Esileht Väikelaps Laps lasteaias eripedagoogi juurde..

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )

Teema: Laps lasteaias eripedagoogi juurde..

Postitas:
Kägu

Tere, lasteaias öeldi, et laps peab eripedagoogi juures käima. Lubati meiega rääkida nivembris. Minu arvates ta mul igati taibukas ja tubli, kône tuli küll hiljem, aga nüüdseks korras. Kohati pikemaid lauseid ytleb vales järjekorras, aga siiski räägib ilusti. Kas teda ootab nyyd abikool siis? Laps sai 5 aastaseks. Kas kellegil on sarnast kogemust?

0
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sinu last võidakse eripedagoogi juurde suunata sajal erineval põhjusel. See, et laps pole piisavalt taibukas ja tubli (mida see üldse sinu jaoks tähendab?), on tegelikult üks harvemini esinevatest põhjustest. Võib vabalt olla, et ta saadetakse sinna kõne pärast, aga muudeks põhjusteks võib ka olla see, et ta ei suuda õppetegevuse ajal keskenduda, ei kuula töökäske, segab teisi, ei oska probleemolukordi sobivalt lahendada, on agressiivne või konfliktne. Eripedagoog teeb temaga talle sobivaid harjutusi läbi erinevate mängude, et ta oma oskuste ja teadmistega eakaaslastele järgi jõuaks. Praegu on selleks hea aeg, sest ta on veel niivõrd väike.

Jääb arusaamatuks, mis see abikool on.

+14
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mitte keegi ei saa last vägisi ilma lapsevanema nõusolekuta kuhugi “abikooli” panna. Aga kõik tugispetsialistide pakutu võta tänuga vastu. Mida rohkem lapsega tegeletakse, seda paremale järjele ta jõuab. 5-aastane võiks ju osata korrektset sõnade järjekorda ka pikemates lausetes. Aga kui ka ei oska, siis ei ole see veel mingi draama. Kuula rahulikult ära, mis neil novembris öelda on.

+17
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nagu eespool juba mainiti, siis eripedagoogid tegelevad erinevate probleemidega, mitte “lollidega”. On ka üle keskmise nutikaid lapsi, kes käivad eripedagoogi juures, sest näiteks püsivusega on raskused, või ei suuda suures rühmas õpitut nii hästi omandada, sest vajavad kontakti, rahulikku keskkonda, mis iganes valdkonnas võib abi vaja olla.

Ja soovitan ka kõik pakutav abi vastu võtta ja olla tänulik, et su last on märgatud ja et talle pakutakse seda abi nii mugavalt kohapeal ja tasuta (kui on lasteaiaga tegu). Paljudes lasteaedades pole eripedagooge üldse või on nende koormus liiga suur ja sellised lisatuge vajavad, aga mitte “kriitilised” lapsed jäävad toeta.

Ahjaa, ega laps ei PEA seal käima hakkama. Kui sa seda ei soovi ja sellega nõus ei ole, siis nii ütlegi. Lapsevanema sõna on see, mis maksab.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina soovitan vastu võtta, sest mida nooremana saab laps abi, seda suurem on tõenäosus, et ta hiljem seda abi enam ei vajagi. Eripedagoog ei tohiks ühtki last lollimaks teha ja lapsed on üldjuhul ikka arenemisvõimelised, mida nooremad, seda rohkem. Seega pole karta, automaatselt ei tähenda lasteaias eripedagoogi juures käimine midagi, ei mingit templit ega suunda elus. Aga kui lapsel on mingi probleem, siis võib juhtuda, et see läheb väiksemaks või kaob ja lapsel on edaspidi kergem. Muidugi on sul õigus saada lasteaialt ikka infot, miks nende arvates üldse eripedagoog vajalik on, aga soovitan kasutada, kui see tundub natukegi põhjendatud, just lapse edukama toimetuleku nimel.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga miks Sa lasteaias õpetaja käest ei küsi, et miks laps sinna saadetakse? Igasugune pakutav abi tuleb kindlasti vastu võtta.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minule seondub sõna “eripedagoog” samuti rohkem käitumishäiretega. Seda peaks sa ju ometi nägema…

0
-13
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen teemaalgataja- käitumishäiret lapsel ei ole.

Samuti ei ole probleemi keskendumisega, teeb asju ilusti kui olen kodus proovinud tähevihikust teha, on väga hoolikas.

Ainuke asi, mida olen tähele pannud on see, et vahepeal pean mitu korda ütlema, mida peab tegema harjutuses. Arvasin, et see ka pigem eakohane. Jääb môttesse ja ütleb, et môtles muule asjale . Samas kui midagi teeb, teeb hoolsslt, ei ole hüperaktiivne. Trennides samuti käitub ilusti ja teeb kaasa.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Samuti ei ole probleemi keskendumisega, teeb asju ilusti kui olen kodus proovinud tähevihikust teha, on väga hoolikas.

Üks asi on teha harjutusi kodus, rahulikus keskkonnas üksinda, hoopis teine lärmakas lastekollektiivis.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Las ta läheb, kui pakutakse. Mida varem tähelepanu pööratakse, seda lihtsam tal hiljem on.  Mu lapsel on ka kõnega natuke probleeme. Ma oleks õnnelik, kui keegi pakuks lasteaias talle eripedagoogi lisaks logopeedile.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu laps käis lasteaias eripedagoogi juures. Tal oli kõne hilistumine diagnoositud.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

see on väga kummaline, et saadetakse eripedagoogi juurde aga ei selgitata, miks. Kui see päriselt nii oli, siis ma kahtlen selle inimese, kes asju nii korraldab, igas pädevuses.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

see on väga kummaline, et saadetakse eripedagoogi juurde aga ei selgitata, miks. Kui see päriselt nii oli, siis ma kahtlen selle inimese, kes asju nii korraldab, igas pädevuses.

Äkki hoopis kummaline, et ei küsita miks (lapsevanema poolt)? Saan aru, et vanem sai info õpetajalt ning täpsemalt selgitabki eripedagoog ise (novembris). See on normaalne (ja korrektne), et eripedagoog ei lao kogu infot õpetajale välja, et sealtkaudu vanemale edastada (õpetaja ei peagi kõike teadma), vaid suhtleb ise vanemaga.
Kui vanem huvi tunneb, võib ju ometi ise juba varem ühendust võtta ja uurida eripedagoogilt, milles teema on. Selle asemel küsib Perekoolist suva rahva “kogemusi”…

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei tea, mis lasteaias su laps käib, aga olen ise kolme lapse ema ja ka ise samas lasteaias töötanud ning näiteks meie lasteaias käisid eripedagoogi juures kõik lapsed.  Eripedagoog mängis, suhtles, jälgis ja kui probleeme ei olnud, siis oli uus kohtumine umbes aasta pärast, need lapsed, kes vajasid tema hinnangul rohkem jälgimist ja testimist, hakkasid tema juures rohkem käima. Minu lastest kaks olid need, kes jäidki eripedagoogi juures käima, lapsed täitsa tavalised, väikeste eripäradega, aga siiski täiesti normaalselt funktsioneerivad. Eripedagoog hindab lapse vajadusi, annab soovitusi õpetajatele ja nõustab ka vanemaid. Lasteaia lõpus saab iga laps eripedagoogilt koolivalmiduslehe ja soovitused tulevasele koolile.  Midagi hirmsat sa küll kartma ei pea, võibolla on mõni lapse eakohane oskus natuke nõrgalt arenenud- mina pidin oma lastega näiteks voolima ja helmeid nööri otsa ajama, et peenmotoorikat arendada.

+13
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tere, lasteaias öeldi, et laps peab eripedagoogi juures käima. Lubati meiega rääkida nivembris. Minu arvates ta mul igati taibukas ja tubli, kône tuli küll hiljem, aga nüüdseks korras. Kohati pikemaid lauseid ytleb vales järjekorras, aga siiski räägib ilusti. Kas teda ootab nyyd abikool siis? Laps sai 5 aastaseks. Kas kellegil on sarnast kogemust?

kui öeldi, siis kindlasti minna. Mitte midagi hullu seal ei tehta.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eripedagoog on ka logopeed! Ju siis tahetakse veenduda, et lapse kõnega on kõik ok ja midagi tegema ei pea. Las logopeed ikka ise hindab, see on lihtsalt vestlus, võib-olla saate nõuandeid ja harjutusi jne. paljude tähetede jms vale hääldusega on see asi, et kui see kinnistub kuskil 6.eluaasta lõpuks, siis on väga raske last ümber harjutada ja vale hääldus jääbki. Tihtipeale vanemad ise seda ka ei pane tähele, sest laps on alati nii rääkinud ja kõik on harjunud. Lisaks kõnele hindab ta peenmotoorikat (mis omakorda on kõnega seotud, ajus on kõik omavahel seotud).

Abikooli ja lollakaks jäämisega pole sel mingit pistmist, ka väga taibukas laps võib vajada logopeedi abi. Meie eripedagoogi jälgimisel laps on klassi kõige targem. Kindlasti käige ära.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen teemaalgataja- käitumishäiret lapsel ei ole.

Samuti ei ole probleemi keskendumisega, teeb asju ilusti kui olen kodus proovinud tähevihikust teha, on väga hoolikas.

Ainuke asi, mida olen tähele pannud on see, et vahepeal pean mitu korda ütlema, mida peab tegema harjutuses. Arvasin, et see ka pigem eakohane. Jääb môttesse ja ütleb, et môtles muule asjale . Samas kui midagi teeb, teeb hoolsslt, ei ole hüperaktiivne. Trennides samuti käitub ilusti ja teeb kaasa.

Sedasama teeb minu ATH diagnoosiga laps. Muid sümptome tal polegi. Aktiivsus- ja tähelepanuhäirel võibki olla ainult see pool, et on hajameelne.

0
0
Please wait...

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )


Esileht Väikelaps Laps lasteaias eripedagoogi juurde..