Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kummalised inimesed või ongi nii tavaks

Näitan 26 postitust - vahemik 31 kuni 56 (kokku 56 )

Teema: Kummalised inimesed või ongi nii tavaks

Postitas:
Kägu

Paljude inimeste aeg maksab. Minu oma ka. Ei kavatsegi minna kuskile autot vaatama, kuni ei tea vastuseid umbes 10 küsimusele, mis on mulle olulised. Mark ja aasta lisaks. Et kui soovin osta näiteks Fiat Pandat ( 🙂 ) alates aastast 2012, käin ja sõidan kõik näidatavad-müüdavad Pandad läbi? No ei.

Ma olen kahe viimase aasta jooksul kaks kasutatud autot ostnud. Asi tegelikult nii hull ei ole, et peab kõik müüdavad Pandad üle vaatama:) Mina tegin nii ja soovitan ka seda teistele.

Mõtled enda jaoks välja mida osta tahad. Näiteks VW Golf, bensiin, 8-10 aastat vana, käsikast, läbisõit kuni 130 000, kliimaga ja veel mingid lisad mis sind huvitavad. Otsepritse (TSI) bensiinimootorid ei olnud ka minu eelistuses. Kui nüüd selle kõik auto24 “sisse söödad”, siis sobivaid autosid on näiteks 2. Neid kahte siis lähedki vaatama. Minu puhul oli nii, et esimese auto vaatamise leppisin hommikul järgmiseks päevaks, aga see osteti sama päeva õhtul ära ja vaatama ei saanudki minna. Teise puhul sõitsin 100 km teise linna, sain omanikuga kokku, tegin proovisõidu, ajasime juttu, tegin diagnostikatestriga veel autole “ülevaatuse”. Mingeid häirivaid veakoode ei tuvastanud, armatuuris ka mingid lambid ei põlenud. Ütlesin, et ostan auto ära ja tulen ülehomme uuesti rahaga järele. Omanik lubas selleks ajaks talverehvid ka üles otsida. Maksin kohapeal sulas väikese käsiraha ja kahe päeva pärast läksin uuesti autole järele. Ma ei kujuta ette, mis need 10 küsimust oleks, mida ma pean enne telefoni teel veel küsima? Piltidelt näed ju auto esmamulje ära ja kohale minnes ja autoga sõites tekib see “äratundmise rõõm” või siis ei teki. Ja siis otsustad kas ostad või ei osta.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teemaalgataja.   Nüüd “ärkas” üks kindel tahtja, pommitab küsimustega ja eeldab et ma kohe peaksin vastama. Mul on seda raske  küll teha aga proovin siis ka kolme nädala pärast teatada et asi ei ole enam pakkuda. Ei tea, kas saab aru, et ta ise tegi midagi valesti?  Tegelikult võtsin kuulutuse juba ammu maha ja asi läks lihtsalt tasuta inimesele, kellel tundus seda kõige rohkem parasjagu vaja olevat. Inimene rahul mina rõõmus. Ei ürita enam kunagi midagi kuulutuse kaudu müüa. Ostan küll ja olen toredate müüjate ja heade asjade otsa sattunud.

Aga mul vist ei jätku närvi neid häid ostjaid viisakuseta inimeste seast välja sõeluda. MA olen liiga tundlik ja sellised asjad häirivad.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nüüd “ärkas” üks kindel tahtja, pommitab küsimustega ja eeldab et ma kohe peaksin vastama.

Küsib täpsustavaid küsimusi, nii kümme küsimust:)))

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nüüd “ärkas” üks kindel tahtja, pommitab küsimustega ja eeldab et ma kohe peaksin vastama.

Küsib täpsustavaid küsimusi, nii kümme küsimust:)))

Ja see on ju nii mõeldamatu neile vastata…

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei kujuta ette, mis need 10 küsimust oleks, mida ma pean enne telefoni teel veel küsima?

Vat, mina ka ei kujuta ette 10 küsimust, mida oleks mõistlik telefonis küsida. Seepärast küsingi nad e-kirjas.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vat, mina ka ei kujuta ette 10 küsimust, mida oleks mõistlik telefonis küsida. Seepärast küsingi nad e-kirjas.

Inimesed võib jagada tüübilt kaheks. Ühed helistavad ja küsivad oma kolm küsimust telefoni teel ära ja siis lepivad kokku kuhu ja millal ostma tulla. Teised suhtlevad kirja teel ja küsivad oma kümme küsimust kirja teel, Tavaliselt tahavad nad veel viis kirja sulle kirjutada, et täpsustada detaile. Mõlemad inimtüübid on reaalselt olemas. Ma ise olen pigem telefoniinimene, kes hea meelega väldiks kirja teel paljudele täpsustavatele küsimustele vastamist. Aga kordan, mul ei ole ka õnneks selliseid “kümne küsimuse” inimtüüpe praktikas ette tulnud.

Maailm ongi eripalgeline.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas viisakusreeglid enam ei kehti?

Millised? Küsis, sai vastuse, otsustas ümber – mida sa eeldad või ootad?

Ma ei ole küll teemaalgataja, aga samas olukorras mina näitaks eeldan ja ootan, et inimene vastaks, et ta ei soovi seda asja või mõtleb veel vms. Aga kuna pikaajaline müügikogemus on mulle näidanud, et paljude jaoks selline ärakadumine tähendabki loobumist, siis mina sellistele kaupa kinni ei hoia, saab järgmine soovija endale. Ja muidugi osad neist ilmuvad hiljem välja ja on nördinud, et ma asja neile ei hoidnud, meil oli ju kaup pooleli, eksole. Kui mõni on väga ebaviisakas, siis talle ma põhimõtteliselt ei müü, isegi kui asi on veel alles, ise valin, kellega kaupa teen 😛

No kui su “äri” ongi need paarieurosed hilbud ja “saan maksta 5.kuupäeval” inimesed, siis mida ongi oodata?

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elu on näidanud, et eriti mitte näost näkku rääkides unustavad inimesed pooled küsimused küsimata ja/või unustavad ära ka pooled vastused. Seetõttu helistatakse mitu korda ja probleeme sellega, et aaaa, selle diivani vedrustustüüp või selle mantli materjal siiski ei tundu praktikas vaadates täpselt see. Oleks teadnud, et on seejasee materjal, poleks hakanud 25 km sõitma. Ja et miks te ei ütlesite, et kaks nööpi on eest ära, aga ei öelnud, et neid nööpe pole alles.
Inimesed ei hinda teiste aega ja kuna endale tundub lihtsam helistada (ja anonüümsem), siis paljusid ei koti kopika eest, et vähemalt küsimused võiks enne paberile balmis kirjutada, et minimaalselt toimuks seda: aaaa jaaaa siis ma tahtsin veel küsida…ei tule meeelde….mis see oli…ahjaaa, kas ma juba küsisin, mis materjalist on vooder? Jaaa siis oli veel miskit….mmmmm-…..mmmmm….aaahjaaa…..varruka läbimõõt. Ja midagi oli nagu veel, mida pidin küsima….ARVOARCO…ARVO!…kuule, mida ma veel pidin küsima…mmida? ahjaaa….kas sisetasku on….lukuga?…nööbiga?.

Ajaraisk. Kui me müüme kinnsvara ise või autot ise, siis telefoninumbrit ei pane. Kinnisvara müües maakleri kaudu, las tema raiskab oma aega, et telefonis kirjeldada vanni jalgade kõrgust ja tikripõõsaste arvu.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tegelikult võtsin kuulutuse juba ammu maha ja asi läks lihtsalt tasuta inimesele, kellel tundus seda kõige rohkem parasjagu vaja olevat. Inimene rahul mina rõõmus. Ei ürita enam kunagi midagi kuulutuse kaudu müüa.

Siin keegi juba mainis vist ka, aga ma soovitan mitte tegeleda riideesemete müügiga, mis maksavad 1-5 eurot. See toob kaasa pigem peavalu ja asjatut sahmimist. Odav kaup tõmbab ligi väga palju selliseid inimesi, kes ei tea viisakusest ja sõnapidamisest suurt midagi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui küsitud hind on naeruväärselt kõrge, miks peaksin vastama. Miks peaksin suhtlema mingi tüübiga edasi, kes julgeb teisi alandada absurdse hinna või muude nõuetega.

Miks sa siis ülde kirjutad ja tahad kui hind ja tingimused olid ju kohe kuulutuses olemas.

Tegemist polnud üldse paarieurose riidehilbuga vaid parkimiskoha rendiga parkimismajas. Kuulutasin elurajooni FB lehel ja kohe tekkis mitu tahtjat. Et kohaga kaasas käib kallis võti ja parkimiskaart ( mille uuendamine on kallim kui paari kuu rent) oli minu tingimus et sõlmime omavahel digiallkirjastaud rendilepingu, kõik oleks ametlik, maksan selle summa pealt ka tulumaksu. Mu eelmine üürnik kolis ära. Minul autot pole. aga arendaja ilma parkimiskohata korterit ei müünud. Aga praegu andsin aastaks ainult kommunaalkulude       ( alla 10 euro) eest selle kasutada ühele toredale naaberperele, kellel kaks autot aga üks koht.  Aga need kes üürida tahtsid kadusid vist lepingu jutu peale, üks nüüd kirjutas et ma tuleks võtaks võtme ja kaardi 🙂  me ju leppisime kokku. Tõesti 3 nädala eest kirjutas et olen huvitatud ja siis kadus. Lepingust ja  üüri maksmisest 0 infot, lhtsalt võtit tahtis. See annab ju suurepärase võimalsue parkimismajja sisse saada ja kusagile ikka saab ööseks auto jätta.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui küsitud hind on naeruväärselt kõrge, miks peaksin vastama. Miks peaksin suhtlema mingi tüübiga edasi, kes julgeb teisi alandada absurdse hinna või muude nõuetega.

Miks sa siis ülde kirjutad ja tahad kui hind ja tingimused olid ju kohe kuulutuses olemas.

Tegemist polnud üldse paarieurose riidehilbuga vaid parkimiskoha rendiga parkimismajas. Kuulutasin elurajooni FB lehel ja kohe tekkis mitu tahtjat. Et kohaga kaasas käib kallis võti ja parkimiskaart ( mille uuendamine on kallim kui paari kuu rent) oli minu tingimus et sõlmime omavahel digiallkirjastaud rendilepingu, kõik oleks ametlik, maksan selle summa pealt ka tulumaksu. Mu eelmine üürnik kolis ära. Minul autot pole. aga arendaja ilma parkimiskohata korterit ei müünud. Aga praegu andsin aastaks ainult kommunaalkulude ( alla 10 euro) eest selle kasutada ühele toredale naaberperele, kellel kaks autot aga üks koht. Aga need kes üürida tahtsid kadusid vist lepingu jutu peale, üks nüüd kirjutas et ma tuleks võtaks võtme ja kaardi 🙂 me ju leppisime kokku. Tõesti 3 nädala eest kirjutas et olen huvitatud ja siis kadus. Lepingust ja üüri maksmisest 0 infot, lhtsalt võtit tahtis. See annab ju suurepärase võimalsue parkimismajja sisse saada ja kusagile ikka saab ööseks auto jätta.

Kõik asjaolud ja tingimused ei ole alati pakkumises kirjas. Parkimiskoha puhul tunneksin mina huvi väga mitme asjaolu vastu, mis ei pruugi olla kirjelduses olemas. Näiteks absoluutselt kindlasti ei oleks ma nõus ostma sama hinnaga parkimiskohta kohas, kus läbi piirde sadav vesi muudab koha libedaks. Pildist aru ei pruugi saada, kui ei ole kindlalt näha, mis ilmakaares see koht on, kui kõrge on rinnatis, kui kaugel on lähim hoone, mis võiks tugevat vihma või lörtsi piirata jne. Ka ei maksaks ma kindlasti parima koha hinda parkimiskohal, mis asub pimedaimas nurgas, prügikonteineritele vahetult lähedal või on nurkmine parkimismaja korrustevahelisel pöörangul. Ka ei maksaks ma parima koha hinda, kui müüdav parkimiskoht oleks kasvõi 10 cm kitsam kui normaalne, asub otse lifti kõrval (seilasime-teame, lapsekärude ja suuskadega sai mu üleeelmises parkimiskohas auto 4-5 korda kriimustatud) või vastupidi, sellest väga kaugel või poolkorrustki kõrgemal või madalamal.

Kui selgub, et tugevate puudustega toote eest küsitakse ideaalse toote hinda, siis kui müüja inimesi ei austa, siis ma teda just noomima ei hakka, aga astun lihtsalt edasi.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui küsitud hind on naeruväärselt kõrge, miks peaksin vastama. Miks peaksin suhtlema mingi tüübiga edasi, kes julgeb teisi alandada absurdse hinna või muude nõuetega.

Miks sa siis ülde kirjutad ja tahad kui hind ja tingimused olid ju kohe kuulutuses olemas.

Tegemist polnud üldse paarieurose riidehilbuga vaid parkimiskoha rendiga parkimismajas. Kuulutasin elurajooni FB lehel ja kohe tekkis mitu tahtjat. Et kohaga kaasas käib kallis võti ja parkimiskaart ( mille uuendamine on kallim kui paari kuu rent) oli minu tingimus et sõlmime omavahel digiallkirjastaud rendilepingu, kõik oleks ametlik, maksan selle summa pealt ka tulumaksu. Mu eelmine üürnik kolis ära. Minul autot pole. aga arendaja ilma parkimiskohata korterit ei müünud. Aga praegu andsin aastaks ainult kommunaalkulude ( alla 10 euro) eest selle kasutada ühele toredale naaberperele, kellel kaks autot aga üks koht. Aga need kes üürida tahtsid kadusid vist lepingu jutu peale, üks nüüd kirjutas et ma tuleks võtaks võtme ja kaardi 🙂 me ju leppisime kokku. Tõesti 3 nädala eest kirjutas et olen huvitatud ja siis kadus. Lepingust ja üüri maksmisest 0 infot, lhtsalt võtit tahtis. See annab ju suurepärase võimalsue parkimismajja sisse saada ja kusagile ikka saab ööseks auto jätta.

Kõik asjaolud ja tingimused ei ole alati pakkumises kirjas. Parkimiskoha puhul tunneksin mina huvi väga mitme asjaolu vastu, mis ei pruugi olla kirjelduses olemas. Näiteks absoluutselt kindlasti ei oleks ma nõus ostma sama hinnaga parkimiskohta kohas, kus läbi piirde sadav vesi muudab koha libedaks. Pildist aru ei pruugi saada, kui ei ole kindlalt näha, mis ilmakaares see koht on, kui kõrge on rinnatis, kui kaugel on lähim hoone, mis võiks tugevat vihma või lörtsi piirata jne. Ka ei maksaks ma kindlasti parima koha hinda parkimiskohal, mis asub pimedaimas nurgas, prügikonteineritele vahetult lähedal või on nurkmine parkimismaja korrustevahelisel pöörangul. Ka ei maksaks ma parima koha hinda, kui müüdav parkimiskoht oleks kasvõi 10 cm kitsam kui normaalne, asub otse lifti kõrval (seilasime-teame, lapsekärude ja suuskadega sai mu üleeelmises parkimiskohas auto 4-5 korda kriimustatud) või vastupidi, sellest väga kaugel või poolkorrustki kõrgemal või madalamal.

Kui selgub, et tugevate puudustega toote eest küsitakse ideaalse toote hinda, siis kui müüja inimesi ei austa, siis ma teda just noomima ei hakka, aga astun lihtsalt edasi.

Loomulikult oli kohe kuulutuses koha number olemas ja seda sai eelnevalt vaadata ja vajadusel üle mõõta. Isegi laiem kui tavaline koht, sestn õudsin ruumi juurde arendajalt. Lausa nõudsin seda, et käigu vaatamas. Hind oli keskmine, koht on mugavalt manööverdatav. Tegemist paar aastat tagasi ehitatud hoonega, kassaegsega, liftid, koristamine, automaatne valgustus… Ja ma ei müü seda vaid rendin välja aastaks. Ma ei tea mis jubedas parkimismajas sina olnud oled aga meil ei ole vankrid jalgrattad ega muud.

 

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tegemist paar aastat tagasi ehitatud hoonega, kassaegsega, liftid, koristamine, automaatne valgustus… Ja ma ei müü seda vaid rendin välja aastaks. Ma ei tea mis jubedas parkimismajas sina olnud oled aga meil ei ole vankrid jalgrattad ega muud.

Huvi pärast küsin, mis linn ja mis piirkond? Kas välisõhk käib ka läbi? Mis oleks norm rendihind? Ma just praegu rendin ühte parkimiskohta, aga varsti selle leping lõpeb.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei tea mis jubedas parkimismajas sina olnud oled aga meil ei ole vankrid jalgrattad ega muud.

Ma nüüd seda parkimismaja jubedaks ei nimetaks, kus emadel on lubatud autost lapsevanker välja tõsta ja näiteks sellega liftiga õue jalutama sõita. Et ei peaks ringitama autode vahel ülteme kolmandalt parkimiskorruselt õue. Kas teil pole see lubatud? Vat seda oleksin ma tahtnud ka teada, oli sul see kirjas kuulutuses?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleks mitu küsimust veel. Vanus, jalgade materjal, jalgade kõrgus, jala alumise osa läbimõõt/mõõdud (liiga alt kitsenevad jalad vajutavad parketti jälgi), tagakülg, kas alumine osa on kaetud või ei, vedrustuse tüüp, kanga eripärad (puhastatav, veniv, läikiv vms), kas majas on suitsetatud, kas on puhastatud, käetugede kõrgus võrreldes istumisosaga, peatoe kõrgus võrreldes käetugedega, missuguse lakiga on lakitud puitosad (kui on lakitud), palun pilti kunstliku valgustusega vms.

Ma ei viitsiks küll sellise jamaga tegeleda mingi 10-50 eurose diivani puhul. Kust mina tean, mis lakiga see on lakitud, kangast näed ju pildilt, vedrustuse tüüpi mina ka ei tea, kas nahk või kunstnahk on ju kuulutuses kirjas. Mingeid eri valguses pilte samuti tegema ei hakka. Pooli neid sinu küsimusi näeb mõistlik inimene juba pildilt isegi. Kui tuleb selline ostja, siis ei viitsi sellega tegeleda, võtan mõne mõistlikuma inimese. Sinusugune ei saa ju netist üldse midagi tellida, kui ei saa mõõtude, piltide ega kirjelduse järgi asju valitud, vaid on vaja sada erinevat küsimust veel küsida.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleks mitu küsimust veel. Vanus, jalgade materjal, jalgade kõrgus, jala alumise osa läbimõõt/mõõdud (liiga alt kitsenevad jalad vajutavad parketti jälgi), tagakülg, kas alumine osa on kaetud või ei, vedrustuse tüüp, kanga eripärad (puhastatav, veniv, läikiv vms), kas majas on suitsetatud, kas on puhastatud, käetugede kõrgus võrreldes istumisosaga, peatoe kõrgus võrreldes käetugedega, missuguse lakiga on lakitud puitosad (kui on lakitud), palun pilti kunstliku valgustusega vms.

Ma ei viitsiks küll sellise jamaga tegeleda mingi 10-50 eurose diivani puhul. Kust mina tean, mis lakiga see on lakitud, kangast näed ju pildilt, vedrustuse tüüpi mina ka ei tea, kas nahk või kunstnahk on ju kuulutuses kirjas. Mingeid eri valguses pilte samuti tegema ei hakka. Pooli neid sinu küsimusi näeb mõistlik inimene juba pildilt isegi. Kui tuleb selline ostja, siis ei viitsi sellega tegeleda, võtan mõne mõistlikuma inimese. Sinusugune ei saa ju netist üldse midagi tellida, kui ei saa mõõtude, piltide ega kirjelduse järgi asju valitud, vaid on vaja sada erinevat küsimust veel küsida.

No ma ka elus ei ostaks 10-50 eurost diivanit 🙂 , kuigi koera alla võiks. Vanem loom juba, kuluks ära. Aga jah, kui kirjeldus ei vasta mu küsimustele, siis loomulikult küsin juurde. Kui ei viitsi vastata, siis taevas temaga, ostan kelleltki teiselt.

Üldiselt on ikka väga suur vahe, kuidas kirjeldab oma tooteid näiteks Garmin või mõni eraisik. Isegi FBs peavad teised kordi ja kordi küsima mõnelt näiteks vaibamüüjalt, et kus asute, mis materjal, mis läbimõõt, kaal, aluspind jne jne jne, sest kuuulutus on stiilis: müüa imearmas rohekas vaip, sobib ideaalselt lastetuppa, väga pehme lapsukesel sellel käputada, vähe kasutatud, ei broneeri.

Päris ausalt, ega ma ei tahaks tegemist teha inimesega ka, kes ei tea, mis materjalist on tema müüdav kapp või mis vedrustusega müüdav diivan ja ei viitsi minna vaatama, kui kõrged jalad on. Kuidas ta seda müüa saab? Kas tõesti inimestel on kama kaks, kas diivani seljatugi on tagant kaetud sama materjaliga või odavama asendusega, mistõttu ei saa seda panna seinast eemale? Ja kas kodus olev tolmuimeja mahub selle diivani alla koristama? Ja kas tõesti on müüjaid, kes nende küsimuste peale meelt heidavad. Müstikus.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja kas kodus olev tolmuimeja mahub selle diivani alla koristama?

Mina isiklikult näen sellist asja küll juba pildilt. Palju sinu küsitud infot suudan samuti foto põhjal tuvastada (kui paksud on jalad, milline on kate, milline on käetugede ja seljatoe proportsioon jne). Vaatasin praegu suvalise diivani kirjeldust suvalise mööblikaubamaja kodulehelt ja pole seal ka kirjas, mis lakiga on jalad lakitud ega jalgade läbimõõtu või jumal teab mis pisidetaile. Sellegipoolest saan täiesti rahuldavalt aru, missuguse diivaniga on tegemist.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja kas kodus olev tolmuimeja mahub selle diivani alla koristama?

Mina isiklikult näen sellist asja küll juba pildilt. Palju sinu küsitud infot suudan samuti foto põhjal tuvastada (kui paksud on jalad, milline on kate, milline on käetugede ja seljatoe proportsioon jne). Vaatasin praegu suvalise diivani kirjeldust suvalise mööblikaubamaja kodulehelt ja pole seal ka kirjas, mis lakiga on jalad lakitud ega jalgade läbimõõtu või jumal teab mis pisidetaile. Sellegipoolest saan täiesti rahuldavalt aru, missuguse diivaniga on tegemist.

Vat-vat-vat!

Mööblipoes, näiteks Aatriumis, on palju diivaneid. Kui ma ei saa pildilt aru, siis lähen kohale ja vaatan ja katsun. Eraisikust müüjal on üldiselt ÜKS diivan.

Seal on väike vahe, kas ma kulutan oma aega, et sõita ütleme 5 km, et vaadata üle 217 diivanit või sama sõiduaega, et vaadata üle üks diivan.

Minu aeg maksab. Kas just rahas, nii uhke ma poleks, aga kui me läheme vaatama ÜHT diivanit või kappi, siis soovime tõesti detailsemalt teada, kas see võiks meile sobida. Detailsemalt, kui müüjad sageli postitavad. Aatriumis on suur võimalus, et kui veebist väljavaadatu siiski ei sobi, siis on seal mõni muu sobiv. Eraisiku puhul see variant puudub.

Loomulikult müügu sellele, kellel küsimusi pole ja kes näeb pildilt ära, kas diivani alla mahub ka 6,9 cm kõrgune robottolmuimeja või on kõrgus 6,5 cm. Mina nii tark pole.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Päris ausalt, ega ma ei tahaks tegemist teha inimesega ka, kes ei tea, mis materjalist on tema müüdav kapp või mis vedrustusega müüdav diivan ja ei viitsi minna vaatama, kui kõrged jalad on. Kuidas ta seda müüa saab? Kas tõesti inimestel on kama kaks, kas diivani seljatugi on tagant kaetud sama materjaliga või odavama asendusega, mistõttu ei saa seda panna seinast eemale? Ja kas kodus olev tolmuimeja mahub selle diivani alla koristama?

Jälle “kümne täpsustava küsimuse kägu” möllab siin. Me oleme aru saanud, et sinusuguseid ostjaid on maailmas olemas. Õnneks on neid mingi 1-2%. Kes tahab see müüb neile ja vastab kümnele või kahekümnele täpsustavale küsimusele. Kes ei taha, see müüb teisele. Ei tasu selle erandjuhtumi puhul arvata, et kõik ostjad on sellised. 98% ostjatest ei esita kümmet täpsustavat küsimust ja saavad ka asjad ostetud.

Maailm ongi eripalgeline:)

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mis vedrustusega müüdav diivan

Mina näiteks ei tea, mis vedrustusega on minu kodus diivan. Kuidas ma peaks seda teada saama, katkun lahti?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mis vedrustusega müüdav diivan

Mina näiteks ei tea, mis vedrustusega on minu kodus diivan. Kuidas ma peaks seda teada saama, katkun lahti?

Järelikult pole sulle see oluline, et sa ostes sellele tähelepanu ei pööranud. Minule on oluline ja seega ma ei saaks seda ka sinult osta. Näiteks mina ei tea, mis on minu auto mootori kubatuur. Pole vähimatki aimu. Ju ostes korraks vaatasin, aga kuna ei huvita, ei tea. See pole mulle oluline. Samas pole ma nii loll, et arvata, et saan seda müüa ilma, et selle välja uuriksin. Või täpsemalt oleksin valmis välja uurima, kui mõni ostja küsib. Sest mõnele see on oluline.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Või täpsemalt oleksin valmis välja uurima, kui mõni ostja küsib. Sest mõnele see on oluline.

Sina siis uuri ja puuri, kes keelab. Mina sellistega jamada ei viitsi. Sinusuguseid ostjaid olen kohanud küll. Üks näiteks tahtis lapse talvemütsi osta, mis maksis 3 eurot. Saatis ka 20 täpsustavalt küsimust. Las see lõbu jääb teistele. Auto puhul loomulikult tean kubatuuri ja muid näitajaid, need on muide ka tehnilises passis kirjas.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sina siis uuri ja puuri, kes keelab. Mina sellistega jamada ei viitsi.

Jaa, muidugi! Just seda ju kirjutangi 🙂 Hea meelega. Müüja, kes ei vaevu diivani põhja kõrgust maast mõõtma, et pälvi tõesti enam mu tähelepanu. Natuke vaatan ka, kellele oma raha annan.

Mina müüjana viitsin vabalt kirjalikele küsimustele vastata, aga (mitte, et see oleks kuidagi halb) ma ei müü ka kunagi kasutatud rõivaid või 10-euroseid diivaneid. Ega osta.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hea meelega. Müüja, kes ei vaevu diivani põhja kõrgust maast mõõtma, et pälvi tõesti enam mu tähelepanu.

Mõõdud pannakse ju nagunii kohe kuulutuse juurde, kes sellest on rääkinud. Sinu muud osad küsimused olid jaburad, mis on nagunii pildilt näha, mõõtudest tuletatav jne. Aga eks mõningad isikud lihtsalt pole eriti nutikad, siis ongi elu keerulisem. Nagu sinu näide, et ei tea auto kubatuuri. Normaalne inimene saab ka võõrasse autosse sisse istudes aru, mis kubatuuriga auto on, see on ju gaasivajutusega tunda. Kuidas saab sellist asja oma auto kohta mitte teada. See on oluline asi, millest sõltub sõidumugavus, kütusetarbimine jne. Aga sina jaurad mingite diivanijalgade üle, et mis lakiga on lakitud, kas vajub vaiba sisse, saada kunstvalguses foto, kas kangas läigib jne, jne. See kõik on juba ju fotolt näha ja kokkuvõttes täiesti ebavajalik jauramine. Ma näen ju juba fotolt, mis hinnaklassi ja ajastu esemega on tegemist, sellest on tuletatav ka kvaliteet.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nagu sinu näide, et ei tea auto kubatuuri. Normaalne inimene saab ka võõrasse autosse sisse istudes aru, mis kubatuuriga auto on, see on ju gaasivajutusega tunda. Kuidas saab sellist asja oma auto kohta mitte teada.

Kahjuks ei ole isegi mööblipoodidel mõnda mõõtu alati juures ja näiteks diivanijalgade puhul on 2 mm ülioluline vahe koristamise jaoks.

Vat täpselt. Kuidas saab inimene mitte teada, mis vedrustusega diivan tal on, kui ta kasutatud diivanit müüb. See on ju tagumikuga tunda 🙂 No nagu loomulikult saab ju tagumikuga aru, kui see just elu esimene diivan ei ole. Niimoodi, sinu moodi, võiksin ma ülbitseda, aga ma ei ole sama ülbe kui sina.

Vaat, sina ei tunneta tagumikuga vedrustust, sest ei oska ja ei huvita. Mina ei tunneta pedaalivajutusega kubatuuri, sest pole huvitunud. Ja ei oska seega tunnetada ka. Miks ma peaksin seda teadma. Tean, et kui vajutan, siis läheb.

Ära nüüd nii ülbe ka pole. Kui ei jaksa teha pilti tagaküljest ja öelda, kas jalad on lakitud matilt või läikivalt – taeva pärast. Ostan mujalt.

Mina ka ei tea peast, kui kõrgel põrandast on näiteks meie peagi müüdava suvilabussi köögivalamukapi alumine serv. Või milline on astmete laius.
Aga ma ka ei eelda, et keegi seda teada ei taha. Või et vaatavad nii “proportsiooni järgi” ja sõidavad seda bussi meile vaatama, ainult et tõdeda, et perenaise silmad jäävad üle kapi alumise serva, kuna tegemist on pikema daamiga ning seega ta ei näe ilusasti, mismoodi pliit praeb või pott keedab. Ei. Ma lähen mõõdulindiga seda mõõtma, kui keegi küsib. Lastetuba.

Ei, nii ülbed me ei ole, et öelda, et lisapilte teha ei viitsi (nagu keegi siin ütles) või et “a vaadake ise proportsioonide järgi” või “tahate teada, sõidate kohale ja vaatate-mõõdate ise”.

Ja ma pole NII ülbe, et ei viitsi minna seda mõõtma, kui mõni eriti pikk või lühike inimene peaks kirjutama ja küsima. (Helistamisest pole abi, mina ja buss ei asu suure osa päevast samas kohas).

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas viisakusreeglid enam ei kehti?

Millised? Küsis, sai vastuse, otsustas ümber – mida sa eeldad või ootad?

Ma ei ole küll teemaalgataja, aga samas olukorras mina näitaks eeldan ja ootan, et inimene vastaks, et ta ei soovi seda asja või mõtleb veel vms. Aga kuna pikaajaline müügikogemus on mulle näidanud, et paljude jaoks selline ärakadumine tähendabki loobumist, siis mina sellistele kaupa kinni ei hoia, saab järgmine soovija endale. Ja muidugi osad neist ilmuvad hiljem välja ja on nördinud, et ma asja neile ei hoidnud, meil oli ju kaup pooleli, eksole. Kui mõni on väga ebaviisakas, siis talle ma põhimõtteliselt ei müü, isegi kui asi on veel alles, ise valin, kellega kaupa teen 😛

Kui inimene küsib lihtsalt küsimusi või kaupleb hinna üle siis miks peakski asja temale hoidma? Hoidma hakkad siis kui osta ütleb, et ta on huvitatud ja tuleb järele x kuupäeval.

+1
0
Please wait...

Näitan 26 postitust - vahemik 31 kuni 56 (kokku 56 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kummalised inimesed või ongi nii tavaks