[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]
No vot, asi selles, et SINA tahtsid last Reaalkooli panna.
Minu pojal küll avaldus eeldus reaalainete valdkonnas juba lasteaias.
Nt 5-aastaselt ta ise küsis korrutus- ja jagamismärgi tähendust. Seletasin tikkudega ära, peale mida ta lahendas terve jagamise- ja korrutustehetega töövihiku ära. Õigesti kusjuures.
Kui lasteaia lõpus teised liitsid-lahutasid 20-piires, siis temal käis see tuhandetega. Ja mingi täiesti enda loogika järgi. Küsisin kunagi, kuidas ta arvutab. Seletas pikalt-laialt oma loogilist mõttekäiku, millest mina aru ei saanud.
Ja ei ole ma teda kunagi spetsiaalselt õpetanud või drillinud. Kui miskit ise küsis, siis vastasin. Katsetelegi läks ilma igasuguse ettevalmistuseta.
Õpib Reaalkoolis loomulikult.
P.S. 3-aastaselt pani ta kokku suuri, pisikeste tükkidega puslesid. Mälu järgi. Kui oli ühe korra mingi pusle kokku pannud, siis järgmistel kordadel tuli juba käiku mälu.[/tsitaat]
jah mul ka üks sugulane luges kaheselt raamatuid. kui keegi on geenius siis pole väga keeruline näha mis koha pealt.
Mind just huvitaski selline juhus kus EI OLE ilmselgelt näha, milleks annet on või kuhu poole kalduks.
Minu tüüp paneb ka puslesid hea meelega kokku, ehitab legodest. Liitmise mõistmine läks oluliselt lihtsamalt kui näiteks häälimine. Sõnaline pool ei huvita üldse – ei jutusta, ei kuula jutte, ei õpi häälikuid, samas seda saaks selgitada kakskeelse taustaga…või ka mitte?.
Kas sellest võiksin järeldada et pigem reaal? Mis on veel need mitte otseselt matemaatilised tegevused mis aga näitaks reaalinimese mõtteviisi? Loogika? Leidlikkus? Analüüsivõime? Põhjus-tagajärg?
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 18.12 12:41; 18.12 20:17;