Kas rühmapäevikut on kohustuslik
täita igapäevaselt? Minu lapse rühmas on kuus 1-2 sissekannet. Kas seda ei peaks tegelikult tegema igapäevaselt nii nagu e-kool/Stuudium, kus õp annab tagasisidet õppetööst
Kas rühmapäevikut on kohustuslik
täita igapäevaselt? Minu lapse rühmas on kuus 1-2 sissekannet. Kas seda ei peaks tegelikult tegema igapäevaselt nii nagu e-kool/Stuudium, kus õp annab tagasisidet õppetööst
On kohustuslik. Esmalt pöördu õpetaja poole, vb on nad täitnud, aga pole linnukest pannud, et vanematele avalikustada.
Oleneb, kus. Tallinnas on see jah ametlik rühmapäevik, samas Tartus alles võtavad lasteaiad vaikselt kasutusele. Ehk siis – sõltub asutusest. Vaata nädalaplaani/kuuplaani ka, seal on rohkem näha, mida tehakse, isegi kui igapäevastes sissekannetes ei ole. Kuigi kui alles alustatakse Eliisi kasutuselevõttu, ei pruugi seal plaan ka kõigil sees olla.
Meie lasteaias öeldi, et praegu (11.03- 10.04) on ainult nn lastehoid ja õppetööd ei toimu, sest rühmas on ainult üks inimene tööl, et kontakte vähendada. Eliisis on vaikus st pole õppetöö kohta midagi kirjutatud.
Rühmapäevikut (paberkandjal) täidame, kuid õppetöö on peatatud, kuna rühmast käib kohal 2-5 last. Põhimõtteliselt toimime praegu lastehoiuna. Poleks aus minna uute teemade ja vahvate tegevustega edasi, kui suur osa vanemaid on leidnud võimaluse, kuidas oma lastega kodus olla, ja just nende lapsed jääksid neist teemadest ja tegevustest ilma. Selle asemel kordame varemõpitut, teeme erinevaid loogikaülesandeid, viibime väga palju õues, käime iga päev metsas, samuti koostan tegevusplaane ja töölehti neile kodus olevatele lastele, kelle pered on selleks soovi avaldanud.
Mina olen 6-aastaste laste rühmas õpetaja.
Meil on vanematele nähtav vaid kuuplaanist võetud planeeritud tegevuste loetelu, päeva analüüsi vanematega ei jaga.
Kui kaua teil Eliis.ee on töös olnud? Äkki on veel kohanemise aeg? Seda enam, et alles uuendati seda lehte ja mina, kes ma olen juba pikalt eliisiga töötanud, leian pidevalt midagi uut. Tihti on ka meil, et unustad linnukese vastavasse kasti panna. Lisan veel, et iga rühm ja õpetaja täidab seda ka erinevalt, isegi erinevus on lasteaedades. Kes teeb pikki arutelusid ja analüüsib tegevusi; kes paneb ainult teema; kes teema ja eesmärgid (päevaanalüüse meie ka ei jaga). Ja veel, kui praegusel ajal on vähe lapsi ja tihti on õpetaja abid lastega, siis paljudel abidel polegi ligipääsu sellele lehele.
Kõige parem on ikka oma õpetajatega rääkida ja uurida. Et tahad saada infot tehtud tegevustest, tagasisidet toimuva kohta jne..
Minu laste rühmas üle poole käivad kohal. Õppetöö toimub, pannakse ka teemad, millega päeval tegeleti kirja enam vähem igapäevaselt. Mõnel päeval jääb kirjutamata. Ma ise jälgin ka Eliisi iga päev, siis saan lastelt ka uurida, mida nad tegid ja vajadusel küsimustega suunata. Muidu nende sõnul ei tee nad kunagi midagi või siis sõid ja magasid ainult. 🙂
Meie rühmaõpetajad täidavad igapäevaselt, isegi praegu
Kui see üks inimene kahe lapsega on õpetaja abi või keegi abipersonalist, siis muidugi hoid, kui aga kõrgharidusega õpetaja kohal on, siis tema peaks ikka kohalolijatega õppekava läbima. See ongi normaalne, et väikese rühma või ainult ühe lapsega korraga tegeletakse. Nii näeb seaduski ette.