Kiitke/laitke gümnaasiumiosa 🙂
Teema: Kuristiku Gümnaasium
Kas kellelgi pole tõesti midagi selle kooli kohta öelda? Milline on reaalainete tase? Lisaks huvitab, kas vene keel on gümnaasiumis kohustuslik või on seda kuidagi võimalik vältida? Laps on varasemalt õppinud vene keelt C-võõrkeelena ja jääb arvatavasti oma tasemelt teistele alla …
Oma laps küll ei läinud lõpuks sinna, vaid kesklinna kooli, kuid tema oli õppinud ainult saksa keelt ja oleks pandud seal „nõrgemate“ vene keele gruppi, seega – ilmselt ei ole vene keele õppimisest pääsu. Sõbranna läks tal sinna reaalklassi ja kuigi kiitis kooli õhkkonda ja reaalainete taset, siis laia riigieksami tulemus jäi alla 25 punkti. Muidugi oleneb õpilasest ise tema riigieksami tulemus ning läbilõiget tulemustest saad vaadata EIS-i statistikast.
Üldiselt kuulis pigem positiivset tagasisidet, toimus palju üritusi õpilastele ja Lasnamäe eestikeelsetest koolidest kindlasti parim valik
Kuristikus on 100% B-keelena ka saksa keel saadaval gümnaasiumis. Kolmanda keelena saab õppida hispaania keelt sel juhul, vene keele varasemalt valinud saavad gümnas lisaks saksa või hispaania keele.
Normaalne kool on, enda laps lõpetas sel kevadel gümnaasiumi seal, seekord oli väga palju medaleid lõpetajatel (vist lausa 11) ja aktusel hüüti küll välja mitu üle 90 punkti riigieksamitulemust, seega eks õpilasi on igasuguseid. Minu laps sai igasuguse vaevata TalTechi sisse sealt koolist saadud hinnete ja eksamitulemustega.
Kui üldse miinuseid välja tuua, siis suur venekeelsete laste arv seal koolis.
Tänud kommenteerijatele … Kuristiku ei olnud küll lapse esimene valik, aga hetkel saadan ta ikka päris kerge südamega sinna 🙂 Viimaste aastate riigieksamite tulemused on olnud ka üllatavalt head, st tundub, et selles koolis saab õppida küll.
Vene lapsi on küll suhteliselt palju, aga neid väga kontrollitakse, et nad näiteks tundides omavahel ainult eesti keeles suhtleksid. Probleemseid lapsi võrreldes teiste lasnamäe koolidega ikka väga vähe.
Õppetase korralik, üldiselt ka kord koolis n.ö majas.
Minu meelest täiesti korralik kool.
Prognoosige, mis Kuristiku tulevik olema saab … direktorit pole, osa toredaid õpetajaid kollektiivselt MURG-i lahkunud. Endal laps gümnaasiumis ja jäi klassijuhatajast ilma ning ei suvatsetud leida isegi sellist asendajat, kes tervele klassile tunde annaks 🙁
ei suvatsetud leida isegi sellist asendajat, kes tervele klassile tunde annaks
Mis näitaja see selline on? Kas sinu arvates siis näiteks võõrkeele õpetajad ei tohigi klassijuhatajad olla? Sest tihti toimub ju võõrkeeleõpe gruppides, nii et üks õpetaja ei anna kõigile seda ainet, vaid klassil on kaks erinevat õpetajat, samuti on mõnes koolis matemaatika või mõni muu aine tasemegruppides, millel on erinevad õpetajad. Mu lapse koolis näiteks on ka kehalise kasvatuse õpetajad klasse juhatamas, kuigi poiste ja tüdrukute kekaõpsid on ikkagi erinevad, nii et heal juhul ainult pool klassi saab oma õpetajalt erialatunde. Samas, ühte tundi nädalas peaks ikkagi klassijuhataja tervele klassile andma – klassijuhatajatundi 🙂
Mis näitaja see selline on? Kas sinu arvates siis näiteks võõrkeele õpetajad ei tohigi klassijuhatajad olla? Sest tihti toimub ju võõrkeeleõpe gruppides, nii et üks õpetaja ei anna kõigile seda ainet, vaid klassil on kaks erinevat õpetajat, samuti on mõnes koolis matemaatika või mõni muu aine tasemegruppides, millel on erinevad õpetajad. Mu lapse koolis näiteks on ka kehalise kasvatuse õpetajad klasse juhatamas, kuigi poiste ja tüdrukute kekaõpsid on ikkagi erinevad, nii et heal juhul ainult pool klassi saab oma õpetajalt erialatunde. Samas, ühte tundi nädalas peaks ikkagi klassijuhataja tervele klassile andma – klassijuhatajatundi ????
no mis tasemel see klassi juhatamine sel juhul käib kui poolte õpilastega puudub igasugune kontakt?!? klassijuhatajatund pole üldjuhul mingi selline tund, kus grupidünaamikast adekvaatse pildi saaks …
Mis näitaja see selline on? Kas sinu arvates siis näiteks võõrkeele õpetajad ei tohigi klassijuhatajad olla? Sest tihti toimub ju võõrkeeleõpe gruppides, nii et üks õpetaja ei anna kõigile seda ainet, vaid klassil on kaks erinevat õpetajat, samuti on mõnes koolis matemaatika või mõni muu aine tasemegruppides, millel on erinevad õpetajad. Mu lapse koolis näiteks on ka kehalise kasvatuse õpetajad klasse juhatamas, kuigi poiste ja tüdrukute kekaõpsid on ikkagi erinevad, nii et heal juhul ainult pool klassi saab oma õpetajalt erialatunde. Samas, ühte tundi nädalas peaks ikkagi klassijuhataja tervele klassile andma – klassijuhatajatundi ????
no mis tasemel see klassi juhatamine sel juhul käib kui poolte õpilastega puudub igasugune kontakt?!? klassijuhatajatund pole üldjuhul mingi selline tund, kus grupidünaamikast adekvaatse pildi saaks …
aga mis su lahendus oleks? koolides lihtsalt ei ole nii palju õpetajaid, kes on nõus klassi juhatama. kusjuures, minu kahel lapsel oli gümnaasiumis matemaatikaõpetaja klassijuhatajaks ja isegi see ei ole garantii, et ta kogu klassile tunde annaks. ühel juhul oli matemaatika õpe tasemegruppides, teisel juhul andis opetaja tundi vaid neile, kes olid valinud laia mate.
veel on mu lastel olnud klassijuhatajaks kehalise õpetaja ja vene keele õpetaja. nii et vahemalt gümnaasiumiosas ei ole mu kolmel laspel olnud kellelgi sellist klassijuhatajat, kes oleks tervele klassile ainetundi andnud, seega ei ole see küll asi, mis just Kuristiku gümnaaisumis halvasti on. see on pigem üsna tavaline.
no mis tasemel see klassi juhatamine sel juhul käib kui poolte õpilastega puudub igasugune kontakt?!? klassijuhatajatund pole üldjuhul mingi selline tund, kus grupidünaamikast adekvaatse pildi saaks …
Mu arust on klassijuhataja see, kellele peegeldavad kõik aineõpetajad oma muresid (ja ka rõõme) seoses selle klassiga ning klassijuhatajatund ongi selleks, et kõik kitsaskohad koos läbi arutada ja mingeid lahendusi otsida või kokkuleppeid sõlmida, et asjad paraneks (no kui on midagi mäda seal klassis).