No pea täiesti tühi. Mu meelest on töövihikus nii raskesti seletatud, et isegi endal läheb veidike aega kuid esimese klassi lapsele ei oska ma seda selgeks teha. On kellelgi idagi lihtsamat välja töötatud? Tänud
Õige algoritm on selline: nt 11-5, kõigepealt lahutad ära 1, saad 10 ja siis lahutad 10-st veel 4. Nõrgemale lapsele võib isegi need 1 ja 4 enne 5 peale kirjutada. Koos arutate, mitu tuleb võtta, et alles jääks 10 ja siis mitu veel jääb võtta.
0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.02 17:30; 22.02 20:15;
Kas teil üleminekuga liitmine oli? Meil oli töövihikus see doominoklotsidega variant, minu meelest üsna asjalik, aga lapsel sellest süsteemist ikkagi raske aru saada ja nii kirja panna nagu peaks. Muidu oskab lahutada küll.
Õige algoritm on selline: nt 11-5, kõigepealt lahutad ära 1, saad 10 ja siis lahutad 10-st veel 4. Nõrgemale lapsele võib isegi need 1 ja 4 enne 5 peale kirjutada. Koos arutate, mitu tuleb võtta, et alles jääks 10 ja siis mitu veel jääb võtta.
0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.02 17:30; 22.02 20:15;