Esileht Koolilaps Kujundav hindamine

Näitan 4 postitust - vahemik 31 kuni 34 (kokku 34 )

Teema: Kujundav hindamine

Postitas:

Aga õpetajate sõnul lendab paljude töö otse prügikasti.

Täpselt nii on. Õpetajad peavad ennast kujundavalt segaseks kirjutama, sest lapselt ei saa ju ometi nõuda, et ta oma tööd prügikasti ei viskaks ja vanemalt ei saa ju ometi nõuda, et ta lapse töö pealt loeks, mis viga oli. Vanem tahab lugeda seda netist!

Meil on tihti koduseks tööks lastel see, et tuleb vanematele näidata oma töid ja kui on näiteks palju vigu, tuleb vanemal kirjutada,kuidas kodus asjaga edasi tegeletakse, et asi paraneks. Tasemetööd v6etakse üksipulki koos lapsega arenguvestlusel läbi.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.10 20:42; 18.10 23:08; 19.10 22:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie koolis on 1. klassist alates numbriline hindamine (ja kodutööd).

Mitme sõbranna lapsed on naaberkoolis, kus pannakse hindeid alates 4.klassist. Esimesed kolm aastat on kunstiline hindamine ja kodutöid ei anta. Üks sõbranna kurtis, et neljandas läks raskeks, õppida ei tahetud ja hinded ei olnud üldse head, palju kahtesid kohe esimesel poolaastal, nagu poleks esimese kolme aastaga mitte midagi õppinud. Praegu viiendas enam kahtesid ei tule, aga koolis käia enam ei taha laps. See võib ealine iseärasus ka muidugi olla. Mingil perioodil lihtsalt pole kooliskäimine vist populaarne. Ka teised on öelnud, et lastel ei lähe hästi, kui hindeid pannakse. Ühe sõbrannaga oleme palju vaielnud sel teemal – tema pooldab seda, et pikemalt oleks kunstiline hindamine, aga mina pooldan hindeid alates esimesest klassist. Võimalik, et mu sõbrannad on liiga palju koolile lootnud sellel kolmel esimesel aastal ja õpetajad on arvestanud, et kodus veel seletatakse teemad üle lastega.

Minu lapsed pole kunstilist hindamist kogenud, aga ma miskipärast arvan, et kui neil oleks olnud, siis nad poleks praegu nii hea õppeedukusega nagu nad on. 1.klassis polnud kumbki viieline. Suuremal oli ainult 1 aine viis, teised olid neljad. Sama laps sai teises klassis tunnistusele neljasid-viisi pooleks ja kolmandas olid kõik viied. Nüüd on neljandas ja seni on iga jooksev hinne olnud viis. Nooremal olid 1. klassis neljad-viied ja praegu on ka ainult viied olnud, nagu suuremalgi. Nad pole mul andekad ega midagi, lihtsalt pingutavad viite nimel ja teadmisjanused on ka. Ma ei tea, kas nad siis ka oleks, kui esimesed kolm aastat sisuliselt laiselda oleks saanud.

+4
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie koolis on 1. klassist alates numbriline hindamine (ja kodutööd).

Mitme sõbranna lapsed on naaberkoolis, kus pannakse hindeid alates 4.klassist. Esimesed kolm aastat on kunstiline hindamine ja kodutöid ei anta. Üks sõbranna kurtis, et neljandas läks raskeks, õppida ei tahetud ja hinded ei olnud üldse head, palju kahtesid kohe esimesel poolaastal, nagu poleks esimese kolme aastaga mitte midagi õppinud. Praegu viiendas enam kahtesid ei tule, aga koolis käia enam ei taha laps. See võib ealine iseärasus ka muidugi olla. Mingil perioodil lihtsalt pole kooliskäimine vist populaarne. Ka teised on öelnud, et lastel ei lähe hästi, kui hindeid pannakse. Ühe sõbrannaga oleme palju vaielnud sel teemal – tema pooldab seda, et pikemalt oleks kunstiline hindamine, aga mina pooldan hindeid alates esimesest klassist. Võimalik, et mu sõbrannad on liiga palju koolile lootnud sellel kolmel esimesel aastal ja õpetajad on arvestanud, et kodus veel seletatakse teemad üle lastega.

Minu lapsed pole kunstilist hindamist kogenud, aga ma miskipärast arvan, et kui neil oleks olnud, siis nad poleks praegu nii hea õppeedukusega nagu nad on. 1.klassis polnud kumbki viieline. Suuremal oli ainult 1 aine viis, teised olid neljad. Sama laps sai teises klassis tunnistusele neljasid-viisi pooleks ja kolmandas olid kõik viied. Nüüd on neljandas ja seni on iga jooksev hinne olnud viis. Nooremal olid 1. klassis neljad-viied ja praegu on ka ainult viied olnud, nagu suuremalgi. Nad pole mul andekad ega midagi, lihtsalt pingutavad viite nimel ja teadmisjanused on ka. Ma ei tea, kas nad siis ka oleks, kui esimesed kolm aastat sisuliselt laiselda oleks saanud.

Mismoodi see kujundava hindamise puhul lapse laisklemine käib? Pigem on see lapsevanema laiskus kui pärast pärishinded halvad on. Ei ole viitsinud oma laste tulemustesse süveneda.
Mul mitu last, kogemus nii hinnete kui ka kujundava hindamisega. Igal juhul on kujundav hindamine lapsesõbralikum.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 17.10 07:42; 20.10 11:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie koolis on 1. klassist alates numbriline hindamine (ja kodutööd).

Mitme sõbranna lapsed on naaberkoolis, kus pannakse hindeid alates 4.klassist. Esimesed kolm aastat on kunstiline hindamine ja kodutöid ei anta. Üks sõbranna kurtis, et neljandas läks raskeks, õppida ei tahetud ja hinded ei olnud üldse head, palju kahtesid kohe esimesel poolaastal, nagu poleks esimese kolme aastaga mitte midagi õppinud. Praegu viiendas enam kahtesid ei tule, aga koolis käia enam ei taha laps. See võib ealine iseärasus ka muidugi olla. Mingil perioodil lihtsalt pole kooliskäimine vist populaarne. Ka teised on öelnud, et lastel ei lähe hästi, kui hindeid pannakse. Ühe sõbrannaga oleme palju vaielnud sel teemal – tema pooldab seda, et pikemalt oleks kunstiline hindamine, aga mina pooldan hindeid alates esimesest klassist. Võimalik, et mu sõbrannad on liiga palju koolile lootnud sellel kolmel esimesel aastal ja õpetajad on arvestanud, et kodus veel seletatakse teemad üle lastega.

Minu lapsed pole kunstilist hindamist kogenud, aga ma miskipärast arvan, et kui neil oleks olnud, siis nad poleks praegu nii hea õppeedukusega nagu nad on. 1.klassis polnud kumbki viieline. Suuremal oli ainult 1 aine viis, teised olid neljad. Sama laps sai teises klassis tunnistusele neljasid-viisi pooleks ja kolmandas olid kõik viied. Nüüd on neljandas ja seni on iga jooksev hinne olnud viis. Nooremal olid 1. klassis neljad-viied ja praegu on ka ainult viied olnud, nagu suuremalgi. Nad pole mul andekad ega midagi, lihtsalt pingutavad viite nimel ja teadmisjanused on ka. Ma ei tea, kas nad siis ka oleks, kui esimesed kolm aastat sisuliselt laiselda oleks saanud.

.
Mis asi see kunstiline hindamine veel on?

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 18.10 13:38; 20.10 11:34;
To report this post you need to login first.
Näitan 4 postitust - vahemik 31 kuni 34 (kokku 34 )


Esileht Koolilaps Kujundav hindamine