Esileht Ajaviite- ja muud jutud juhtum restoranis

Näitan 29 postitust - vahemik 121 kuni 149 (kokku 149 )

Teema: juhtum restoranis

Postitas:
Kägu

Mis kuradi loll restoran see oli?

Restoran Noot Pärnus.

Neil ei olegi friikaid menüüs.

On küll. Sa lihtsalt oled liiga maakas ja ei tea, et neid nimetatakse bataadichipsideks.

+6
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

On küll. Sa lihtsalt oled liiga maakas ja ei tea, et neid nimetatakse bataadichipsideks.

Bataat ja kartul pole ju sama asi. Ja bataadist ei sa friikaid, bataadist saab bataadifriikaid (sweet potato fries).

+4
-20
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

On küll. Sa lihtsalt oled liiga maakas ja ei tea, et neid nimetatakse bataadichipsideks.

Bataat ja kartul pole ju sama asi. Ja bataadist ei sa friikaid, bataadist saab bataadifriikaid (sweet potato fries).

Ei tea, mida see sõna fries seal sweet potato friesis küll tähendada võiks …

+10
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Bataat ja kartul pole ju sama asi. Ja bataadist ei sa friikaid, bataadist saab bataadifriikaid (sweet potato fries).

Sõna friikad on lühend. Kõnekeelne väljend, mida kasutab inimene nii nagu soovib, võib kasutada nii kartulist kui bataadist tehtud friikate kohta. Teemaalgataja ei maininud kordagi, et a friikaid just kartulist soovis. See on siinsete kägude fantaasia, et nende arvates ta just friikartulitest rääkis.

+15
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina peaks sellist suhtumist kummaliseks – on ju inimene söönud korraliku prae ja hing igatseb friikate järgi (tähtsust ei oma kas kartuli või bataadi) ja keeldutakse toomast. Restoranil peaks ju olema hea meel, et veel süüa tellitakse.

+18
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on olnud isegi juhus, kus mulle keelduti kraanivett andmast olukorras, kus kohvikus oli mullita pudelivesi otsas. Vat see on mulle küll kummaline, sest no miks ma pean jooma muid asju teie enda kehva planeerimise tulemusel – sest no see on kehv planeerimine, vesi ei lähe ju halvaks, ma pole ei enne ega pärast kuskil näinud seda, et vesi otsas oleks. Aga see oli ka aastatuhande alguses, praegu sellist käitumist ei eeldaks. Me ei räägi ju inimestest, kes lähevad restorani rottima, tellivad ainult kõige odavamaid asju ja musta leiba ning siis üritavad midagi tasuta saada – me räägime kliendist, kes oli pearoa juba ära söönud ja tahtis midagi juurde näksida. Seda menüüd vaadates, siis pärast pearooga eelistaksin mina ka näksiks pigem friikaid kui kammkarpe või päris salatit.

Nii et selles mõttes huvitav käitumine restorani poolt, eriti pandeemia ajal, kui rahvast niigi tunduvalt vähem (julgen eeldada, et varem käis neil ka palju Soome turiste) ja tuleks igat klienti hoida.

Teet Margnal oli ka minu arust selline olukord, et nad jalutasid lapsega ja siis lapsel tekkis janu ja läksid küsima vist lihtsalt tavalist kraanivett mingist söögikohast, aga ei antud (sest neil menüüs kraanivett pole). Et mingi hetk kaob ära mõnes äris see inimlikkus, et jalutav laps tunneb janu ja sa ei või talle tassikest vett lihtsalt niisama anda.

See on juba ülim lollus, sest isegi kui sa muidu oled nii ihne inimene, et ei raatsi sisseastunud lapsele klaasi vettki anda, siis Teet Margnat nähes sa ju ometi eeldad, et suure tõenäosusega käib mingi ajakirjanduslik eksperiment ja sinu käitumine on homme ajalehes. Isegi kui EI ole eksperiment, kui ta saab siit tugeva elamuse, on see homme tema Facebookis ja ülehomme ikka ajalehes. Nii et see oli lihtsalt täielik bläkk teenindaja poolt.

Ei tea küll, mis restost jutt, kuid paljudes kohtades välismaal ei pakuta kraanivett mh ka nn terviseriskide vastutuse mittevõtmiseks.

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen ise näinud kunagi kuidas araabia toitudele spetsialiseerunud kohas seljankat nõuti ja ettekandjale nähvati, kui ei olnud võimalik tellida. Läksid tellimata minema ka, kuna “normaalset” toitu ei olnud. Kusjuures nii nimi, sisustus kui kõik muu viitas ka, mis teemaline koht oli (Bazaar). Et inimeste ootused on ka tihti kummalised. Kuna restoran on eraettevõte, siis nad võivad valida, kellele ja mida pakkuvad. Selle peale kiunuda, et friikaid ei saanud restoranist, mu jaoks ka jälle kummaline. Umbes nagu DJ käest tänapäeval soovilugu minna küsima🙂

Sina ka ei näinud teemaalgatuses seda lauset, kus oli öeldud, et kõrvallauda toodi friikaid?

Toodi lapsele lastemenüüst, kus on märge, et alla 12 mõeldud. Minge öelge mõnele päris peakokale päris restoranis, et sa nüüd teed mis ma tahan ja mind ei huvita su väljatöötatud menüü jne. Pubis jah võib vast nii nõuda, aga viisakamas kohas normaalne inimene ei kempleks. See on umbes sama maaka teema kui soovilugu minna klubis tellima. Inimesed lihtsalt ei tee seda, sest DJ pakub oma nägemust, oma loomingut. Kokkadel sama ja mingeid tohutuid soovilugusid kööki ei ole viisakas teha.

P.S maakas on väljend, reaalselt paljud maal elavad inimesed ei käitu nagu maakad.

Tänan selgituse eest. Tuleb välja, et ma pean loobuma päris restoranides käimise, kus päris peakokad töötavad, kuna ma PEAN tarbima AINULT peakoka väljatöötatud visiooni, mis aga üldiselt mulle 100% ei sobi. Nimelt on mul laktoositalumatus ja väga tugev allergia sibula, küüslaugu ja tšilli suhtes. Seega restoranis käies küsin päris tihti asendust/alternatiivi/millegi Ära jätmist. Ma ei tea, siiamaani ei ole nagu probleeme olnud.

Armsad allergeenikud, jätke siis meelde, et restoranis sööte seda, mida pakutakse! Võibolla surete ära, kui tarbite midagi, mille vastu allergiline olete, aga päris peakoka visioon on siiski olulisem. Ärge seda unustage. Või siis istuge kodus ja ärge minge restorani, kus päris peakokad töötavad.

Ma siiralt loodan, et tsiteeritu reatoraniäris ei tööta. Kui töötab, siis ma selle asutuse juhatuse asemel oleks ikla päris ärevil, sest sellise suhtumisega kaotab päris palju kliente (loe: raha).

Ja sa reaalselt ei saa aru vahest, mis on “lihtsalt tahan friikartuleid” või laktoositalumatus, millega ei saa tarbida. See tundub sul selline Kareni tüüpi laktoositalumatus olema, millega lihtsalt sobival hetkel lehvitada ja reaalselt sööd magustoiduks jäätist, kuigi prae osas lasid kõik laktoosiga osad eemaldada.

Ah, kuidas ma soovin, et su sõnad oleksid tõsi! 🙁 Piimatooted on mu lemmikud, aga juustusest koorepastast või rammusast koorejäätisest võin ainult unistada. Kui kogemata peaks laktoosi tarbima, olen vähemalt kolm päeva rivist väljas, seega sellise asjaga ma ei naljata.

Ma oskan viisakalt ja sõbralikult küsida,  milline toit on laktoosivaba ja kas mõnes toidus on võimalik laktoos asendada. Selleks ei pea üldse Kaaren olema. 🙂

Teeninduse reegel number üks on see, et kliendi emotsionaalsed vajadused tuleb kõigepealt rahuldada. Oluline ei ole see, mida sa ütled, vaid kuidas sa seda teed. Kui oled kliendi emotsionaalsed vajadused rahuldanud, siis enamasti lahkub ta restoranist rahulolevalt ka siis, kui sul ei ole võimalik kõiki tema soove täita. Kui oled tema emotsionaalsed vajadused rahuldatud, lahkub ta restoranist tundega, et ta on väärtuslik, oodatud ja oluline.

PS! Ma tegelen igapäevaselt pettunud ja pahaste klientidega. 99% ajast läheme lahku nii, et klient on lõpptulemusega rahul, kuigi umbes pooltel kordadel jääb kliendi füüsiline vajadus endiselt rahuldamata.

Ehk siis see pisike asi, mida klient vajab, on tunne, et teda mõistetakse. 🙂 Muidugi üle võlli ei tohi panna, muidu tekitab see tunde nagu oleks 2 kg sefiiritorti pidanud ära sööma.

+10
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on olnud isegi juhus, kus mulle keelduti kraanivett andmast olukorras, kus kohvikus oli mullita pudelivesi otsas. Vat see on mulle küll kummaline, sest no miks ma pean jooma muid asju teie enda kehva planeerimise tulemusel – sest no see on kehv planeerimine, vesi ei lähe ju halvaks, ma pole ei enne ega pärast kuskil näinud seda, et vesi otsas oleks. Aga see oli ka aastatuhande alguses, praegu sellist käitumist ei eeldaks. Me ei räägi ju inimestest, kes lähevad restorani rottima, tellivad ainult kõige odavamaid asju ja musta leiba ning siis üritavad midagi tasuta saada – me räägime kliendist, kes oli pearoa juba ära söönud ja tahtis midagi juurde näksida. Seda menüüd vaadates, siis pärast pearooga eelistaksin mina ka näksiks pigem friikaid kui kammkarpe või päris salatit.

Nii et selles mõttes huvitav käitumine restorani poolt, eriti pandeemia ajal, kui rahvast niigi tunduvalt vähem (julgen eeldada, et varem käis neil ka palju Soome turiste) ja tuleks igat klienti hoida.

Teet Margnal oli ka minu arust selline olukord, et nad jalutasid lapsega ja siis lapsel tekkis janu ja läksid küsima vist lihtsalt tavalist kraanivett mingist söögikohast, aga ei antud (sest neil menüüs kraanivett pole). Et mingi hetk kaob ära mõnes äris see inimlikkus, et jalutav laps tunneb janu ja sa ei või talle tassikest vett lihtsalt niisama anda.

See on juba ülim lollus, sest isegi kui sa muidu oled nii ihne inimene, et ei raatsi sisseastunud lapsele klaasi vettki anda, siis Teet Margnat nähes sa ju ometi eeldad, et suure tõenäosusega käib mingi ajakirjanduslik eksperiment ja sinu käitumine on homme ajalehes. Isegi kui EI ole eksperiment, kui ta saab siit tugeva elamuse, on see homme tema Facebookis ja ülehomme ikka ajalehes. Nii et see oli lihtsalt täielik bläkk teenindaja poolt.

Ei tea küll, mis restost jutt, kuid paljudes kohtades välismaal ei pakuta kraanivett mh ka nn terviseriskide vastutuse mittevõtmiseks.

Ja mõnes kohas on ettevõte jällegi seadusega kohustatud tavalist joogivett tasuta pakkuma. Näiteks Austraalias peab seda tegema iga toitlustusettevõte, millel on ka alkoholilitsents.

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina peaks sellist suhtumist kummaliseks – on ju inimene söönud korraliku prae ja hing igatseb friikate järgi (tähtsust ei oma kas kartuli või bataadi) ja keeldutakse toomast. Restoranil peaks ju olema hea meel, et veel süüa tellitakse.

Mul jällegi teine küsimus, tunnistan, et olen natuke õel: inimene sööb ära terve prae, äkki eeroagi ja kõhtu täis ei saa.

Variandid: praad väike ja selline söömakoht, kus ongi võtta vähemalt kolmekäiguline söömaaeg – valik kas selline söögikoht sobib või tuleb ikka minna pubisse.

Inimene suure isuga ja valis vale söögikoha – tuleb minna pubisse.

Inimene ootas elamusi – friikate näol, tuleb minna pubisse.

Ega juhtub ikka vahel, et valid oma isule, maitsele, rahakotile vale söögikoha, aga kas oma vale valikut peab nüüd nii afišeerima või võiks hoopis järeldusi tegema, et järgmine kord targem olla?

Ja mitte üdini ülbe olla – olen ka ise ämbrisse astunud ja päris valge laudlinaga kohtades, aga ma teen järgmisel korral teise valiku ega tule virisema, et miks ma seda poolt vihmaussi ei saanud, mida isa ära sõi.

Valikute küsimus, ja valik on ka restoranil, ei peaks halvustama neid, kes järgivad oma põhimõtteid, kuigi möönan, et ehk sõnum oleks võinud subtiilsemalt edastada.

 

+4
-24
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ilmselt lisaks viletsale teeninduskultuurile on veel üks põhjus, mis Eesti ärimaastikul tooni annab. Eestis on põhiliselt suurärid, eks? Äriinimesed panevad ettevõtteid püsti lihtsalt äritegemise eesmärgil. Kas see ettevõte tegeleb toitlustuse, lastehoiu või kingsepateenustega, on ettevõtjal täiesti ükskõik. Ise ta nn musta tööd ei tee, mis tähendab, et äri peab piisavalt kasumit tootma, et saaks töötajaid palgata ja oma palk ka veel üle jääks. Kui enam kasumit ei tooda, pannakse silmagi pilgutamata kinni ja avatakse mingi teise suunitlusega äri. Nii omanikul kui teenindajal (välja arvatud ehk mõni pühendunud missioonitundega inimene, nagu siin eespool üks peakokk) on kliendist tegelikult täiesti savi.

Mulle meeldib paljudes muudes riikides levinud väikeettevõtlus, kus ettevõtlus seisneb sisuliselt oma hobiga endale ja perele leiva lauale teenimises. St mingit ratsa rikkaks kasumit ei oodata, oma tööd tehakse südamega ja kliendile tullaksegi vastu, sest temast kui kliendist hoolitakse. Nagu Vahemeremaade pererestoranid. Omanikupere on ise nii koka, ettekandja, kui varustaja rollis. Olen ise mh söönud väikeses kreeka tavernas, kus omaniku poeg samal ajal veidi eemal kartuleid kooris ja ämm magustoitu valmistas. Teises kohas tõmbas leti taga seisev omanik meie menüü-küsimuse peale külmkapi lahti ja näitas: lammas, kits, siga, kala… Ainult ütle, kuidas tahad, ja tema valmistab.

+20
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul jällegi teine küsimus, tunnistan, et olen natuke õel: inimene sööb ära terve prae, äkki eeroagi ja kõhtu täis ei saa.

Teemaalgataja vist jättis eelroa vahele ja magusast ei hooli-seepärast kõht tühjaks jäigi. Üldiselt alla 2-3 käigu restos kõhtu täis ei saagi. Kõnealuses restos olen söönud 3 käiku ja kõhu täis saanud.

+5
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

 

Tavaliselt kipuvad siin end peakokaks nimetama väikese koolisöökla töötajad, aga see pole ilmselt oluline, aga ma kuulsin sellest restoranist esimest korda ja ma ei ole pärnakas.

Ma reisin mööda maailma palju ringi ja meie perekond on saanud paljudes eri kultuurides restoranides käia ja suviti viibime tihti pikemalt Itaalias. Seetõttu tunnen palju aastaid restoranide köögipooli ja olen kursis, kuivõrd kõrged ootused on kokkadele kriitikutelt ja klientidelt.

Lugedes selle restorani menüüd, sain aru, et restoran pidi täna toime tulema ebameeldiva olukorraga, olen 100% kindel, et kliendi eest vabandati ja klient ärritus, sest tal oli AINUS soov saada friikartuleid ja ta ei tahtnud restorani pakutud kompromissi eelroogade näol.

Ilmselt oli mingi olukord köögis või kellaajas või tooraine puuduses, et soovitud friikaid ei toodud. Ma ei arva, et peakokk ajab kiusu või keegi tahtis teda ärritada, aga klient jäi ilmselt rangelt oma soovide juurde ja kujutas ärritunult, et teda mõnitatakse ja muid arusaamatuid mõtteid, mis võis selles olukorras tekkida.

Selle asemel, et maha rahuneda ja endale tee pealt topsitäis friikaid võtta, tuldi elati end Perekoolis välja. Sellega tehakse restorani peakokale veidi liiga, tema ilmselt töötas palehigis köögis või hakkas kööki sulgema, aga teenindajal ei olnud muud pakkuda kui seitse või kaheksa eelrooga, mida klient ei tahtnud, friikaid ilmselt teha ei saanud, eelmainitud põhjustel ja pakutud eelroad millegipärast ei sobinud, kliendil oli ainult friikate soov ja antud olukorras polnudki midagi paremat teha. Kui toorainet ei ole, restoran tuleb sulgeda koroona piirangute tõttu ja kliendi ees vabandati, siis tuleb õhtul lõppenuks lugeda, sellisel juhul midagi teha ei saa.

Kui toorainet rohkem ei ole ja restoran tuleb sulgeda koroonapiirangute, klient jääb oma nõudmise juurde, et tema tahab lastemenüüst ainult friikaid, siis pakkuge välja omapoolne lahendus, kui kliendile pakutud suur valik roogasid ei sobi?

Kas sa oled purjus või?

+6
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ilmselt lisaks viletsale teeninduskultuurile on veel üks põhjus, mis Eesti ärimaastikul tooni annab. Eestis on põhiliselt suurärid, eks? Äriinimesed panevad ettevõtteid püsti lihtsalt äritegemise eesmärgil. Kas see ettevõte tegeleb toitlustuse, lastehoiu või kingsepateenustega, on ettevõtjal täiesti ükskõik. Ise ta nn musta tööd ei tee, mis tähendab, et äri peab piisavalt kasumit tootma, et saaks töötajaid palgata ja oma palk ka veel üle jääks. Kui enam kasumit ei tooda, pannakse silmagi pilgutamata kinni ja avatakse mingi teise suunitlusega äri. Nii omanikul kui teenindajal (välja arvatud ehk mõni pühendunud missioonitundega inimene, nagu siin eespool üks peakokk) on kliendist tegelikult täiesti savi.

Mulle meeldib paljudes muudes riikides levinud väikeettevõtlus, kus ettevõtlus seisneb sisuliselt oma hobiga endale ja perele leiva lauale teenimises. St mingit ratsa rikkaks kasumit ei oodata, oma tööd tehakse südamega ja kliendile tullaksegi vastu, sest temast kui kliendist hoolitakse. Nagu Vahemeremaade pererestoranid. Omanikupere on ise nii koka, ettekandja, kui varustaja rollis. Olen ise mh söönud väikeses kreeka tavernas, kus omaniku poeg samal ajal veidi eemal kartuleid kooris ja ämm magustoitu valmistas. Teises kohas tõmbas leti taga seisev omanik meie menüü-küsimuse peale külmkapi lahti ja näitas: lammas, kits, siga, kala… Ainult ütle, kuidas tahad, ja tema valmistab.

10 punkti

Meenub üks paari aasta tagune kohvikupidaja hala, et kuidas tema kui omanik peaks tõesti hakkama nõusid pesema?

Oluline on esimesel külastusel kliendilt maksimum välja pigistada, sest teist korda vaevalt ta tuleb.

+19
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oluline on esimesel külastusel kliendilt maksimum välja pigistada, sest teist korda vaevalt ta tuleb.

Terve vanalinna restoraniäri selle peal püsis, et koorime turisti paljaks. Mis ta sellest arvab, on täiesti savi, sest ta ju rohkem nagunii ei tule. Nüüd peavad ümber orienteeruma, sest eestlane ju räägib teistele ka, et ärge sinna minge ja ise ka rohkem ei lähe. Kellel on hea toit ja hea teenindus, on praegugi rahvast küll. Aga mõni siin ikka ajab oma joru mingist peakoka unelmast ja sigadest, kelle ette peab oma pärleid heitma. Sellised surevadki välja ja peale enda pole kedagi süüdistada.

+25
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nii pärnakad, soovitage nüüd kohti, kus saab erinevaid friikaid toidu kõrvale ise valida, ilma et peaks piinlikkust tundma.

+4
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Restoranis friikad?! Kõva restoran ikka 😀
Ma tellin vahest just lastepraadi, aga pubidest ja sellepärast, et igalpool, kus on suured praed, ma ei jaksa neid ära süüa. Ei kujuta ette, et inimestele mahub ikka erinev kogus toitu kõhtu, et on mingi ära mõõdetud norm olemas, et mitu grammi mahtuma peab täiskasvanule või 😀 Noja kui ei mahu, kas siis on mingi mutant ja sellist ei teeninda, sest krdi vana kooner ja liiga vähe toob sisse 😀

+4
-17
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma käin väga harva väljas söömas, aga kui käin, siis päris tihti olen võtnud just lastemenüüst asju, sest nendes pole kasutatud nii palju maitseaineid, vürtse, mis mulle ei meeldi, need on lihtsad ja nendes ei pea pettuma. Portsud on ka väiksemad, enamasti täiskasvanutele mõeldud portsjonid on nii suured, et ei jõua neid ära süüa või kui sööd, siis pärast ägised ja kahetsed. Ma ei olnud ausalt öeldes kuulnudki, et lastemenüüst paljud kohad tellida ei lase täiskasvanul. Minu meelest väga tobe. Tundub kohe väikestviisi diskrimineerimisena lausa.

+7
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii pärnakad, soovitage nüüd kohti, kus saab erinevaid friikaid toidu kõrvale ise valida, ilma et peaks piinlikkust tundma.

Olen saanud bataadi friikaid vist mum cafe kohvikus. Kas enam on ei tea. Viisakas koht pärast teatrit minna.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teet Margnal oli ka minu arust selline olukord, et nad jalutasid lapsega ja siis lapsel tekkis janu ja läksid küsima vist lihtsalt tavalist kraanivett mingist söögikohast, aga ei antud (sest neil menüüs kraanivett pole).

Aga tegelikult, küsinud siis pudelivett, kui kraanivett ei olnud ette nähtud ja maksnud selle eest. Margnal raha puudust pole. Ma selle teenindaja asemel muidugi oleksin lapsele vee toonud.

+2
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teet Margnal oli ka minu arust selline olukord, et nad jalutasid lapsega ja siis lapsel tekkis janu ja läksid küsima vist lihtsalt tavalist kraanivett mingist söögikohast, aga ei antud (sest neil menüüs kraanivett pole).

Aga tegelikult, küsinud siis pudelivett, kui kraanivett ei olnud ette nähtud ja maksnud selle eest. Margnal raha puudust pole. Ma selle teenindaja asemel muidugi oleksin lapsele vee toonud.

Tõesti, oleks klaasi veega võtnud ja lapsele andnud.

 

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga tegelikult, küsinud siis pudelivett, kui kraanivett ei olnud ette nähtud ja maksnud selle eest. Margnal raha puudust pole. Ma selle teenindaja asemel muidugi oleksin lapsele vee toonud.

Neil ei olnud rahakotti kaasas, sest tulid jalutama. Muidu oleks muidugi ostnud, asi ei olnud ju selles.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teet Margnal oli ka minu arust selline olukord, et nad jalutasid lapsega ja siis lapsel tekkis janu ja läksid küsima vist lihtsalt tavalist kraanivett mingist söögikohast, aga ei antud (sest neil menüüs kraanivett pole).

Aga tegelikult, küsinud siis pudelivett, kui kraanivett ei olnud ette nähtud ja maksnud selle eest. Margnal raha puudust pole. Ma selle teenindaja asemel muidugi oleksin lapsele vee toonud.

Ka rikkal inimesel pole alati rahakotti kaasas, kui lapsega jalutama läheb. Ja no see oli ju mitme aasta eest, siis ei olnud kõigil veel telefonimaksed aktiveeritud.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

mis siis soovitus oleks kui kõht tühjaks jääb? uus 15 eurone roog tellida? miks ei või friikaid tellida, on need kuskil laste jaoks arvel ja hakkavad otsa lõppema? kui ma oleks naaberlaua 5 aastase enda juurde istuma kutsunud, oleksin saanud friikaid? ja huvitav miks hundiisuga 14 aastane ei peaks friikaid tahtma . meie riigis on 14 aastane siiski veel laps.

Tellida midagi eelroogadest või snäkivalikust.

Lastepraed on kõvasti odavamad ja seetõttu ei müüda neid täiskasvanutele. Restoran oleks varsti pankrotis, kui täiskasvanud ainult lastepraade sööksid.

Krt kas teil kõigil puudub funktsionaalne lugemisoskus?

Inimene ju ei astunud tänavalt sisse ega tellinud portsu friikaid!

Ta oli ju restoranis enne juba istunud ja erinevaid asju tellinud.

Mis restoranipidaja pankrotist te räägite?!

Sellistel asjaoludel friikad toomata jätmine on ikka puhtalt restoranipidaja nõmedus ja ykski aastakümneid vastu pidanud, tunnustatud restoran sellist väiklust endale ei lubaks

Et siis võrdleme. Ports friikaid omahinnaga umbes 1.- euro ja rahulolev klient, kes tuleb uuesti ja soovitab ilmselt tuttavatelegi. Ja teine variant, mis reaalselt aset leidis. 1.- euro säästmise nimel rikuti kogu külalise ōhtu ning see, et ylejäänud toidud võisid maitsvad olla, ei loe enam midagi. Raudselt räägib iga nii kehvasti koheldud klient kogemusest vähemalt kümnele tuttavale. Ise uuesti ei tule enam ammugi.

Iga restoranipidaja põhitõed ju.

+21
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Napakas olukord tõesti. Milleks siis üldse restoran kui mitte tellimiseks? Astun siis, tellin ja lasen ennast teenindada. Ma saan aru, kui hetkel roa valmistamiseks vajalik tooraine puudub, aga niisama lambist keelduda klienti teenindamast on veider.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hämmastav, kuidas inimesed lasevad endaga käituda.
Terviserikete tõttu ei saa süüa korraga palju, kobiseti, et meil pole poolt praadi ja jagada lapsega ei tohi. Ma tõusin oma 2m ja 130kg püsti ja küsisin, et kas on mölisemist. Ei olnud.

+3
-11
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hämmastav, kuidas inimesed lasevad endaga käituda.

Terviserikete tõttu ei saa süüa korraga palju, kobiseti, et meil pole poolt praadi ja jagada lapsega ei tohi. Ma tõusin oma 2m ja 130kg püsti ja küsisin, et kas on mölisemist. Ei olnud.

Revolver, sa oled ülekaaluline?

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Palun selgitage mulle kui väga teemakaugele inimesele, mismoodi on restoranil väga ebarentaabel teha täiskasvanule lastepraad? Lastepraad ei ole ju tasuta. Restorani juurdehindlus on ka lasteroa puhul korralik ju.

Ja kui rääkida veel konkreetsetelt friikatest, siis keegi siin eespool kirjeldas, et seda toitu on tohutult ebamugav ja aeganõudev teha. No mismoodi? Esiteks on tooraine pea olematu omahinnaga ja teiseks, friikad korraks fritüüri pista on just palju kiirem ja lihtsam, kui hakata tegema kliendile “aurukartulit fleur de sel pähklivõi ja päikesetolmuga”, millest saadav kasum on proportsionaalselt kindlasti samas suurusjärgus nagu lasteroa pealt saadav kasum.

+13
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja kui rääkida veel konkreetsetelt friikatest, siis keegi siin eespool kirjeldas, et seda toitu on tohutult ebamugav ja aeganõudev teha. No mismoodi? Esiteks on tooraine pea olematu omahinnaga ja teiseks, friikad korraks fritüüri pista on just palju kiirem ja lihtsam, kui hakata tegema kliendile “aurukartulit fleur de sel pähklivõi ja päikesetolmuga”, millest saadav kasum on proportsionaalselt kindlasti samas suurusjärgus nagu lasteroa pealt saadav kasum

Aga siin sellise käitumise kaitsjad polegi ju restorani omanikud, vaid teenindajad, kellele iga lisaliigutus väljaspool oma raami on liiast. Ei huvita neid restorani kasum ja puudub laiem asjade nägemise oskus. Mõni väga kooner omanik on ka muidugi olemas, kellel iga sent silmade eest keerleb, mille kohe kätte saaks, aga sellised restoranid kaua ei kesta.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Revolver, sa oled ülekaaluline?

See pole sul mingi Revolver, see on G. Kanter (või midagi sarnast, K. on 1,96 ja 127 kg), sa tola.
Ja 2m tugevat meest ongi 130kg.

0
-1
Please wait...

Näitan 29 postitust - vahemik 121 kuni 149 (kokku 149 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud juhtum restoranis