aasta tagasi uuena liisingusse võetud linnamaastur, 1,99% oli liisingu protsent, sisse maksin kogu tol hetkel kontol oleva vaba raha, see oli suurem kui 10% auto hinnast, lihtsalt et kuumaks oleks väiksem. Praegu maksan ligi 200 eurot kuus ja kasko eest 22 eurot, aasta liikluskindlustus oli 32 eurot, ja aastas korra toimuv hooldus läks kokku 300 eurot. Minu meelest oma kasutatud autodesse olema ma aastate lõikes ikka kordades rohkem pidanud kulutama.
Kasko olen teinud kõige parema mis pakkumises on. Selleks tegin korraliku eeltöö, ei võtnud panga pakutut esimest varianti ega ka turul leiduvatest kõige odavamat varianti vaid uurisin, mis selle hinna sees ka on. Liisingperiood on sama pikk kui auto tehasegarantii. Pärast seda annan auto tagasi ja võtan uue. Võibolla pole kõige mõistlikum aga kindlasti kõige mugavam, tehniliste jamade eest kaitseb tehasegarantii ja muu eest kasko.
See, et auto ilmtingimata minu nimel peab olema, ei ole täna küll oluline, eks viimase kahekümne aasta jooksul on neid minu nimel autoid üksjagu olnud ???? Keskealiseks saamise rõõm, ühel hetkel võib ennast ka juba uute asjadega hellitama hakata, paarkümmend aastat tööd tehtud ja vaeva nähtud.
Mulle on tähtis, et mu kodu on minu nimel ja tänaseks laenuvaba Ja kui mu sissetulek lubas poest tutika auto kasutamist “osta” siis seda ma ka tegin. Kui oleks teadnud, et need lisad ja kaamerad ja kõik muu nii palju elu mugavaks teevad, oleks juba varem tehaseauto ostnud, mitte kellegi peetud autosid pidanud remontima ????
Mille yle sa siin ometi kelgid? Ma ei kujuta ette, kui odava ja vähevõimsa auto kasko on vaid 22.- kuus ning liikluskindlustus aastas 32.-???? Kõlab uskumatult. Pigem nagu jalgratta ostsid vist:)
Lisad ja kaamerad ja tehasegarantii on teistel ka, mitte ainult sinul:)
ei ütle mis auto mul on, arvake ise ????
Dacia ei ole vihjeks
Auto on ikka ilus ja kõikide lisadega, eeltöö tegin enne korraliku, aga ma ei ole nii rikas, et ostaksin uuena mõne BMW, Audi või Mercedese. Ma ostsin sõidumugavuse ja endale sobiva auto ja veel soodsalt. Käisin salongid läbi, ütlesin oma soovi ja selle mis rahaga tahan saada uut autot. Kõik tegid pakkumise ja hakkasid müüma..ja lasid hinda alla, ei ostnud ka demoautot, sest kui uus siis ikka selline mille spidomeetril läbitud kilomeetrite arv ühenumbriline.
Deomoautot on iga proovija erinevat moodi retsinud.
Ostsin laoauto, st.ise ei pannud enda soovi järgi autot kokku vaid otsisin parasjagu müügis olevate uute, juba esinuses sees olevate autode hulgast, ja mul oli manuaalkasti soov ???? see toob samuti hinna alla, sisse maksin mõned tuhanded, mitte kahekohalise summa.
17 tolline valuvelg, tagurdamiskaamerad, tagant ja ülevalt, sees värviline mugav ekraan, tulede vahetaise automaatika, klaasipesuautomaatika, joonte vahele parkimine on võimalik automaatselt teha jms. püsikiirus ,kõik elektrilised aknad ja esiistmete soojendused…see lisade loetelu on pikk
Need asjad, mida siin loetled, on tegelikult elementaarne baas ju. Ei mingit luksust. Manuaalkastist ma ei räägigi, see on kõike muud, kui mugav ja lisadega auto:)
Aga peaasi, et sa ise arvad, et sul jube vinge masin.
Iga kell ostaks enne kalli auto esinduse demoautona, aga need paraku su eelarvesse ei mahtunud.
Proovi kunagi sõita, siis saad aru, mis on mugav ja tänapäevane auto.