Esileht Koolilaps Lapsevanemad – kas vihkate seda koduõpet… või armastate?

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 102 )

Teema: Lapsevanemad – kas vihkate seda koduõpet… või armastate?

Postitas:
Kägu

Vihkan – kuna ekool pidevalt maas (nagu ka hetkel).
Õppimine pole raske ja laps saab ise hakkama, aga it pool küll, iga õpetaja arvab, et paneb asjad erikohta ja lingi e-kooli, mis kasu on 2klass lapsel võõrkeelset lingist.
Me elame Eestis, algklassi asjad võiks ikka Eesti keskkondades olla, et laps saaks ise võtta ja teha, mitte vanem teeb kasutaja, otsib õppimise, laeb asjad alla, prindib, laps täidab ja vanem saab jälle pildistada ja üles laadida. Ma saaks aru, kui neil oleks olnud enne informaatika või enne koolis arvutitega teinud, aga nad pole, miks peab nüüd kodus tegema. Koolis saavad tv ja õpikuga hakkama, aga kodus järsku mitte õpetaja arvates.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Hetkel tundub, et need, kes kiidavad siin ja võtavad seda, kui “nii toredat loomingulist vaheldust” ei käi ise vähemalt 8h esmaspäevast reedeni tööl. Arvan, et suuresti sellelt pinnalt tulevadki vastakad arvamused koduõppe suhtes. Kui ei peaks tööl käima ei oleks mul mingit probleemi oma 2.klassi lapse aitamisega, ta on tubli ja taipab hästi, kui veidi juhendada. Hetkel, kui pean ise siiski tööl käima, vähemalt 8h päevas, on asi vahvast tegevusest koos lapsega ikka valgusaastate kaugusel. Õppimise peale kulub õhtul tunde ja kõike tehtud ei jõuagi. Laps on õnnetu ja mina ka.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kõige kummalisem on minu meelest see, et mitte ühtegi ülesannet ei anta senistest töövihutest/õpikutest. Küll on vaja igasugu erinevaid it-lahendusi kasutada. Miks ei võiks rahulikult töövihiku ja õpikuga edasi minna? Miks peab seinast imetud teemasid internetis tegema? Ja jah, see videote saatmine, see on ka tõesti väga imelik. Netiavarused nüüd tantsivaid jms tegevuses lapsi täis. Oma lapsel ei luba videotel nägu näidata.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mulle meeldib, meil kõik toimib. Lastele ka väga meeldib. Oleme rahul.

Veel meeldib mulle, et lapsevanem näeb nüüd ise, kuidas tema lapsega õpetaja peaks hakkama saama 😛 Eks nüüd on kasvatuse viljad käes, nautige 😛

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mulle meeldib, meil kõik toimib. Lastele ka väga meeldib. Oleme rahul.

Veel meeldib mulle, et lapsevanem näeb nüüd ise, kuidas tema lapsega õpetaja peaks hakkama saama 😛 Eks nüüd on kasvatuse viljad käes, nautige 😛

Mis kasvatuse? Õpetaja nagu õpetaks lapsi peale 8h tööpäeva alles? Igal ühel on oma töö. Minu töö on haiglas, peale seda alustan kahe algklassi lapsega õppimist. Kõigil pole privileege kodus olla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Alles esimene nädal on läbi.
Mul on kahju, et distantsõpe=digi õpe. Pikalt nii ei saa edasi minna, sest laste silmadele on terve päev arvutis veeta kahjulik.
Meil on õnneks kasutusel e-kool, opiq ja kirjakast.Mitte liiga palju keskkondi.
Opiqus on teooria ja ülesanded. Murelikuks teeb see,et vanematele pole teada antud,et tagasiside võiks avada ja vead üle vaadata, neist õppida. Praegu on mulje,et kui laps on midagi saatnud=õpitud. Tegelikult sooritas e-ülesanded võib-olla 30% ulatuses.
1õpetaja saatis töö ilma kommentaaridega tagasi…kui laps sealt vigu ei leia, parandada ei oska…Kas saadab e-kirja õpetajale ja küsib?
Praegu tundub, et õpetamist ei toimu, on lihtsalt tööde saatmine.
Ootan pikisilmi loodusõpetuse õue ülesandeid ja nt ajaloos mingi teemaga sügavuti minemist lugemise/arutelu/analüüsi näol,ilmestamiseks mõni film või Vikerraadio saade.
Võõrkeele kodus õppimine kirjalikult on muidugi ka naljanumber. Kui ma lapsel kannul ei käiks,ei teeks ta suud lahti.Aga mis siis kui vanem ei oska võõrkeelt?
Loomulikult pöördun õpetaja poole ettepanekute ja oma soovidega. Kõik annavad endast parima selles olukorras.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina ei kurda. Tegemist suure lapsega (5. klass), kellel kohusetundega erilisi probleeme pole. Ise olen kodune beebiga. Sellistes oludes on koduõpe vaat et kergem, kui kooliõpe.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Opiqus on teooria ja ülesanded. Murelikuks teeb see,et vanematele pole teada antud,et tagasiside võiks avada ja vead üle vaadata, neist õppida. Praegu on mulje,et kui laps on midagi saatnud=õpitud. Tegelikult sooritas e-ülesanded võib-olla 30% ulatuses.

Meil ei saadeta üldse mingit tagasisidet, mitte sõnagagi ei ole õpetaja mu 3-nda klassi lapsega selle aja jooksul ühenduses olnud (ei e-maili ega ekooli kaudu), kuigi laps on kõik ekooli kirja pandud asjad ära teinud ja opiqu asjad edastanud, lisaks osad tegevused e-mailile saatnud, nagu ekooli ülesannete all kirjas on. Õpetaja poolt null vastukaja, loodetavasti ta ikka kõik kätte on saanud, mida tahtis. Ei oskagi kohe nagu seisukohta võtta, kas siis on kõik hästi või on kõik halvasti või lihtsalt kedagi ei huvitagi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meie jaoks ei olegi see õppimine keeruline, aga probleemid on tööde ärasaatmisega, vaatasin ammu ärasaadetud asi – ikka on X väljas. Teine kodutöö on lapse telefonist saadetud, aga õpetaja ei ole kättesaanud. Saab aru ka – õepetajale tuleb sadu meile, mida lugeda.
Vahest pannakse üheks päevaks väga palju õppida, laps hakkas eile lausa nutma, et ei jõua kella 9ks valmis (ma ise olin päeval tööl), jätsime saatmata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Üksikvanem, laps algklassis ja pikad tööpäevad, arvutit lapswl pole, ligipääs puudub õppimisele…vihkan

Miks siis ei küsi enda lapsele arvutit, just eile lugesin, et 300 arvutit on jagatud välja peredele, kus puudus arvuti või kus oli 3 või enama koolilapse kohta ainult üks arvuti. Praegu jagatakse neid lausa tasuta, seega hea võimalus saada lapsele oma arvuti.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma vist olen ainus, kes sellesse teemasse põhjalikult ei süvene. Kodukontori võimalust pole, töökoormus on hüppeliselt suurenenud ja kui õhtul 22:30 koju jõuan (peale 13h pikkuseks veninud tööpäeva), siis mingist õppetegevusest ei taha kuuldagi.

Ma juba arvasin, et ma olen ainus, kel töökoormus seoses viirusega (õigemini sellega, et mõned arvavad, et ega nad ei peagi nüüd eriti tööd tegema, noh nii kodust natuke moe pärast vaid) on hüppeliselt kasvanud. Ja ma ei ole müüja ega meditsiinitöötaja.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meeldib. Oleme kogu perega kodus. Suht turvaline tunne on. Lapsed ilusti õpivad.

Võib olla võiks natuke rohkem olla videotunde, lapsed ei jõua ajaliselt teemat läbi lugeda -aru saada – õpetaja käest arusaamatuid asju järgi küsida (meili, sms teel) – vastuseid saada – testidele vastata ja ära saata.
JA võib olla kui nüüd öeldi,et enne maind kindlasti tavaõpet ei toimu, siis õpetajad viitsivad midagi muuta. See ebakindel – vaatame iga kahe nädala tagant üle kas koduõpe jätkub või mitte – se pole hea. Stabiilsust on vaja.
Aga muidu OK. JA tegelikult õpetajad tulevad vastu, kui laps ikka selleks kokkulepitud ajaks ei jõudnud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma vist olen ainus, kes sellesse teemasse põhjalikult ei süvene. Kodukontori võimalust pole, töökoormus on hüppeliselt suurenenud ja kui õhtul 22:30 koju jõuan (peale 13h pikkuseks veninud tööpäeva), siis mingist õppetegevusest ei taha kuuldagi.

Ma juba arvasin, et ma olen ainus, kel töökoormus seoses viirusega (õigemini sellega, et mõned arvavad, et ega nad ei peagi nüüd eriti tööd tegema, noh nii kodust natuke moe pärast vaid) on hüppeliselt kasvanud. Ja ma ei ole müüja ega meditsiinitöötaja.

Olen ka loobunud närvitsemast. Minu prioriteet on hetkel töö haiglas ja ma keeldun ennast pooleks tõmbamast uneaja arvelt, sest kunstiõpetuse õpetaja arvates polnud värvilisest paberist ruudud piisavalt ilusasti välja lõigatud 3kl lapsel või 5kl laps kirjutas Mozartist töö liiga lihtlausetega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma vist olen ainus, kes sellesse teemasse põhjalikult ei süvene. Kodukontori võimalust pole, töökoormus on hüppeliselt suurenenud ja kui õhtul 22:30 koju jõuan (peale 13h pikkuseks veninud tööpäeva), siis mingist õppetegevusest ei taha kuuldagi.

Ma juba arvasin, et ma olen ainus, kel töökoormus seoses viirusega (õigemini sellega, et mõned arvavad, et ega nad ei peagi nüüd eriti tööd tegema, noh nii kodust natuke moe pärast vaid) on hüppeliselt kasvanud. Ja ma ei ole müüja ega meditsiinitöötaja.

Olen ka loobunud närvitsemast. Minu prioriteet on hetkel töö haiglas ja ma keeldun ennast pooleks tõmbamast uneaja arvelt, sest kunstiõpetuse õpetaja arvates polnud värvilisest paberist ruudud piisavalt ilusasti välja lõigatud 3kl lapsel või 5kl laps kirjutas Mozartist töö liiga lihtlausetega.

Sama siin. Ma teen ainult vabal ajal niipalju kui jaksan. Eelmisel nädalal jõudsin ainult ühel päeval koos lapsega õppida (oli vaba päev), ülejäänud asjad jäid lihtsalt tegemata. Sel nädalal sama – üks päev ainult, muudel päevadel aega pole. Eks laps ise teeb ka muidugi, aga mis tasemel ja kui palju, seda ma ei kontrolli. Kui jääb tegemata, siis jääbki. Ei muretse sellepärast (muretsemisel pole ka mõtet ju).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Praegu tundub, et õpetamist ei toimu, on lihtsalt tööde saatmine.

Juba mõningaid aastaid on hariduse andmisel suund olnud vähem õpetada, rohkem suunata ise infot leidma ja selle abil ise õppima. Õpetaja enam ei vehi klassi ees seletada, vaid jagab juhtnöörid, kust leida infot, kus on reeglid ja asutagu pusima. Ka uue osaga. Õpetaja suunab ja toetab uue materjali omandamisel, kuid ei nämmuta ega selgita enam pikalt-laialt nagu vanasti.
Kui mõni kool seda varem ei rakendanud, siis nüüd see toimubki praktikas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Praegu tundub, et õpetamist ei toimu, on lihtsalt tööde saatmine.

Juba mõningaid aastaid on hariduse andmisel suund olnud vähem õpetada, rohkem suunata ise infot leidma ja selle abil ise õppima. Õpetaja enam ei vehi klassi ees seletada, vaid jagab juhtnöörid, kust leida infot, kus on reeglid ja asutagu pusima. Ka uue osaga. Õpetaja suunab ja toetab uue materjali omandamisel, kuid ei nämmuta ega selgita enam pikalt-laialt nagu vanasti.

Kui mõni kool seda varem ei rakendanud, siis nüüd see toimubki praktikas.

Siis võiks ju õpetaja guugliga asendada, kokkuhoid riigieelarves missugune

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas keegi teab, lastest videote nõudmine on üldse seaduslik. Meil nõuab kehalise õpetaja, näha kuidas laps trenni teeb ja kas oskab jne, aga kui ma ei soovi oma lapsest videot neti. Tantsu õpetaja soovib ka näha,kas laps sai selgeks ja peab video saatma
Sügisel peab alati nõustuma/mitte nõustuma lapsest piltide jne tegemisest, siis kuidas saavad nüüd nii nõuda, et peab tegema video saatma.

Laps oskab neid asju ja muidu sportlik, aga mul on vastu oma lapsest võõrale video saatmine. Niisama pilte jne ka ise neti ei pane.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks sa arvad, et need netti üles pannakse?
Kas õpetaja käsib need kuhugi avalikku keskkonda laadida?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

VIHKAN!

Töötan haiglas, stress on metsik, mees samuti. Kodus on 2 koolilast, kes oma õppimistega ise hakkama ei saa. Õpetajad eeldavad, et lapsed suudavad ise filmida, pildistada, salvestada. Ei suuda, ülesanded on arusaamatult rasked ja keerulised. Õpime iga õhtu peale meie tööpäeva kella 22-23ni. Eile lihtsalt nutsin ennast magama. Ma ei saa aru mis on sellise arutu lapsevanemate tapmise mõte, kas koolisüsteem kukuks selleks paarist nädalast kokku??? Hetkel, kui me võitmele, et varsti suur osa meie rahvast maha pole surnud peame me tegema mingeid kuradi salvestamisi ja lindistusi!!! Lõpetage ära, ärge nõrgestage meie laste ja lapsevanemate immuunsust selle stressiga, KÕIK VANEMAD EI SAA OLLA KODUSED!

Peatage maakera, ma tahan maha minna.

Kirjutan kahe käega alla. Mul õnneks kaks last vanemas kooliastmes saavad ise hakkama, aga 1. klass vajab abi täiega. Mõlemad mehega firmajuhid ja kes arvavad, et meil on aega siin “end täiendada ja perega kvaliteetaega veeta” , siis seda saavad teha vaid oma mullis elavad bürokraadid, kes täispalgaga kodus koduõpet naudivad ja kvaliteetaega veedavad. Õpetajad/ringijuhid püüavad ka oma eksistentsi tõestada kes kuidas, viimased kardavad, et küsitakse raha tagasi ja annavad aburdseid ülesandeid, a la, kirjuta oma tantsust luuletus jne. Andke abi vanematele, kes reaalselt eesliinil on ja maksuraha toodavad. Praegu aga tapetakse igalt suunalt täiega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks sa arvad, et need netti üles pannakse?

Kas õpetaja käsib need kuhugi avalikku keskkonda laadida?

Classroomi peab laadima.
Minu mõte on, kas saavad nii nõuda, kust mina tean, mis õpetaja videoga teeb või pärast edasi jagab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks sa arvad, et need netti üles pannakse?

Kas õpetaja käsib need kuhugi avalikku keskkonda laadida?

Classroomi peab laadima.

Minu mõte on, kas saavad nii nõuda, kust mina tean, mis õpetaja videoga teeb või pärast edasi jagab.

Googelda õpetaja tausta, kui midagi kriminaalset leiad, siis
parem karta kui kahetseda ja pigem mitte saata. 😎

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Peale tänaseid muusika ülesandeid tõstan küll käed üles ja annan alla! No mitte midagi ei mäleta enam nendest nootidest…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
trolliplika

Mulle sobib. Töötan ise kodus,päevad on 2x pikemad kui tavaliselt, sest olen 6ppej6ud (algajate keele6pe, kus on suur r6hk suulisel k6nel) ja ette tuleb valmistada nii otsetunnid kui heliga selgitustega PowerPointifd + iseseisev töö. Aga samal ajal aitan ka oma lapsi, see on hea vaheldus :). Ja palju nad abi ei vajagi (6. klass ja 3. klass). Täna näiteks seletasin nooremale natukene matemaatikat ja käisin kaasas 6ues kunsti6petuse projekti tegemas (tema tegi, mina pildistasin, sest tal pole veel telefoni. Olgu öeldud, et paljudel temavanustel Norras veel pole, kuna pole otseselt vaja). Suurem sai täna täiesti ilma abita hakkama, ainult ta kunsti6petuse töö laadisin ise nende 6pikeskkonda üles, kuna see on üsna segane koht. Suuremal on iga päev üks videotund 6petajate jakogu klassiga, kus saavad näiteks segaseks jäänud asjade kohta küsida ja 6petajad seletavad ka muid asju. Mulle meeldib, et pole hommikul suurt kiirustamist ja tormamist, saab rahulikult hommikust süüa ja kl 9 tööle/ kooli asju tegema hakata. Lapsed tegelevad asjadega omas tempos, p6hiline, et päeva jooksul on k6ik tehtud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Esimene päev oli ärev, kuid nüüd näen rahumeelset ja rõõmsat last, ilmselgelt stressivabam ja puhanum – ei alusta päeva kl 8 vaid hiljem – normaalsete hinnetega jne. Ise käin vahetustega tööl, seega näen olukorda pisteliselt, kuid see mida ma näen, see üllatab meeldivalt. Tõesti, ainus positiivne külg selles murelikus ajas on lapse rahulolu, et saab ise oma aega planeerida. 8.klassi poiss.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tãnaseks minu üheksandik ei tahagi enam kooli minna. Ainetes, kus lihtsalt ei ole õnnestunud alati parimaid tulemusi saada, on omaette tehes hinded maksimaalsed.
Mulle endale ei meeldi, et iga päev tehakse pea igas aines hindelisi töid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jälestan.
Kolm last, kellest üks ilma aktiivsusfaktorita tähelepanuhäirega. ”Õppimiskallakuga” kool. Iga õpetaja on erinev, kuid algklassides on tagasiside nullilähedane. Ühe lapse puhul on ainus tagasiside hinne ”5” kunsti eest ja teisel ei ole ühtegi isiklikku tagasisidestust. Matemaatikas on suuremal täna näiteks viis lahmakat ülesannet kirjalikult koos vormistusega ja veebikeskkonnas lisaks 20 arvutamistehet. Töötame hommikul kella 9 kuni õhtul 17. Vahepeal pean olema kokk-nõudepesumasina operaator. Oma tööst loobusin ise, sest lihtsalt ei jõudnud laste koduõppe kõrvalt seda teha.
Muidugi oli minu valik saada kolm last, kuid õpetajalt ootan õpetamist ehk kontakttunde arvuti vahendusel. Oma erialal ei ole ma pedagoogikat õppinud ja uut osa lastele lahti seletada ei oska. Ka oleks vaja veidigi tagasisidet. Võib-olla olen ülekohtune, kuid õppetöö e-kooli lisamine on minu meelest pisut vähe.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meeldib. Kõik sujub. E-kool töötab ja kui ei töötagi, siis saadetakse ülesannetega e-mail. Õpetajad vastavad kohe kui paluda. Kui laps ei saa matemaatikast aru, tehakse eraldi videokonsultatsioon. Mõlemad lapsed istuvad hommikuti arvuti taha ja teevad tööd järjest ära. Lapsed on rahul, sest õppimisele kulub vähem aega ja ei pea kuulama kuidas Kevinit, Liisat ja Martinit korrale kutsutakse. Seni ei viili kumbki. Ühtegi debiilset ülesannet pole antud, laulma ja meisterdama absurdsetel teemadel ei pea.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu tublil üheksandikul on hinded kolinal langenud. Küll saatis ühe ülesande poolikult ära, palus, et õpetaja uuesti ülesande avaks. Avaski, aga hindeks jäi 3. Teise ülesande link ei avanenud, järgmisel päeval oli kuri hüüumärgiga kiri, et ülesanded on vaja tähtajal esitada.
Ma ei tea, kus riigis see Reps haridusministriks on, kes manitseb mitte hindama ja tähtaegu pikendama. Õpetajad on igal juhul mujalt pärit. Tekitab tohutut stressi ja jõuetut raevu.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas keegi teab, lastest videote nõudmine on üldse seaduslik. Meil nõuab kehalise õpetaja, näha kuidas laps trenni teeb ja kas oskab jne, aga kui ma ei soovi oma lapsest videot neti. Tantsu õpetaja soovib ka näha,kas laps sai selgeks ja peab video saatma

Sügisel peab alati nõustuma/mitte nõustuma lapsest piltide jne tegemisest, siis kuidas saavad nüüd nii nõuda, et peab tegema video saatma.

Laps oskab neid asju ja muidu sportlik, aga mul on vastu oma lapsest võõrale video saatmine. Niisama pilte jne ka ise neti ei pane.

Tasub lugeda/kuulata. Eriti viimast osa.
https://www.err.ee/1067656/marju-himma-opilased-ei-pea-saama-digitooteks

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kuna muidu olen 2 klassi neiuga õppinud koos ehk siis istunud kõrval ja mulle on tundunud et ok , saab hakkama , aga kui täna ise ta õppima panin , tegi matemaatikat 2 h .. korrutamine arvudega 6 piires ..
Siis kui tagant utsitad , liigutab, muidu ei viitsi , laulab ja vaatab muid asju .
Raamatut ei taha ka lugeda .
Niiet homme võtan end kokku ja istun kõrval või proovin nii et annan aja ette kui kiirelt võiks valmis olla .
Ühesönaga leian veel lahendusi et laps saaks iseseisvalt õppima 🙂 Aga ma usun temasse.

Please wait...
Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 102 )


Esileht Koolilaps Lapsevanemad – kas vihkate seda koduõpet… või armastate?