Kas liisingu või autolaenuga ?
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Kuidas teil auto ostetud?
Teema: Kuidas teil auto ostetud?
Kasutatud auto, oma raha eest ostetud
Ostsin salongist 5a vana auto, maksin kohe välja.
ostsin kohe välja.
oma raha eest, ostsin kohe välja. ei näe põhjust üle oma võimete elamiseks (laenamine, mis puudutab tarbeesemeid, mitte eluaset).
Üks kohe välja ostetud, 2 autot 3-aastase liisinguga.
Kasutatud auto, oma raha eest välja ostetud.
Alati ostnud ilma liisingu või autolaenuta.
Autod on olnud sellised, et üle paari kuu säärase ostmiseks teenima ei pea. Enamasti umbes 10 a vana auto ostetud.
Kasutatud auto, liisingu jaoks liiga vana ja seega võtsin puudu jääva summa autolaenu. Laenu maksin ennetähtaegselt tagasi.
Kasutatud auto, kohe välja ostetud.
olen ainus, kellel liising
Autolaen, uus auto, kuu tagasi, 0 sissemaksega, ostsin, sest kardan ühistranspordist viirusust saada, kodus palju lapsi.
Oma raha eest liisitud, nüüdseks väljaostetud.
Autolaen, uus auto, kuu tagasi, 0 sissemaksega, ostsin, sest kardan ühistranspordist viirusust saada, kodus palju lapsi.
Kas sääraste autolaenudega on kohustus hiljem auto jääkväärtusega välja osta? Liisinguautodel on ka võimalus auto tagastada ja uue sissemaksuks jätta.
Ei ole kohustus, kuid kasulikum on välja osta ja ise müüa.
Hästi ostetud ja uue ostan veel paremini.
No palun hari ennast natukenegi eks. Kõik sõltub finantseerimistootest, mida valid.
Kasutusrent.
Kapitalirent.
Autoostu finantseerimiseks on erinevad finantseerimistooted.
Ei ole kohustus, kuid kasulikum on välja osta ja ise müüa.
Mis mõttes nagu? Kui sa ostsid auto autolaenuga, siis sul ei ole võimalik seda mitte kellelegi tagastada. Autolaenuga oledki ju sina ise auto omanik. Mingit jääkväärtust sul lepingu lõpus ei ole ja kellelegi tagastada ei saa.
Enne laenu võtmist võiks endale ikka elementaarsed laenu tingimused selgeks teha.
Ei ole kohustus, kuid kasulikum on välja osta ja ise müüa.
Mis mõttes nagu? Kui sa ostsid auto autolaenuga, siis sul ei ole võimalik seda mitte kellelegi tagastada. Autolaenuga oledki ju sina ise auto omanik. Mingit jääkväärtust sul lepingu lõpus ei ole ja kellelegi tagastada ei saa.
Enne laenu võtmist võiks endale ikka elementaarsed laenu tingimused selgeks teha.
õige, autolaenuga ostes saad pangast küsitud summa ja kedagi ei huvita, millise auto sa selle eest ostad, ettenähtud aj ajooksul pead lihtsalt mingi auto enda nimele registreerima. võid võtta ka nt 5000 eurot autolaenu ja osta 500eurse aut selle eest, 4500 kuhugi mujale kulutada.
endal ostetud uued autod liisinguga min sissemakse ja max laenujäägiga, et igakuine makse oleks väiksem. kokkuvõttes mugavam ja odavam, kui iga paari aasta tagant 10aastast autot osta ja siis pidevalt remontida
aasta tagasi uuena liisingusse võetud linnamaastur, 1,99% oli liisingu protsent, sisse maksin kogu tol hetkel kontol oleva vaba raha, see oli suurem kui 10% auto hinnast, lihtsalt et kuumaks oleks väiksem. Praegu maksan ligi 200 eurot kuus ja kasko eest 22 eurot, aasta liikluskindlustus oli 32 eurot, ja aastas korra toimuv hooldus läks kokku 300 eurot. Minu meelest oma kasutatud autodesse olema ma aastate lõikes ikka kordades rohkem pidanud kulutama.
Kasko olen teinud kõige parema mis pakkumises on. Selleks tegin korraliku eeltöö, ei võtnud panga pakutut esimest varianti ega ka turul leiduvatest kõige odavamat varianti vaid uurisin, mis selle hinna sees ka on. Liisingperiood on sama pikk kui auto tehasegarantii. Pärast seda annan auto tagasi ja võtan uue. Võibolla pole kõige mõistlikum aga kindlasti kõige mugavam, tehniliste jamade eest kaitseb tehasegarantii ja muu eest kasko.
See, et auto ilmtingimata minu nimel peab olema, ei ole täna küll oluline, eks viimase kahekümne aasta jooksul on neid minu nimel autoid üksjagu olnud 🙂 Keskealiseks saamise rõõm, ühel hetkel võib ennast ka juba uute asjadega hellitama hakata, paarkümmend aastat tööd tehtud ja vaeva nähtud.
Mulle on tähtis, et mu kodu on minu nimel ja tänaseks laenuvaba Ja kui mu sissetulek lubas poest tutika auto kasutamist “osta” siis seda ma ka tegin. Kui oleks teadnud, et need lisad ja kaamerad ja kõik muu nii palju elu mugavaks teevad, oleks juba varem tehaseauto ostnud, mitte kellegi peetud autosid pidanud remontima 🙂
Ostsin salongist 5a vana auto, maksin kohe välja.
meil oli praeguse pereautoga samamoodi. tegu oli nn liisingust tagastatud autoga ja kui selgus, et ostame kohe välja, tehti veel päris suur ale. juba 12.a sõidame sellega ilma problemideta 🙂
autosid on võimalik saada ka täiesti tasuta. nt meie laps sai omale vanaisa vana auto ( “saad sellega sõita seni, kuni ülevaatus kehtib, ega ta järgmisest enam nagunii läbi lähe”), vormistas oma nimele, putitas veidi, juba 2x ülevaatuselt puhtalt läbi läinud. samasuguste autode turuhind ca 200-300€.
Mul auto liising.
aasta tagasi uuena liisingusse võetud linnamaastur, 1,99% oli liisingu protsent, sisse maksin kogu tol hetkel kontol oleva vaba raha, see oli suurem kui 10% auto hinnast, lihtsalt et kuumaks oleks väiksem. Praegu maksan ligi 200 eurot kuus ja kasko eest 22 eurot, aasta liikluskindlustus oli 32 eurot, ja aastas korra toimuv hooldus läks kokku 300 eurot.
mis auto sul on?
Laenuga, uus auto, ei ela üle oma võimete.
aasta tagasi uuena liisingusse võetud linnamaastur, 1,99% oli liisingu protsent, sisse maksin kogu tol hetkel kontol oleva vaba raha, see oli suurem kui 10% auto hinnast, lihtsalt et kuumaks oleks väiksem. Praegu maksan ligi 200 eurot kuus
Sa pidid siis küll palju sisse maksma, et kuumakse nii odav on. Ma ostsin aasta vana, 50 tuhat hind. Sisse maksin pea 23 000.- ja kuumakse on üle 300.- Intress samaväike, kui sul. Jääkväärtus 25%
Liisinguga uus auto otse tehasest minu valikutega, ostetud 2 aastat tagasi. Selle aja jooksul on minu sissetulek tõusnud rohkem kui liisingumakse on, seega minu jaoks inflatsioon minu kasuks mänginud.
ei ütle mis auto mul on, arvake ise 🙂
Dacia ei ole vihjeks
Auto on ikka ilus ja kõikide lisadega, eeltöö tegin enne korraliku, aga ma ei ole nii rikas, et ostaksin uuena mõne BMW, Audi või Mercedese. Ma ostsin sõidumugavuse ja endale sobiva auto ja veel soodsalt. Käisin salongid läbi, ütlesin oma soovi ja selle mis rahaga tahan saada uut autot. Kõik tegid pakkumise ja hakkasid müüma..ja lasid hinda alla, ei ostnud ka demoautot, sest kui uus siis ikka selline mille spidomeetril läbitud kilomeetrite arv ühenumbriline.
Deomoautot on iga proovija erinevat moodi retsinud.
Ostsin laoauto, st.ise ei pannud enda soovi järgi autot kokku vaid otsisin parasjagu müügis olevate uute, juba esinuses sees olevate autode hulgast, ja mul oli manuaalkasti soov 🙂 see toob samuti hinna alla, sisse maksin mõned tuhanded, mitte kahekohalise summa.
17 tolline valuvelg, tagurdamiskaamerad, tagant ja ülevalt, sees värviline mugav ekraan, tulede vahetaise automaatika, klaasipesuautomaatika, joonte vahele parkimine on võimalik automaatselt teha jms. püsikiirus ,kõik elektrilised aknad ja esiistmete soojendused…see lisade loetelu on pikk
ei ütle mis auto mul on, arvake ise ????
ma arvamismängu ausalt ei viitsi mängida, mind ei huvita ka ostuhind. küsisin lihtsalt seetõttu, et ma ei suuda välja mõelda ühtegi uut autot, mille kindlustus oleks 32€ aastas.
ilmselt on tegemist siis mopeediga. (näed, ei suutnud ikka ilma selle mänguta.)
Sa pidid siis küll palju sisse maksma, et kuumakse nii odav on. Ma ostsin aasta vana, 50 tuhat hind. Sisse maksin pea 23 000.- ja kuumakse on üle 300.- Intress samaväike, kui sul. Jääkväärtus 25%
enamus inimesi siiski ei osta 50 tuhandeseid autosid, kuigi tahaks (ma ka tahaks).
200€ ja natuke peale ei ole väga utoopiline kuumakse. meil oli vahepeal u 250€ autoliising ja sisse sai amkstud vist 5000€ vms.
ei ütle mis auto mul on, arvake ise ????
ma arvamismängu ausalt ei viitsi mängida, mind ei huvita ka ostuhind. küsisin lihtsalt seetõttu, et ma ei suuda välja mõelda ühtegi uut autot, mille kindlustus oleks 32€ aastas.
ilmselt on tegemist siis mopeediga. (näed, ei suutnud ikka ilma selle mänguta.)
Sa pidid siis küll palju sisse maksma, et kuumakse nii odav on. Ma ostsin aasta vana, 50 tuhat hind. Sisse maksin pea 23 000.- ja kuumakse on üle 300.- Intress samaväike, kui sul. Jääkväärtus 25%
enamus inimesi siiski ei osta 50 tuhandeseid autosid, kuigi tahaks (ma ka tahaks).
200€ ja natuke peale ei ole väga utoopiline kuumakse. meil oli vahepeal u 250€ autoliising ja sisse sai amkstud vist 5000€ vms.
Liikluskindlustuse hind oleneb
1. Avariideta sõidu staazist, ma sõidan 1993.aastast ja ka sellest ajast saadik olen sõitnud enda nimel oleva autoga. Mul on järjepidevalt olnud oma nimele sõlmitud liikluskindlustus. See summa väheneb ajas
2. Elukohast, ma elan täna maal.
Tallinnas ja mujal linnades on hind kõrgem.
3.autost, kui palju sellise mudeliga on tehtud avariisid, statistika järgi rohkem avariisse sattunud autode pidamine on kallim.
Mul ei ole BMW 🙂
4.mootori võimsusest, mul on 1.6
5.googeldamisoskusest, see kehtib kõige kohta
Mõtle, kas avad enne rahakott või teed tunnikese taustakontrolli.
Kasko puhul on mul tingimused ja kindlustuse pakkuja firma väga oluline.
Liikluskindlustuse puhul on oluline ainult hind, mul on need eri firmadest võetud. Liikluskindlustuses on tingimused üleeesti samasugused ja on ka riiklik Liikluskindlustuse fond, kust peaks probleemide korral abi saama
Kasko puhul on see 23 EUR kuus 2.aasta hind, 1.aastal oli 28 EUR kuus
Hinnad kaskole on kaubeldud ja saadud tänu sellele et meil peres mitu uut autot seal kindlustatud.
Liikluskindlustuse võtsin lihtsalt kõige odavama pakkuja käest.
17 tollise valuveljega mopeedauto oleks päris vinge 🙂
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Kuidas teil auto ostetud?