsas. Võimalik, et on süsteemi kuidagi paremini sünkroniseerinud oma laovarudega.

Aga e-poest tellides on alati hea nipp see, et tellid mitte ainult ühe söögikorra jaoks ja ühe plaaniga, vaid selle mõttega, et kui ühte asja ei saa, siis teed midagi muud. Kuna nagunii on e-poes minimaalsed ostusummad, siis mina tellingi nagunii epoest umbes korra nädalas ja siis tellin mitut erinevat liha, erinevaid aedvilju jms. Selle juurde, millele ma asendust ei soovi, panen ristikese, et ei soovi asendust, ja ma võin neid laduda kasvõi kümme tükki, ei ole nagu vaevarikas. Minule näiteks ei meeldi, kui mulle Rukkipala asemel on pandud Tõmmu Rukkipala. Täiesti loogiline asendus, aga mulle Tõmmu ei meeldi.

Barborat ma eelistan ka seepärast, et nemad seal taipavad asendada ka vetsupaberit või laste mähkmeid, mida selver ei tee, sest nendel seal on niisugune poliitika, et asendavad ainult toidukaupu (vähemalt paar aastat tagasi oli nii) Sain saatelehe meili peale ja kohe helistasin sinna, et mul on kindlasti vaja laste mähkmeid, pange selle toote asemel teine (täpselt sama hinnaga) ja ei, nemad ei pane. Selle peale loobusin kogu tellimusest ja enam ei ole sealt üldse tellinud. Ma ei taha sattuda olukorda, kui olen tellinud tampoone ja vetsupaberit ja neid lihtsalt ei toodagi. Õlle või singi puudumise elan üle 😀

Nii et pika jutu kokkuvõtteks: kui teenus ei sobi, siis ma lihtsalt lõpetan selle teenuse kasutamise.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Esimene reaktsioon on ikka, et mine siis ise poodi ja vali oma käega see sink, mis sulle sobib. Aga ma ei hakka tegelikult kommenteerima, sest eks mõnele inimesele on see võib-olla tõesti mugav või hädavajalik teenus. Aga kui sa tead, et see risk on alati (ilmselt üsna tihti, sest ma näen ka pidevalt toidupoes lemmiktoote koha peal laiutavat tühjust) olemas, et sa ei saa seda mida tellisid, siis ei ole ju mõtet hädaldada? Ise käia on absoluutselt parim variant, kui puuduvast singist nii suur kisa tõuseb. Ainuke võimalus täpselt teada mida sa saad on ise valmistada, teha, käia või mis iganes. Kõige muu puhul võtad riski ja võid küll viriseda, aga tead et süüdistada ei ole mõtet. Keegi pole ju süüdi, et kõik tahtsid sellel päeval seda sinki ja sina oled valinud et toote võib ükskõik millega asendada.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Saadad enda asemel poodi mehe, lapse, oma ema või lellepoja – alati võib ta tagasi tulla nii, et midagi pole üldse toonud või on toonud ühe toote asemel midagi muud. Isegi see inimene, kes on su pereliige. Ja nüüd sa ootad, et täiesti võõras klienditeenindaja paneks kõik täppi kui mingi toode on otsas?

Sinu jutuga 100% nõus. Ma olen ka lasknud mehel tuua pruuni suhkrut et kindlaid küpsiseid teha, aga tema tõi tavalist valget. Ja tema on lähedane inimene, kes oleks võinud kerge vaevata küsida kas ta peab just pruun olema. Kust see vaene klienditeenindaja peab teadma, et ma valge suhkruga neid küpsiseid ei tee või eriti seda, et ma E-misiganes-numbriga sinki ei söö. See viimane on ikka absurdne näide. Puhtama toidu tarbimises pole midagi halba aga eeldada et komplekteerija võõra inimese toitumisharjumusi peab teadma on küll next level. Nende jaoks on sink või sink, mitte puhas või keemiline sink.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma olen üsna kindel, et küllap oli seal poes ka see sink tegelikult olemas, mida see “singikägu” tellis, aga tollest teisest singist oli jälle liiga suur laovaru, keegi eriti osta ei tahtnud, “kõlblik kuni” hingas kuklasse ja loomulikult on kaval plaan selline kaup pigem “asendustootena” kellelegi kaela sokutada kui lihtsalt maha kanda. Meenutab juba natuke nõukaaegseid Brežnevi pakikesi, kus ühe-kahe hea asjaga pidid sundkorras kaasa ostma veel sellist rämpsu, mida keegi muidu ei ostnud ja mis kodus sirgelt prügikasti lendas.

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ise käia on absoluutselt parim variant, kui puuduvast singist nii suur kisa tõuseb.

Just nii ongi, et kui puuduv sink on selline katastroof, peab nüüd ainult juustuga leiba sööma, siis ei tasu tõesti riske võtta. Nagu mina ei telli Alist ühtki asja, mille kvaliteet mulle tõeliselt tähtis on. Ikka oma silm on kuningas ja sellisel ülitähtsal juhul tuleb kindlasti isiklikult poodi minna.

Ma olen üsna kindel, et küllap oli seal poes ka see sink tegelikult olemas, mida see “singikägu” tellis, aga tollest teisest singist oli jälle liiga suur laovaru, keegi eriti osta ei tahtnud, “kõlblik kuni” hingas kuklasse ja loomulikult on kaval plaan selline kaup pigem “asendustootena” kellelegi kaela sokutada kui lihtsalt maha kanda. Meenutab juba natuke nõukaaegseid Brežnevi pakikesi, kus ühe-kahe hea asjaga pidid sundkorras kaasa ostma veel sellist rämpsu, mida keegi muidu ei ostnud ja mis kodus sirgelt prügikasti lendas.

Kurivaim, ma olen küll vandenõuteoreetik, aga nii kaugele ei lähe minagi oma oletustega. Tule mõistusele, iga poepidaja eesmärk on kliendi nõudmisi võimalikult täpselt täita. Sinu nägemus nõuaks, et komplekteerijatele ehk “noppijatele”, nagu Selver neid kutsub, on antud ülevalt selline käsk. Et see ongi poe poliitika. Ükski lihtne noppija ei julgeks omapead selliseid otsuseid teha ja neile ei tuleks see pähegi, sest neile endile poleks sellest vähimatki kasu. Ainult pähe saaksid, sest komplekteerija nimi on saatelehel kirjas. Aga niisuguse käsu andmine ei ole kuidagi tõenäoline – et tõmmake kliente tillist, see on poele kasulik?
Absurd.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hehee, see on nii hea teema, perekooli uudissõnad jälle täienevad. Singikägu ja puljongikuubiku-blogija on kardetavasti vähemalt hingesugulased?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sinu nägemus nõuaks, et komplekteerijatele ehk “noppijatele”, nagu Selver neid kutsub, on antud ülevalt selline käsk. Et see ongi poe poliitika. Ükski lihtne noppija ei julgeks omapead selliseid otsuseid teha ja neile ei tuleks see pähegi, sest neile endile poleks sellest vähimatki kasu. Ainult pähe saaksid, sest komplekteerija nimi on saatelehel kirjas. Aga niisuguse käsu andmine ei ole kuidagi tõenäoline – et tõmmake kliente tillist, see on poele kasulik?

See on täielik jama, mida too vandenõuteoreetik ajab. Just eile helistas Selveri komplekteerija, et öelda, et neil on minu tellitud toodet ainult sellepäevase realiseerimisajaga, et kas ma olen sellega nõus.

Coop varem alati helistas, kui konkreetset toodet polnud, aga paistab, et nad oma poliitikat muutnud.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

iga poepidaja eesmärk on kliendi nõudmisi võimalikult täpselt täita.

Iga poepidaja eesmärk on oma kukrut võimalikult priskelt täita ja kui selleks tuleb klienti tillist tõmmata, mis sellest. Või miks muidu on nt. riiulitel viimase realiseerimiskuupäevaga kaubad kõige ees otse käeulatuses, tahad värskemat, otsi tagant ja/või alt. Austraalias on nt. tänase realiseerimiskuupäevaga valmistoidud, piima- ja lihatooted kõik kleepsuga “Still fresh! -80%”, homse kuupäevaga -50%, ülehomsega -20…-30%, aga meil müüakse viimse hetkeni täishinnaga (üksikud erandid välja arvatud ja ega nemadki 80% alet tee)? Inglismaal võid tund aega enne poe sulgemist saada nt algselt £5 maksva grillkana kätte vähem kui ühe naela eest, Eesti kaupmees viskab pigem ära kui et odavalt annab.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Või miks muidu on nt. riiulitel viimase realiseerimiskuupäevaga kaubad kõige ees otse käeulatuses

E-poest tellides ma ei ole iial saanud selliseid tooteid, mis on samal kuupäeval aeguvad. Nad ei pane e-poe toodete sekka selliseid viimsehetke tooteid, sest nagunii on juba täishinda toodete eest makstud.

Mul on koduteel üks selver, kus mõnikord käin ise kohal, sealt ostan sageli just neid -50% ja -30% tooteid ja väga hea, et need on kohe ees. Alati ei võta aga kleepsu nähes mõnikord tekib idee, et vat just sellega oleks hea samal õhtul mingi toit teha.

Poe huvi ei ole klienti tillitada, sest klient läheb siis lihtsalt mujale, poode on palju ja konkurents suur. pealegi hakkab siis levima suust-suhu info, et see pood petab ja sellise mainekahjuga kaotab ta mitte üksnes olemasolevaid, vaid ka potentsiaalseid kliente.

Aga allahindluste osas on sul õigus, Eestis ollakse aledega kitsid. Maksimaalne, mida tehakse on 70% ja siis ka on tegelikult suurem osa allahindlusest umbes 30%, mõni üksik ese on 70. Mujal maailmas on ka 90% alesid, meil pasundatakse juba 10% ale puhul nagu oleks tegemist mingi enneolematult raju soodustusega.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Või miks muidu on nt. riiulitel viimase realiseerimiskuupäevaga kaubad kõige ees otse käeulatuses, tahad värskemat, otsi tagant ja/või alt

Väga hea! Kujutad ise ka ette, “kaupmees”? Tee omale pood ja pane kogu uus kaup pidevalt kõige ette! Aeguvad kaubad aga lükka pidevalt tahapoole
Ja riiuli taha võid kohe prügišahti monteerida.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Või miks muidu on nt. riiulitel viimase realiseerimiskuupäevaga kaubad kõige ees otse käeulatuses, tahad värskemat, otsi tagant ja/või alt

Väga hea! Kujutad ise ka ette, “kaupmees”? Tee omale pood ja pane kogu uus kaup pidevalt kõige ette! Aeguvad kaubad aga lükka pidevalt tahapoole

Ja riiuli taha võid kohe prügišahti monteerida.

Muidugi! Igati loogiline on panna tänase kuupäevaga tooted ettepoole. Ma ei saa aru, mis otsaga siin mõni kägu mõtleb. Mismoodi siis tuleks kaubelda?
E-poest ei tule iial-iial täna aeguvaid tooteid, olen väga staažikas e-ostleja. Kõik need juhtumid on välja mõeldud, liialdused nendelt kägudelt, kellega üldse pidevalt sigadusi tehakse – küll müksitakse trammis, küll vaadatakse vihase pilguga, küll eksitakse kassades tema kahjuks ja lisaks veel ei naeratata ka, ja loomulikult “tõmbavad” neid kõik poed. Isegi autot ostes annavad, kurat saja tuhandesest rahatähest kolm eurot viiskend senti vähem tagasi!

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kõik head vastused, aga ikkagi, kui lubad puhast tervislikku toodet oma lehel, kuhu on suurelt peale märgitud E-VABA ! Kotti paned aga pahna, siis sorri tõesti.
Nii rumalad nad seal nüüd ka ei ole need komplekteerijad ehk, et aru ei saa ja ette ka ei teavita. Või nad ei rjaagi essti kjeel ?

Kas laktoosivaba asemel paned ka tavalise piima ? Sama loogika.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kõik head vastused, aga ikkagi, kui lubad puhast tervislikku toodet oma lehel, kuhu on suurelt peale märgitud E-VABA ! Kotti paned aga pahna, siis sorri tõesti.

Nii rumalad nad seal nüüd ka ei ole need komplekteerijad ehk, et aru ei saa ja ette ka ei teavita. Või nad ei rjaagi essti kjeel ?

Kas laktoosivaba asemel paned ka tavalise piima ? Sama loogika.

Jah, siis küll. OLen nõus pool sammu tagasi võtma. Sa sellest märkest nagu ei rääkinud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Näitan 15 postitust - vahemik 31 kuni 45 (kokku 45 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kuidas suhtute Coop toidukapi asendustoodetesse ?