Esileht Ajaviite- ja muud jutud Küsimus automehaanikule

Näitan 10 postitust - vahemik 1 kuni 10 (kokku 10 )

Teema: Küsimus automehaanikule

Postitas:
Kägu

Kas veovõlli ots on sama, mis rooliots/pooltelje ots?

Või on need kõik erinevad varuosad?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Milvi Kiisu

Minu Vello ütleb, et need on erinevad osad.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

autode mehhaanik

Vanasti oli see sõna automehaanik.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

autode mehhaanik

Vanasti oli see sõna automehaanik.

🙂

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu Vello ütleb, et need on erinevad osad.

Ära kuula seda Vellot, see ei tea autodest midagi.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Veovõlli ots ja pooltelje ots on sama asi, rooliots(ad) on hoopis midagi muud. Kui pooltelje otstel midagi viga on, siis hakkavad need klõbisevat häält tegema (esialgu keeramisel), kui mõni roolimehhanismi liigend on kulunud, siis ei hoia auto enam hästi otsesuunda, kipub “ujuma” ja rooliloks (rooli üleliigne vabakäik) on käega katsudes tunda.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Veovõlli ots ja pooltelje ots on sama asi, rooliots(ad) on hoopis midagi muud. Kui pooltelje otstel midagi viga on, siis hakkavad need klõbisevat häält tegema (esialgu keeramisel), kui mõni roolimehhanismi liigend on kulunud, siis ei hoia auto enam hästi otsesuunda, kipub “ujuma” ja rooliloks (rooli üleliigne vabakäik) on käega katsudes tunda.

Selge. Pooltelje otsad vahetati ära aga ikka midagi ragiseb. Rooli ja püsivusega probleemi pole.
Ju siis tuleb järgmisena amordid ehk vaatluse alla võtta.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ju siis tuleb järgmisena amordid ehk vaatluse alla võtta.

Ma teeks selle auto pigem korda.
Mitte ei “vaatleks” seal midagi. Pole ju keeruline.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ju siis tuleb järgmisena amordid ehk vaatluse alla võtta.

Ma teeks selle auto pigem korda.

Mitte ei “vaatleks” seal midagi. Pole ju keeruline.

Korda ma ju lasengi teha. Vahetada lasin kõikvõimalikud kulunud osad ja pluss muu hooldus aga ikka ragiseb.
Kui kõik jupid vahetatud on ja ikka edasi ragiseb, siis tulevki ju miskit “vaadeldes, mis veel võimalik on”, välja vahetada.
Parandaja oli üle vaadates kindel, et seda raginat põhjustab pooltelje ots. Aga on ikkagi miskit muud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Veovõlli ots ja pooltelje ots on sama asi, rooliots(ad) on hoopis midagi muud. Kui pooltelje otstel midagi viga on, siis hakkavad need klõbisevat häält tegema (esialgu keeramisel), kui mõni roolimehhanismi liigend on kulunud, siis ei hoia auto enam hästi otsesuunda, kipub “ujuma” ja rooliloks (rooli üleliigne vabakäik) on käega katsudes tunda.

Selge. Pooltelje otsad vahetati ära aga ikka midagi ragiseb. Rooli ja püsivusega probleemi pole.

Ju siis tuleb järgmisena amordid ehk vaatluse alla võtta.

Peale pooltelje otsa ei tohiks miski muu asi pidevat raginat põhjustada. Teoreetiliselt ehk vaid päris puruks jooksnud rattalaager, aga rattalaager pigem kiilub lihtsalt kinni. Enamasti annab veel oma lõppema hakkavast ressursist mitmeid kuid undamise-urisemisega märku. Amordid, puksid või vahel ka piduridetailid mitte ei ragiseks pidevalt, vaid kolksuks aeg-ajalt, eriti “lamavast politseinikust” üle või august läbi sõitmisel. Ega vastu ratast ei hõõru midagi? Nt lahti tulnud logari serv või midagi muud? Kuigi seda oleks üldiselt meister, kes pooltelje otsi vahetas, pidanud märkama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 10 postitust - vahemik 1 kuni 10 (kokku 10 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Küsimus automehaanikule