Esileht Ajaviite- ja muud jutud juhtum restoranis

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 147 )

Teema: juhtum restoranis

Postitas:
Kägu

Bataadichipsid on hoopis midagi muud kui friikartul.

Ma olen söönud fish and chipse ja siis olid küll tavalised friikad need nn chipsid.

 

+12
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Lastemenüüs olevaid asju ei müüdagi täiskasvanutele vaid vanemaga kaasas olevale lapsele. Hinnatakse silma järgi, et oleks kuni 10-aastane. 14-aastane on juba hundiisuga teismeline.

Mis tähtsust sellel hundiisul on? Kui 14-aastasele jääb lastepraest väheks, eks siis tellitakse juurde, milles küsimus?
Aru ma ei saa, täiskasvanud inimesel ei lasta ka restoranis nt ainult eelrooga või näkse tellida (sest silma järgi peaks isu ju suurem olema) ja ainult ühe õlle tellinuid ei lasta üldse uksest välja, enne kui rohkem ei joo (näha ju, et mahuks veel)? Mingi koguseline alampiir, kui palju peab mingis vanuses/suuruses inimene endale toitu tellima, kui juba restoraniuksest sisse astus? Nagu pantvang või nii. Ja mõned veel tõsimeeli õigustavad sellist arulagedust.

+39
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina olen ka kuulnud, et osades restoranides ei saa täiskasvanud endale laste menüüst valida.

Tegelikult, tohutult nõme, sest kogus on ju sama ja hind ka sama. Mis vahet seal on, kas see eine läheb lapse või täiskasvanu kõhtu? Kuidas restoran sellest kaotab? Seda enam, kui inimene tellib ka muid roogi, nagu teemaalgatajagi.

Mis lapse vanuse määramisse puutub, siis minu mehemüraka mõõtu teismelisele pistetakse sageli restoranides lastemenüü nina alla. Mu poeg on minust suurem.

Mind häirib restoranides veel see, kui tasuta kraanivett ei võimaldata ja oma kaasasolevast veepudelist ei lubata juua. Saan aru, et jook on söögikoha üks sissetulekust. Aga ausalt, mul ei ole soovi paari lonksu vee pärast söögikohale 2 eurot maksta.

Samuti oli mul kord juhus, kus Babybackis küsisin, kas burgeriprae kõrvalt saab lisandi välja vahetada teise vastu. Prae lisandiks olid oad või mais (täpselt ei mäleta), aga küsisin, et ehk saaks selle asendada Coleslaw salatiga. Selle peale öeldi, et saab küll, aga siis ma pean maksma prae hinna ja lisaks eraldi veel Coleslaw eest. No miks, kui ma loobun ju selle asemel teisest lisandist? Ei usu, et neil on mingi röögatu hinnavahe.

+24
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Bataadichipsid on hoopis midagi muud kui friikartul.

Ma olen söönud fish and chipse ja siis olid küll tavalised friikad need nn chipsid.

Brittide chipse ei saa võrrelda bataadichipsidega, need on üsna erinevad.  Ma nõustun ühe postitajaga, et teemaalgataja räägib ainult enda poolt ja see päris ei ole selline nagu meile tahetakse öelda. Mis puudub nimetatud restorani, siis nende menüü tundub ahvatlev, järgmine kord Pärnu minnes astun kindlasti nende juurest läbi, ongi tore minna restorani kus ei ole kiirtoitu, mida võib iga tee äärest osta.

+7
-23
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen ise näinud kunagi kuidas araabia toitudele spetsialiseerunud kohas seljankat nõuti ja ettekandjale nähvati, kui ei olnud võimalik tellida. Läksid tellimata minema ka, kuna “normaalset” toitu ei olnud. Kusjuures nii nimi, sisustus kui kõik muu viitas ka, mis teemaline koht oli (Bazaar). Et inimeste ootused on ka tihti kummalised. Kuna restoran on eraettevõte, siis nad võivad valida, kellele ja mida pakkuvad. Selle peale kiunuda, et friikaid ei saanud restoranist, mu jaoks ka jälle kummaline. Umbes nagu DJ käest tänapäeval soovilugu minna küsima🙂

+7
-25
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ei lähe ju vegan restorani liha küsima või mereannirestorani steiki nõudma, miks peaks küsima kiirtoitu sellise menüüga restoranis?

Aga kui titt oleks tellinud, siis oleks toodud? Kui menüüs on kiirtoit-siis tuleb tuua. Vahet pole, kes tellib. Võib-olla tellin titele, kes hilinemas ja kohe sisse astub.

https://www.ohtuleht.ee/891135/kusimus-kas-soogikoht-voib-keelduda-taiskasvanule-lasteprae-muugist

Menüüs peab olema selline tingimus eelnevalt kirjeldatud, et klient teaks, kas ta üldse tahab selles kohas olla.

Enamus restoranide laste menüü alla on kirjutatud, et serveeritakse kuni 12-aastastele, 90% restoranides on nii kirjas. Kui sel Pärnu restoranil on see menüüs ilusti kirjas, siis peaks teemaalgatajal piinlik olema ja ilmselt kohapeal oligi, miks ta muidu vahutades Perekooli jooksis.

+10
-33
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mind paneb alati imestama kui siiralt perekooli lugejad teemaalgatajat usaldavad. Mina ise loen kerge skepsisega, võttes arvesse enda kogemust sarnastes olukordades ja seetõttu arvan, et antud juhul on loos detaile muudetud. Esiteks ei usu ma, et teenindaja kliendi üle “irvitas”, teiseks pole friikartuleid neil menüüs olemaski ja kolmandaks ei ole ma kindel, et see kõht pärast pearoa söömist nii häirivalt tühjaks oleks jäänud. Palju loogilisemalt kõlab, et läksid kaaslastega uhkesse restorani, aga kulutada ei tahtnud ja nõudsid friikaid “sest mul pole kõht eriti tühi”, mispeale teenindaja viisakalt seletas, et friikad on ainult lasteeine osa ja täiskasvanutele nad seda eraldi roana ei serveeri. See on ka iga restorani õigus, sest mis mõte restoranipidamisel üldse oleks kui iga teine klient menüüs pakutava asemel hoopis röstsaia või friikaid nõuaks.

Neid sinusuguseid on jah igas viimses kui teemas, kes teavad täpselt, kuidas tegelikult oli ja vaidlevad lõpuks tuliselt vastu iseenda välja mõeldud väidetele 😀

Restoranipidamise mõte on see, et serveerida kliendile toitu, mida too tellib, ja selle eest raha kasseerida. Kui klient nõuab röstsaia, siis leitakse talle see röstsai. Kui klient küsib vegantoitu, siis kombineeritakse see talle. Kui nõuab gluteenivaba toitu, siis valmistatakse ka see. Elementaarne. On inimesed, kellel see teenistusvalmidus ja -tunnetus on olemas ja on inimesed, kes näevad elu neljakandilisena ja silmaklappidega: täpselt siit siiani, nii nagu alati on olnud ja kõik. Need viimased ei sobi teenindussfääri.

+32
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selle peale kiunuda, et friikaid ei saanud restoranist, mu jaoks ka jälle kummaline.

Miks kummaline, kui naaberlauda ju toodi?

+27
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Et inimeste ootused on ka tihti kummalised. Kuna restoran on eraettevõte, siis nad võivad valida, kellele ja mida pakkuvad. Selle peale kiunuda, et friikaid ei saanud restoranist, mu jaoks ka jälle kummaline. Umbes nagu DJ käest tänapäeval soovilugu minna küsima🙂

Sina ka ei näinud teemaalgatuses seda lauset, kus oli öeldud, et kõrvallauda toodi friikaid?

Täitsa tahaks teada, kas seda, et “restoran on eraettevõte, mis võib valida, kellele ja mida nad müüvad” arvab ainult ettekandja või ettevõtte juhatus ka.

+24
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Brittide chipse ei saa võrrelda bataadichipsidega, need on üsna erinevad.  Ma nõustun ühe postitajaga, et teemaalgataja räägib ainult enda poolt ja see päris ei ole selline nagu meile tahetakse öelda

Milles erinevus on? Sweet potato chips peaks olema vljanägemiselt ikka friikate moodi.

+13
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus restoranide laste menüü alla on kirjutatud, et serveeritakse kuni 12-aastastele, 90% restoranides on nii kirjas. Kui sel Pärnu restoranil on see menüüs ilusti kirjas, siis peaks teemaalgatajal piinlik olema ja ilmselt kohapeal oligi, miks ta muidu vahutades Perekooli jooksis.

Mis te jahute sellest lasteprae tellimisest kogu aeg? TA ei tellinud ju lastepraadi! Tellis tavalise prae ja soovis friikaid juurde. Kuna nägi neid kõrvallauas. Mis selles peaks imelikku või piinlikku olema? Resto lisab friikate hinna (+korralik juurdehindlus) TA kogu toidule ja korras ongi.

+29
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen ise näinud kunagi kuidas araabia toitudele spetsialiseerunud kohas seljankat nõuti ja ettekandjale nähvati, kui ei olnud võimalik tellida. Läksid tellimata minema ka, kuna “normaalset” toitu ei olnud. Kusjuures nii nimi, sisustus kui kõik muu viitas ka, mis teemaline koht oli (Bazaar). Et inimeste ootused on ka tihti kummalised. Kuna restoran on eraettevõte, siis nad võivad valida, kellele ja mida pakkuvad. Selle peale kiunuda, et friikaid ei saanud restoranist, mu jaoks ka jälle kummaline. Umbes nagu DJ käest tänapäeval soovilugu minna küsima🙂

Sina ka ei näinud teemaalgatuses seda lauset, kus oli öeldud, et kõrvallauda toodi friikaid?

Toodi lapsele lastemenüüst, kus on märge, et alla 12 mõeldud. Minge öelge mõnele päris peakokale päris restoranis, et sa nüüd teed mis ma tahan ja mind ei huvita su väljatöötatud menüü jne. Pubis jah võib vast nii nõuda, aga viisakamas kohas normaalne inimene ei kempleks. See on umbes sama maaka teema kui soovilugu minna klubis tellima. Inimesed lihtsalt ei tee seda, sest DJ pakub oma nägemust, oma loomingut. Kokkadel sama ja mingeid tohutuid soovilugusid kööki ei ole viisakas teha.

P.S maakas on väljend, reaalselt paljud maal elavad inimesed ei käitu nagu maakad.

+8
-32
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus restoranide laste menüü alla on kirjutatud, et serveeritakse kuni 12-aastastele, 90% restoranides on nii kirjas. Kui sel Pärnu restoranil on see menüüs ilusti kirjas, siis peaks teemaalgatajal piinlik olema ja ilmselt kohapeal oligi, miks ta muidu vahutades Perekooli jooksis.

Mis te jahute sellest lasteprae tellimisest kogu aeg? TA ei tellinud ju lastepraadi! Tellis tavalise prae ja soovis friikaid juurde. Kuna nägi neid kõrvallauas. Mis selles peaks imelikku või piinlikku olema? Resto lisab friikate hinna (+korralik juurdehindlus) TA kogu toidule ja korras ongi.

Sa loe korralikumalt, ta tellis pearoa, aga sõi selle juba ära ja tahtis eraldi friikaid juurde. Vaadates, mis kell postitus on tehtud ja kui väiksed vahemaad on Pärnu linnas, siis ilmselgelt tellis ta toidu üsna sulgemise lõpus ja kuidas me teame, et köök üldse lahti oli sel ajal kui ta tellis? Praegu peavad restoranid sulgema 22, aga 21 pannakse köök kinni.

Päris huvitav oleks, kui mõni ajakirjanik sellest loo teeks, siis selguks, mis teine pool ütleb. Olen endiselt üsna kindel, et asi polnud üldse selline nagu siin räägitakse. Võib-olla tuleb välja hoopis see, et keegi oli üsna mitme klaasi põhja vaadanud ja lärmas restoranis? Ma olen restoranis näinud kõrvallaudades üsna bravuurikaid kliente, kes oma nõudmistega ülejäänud restoranikülastajate õhtusöögi valjuhäälselt lämmatavad.

Restoran ei ole suvaline kiirtoidukoht, kus igaüks võib friikaid tellida. Kas teemaalgataja tõesti ei leidnud pika eelroogade hulgas sobilikku toitu või kujutaski ette, et tema on perekond “McDonalds” ja talle tuleb 24h ööpäevas friikaid serveerida?

+8
-32
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kuna praegu on välisturiste vähe ja soovitatakse just kodumaist turismi , siis võiks ikka kliendile need friikad tuua. Kui köök on kinni , siis ju oleks ka öeldud nii. Soomlased on tavaliselt väga spetsiifiliste erisoovidega ja nad peaks seal olema igasugu turistidega harjunud. usun et kohaliku turisti väikse soovi võiks ka täita. Seda enam kui eelnevalt telliti korralikud pearoad ja joogid.

+31
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Küsiks teemaalgatajalt, et kas tõesti selline eelroogade ja näkside valiku puhul isutas rasvaste õli sees küpsetatud ja ainult soolaga maitsestatud kartulite järele?

BASIILIKU SORBET

APELSINI AIOLI

FLAMBEERITUD KREVETID

JÕEVÄHI RISOTTO

BURRATA JUUST

KAMMKARBID

GRILLITUD VEISELIHA

PIPRALEIB

GAZPACHO.

Need on ainult eelroad ja näksid, kas tõesti sa eeldasid, et sellise menüüga restoranil on friikartulid külmikus ja fritüür koguaeg kuumas?

+7
-34
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Need on ainult eelroad ja näksid, kas tõesti sa eeldasid, et sellise menüüga restoranil on friikartulid külmikus ja fritüür koguaeg kuumas?

Menüüs on kirjas-ju siis on. Samuti ei näe ma menüüs vanusepiirangut-seega olgu olla.

+29
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: center;”>

</p>

Need on ainult eelroad ja näksid, kas tõesti sa eeldasid, et sellise menüüga restoranil on friikartulid külmikus ja fritüür koguaeg kuumas?

Menüüs on kirjas-ju siis on. Samuti ei näe ma menüüs vanusepiirangut-seega olgu olla.

Tundub, et eestlastel on raskusi  bataadil ja Eestis kasvanud kartulil vahet teha …. see on sama mis Itaalias öelda, et vahet pole, kas värske või kuivatatud pasta, kôik ûks makaron…

+2
-23
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tundub, et eestlastel on raskusi bataadil ja kartulil vahet teha …

Mis see siia puutub? Kas need friikad on bataadist või tavalisest kartulist-pole väga vahet. Teemaalgataja tahtis friikaid.

+22
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Jääb mulje, et see 9 kommentaari kirjutanud kägu töötab samas restoranis 🙂 Mina peakokana võin öelda, et sellised erisoovid on väga sagedased, neid tuleb kööki nii iga poole tunni tagant küll.  Noot pole kindlasti nii kõrgel tasemel restoran, kus rämpstoitu küsida ei võiks. Ammendes peaks võib-olla piinlik olema, aga Noot on seda suisa enese menüüssegi pannud.

+40
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu meelest ka ajuvaba. Äri teenib ju rohkem raha, kui need friikad valmis teha ja serveerida kellele iganes.

Võid öelda järgmine kord, et siin kolmandal toolil on 9,5 aastane, aga teie teda ei näe, sest ta on häbelik.

+29
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jääb mulje, et see 9 kommentaari kirjutanud kägu töötab samas restoranis 🙂 Mina peakokana võin öelda, et sellised erisoovid on väga sagedased, neid tuleb kööki nii iga poole tunni tagant küll. Noot pole kindlasti nii kõrgel tasemel restoran, kus rämpstoitu küsida ei võiks. Ammendes peaks võib-olla piinlik olema, aga Noot on seda suisa enese menüüssegi pannud.

Tavaliselt kipuvad siin end peakokaks nimetama väikese koolisöökla töötajad, aga see pole ilmselt oluline, aga ma kuulsin sellest restoranist esimest korda ja ma ei ole pärnakas.

Ma reisin mööda maailma palju ringi ja meie perekond on saanud paljudes eri kultuurides restoranides käia ja suviti viibime tihti pikemalt Itaalias. Seetõttu tunnen palju aastaid restoranide köögipooli ja olen kursis, kuivõrd kõrged ootused on kokkadele kriitikutelt ja klientidelt.

Lugedes selle restorani menüüd, sain aru, et restoran pidi täna toime tulema ebameeldiva olukorraga, olen 100% kindel, et kliendi eest vabandati ja klient ärritus, sest tal oli AINUS soov saada friikartuleid ja ta ei tahtnud restorani pakutud kompromissi eelroogade näol.

Ilmselt oli mingi olukord köögis või kellaajas või tooraine puuduses, et soovitud friikaid ei toodud. Ma ei arva, et peakokk ajab kiusu või keegi tahtis teda ärritada, aga klient jäi ilmselt rangelt oma soovide juurde ja kujutas ärritunult, et teda mõnitatakse ja muid arusaamatuid mõtteid, mis võis selles olukorras tekkida.

Selle asemel, et maha rahuneda ja endale tee pealt topsitäis friikaid võtta, tuldi elati end Perekoolis välja.  Sellega tehakse restorani peakokale veidi liiga, tema ilmselt töötas palehigis köögis või hakkas kööki sulgema, aga teenindajal ei olnud muud pakkuda kui seitse või kaheksa eelrooga, mida klient ei tahtnud, friikaid ilmselt teha ei saanud, eelmainitud põhjustel ja pakutud eelroad millegipärast ei sobinud, kliendil oli ainult friikate soov ja antud olukorras polnudki midagi paremat teha. Kui toorainet ei ole, restoran tuleb sulgeda koroona piirangute tõttu ja kliendi ees vabandati, siis tuleb õhtul lõppenuks lugeda, sellisel juhul midagi teha ei saa.

Kui toorainet rohkem ei ole ja restoran tuleb sulgeda koroonapiirangute, klient jääb oma nõudmise juurde, et tema tahab lastemenüüst ainult friikaid, siis pakkuge välja omapoolne lahendus, kui kliendile pakutud suur valik roogasid ei sobi?

+7
-47
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

mis siis soovitus oleks kui kõht tühjaks jääb? uus 15 eurone roog tellida?

Soovitus on mitte edaspidi minna sellisesse restorani, mille kontseptsioonist sa aru ei saa. Kui sa ei oska pakutavat toiduelamust hinnata, siis sul pole tõesti sinna asja (küsimus pole selles, et su kõht ainult pearoa söömisest tühjaks jäi)

+6
-27
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mind paneb alati imestama kui siiralt perekooli lugejad teemaalgatajat usaldavad

Kuna teised kasutajad pole ju ise kohal ja teiste kasutajate arvamusest siin perekoolis halligi ei olene, on ainult loogiline ja viisakas võtta teemaalgataja juttu heas usus.

Antud juhul pole ta ka ise oma juttu kuidagi kahtlustäratavaks muutnud, sõimamine või irvitamine on muidugi küsitav, ent kui inimesel on selline subjektiiivne kogemus, siis on. Tegu võib muidugi olla mõlemapoolse kommunikatsioonihäirega. Teemaalgataja ei osanud peale vaadates hinnata, mis nimetusele menüüs need naaberlaua friikad vastasid, ega kaugelt ju ka bataaditooteid kartulitest ei erista, sel juhul oleks olnud kellegi kohus talle selgitada, mis toiduga on tegemist ja öelda, et bataafifriikaid tuuakse ainult koos burgeriga, kas soovite?

+16
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tundub liba, kuigi minuga käituti nii Kuressaare Õuemajas (10+ aastat tagasi): lastemenüüs oli maksakaste, suurte omas polnud (kummaline valik lastele, aga no las olla). Palusin seda, öeldi, et ei saa. Pakkusin välja, et maksan täishinna, öeldi, et seda ei tea. Olin nõus suurte menüü kõige kallima prae hinna maksma, öeldi, et nii ei saa kassasse sisestada. Siis ütlesin head aega ja jätsin väljakallatud mahlad, kohvid ja kaaslasele tellitud toidu eest maksmata. Kui asutus nii kliendivaenulik on, siis ma ei pressi kah ennast peale.

+23
-9
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tundub, et eestlastel on raskusi  bataadil ja Eestis kasvanud kartulil vahet teha …. see on sama mis Itaalias öelda, et vahet pole, kas värske või kuivatatud pasta, kôik ûks makaron…

Sellisel juhul, kordan, on klienditeenindaja kohus viisakalt selgitada, millega on tegemist.  Mitte dialoogi ära lõigata.

Lasteeinet täiskasvanule mitte serveerida on lollus.

+26
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui toorainet rohkem ei ole ja restoran tuleb sulgeda koroonapiirangute, klient jääb oma nõudmise juurde, et tema tahab lastemenüüst ainult friikaid, siis pakkuge välja omapoolne lahendus, kui kliendile pakutud suur valik roogasid ei sobi?

Kui sa arvad, et selleks õhtuks oli tooraine otsas, siis oleks lahenduseks olnud kliendile viisakalt kahetsusega öelda, et meil ei ole rohkem friikaid, otsa said just, kas soovite midagi muud. Mitte plõksida, et lasteeinet me täiskasvanule ei müü.

Kui keeruline see saab olla?

+37
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teemaalgataja kirjutas selges eesti keeles, et kõrvallauda toodi friikartuleid ja sellepärast tahtis endale ka tellida.

Ta kirjutad, et kõrvallauda toodi FRIIKAID, mitte friikartuleid. Friikad ei pruugi siinkohal kartulitega võrduda ja bataafifriikad on menüüs olemas.

Talle vastati, et neid täiskasvanule ei serveerita, mitte et need on otsas, raske teha, puuduvad menüüst, vms. See ongi asja kõige halvem osa.

+25
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu meelest ka ajuvaba. Äri teenib ju rohkem raha, kui need friikad valmis teha ja serveerida kellele iganes.

Võid öelda järgmine kord, et siin kolmandal toolil on 9,5 aastane, aga teie teda ei näe, sest ta on häbelik.

See klient sinna teist korda ilmselt enam ei lähe. Kuna aga klienditeenindaja pole omanik, siis teda see eriti ka ei huvita.

Teenindussõbralikumates kultuuriruumides olen saanud kohvi osta ka enne kohviku ametlikku avamist. Ja magustoiduks on ettekandja toonud kohvi kõrvale koogi ka kõrval asuvast kohvikust (neil endil oli menüüs vaid jäätis).

+19
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma olen ka varem kuulnud, et osades toidukohtades ei müüda täiskasvanutele lastemenüüs olevaid asju, kuigi lastemenüüs on teinekord isegi paremad asjad (nt kartulipüree). Ma ei saa ka sellest suhtumisest aru. Vaevalt, et neid kliente on palju, kes siis käivadki ainult lastemenüüst endale tellimas toitu. aga kui üks inimene 4-st soovib nt just seda lastemenüüs olevad pastat, mida ülejäänud menüüs pole – siis miks mitte?

Tegelikult on see ju vanuseline diskrimineerimine 😀

Kuskil toidukohas kunagi nägin, et olid suured ja väiksed portsud ja no oli selline muhe trahter ja nad olid siis nimetanud portsud “meeste portsuks” ja “naiste portsuks” – ma ei kujuta nüüd ette, kui ettekandja oleks öelnud, et mehed ei tohi naiste portsu võtta või naised meeste portsu 😀

Miskipärast usun, et kui mõni naine astub “meeste juuksurisse” sisse ja palub endal juukseid lõigata, siis ei keelduta, kui soovitud lõikus on juuksurile jõukohane (nt soovibki poisipead või lihtsalt otsi sirgelt lõigata)

+22
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina loen sellisest käitumisest välja lihtsalt nõmeda teeninduse ja ongi kõik. Rohkem sellisesse kohta ei läheks ja ei soovitaks ka tuttavatele. See ei tohiks üldse teema olla, kes lastemenüüst tellib. Ja kliendi erisoovile tullakse võimaluste piires alati vastu. Isegi kui tellikski ainult friikad suure prae asemel, praeguses olukorras, kus kliente pole just jalaga segada, tulebki normaalne koht vastu. Ega sa neid ainult friikaid ka ilma rahata ei anna, kui küsid näiteks 5 eurot, saad ka mingi kasumi. Kahjuks ei ole normaalseid teenindajaid väga leida, tihtipeale kehtestavad nemad seal mingeid oma reegleid, laiemat pilti ei näe. Käisin just T1-s kenas söögikohas, kus oli nüüd laupäeva õhtul päris palju rahvast. Ja selle ainsa õhtu, kus rahvast oli, suutsid teenindajad oma loivamise ja kehva teenindusega ka ära rikkuda. Soovisin salatit, teenindaja teatab, ei ole. Valisin siis mingi muu roa, jälle, ei ole. Küsin siis, et mida on üldse? Siis hakkab seletama, et salatit on, aga pole parmesani. Seda oleks võinud ju kohe öelda või hankida selle parmesani kasvõi kuskilt kõrvalpoest. Aga no ei tee mitte midagi, järsk ei, sest ega temal seda klienti vaja pole, kes mõnusa lorutamise ära rikub, omanikul on vaja. Et nõud on ka kolmveerand tundi viielt laualt koristamata, sellest ei hakka rääkimagi. Hakkas huvitama, kas omanikud teavad ka, mis seal tegelikult toimub.

+28
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 147 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud juhtum restoranis