Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kütuse hind…

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )

Teema: Kütuse hind…

Postitas:

Tankisin 13 liitrit ja maksin 27 eurot sentidega…

Võttis kukalt kratsima küll. (Eriti, kui eile Poolast naasnud kolleeg rääkis, et tankis autosse kütust hinnaga 1.44 liitri eest.) Kuidas on – kas ja palju piirate auto kasutamist? Käite jala? Kasutate rohkem ühistransporti?

+11
-10
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei piira. Sõidan ikka omi sõite, nagu vaja. Samas, kuskil kodust kaugemal ringi ei aele ammu enam, külas ka ei käi kuskil. Viimane kord oli millalgi enne koroonat, kui tütrega kahekesi spa-tiiru tegime. Jala käima…ma noh…ei hakka küll. Mul on vanurid taga vedada ja värki, see peab siis lausa sõjaaeg olema (mis pole üldse ebarealistlik, arvestades euroopa poliitilist kliimat), mis mu roolita jätab. Aga jah, kütus on kallis.

+4
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei piira. Jääme ikka paar korda kuus nädalavahetuseks kuhugi teise linna sõitma, igapäevasõitudest rääkimata. Hetkel väga hull tõus veel pole, 35%. Kui päris kahekordseks läheb, siis vast tõmbab veidi tagasi.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Piiran. Olen aastaid poole km kaugusel poeski autoga käinud, nüüd enam ei käi. Ostan korraga vähem ja käin sagedamini, et jaksaks käe otsas ära tassida. Tööd teen kodus, aga muid käike teen järjest rohkem jalgsi. Linnaliinibussid pole lahendus, sest esiteks on meie linnakeses bussiliiklus kehv ja teiseks ei ole isegi praeguste kütusehindadega neljakilomeetrine ring autoga linnas sõita veel kallim kui edasi-tagasi bussiga.

+16
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tellisin omale 24 ja 25  veebr 2 tonni diislit kojutoomisega kokku 2733 eur. Seega saan ligemale 3 kuud hakkama.

+4
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Närvi ajab, et kui maailmaturu hind tõuseb, siis tõuseb bensiini hind minuti pealt, aga kui langeb, siis on meil ülisuured varud kalli hinnaga kütust enne sisse ostetud ja hinda langetada ei saa. Ja sellest ma ei saa aru, kuidas diisel nüüd bensiinist kallimaks läks, enne oli 20 senti vähemalt odavam.

+36
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma enne kratsiks kukalt, kui oleks pommitamise sihtmärk. Ei piira midagi. Ainult mõttetud lukskaubad jätan ostmata. Ma olen nõuka aega kogenud. Tean, mis on tegelikult tähtis.

+10
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eile just arvutasin, palju kütusele kuus orienteeruvalt kuluks kui hind tõuseks 4€/liitrini, mis on meediast läbi käinud. Praeguse igakuise keskmise kilometraaži juures suureneks kulutus kütusele võrreldes varasemaga neljakordselt, mis on hirmutav. Sõite eriti koomale tõmmata ei ole, sest niisama tühja sõitmist ei ole praktiseerinud ka varem ja kõik sõidud, mida praegu teen, on vajalikud – ikka ühitan poodi minekud ja muud käigud siis kui poed teele jäävad, mitte ei sõida koju ja hiljem tagasi poodi. Vahemaad on pikad, seega jalgsi liikumine kõne alla ei tule ja ühistranspordiga maapiirkonda saada väga keeruline.

+15
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Elame lähimast linnast 5 km. Mina käin tööle jalgsi. Mees käib tööle ja viib lapsi lasteaeda ja kooli autoga.

Oleme arutanud, et kui nii hulluks läheks, et kütust osta eriti enam ei jaksa, siis toidupoes peaks hakkama käima jalgsi. Või soojemal aastaajal jalgrattaga. Koolilapse saadaks kooli koolibussiga (kui see buss siis ikka veel käiks). Väiksemaid lapsed (kes ei saa veel üksi bussiga liikuda) aga peaks lasteaiast ära võtma ja vanaemaga koju jätma. See tähendaks, et nad jääks teiste laste hulgas olemisega harjutamata ja kooliskäimisega harjumine oleks neile raskem ilmselt, aga mis teha.

Muidugi ei ole kütuse hinnal ainult otsene mõju (kui palju autokütust kulutad), vaid see tõstab kõikide kaupade hinda.

+12
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Piiraks küll aga kuna autost sõltub tööl käimine(6 objekti päevas), ei saa jala ega bussiga käia(aega ei jää).
Saan km järgi kütuse hüvitist aga see on viimased 10a sama püsinud. Ei huvita kedagi, kas auto laguneb või kütusehind tõuseb. Aga noh asi seegi see, et üldse miskit makstakse. NB! Ei ela Eestis aga kütuse hinnad on samad.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma enne kratsiks kukalt, kui oleks pommitamise sihtmärk. Ei piira midagi. Ainult mõttetud lukskaubad jätan ostmata. Ma olen nõuka aega kogenud. Tean, mis on tegelikult tähtis.

Ja kui ma tankides kukalt ei kratsi, siis jäävad Ukrainas pommid lendamata või?

+2
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eile just arvutasin, palju kütusele kuus orienteeruvalt kuluks kui hind tõuseks 4€/liitrini, mis on meediast läbi käinud. Praeguse igakuise keskmise kilometraaži juures suureneks kulutus kütusele võrreldes varasemaga neljakordselt, mis on hirmutav. Sõite eriti koomale tõmmata ei ole, sest niisama tühja sõitmist ei ole praktiseerinud ka varem ja kõik sõidud, mida praegu teen, on vajalikud – ikka ühitan poodi minekud ja muud käigud siis kui poed teele jäävad, mitte ei sõida koju ja hiljem tagasi poodi. Vahemaad on pikad, seega jalgsi liikumine kõne alla ei tule ja ühistranspordiga maapiirkonda saada väga keeruline.

No mul sama. Elan lähimast linnast 50 km. Edasi-tagasi siis sada, seega samuti olen harjunud sõite ühitama, poed, trenn, tööl käimine ja muu vajalik. Aga kui nii edasi läheb, tekib küsimus tööl käimise mõttekuses, no ei ole palk nii suur, et sellest pool või enam puhtalt kütusele panna. Päris mures olen, mis edasi.

+12
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Elame lähimast linnast 5 km. Mina käin tööle jalgsi. Mees käib tööle ja viib lapsi lasteaeda ja kooli autoga.

Oleme arutanud, et kui nii hulluks läheks, et kütust osta eriti enam ei jaksa, siis toidupoes peaks hakkama käima jalgsi. Või soojemal aastaajal jalgrattaga. Koolilapse saadaks kooli koolibussiga (kui see buss siis ikka veel käiks). Väiksemaid lapsed (kes ei saa veel üksi bussiga liikuda) aga peaks lasteaiast ära võtma ja vanaemaga koju jätma. See tähendaks, et nad jääks teiste laste hulgas olemisega harjutamata ja kooliskäimisega harjumine oleks neile raskem ilmselt, aga mis teha.

Muidugi ei ole kütuse hinnal ainult otsene mõju (kui palju autokütust kulutad), vaid see tõstab kõikide kaupade hinda.

Muretse elektriratas ja lastekäru.

Ma ostsin oma elukaaslasele 1kw mootoriga elektriratta ja 2 kohalise lapsekäru. Seda pole vaja vändata ja sõidab päris kiiresti ka sellise koormaga.

+6
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei piira. Sõidan ikka omi sõite, nagu vaja. Samas, kuskil kodust kaugemal ringi ei aele ammu enam, külas ka ei käi kuskil. Viimane kord oli millalgi enne koroonat, kui tütrega kahekesi spa-tiiru tegime. Jala käima…ma noh…ei hakka küll. Mul on vanurid taga vedada ja värki, see peab siis lausa sõjaaeg olema (mis pole üldse ebarealistlik, arvestades euroopa poliitilist kliimat), mis mu roolita jätab. Aga jah, kütus on kallis.

Kuhu ja miks sa mingeid vanureid pidevalt vead? Vanurid istuvad juba hea mitu aastat turvaliselt kodudes.

Ilma vanuriteta siis ei käi kuskil, et see jube vabandus välistamaks mõnegi otsa jala liikumist? Paris karm elu sul sel juhul, kui selline taak kogu aeg kaasas, ka näiteks juuksurisse või trenni minnes.

 

+5
-16
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Veel ei piira, sest mul on nagunii üsna lühikesed otsad nii tööle (ca 4 km) kui last lasteaeda viies (jääb tee peale). Samas lühikesed otsad külma mootoriga on see, mis korralikult kütust neelab. Praegu mõtlen, et kui veidi soojemaks läheb, hakkan tööle käima jalgrattaga. Igas mõttes kasulik 🙂

+9
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ma ei tea, kuidas piirata, ühistransport puudub

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ostsin oma elukaaslasele 1kw mootoriga elektriratta

Kust ostsid ja palju maksis?

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ostsin oma elukaaslasele 1kw mootoriga elektriratta

Kust ostsid ja palju maksis?

https://www.jjrattapood.ee/tooted/elektrijalgrattad Maksis mingi 1300eur. Odavamalt saaksid, kui telliksid Aliexpressist jalgratta elektrifitseerimise komplekti. Kindlasti vaata 1000w, seda ei pea ise väntama ja jookseb kuni 40km/h välja (seaduse järgi lubatud 25km/h, sest loetakse pisimopeediks). Jalgrattakäru ostsin rootsi firma Thule ja reguleeritava vedrustusega.

Kindlasti peaks käru olema vedrustusega.

Aliexpressist saab tellida ka fatbikele dualdrive elektrifitseerimise komplekti, st mõlema ratta veoga. Ideaalne asi lumes ja poris sõitmiseks. Hind on muidugi kirves üle 1000eur.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://www.jjrattapood.ee/tooted/elektrijalgrattad Maksis mingi 1300eur. Odavamalt saaksid, kui telliksid Aliexpressist jalgratta elektrifitseerimise komplekti. Kindlasti vaata 1000w, seda ei pea ise väntama ja jookseb kuni 40km/h välja (seaduse järgi lubatud 25km/h, sest loetakse pisimopeediks). Jalgrattakäru ostsin rootsi firma Thule ja reguleeritava vedrustusega. Kindlasti peaks käru olema vedrustusega. Aliexpressist saab tellida ka fatbikele dualdrive elektrifitseerimise komplekti, st mõlema ratta veoga. Ideaalne asi lumes ja poris sõitmiseks. Hind on muidugi kirves üle 1000eur.

Loodame siis, et see naine jälle kellelegi ette ei keera ja ennast sodiks ei sõida nagu see eelmine oma automopeediga.

+5
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sel aastal näiteks novembrist poole aprillini pole elektrijalgrattaga paksu lume tõttu teedel ja teeservadel mitte midagi teha. Vähemalt mitte selles Eesti piirkonnas, kus praegugi veel pool meetrit lund on. Ehk siis viis kuud aastas see lahendus ei aita.

+6
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Bensiini hinnatõus, kui ka koroona on minu jaoks olematu mure, võrreldes sellega, mis toimub Ukrainas.  Mitte just küttehinna tõttu, vaid kehakaalu pärast hakkasin käima jalgsi tööl, tegelikult on päris mõnus hommikul pool tundi tööle kõndida, ainult libeda, vihma, lume vms. lähen autoga, aga siis üritan jätta auto eemale parkimisplatsile ja siis sealt on 10 minutit minna.

+6
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Bensiini hinnatõus, kui ka koroona on minu jaoks olematu mure, võrreldes sellega, mis toimub Ukrainas. Mitte just küttehinna tõttu, vaid kehakaalu pärast hakkasin käima jalgsi tööl, tegelikult on päris mõnus hommikul pool tundi tööle kõndida, ainult libeda, vihma, lume vms. lähen autoga, aga siis üritan jätta auto eemale parkimisplatsile ja siis sealt on 10 minutit minna.

Absoluutselt, mina olen ka nõus, et ei saa oodata, et meie elu samale elatustasemele jääb, meil kõigil läheb raskemaks. Aga seista käed rüpes, lastes naistel-lastel nälgida, ise samal ajal head elu nautides oleks veel hullem. Kui venemaa meile kallale tuleks, kuidas saaksime oodata head suhtumist teistelt riikidelt, kui ise ei ole teiste heaks nõus püksivööd pingutama. Mis muidugi ei tähenda, et inimesed ei võiks oma muresid väljendada ja rasket ümberkohanemist sellega leevendada, et ventileerid oma tunded ja mured kusagil foorumis välja. Palju kergem on jätkata, kui tead, et sa ei ole ainus maailmas, kellel taolised mured ja hirmud.

+20
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://www.jjrattapood.ee/tooted/elektrijalgrattad Maksis mingi 1300eur. Odavamalt saaksid, kui telliksid Aliexpressist jalgratta elektrifitseerimise komplekti. Kindlasti vaata 1000w, seda ei pea ise väntama ja jookseb kuni 40km/h välja (seaduse järgi lubatud 25km/h, sest loetakse pisimopeediks). Jalgrattakäru ostsin rootsi firma Thule ja reguleeritava vedrustusega. Kindlasti peaks käru olema vedrustusega. Aliexpressist saab tellida ka fatbikele dualdrive elektrifitseerimise komplekti, st mõlema ratta veoga. Ideaalne asi lumes ja poris sõitmiseks. Hind on muidugi kirves üle 1000eur.

Loodame siis, et see naine jälle kellelegi ette ei keera ja ennast sodiks ei sõida nagu see eelmine oma automopeediga.

Ostsin oma elukaaslasele ka sellise elektri-mopeedauto https://www.youtube.com/watch?v=H2_meZqg94M Ja installisin sinna ka 130ah LiFePO4 akud. Ehk peaks saama sellega ca 130km saama sõita akutäiega. Paraku on seal vaid 1 reisijakoht. Rattaga saab aga 3 last peale panna, 2 väiksemat rattakärusse ja suurema rattatooli peale.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://www.jjrattapood.ee/tooted/elektrijalgrattad Maksis mingi 1300eur. Odavamalt saaksid, kui telliksid Aliexpressist jalgratta elektrifitseerimise komplekti. Kindlasti vaata 1000w, seda ei pea ise väntama ja jookseb kuni 40km/h välja (seaduse järgi lubatud 25km/h, sest loetakse pisimopeediks). Jalgrattakäru ostsin rootsi firma Thule ja reguleeritava vedrustusega. Kindlasti peaks käru olema vedrustusega. Aliexpressist saab tellida ka fatbikele dualdrive elektrifitseerimise komplekti, st mõlema ratta veoga. Ideaalne asi lumes ja poris sõitmiseks. Hind on muidugi kirves üle 1000eur.

Loodame siis, et see naine jälle kellelegi ette ei keera ja ennast sodiks ei sõida nagu see eelmine oma automopeediga.

Ostsin oma elukaaslasele ka sellise elektri-mopeedauto https://www.youtube.com/watch?v=H2_meZqg94M Ja installisin sinna ka 130ah LiFePO4 akud. Ehk peaks saama sellega ca 130km saama sõita akutäiega. Paraku on seal vaid 1 reisijakoht. Rattaga saab aga 3 last peale panna, 2 väiksemat rattakärusse ja suurema rattatooli peale.

Elekter on ju ka kallis meil nüüd????

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://www.jjrattapood.ee/tooted/elektrijalgrattad Maksis mingi 1300eur. Odavamalt saaksid, kui telliksid Aliexpressist jalgratta elektrifitseerimise komplekti. Kindlasti vaata 1000w, seda ei pea ise väntama ja jookseb kuni 40km/h välja (seaduse järgi lubatud 25km/h, sest loetakse pisimopeediks). Jalgrattakäru ostsin rootsi firma Thule ja reguleeritava vedrustusega. Kindlasti peaks käru olema vedrustusega. Aliexpressist saab tellida ka fatbikele dualdrive elektrifitseerimise komplekti, st mõlema ratta veoga. Ideaalne asi lumes ja poris sõitmiseks. Hind on muidugi kirves üle 1000eur.

Loodame siis, et see naine jälle kellelegi ette ei keera ja ennast sodiks ei sõida nagu see eelmine oma automopeediga.

Ostsin oma elukaaslasele ka sellise elektri-mopeedauto https://www.youtube.com/watch?v=H2_meZqg94M Ja installisin sinna ka 130ah LiFePO4 akud. Ehk peaks saama sellega ca 130km saama sõita akutäiega. Paraku on seal vaid 1 reisijakoht. Rattaga saab aga 3 last peale panna, 2 väiksemat rattakärusse ja suurema rattatooli peale.

Elekter on ju ka kallis meil nüüd????

Mul on suvel ülearust elektrit. Sest mul 0n 15kw päikesepark, aga Elektrilevi lubab võrku 10kw. Seega tuleb mõelda ka elektri salvestamisele.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://www.jjrattapood.ee/tooted/elektrijalgrattad Maksis mingi 1300eur. Odavamalt saaksid, kui telliksid Aliexpressist jalgratta elektrifitseerimise komplekti. Kindlasti vaata 1000w, seda ei pea ise väntama ja jookseb kuni 40km/h välja (seaduse järgi lubatud 25km/h, sest loetakse pisimopeediks). Jalgrattakäru ostsin rootsi firma Thule ja reguleeritava vedrustusega. Kindlasti peaks käru olema vedrustusega. Aliexpressist saab tellida ka fatbikele dualdrive elektrifitseerimise komplekti, st mõlema ratta veoga. Ideaalne asi lumes ja poris sõitmiseks. Hind on muidugi kirves üle 1000eur.

Loodame siis, et see naine jälle kellelegi ette ei keera ja ennast sodiks ei sõida nagu see eelmine oma automopeediga.

Selles avariis jäi süüdi otsasõitja.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selles avariis jäi süüdi otsasõitja.

Ja mis sellest sinu naisel tolku on, mitte midagi, nüüd on invaliid. Ja põhjuseks see, et temale ei olnud selle riista juhtimine jõukohane. Lube ei suutnud teha, siis sai sellise surmariista endale, mis nõuab ka liikluseeskirjade tundmist ja juhtimisoskust. Juhida oskav inimene ei keera niimoodi ette. Ei tundu see uus naine ka just kõige teravam pliiats, sellistele on küllaltki ohtlik mingeid elektrisõidukeid kätte anda. Aga loodame, et seekord läheb paremini.

+7
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui asi hullemaks läheb saab tööl ka ühistranspordiga käia .Kuigi vahemaa on üsna pikk 12-13 km .Ühest linna otsast teise . Siis peaks kahe ühistranspordiga minema  (ühega sõidan kesklinna ja seal ümberistuma )   Suvilasse aga ilma autota kuidagi ei vea välja .Olen 42 aastat  sõitnud  buss liin nr 34A ja see on põrgu ,mis  seal toimub . Koera ,kompsude ja lapsega on väga,väga raske .Ema ei saaks siis üldse maale  ,ta on liikumispuudega .   Ja koeraga on oma jama bussis  .Talle pole üldse pingi all kohta .Tänapäevapingid on ju teistsugused mitte nagu vanasti Ikarus bussidel  .  Mõni tänitab ka veel,et koer  bussis .Olgugi,et on tal ka suukorv aga ikka  .. ei ja veel kord ei .    Praegune koer on meil agressiivne teiste koerte suhtes ja siis läheb löömaks . Oi ei taha ,parem ikka oma autoga .Auto on meie peres suur ,suur abiline.

 

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas on – kas ja palju piirate auto kasutamist? Käite jala? Kasutate rohkem ühistransporti?

Tööl käin samamoodi autoga edasi. Poes samuti. Vahel tahaks väljasõite loodusesse teha. Ilmselt proovin rohkem raha teenida, et sõidud sõitmata ei jääks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Niisama oma lõbuks ringi ei tuurita, päris ökonoomne diiselauto on ka. Kõik käigud saavad tehtud. Just täna arutasime kodus, et kas ühele kontserdile minna Helsinkisse või Riiga… Ma väitsin, et Riiga minek on odavam, mees lõi letti kütusehinnad. Arvutasime siis, Riiga minek on endiselt odavam.

Aga kui ma peaks kunagi hakkama kütust 13 liitri kaupa tankima, siis ilmselt mõtleks teistmoodi.

0
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kütuse hind…