Esileht Tasuta teated Küsitlus koeraomanikele.

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )

Teema: Küsitlus koeraomanikele.

Postitas:

Hea koeraomanik! Palun aita mind äriplaani koostamiseks mõeldud turu-uuringus mobiilse grooming teenuse nõudluse kohta. Vastamiseks kulub vaid minut ja on igati anonüümne. https://bit.ly/2WqKMaw

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

okei. kas oli abiks?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 18:55; 06.05 22:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Palun aita mind äriplaani koostamiseks mõeldud turu-uuringus grooming teenuse nõudluse kohta.

Selleks ei pea mingeid totakaid küsimusi esitama või vastama.

Selleks peab hoopis (näiteks) Tallinna kaardi ette võtma ja igasse punkti, kus juba ON selline teenus olemas, nööpnõelaga punase lipukese panema.

Kui kaart muutub punaseks, siis ilmselgelt oled oma teemaga hiljaks jäänud.

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.05 19:01; 06.05 20:23; 07.05 15:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas seda eesti keeles kohe kuidagi nimetada ei anna? Tahad tegema hakata asja millest ise arugi ei saa?

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mida te vingute siin? Need inimesed, kellele see teenus tõesti vajalik on, saavad väga hästi aru, millest jutt käib. Ja maailm ei piirdu Tallinnaga, oi seda üllatust. Vastasin ja palju edu, oleks meie piirkonnas selline võimalus, siis kasutaks kindlasti.

+8
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kaardilt lipukesed kõik üle vaadatud ja statsionaarseid salonge kohati jagub. Mobiilset groomingu teenust aga veel ei pakuta. Vabandan, jäi sissejuhatuses mainimata, millega täpsemalt tegu, viga parandatud. Eesti keeles seda teenust nimetada kõlab justkui robustne “koerte pesu kaubik” aga luban, et kaubikule saab täitsa eesti keelne ja arusaadav tekst, millega tegu.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.05 18:54; 06.05 19:31; 06.05 19:59; 29.07 21:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mulle meeldiks, kui oleks mobiilne grooming olemas. Ei viitsi loomaga linna teise otsa kolistada, et ta siis sinna kaheks tunniks jätta, ise kuskile asjatama minna ja seejärel loomale järele minna – kohutavalt tüütu, aga mul selline tõukoer, kelle karva tuleb õigesti hooldada ja ise ma seda nippimist ära ei õpi ja trimmimine on üsna tüütu tegevus ka :).
Väga meeldiks, kui oleks selline teenus.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 19:43; 07.05 15:20;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Just, mina oleks ka huvitatud, kui oleks täisgrooming, mitte ainult pesu: küünelõikus, kõrvade puhastus, pügamine/trimming ja lisaks pesu.
Aga praegu sain aru, et küsitakse vaid pesuteenuse kohta?
Pesemise vajadus tekib enamasti ootamatult, harva, kui seda plaanipäraselt teen.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 19:51; 06.05 21:06;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Just, mina oleks ka huvitatud, kui oleks täisgrooming, mitte ainult pesu: küünelõikus, kõrvade puhastus, pügamine/trimming ja lisaks pesu.

Aga praegu sain aru, et küsitakse vaid pesuteenuse kohta?

Pesemise vajadus tekib enamasti ootamatult, harva, kui seda plaanipäraselt teen.

Küsitluse koosneb hetkel ainult selle teenuse vajalikkusest. Muidu tegu ikka täis komplektiga: pesu, kuivatus, küüned, kõrvad, pügamine/trimming.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.05 18:54; 06.05 19:31; 06.05 19:59; 29.07 21:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eesti keeles seda teenust nimetada kõlab justkui robustne “koerte pesu kaubik”

Ära peenutse oma inglise keelega.

“Koerte pesu kaubik” oleks väga kift nimi. Ja kännukka tundus isegi põlissommile kunagi robustne sõna.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.05 19:01; 06.05 20:23; 07.05 15:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

mis asi see on? pole kuulnudki sellist sõna
järelikult on midagi sellist, mida korralikud teenistuskoerad vist ei vaja.

täiendan. lugesin eelnevad kommentaarid läbi.
küsin: kui teie koer metsaretkel kuhugi mülkasse kukub või õues mängides poriseks saab, kas tõesti mõni siis läheb koeraga kuhugi peenesse kohta pesema, selle asemel, et suvisel ajal aiavoolik kätte võtta või külmemal hooajal koer vannituppa pessu nügida?

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 20:36; 06.05 21:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

küsin: kui teie koer metsaretkel kuhugi mülkasse kukub või õues mängides poriseks saab, kas tõesti mõni siis läheb koeraga kuhugi peenesse kohta pesema, selle asemel, et suvisel ajal aiavoolik kätte võtta või külmemal hooajal koer vannituppa pessu nügida?

Seda ma räägingi, et pesemise vajadus tekib ootamatult, vaja oleks mobiilset täisteenust, millest pesu on lihtsalt üks väike osa.

Mis inglise keelde puutub, siis neid ameteid on teisigi, mil päris õiget eestikeelset nime pole. Groomid ja groomimine on kõigile hobusehomanikele ja ratsasportlastele vägagi tuttav sõna, täiesti rahvusvaheline ja ka meil kasutuses aastakümneid. See pole kaugeltki ainult pesemine 🙂

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 19:51; 06.05 21:06;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Seda ma räägingi, et pesemise vajadus tekib ootamatult, vaja oleks mobiilset täisteenust, millest pesu on lihtsalt üks väike osa

osad inimesed ei käi terve elu jooksulgi ise kordagi ilusalongis.
nüüd mõni eeldab, et iga koeraomanik peaks omale koera vannitamiseks ulmehinnaga spetsiaalse koerapesija koerte ilusalongist taksoga kohale kutsuma.
kõik pole ometi miljardärid. vähemalt mitte eestis.

0
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 20:36; 06.05 21:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Siina aetakse praegu kaks erineavt asja omavahel sassi.
Kui koer kukub metsas pori sisse, siis ei kihuta te ju samtui koeragu salongi pessu vaid teete selle ise kodus ära. Ma usun, et küstluse koostaja ei pidanud ka just vaid sellist teenust silmas.

Kui teil on koer, kes vajab teatud aja tagant vastavaid hoolitsusi ja te käite salongis, siis miks mitte kasutada mobiilset teenust.

Minul on kaks koera. Üks vajab tõesti haruaharva lisapuhastust, kui on mudamülkasse kukkunud. Saan kiirelt ise hakkama.
Teine vajab pesu ja kuivatmist ja kammimist teatud aja tagant. Seda olenemat asellest, kas ta on kuhugu mudasse maandunud või mitte. Teen seda hooldust ise. Kui näiteks olek teada, et meie piirkonnas liigub mingi aja tagant mobiilne teenus eelregistreerimisega, kasutaksin kindlasti. Salongi viimine ja toomine ning ise sel ajal kuskil aja parajaks tegemine on sama või suuremgi ajakulu, kui teeks juba ise kodus.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Groomingu mõte ei ole lihtsalt koera pesta, vaid vana aluskarv välja kammida, tõule omaselt pügada, küüned, nahaprobleemid. Lisaks märkab võõras vilunud silm probleeme – ülekaal, probleemidele viitav käitumine. Ja kõige lõpuks on see koera jaoks tore kogemus, mõtle, keegi tegeleb temaga ligi tunni järjest. Oleneb muidugi koeratõust, aga minu koerale see väga meeldib. Homme just läheme, muide. Kui koeraga maja ette jõuame ja ta aru saab, kuhu tulime (oleme sealsamas palju käinud), siis ta alati hakkab kilkama ja hüplema. 🙂

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 18:55; 06.05 22:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kahjuks enam koera ei ole, aga oleks väga sellist teenust soovinud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eelkõnelejad – teemaalgataja küsis ju groomingu kohta. See tähendab täisteenust mitte ainult pesu. Miks peaks hakkama kirjutama halvustavaid kommentaare teemal, kas ise ei oska koera pesta? Eesti keeles tõesti ei ole head terminit selle kohta ja nagu näha, kui panna teemaalgataja pakutud koera pesu kaubik nimeks, siis mõned arvavadki, et see ainult koerte pesemiseks.

Ise kindlasti sooviks sellist teenust kuna oma koer on sellisest tõust, kes vajab vähemalt korra kvartalis pügamist. Nüri on see paar tundi lihtsalt kuskil aega parajaks teha kuni koeraga tegeletakse. Porilombist läbi käinud koera peseme loomulikult ise puhtaks aga pügamise jätaks siiski inimestele, kes sellega pidevalt tegelevad.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eelkõnelejad – teemaalgataja küsis ju groomingu kohta. See tähendab täisteenust mitte ainult pesu. Miks peaks hakkama kirjutama halvustavaid kommentaare teemal, kas ise ei oska koera pesta? Eesti keeles tõesti ei ole head terminit selle kohta ja nagu näha, kui panna teemaalgataja pakutud koera pesu kaubik nimeks, siis mõned arvavadki, et see ainult koerte pesemiseks.

Ise kindlasti sooviks sellist teenust kuna oma koer on sellisest tõust, kes vajab vähemalt korra kvartalis pügamist. Nüri on see paar tundi lihtsalt kuskil aega parajaks teha kuni koeraga tegeletakse. Porilombist läbi käinud koera peseme loomulikult ise puhtaks aga pügamise jätaks siiski inimestele, kes sellega pidevalt tegelevad.

Mul täpselt samad mõtted. Vaatan vahel oma koeratõule iseloomulikku pügamistehnikat ja no ei saa ma sellega sedasi hakkama.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.05 19:43; 07.05 15:20;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Homme just läheme, muide. Kui koeraga maja ette jõuame ja ta aru saab, kuhu tulime (oleme sealsamas palju käinud), siis ta alati hakkab kilkama ja hüplema. ????

Su koer on autonoomse sensoorse meridiaanreageeringuga järelikult hästi kursis. (ASMR)

Paljud siinsedki ei tea, mis see on. Ja ilmselt pole ka kogenud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.05 19:01; 06.05 20:23; 07.05 15:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Täitsin ära. Kasutaks, kui oleks oskaja groomer, kes siis valdab seda tehnikat, kuidas just meie tõugu vaja trimmida.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Häda ongi selles, et teenust pakuvad inimesed, kes ei tea tõukohasest groomingust mitte midagi. Mul on koer, keda on vaja regulaarselt pesta ja kammida. Tegelikult peaks igat koera regulaarselt pesema. Siis ei oleks ka seda “koera haisu”. Ma pesen ja kammin oma koera ise. Olen teistelt oma tõu inimestelt kuulnud, kuidas salongides on nende koerad kalli raha eest ära rikutud. Kui keegi pakub groomingu teenust, siis tahaks loetelu tõugudest, keda ta oskab teha ja kus, kelle juures on õppinud? See ei ole nii, et topid suvalise koera vanni, pesed ja kammid kõik ühtviisi ära. Tõugudel on spetsiifilised hooldused.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 14:54; 01.06 23:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Iseloomulik koera lõhn tekib ikka üsna ruttu,

Ma pesen oma koeri 6-8 nädala tagant ja mitte mingit koeralõhna pole. Paljud minu juures külas käinud on imestanud, et oi, sinu koerad ei haisegi! 6-8 nädala tagant pesta küll liiga sageli ei ole ju. Näituseperioodil tuleb pesemist ka tihemini ette. Kasutan loomulikult kvaliteetseid hooldustooteid ka.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.06 14:54; 01.06 23:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aitäh kõikidele küsitluses osalenutele ja kaasa kõnelejatele. Küsitlus täitis eesmärgi ning peagi (septembri keskel) annab teenuse soovijatele “Koerte Ilusalong Ratastel” endast märku.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.05 18:54; 06.05 19:31; 06.05 19:59; 29.07 21:29;
To report this post you need to login first.
Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )


Esileht Tasuta teated Küsitlus koeraomanikele.