Esileht Väikelaps Lasteaias hüsteerias

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 73 )

Teema: Lasteaias hüsteerias

Postitas:

Arvan, et seal lasteaias on suur rõõmupäev, kui teemaalgataja otsustab mõne teise lasteaia otsida oma printsessile või printsile.

+19
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.02 11:58; 06.02 12:13; 06.02 15:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Polnud küll tugev tõmme, kuid siiski- kas see on lubatud?

Need on sinu sõnad, et tõmme polnud tugev. Jonniv laps on ju jalgadega niiöelda maa küljes kinni, teda käest kinni võttes ongi ju tirimine, mis selles siis halba on? Agul ei saaju kohe aru ka, kas laps tuleb käest kinni võttes ise või mitte….

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.02 11:41; 06.02 12:06; 06.02 12:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ohjahh…… Lasteaiaõpetajana on mul seda väga kurb lugeda. See, et õpetaja last käest tiris oli ilmselt sinu nägemus. Muidugi, kui laps kohe ei tule, võtad ju veidi tugevamalt, laps osutub vastupanu ja sulle tundub, et õpetaja tirib last. Kahjuks on see ka meie majas tuttav, et mõni vanem kaebab, et talle tundus, et tema last tiritakse, ehkki seda pole juhtunud. Mina ei julge ausõna mõne lapse puhul vanema nähes lapsele esikus kätt anda, kui ta tõesti pahuras tujus ja tõesti rühma tulla ei taha. Olen õppinud aastate jooksul seda, et pigem on parem jätta laps esikusse rahunema, las nutab paar minutit. Peale lapse rahule jätmist täiskasvanu poolt tuleb ta enamasti ise rühma. (Loomulikult pole laps üksi ja hoiame tal silma peal)

Miks õpetaja last sülle ei võta? Sa näed kõike vaid enda vaatevinklist. Kas sa sellele oled mõelnud, et päevast päeva lapsi ukse pealt sülle võttes saab tugeva koormuse õpetaja selg. Kahjuks on see paljude õpetajate kutsehaigus. Pidev kummardamine, kiigele tõstmine, sülle võtmine- kõik see jätab oma jälje. Me võtame lapsi sülle küll, aga siis kui ise istume.

Kas sa tõesti arvad, et lasteaia juhtkond tähendab midagi õpetaja jaoks väga hirmsat? Et kui vanem kaebab, siis direktor tuleb ja nahutab õpetajat? Juhtkond on pigem see, kes kaitseb pedagooge sinusuguste vanemate eest. Jah, direktor kuulab sind viisakalt ära. Lubab uurida ja selgitada ja annab sulle tagasisidet. Nad kuulavad sind ära, aga tegelikult nad tunnevad jõuetust sinusuguste vanemate ees. Ja sa peale niisugust käitumist veel oled hämmeldunud, et õpetaja oli nördinud? Ma oleks ka olnud. Sellised vanemad on iga õpetaja õudusunenägu, kes teevad igast pisiasjast probleemi. Lastega me saame alati hakkama, vanematega aga mõnikord

( õnneks küll väga harva, enamus vanemad on väga mõistlikud)

Minu jutu mõte on see, et ära vaata kõike oma vaatevinklist. Võta hommikul aega, et laps varem lasteaeda viia. Minul on mõni vanem, kes võtab jalanõud jalast ja saadab lapse ise rühma- see pole ju väga keeruline. Palun austa lasteaia päevarütmi, vii laps kohale enne tegevuste algust. Kui kõik ilmuvad suvalisel ajal on rikutud mõnus õhkkond- laste tähelepanu hajub, õpetaja ei saa keskenduda lastele. Võin sulle öelda, et eraldumispaanika võib tulla täiesti ootamatult ka lapse puhul, kes on juba aasta või paar lasteaias käinud. Minul on selliseid lapsi olnud küll.

No ükskõik, mida arvad sina ja lasteaed kus sa töötad. Minu seisukoht on, et last tirida ei tohi ja veenmiseks on sõnad. Kui see jura kestab juba mitu nädalat, pea kuu, oleks pidanud minuga enne rääkima. Muidugi ma saan aru, et ongi teatud liik kasvatajaid, kes mingisuguste ainult neile arusaadavate parameetrite alusel otsustavad, kuidas erinevate vanemate lastega käituda tuleks. Kes on tiritav ja kellele tehakse sõbralikku nägu.

Mina kui lapsevanem “tirin” iga päev last lasteaia rühmaruumist koju!

Kui ma vaid sõnade peale jääks, vaidleks ta minuga seal uksel tund kindlasti.

Käib teist aastat-
Novot meil teisel aastal see jala küljes rippumine ja hüsteeria pihta hakkaski!

+9
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 15:46; 06.02 08:52; 06.02 12:22; 08.02 10:27; 08.02 12:56; 09.02 19:50; 10.02 01:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind nii häirib hoopis see, et lapse ema ei oska otse suhelda. Hommikul on keeruline olukord ja selle asemel, et siis rääkida, helistatab hiljem juhatajale.
Ma usun, et kui ema oleks õpetajale öelnud, et tal on caja korra rääkida, siis oleks õpetaja selle aja leidnud. Ja tagasisidet õpetajale saab anda ka süüdistustevabalt. Õpetajale võib öelda, et sinu laps rahuneb kiiremini kui ta hommikul sülle võtta ja rühma viia. Ja õpetaja poole võib pöörduda murega, et laps ei taha lasteaeda minna vms. Ja lapse vaatenurgast ei loe see, kui kaua ta rühmas käinud on. Eraldumisraskused võivad uuesti tekkida peale pikemat haigust või puhkust vms.

Kui sul on probleem õpetajaga, siis räägi temaga, mitte ära jookse kaebama. Juhataja poole pöördutakse siis kui omavahel pole õnnestunud asja selgeks rääkida.

Ja minu kogemus on see, et jätan lapsega tühma eesruumis hüvasti-musid ja kallid ja annan.õpetajale üle. Kui laps nutab, siis see ei anna talle lisaaega emaga. Mida kiiremini rühma läheb, seda kiiremini ta end kogub.

+14
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui sul on probleem õpetajaga, siis räägi temaga, mitte ära jookse kaebama. Juhataja poole pöördutakse siis kui omavahel pole õnnestunud asja selgeks rääkida.

Oh, tema eelmisi postitusi lugedes on ammu selge, et õpetajad vaatavad iga kord teda imeliku pilguga ja ei tee tast väljagi. Mõnikord keegi ütleb midagi, siis tuleb perekooli küsima, mida õpetaja sellega mõtles ometi…

+17
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.02 13:36; 09.02 12:10; 09.02 21:55;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kusjuures mina ka olen mõned korrad vaadanud, et issand lapsi tiritakse nt. käsi pesema ( lähen vahets peale lõunasööki järgi). AGA kui ma nüüd ennast või meest kõrvat vaatan siis ise ka nö. tirime last kui kiire on või on vaja teda kuskile suunata jne.Lihtsalt kõrvalt vaadatuna tundub asi alati hullem kui see on. Kuidas sa selle 2 v 3 aastase ikka sinna saad kus sul vaja on – ikka sikutad kergelt käest ( täiskasvad inimene peaks seda oskama teha nii, et laps haiget ei saa )

Minu lapsel hakkas ka 3 aastaselt ( mõni kuu enne) lasteaeda minekuga hull jonn pihta. eldatavasti lihtsalt seline vanus 🙂 hoidsi teda kodus nii palju kui võimalik ( peaaegu kuu aega) siis esimesed nädalad viisin mõned korrad nädalas ja lühikesi päevi ja nüüd viimased paar nädalat käib jälle täiskoormusega ja läheb ilusti ja tuleb ilusti. Seega soojalt soovita kui võimalik siis antke lapsele see tähelepanu ja kodusolekuaeg.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

lapse ema ei oska otse suhelda. Hommikul on keeruline olukord

Milline keeruline olukord seal siis oli lõppude lõpuks? Mitte olukord, vaid see emme on keeruline.

+15
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.02 11:58; 06.02 12:13; 06.02 15:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui see jura kestab juba mitu nädalat, pea kuu, oleks pidanud minuga enne rääkima. /…/ Olen kuri, sest mulle enne ei räägitud, kuidas laps on paanikas.

Misasi see kestab sul terve kuu ja miks sa seda jura siis varem ei märganud?

Isegi see ema ise tunnistab, et “tõmme polnud tugev”, seega ei toimunud mingit jõuga tirimist, vaid vastupunnival lapsel võeti käest kinni. Seda ka ei või?
Mul on juba meelepaha kerkimas niisama seda lugedes, rääkimata, et peaks sellise hüsteerikemme ja tema võsukesega päevast päeva jagelema…

+12
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 05.02 16:04; 06.02 10:48; 06.02 11:16; 06.02 16:31; 07.02 19:04; 08.02 10:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hüsteeria ei teki kunagi tühjast kohast. Sellele eelneb ikka mingi pidev konflikt, ja hüsteeria on.selle konflikti kulminatsioon. Ja probleem on rühma õhkkonnas, mille loovad ju õpetajad. Õpetajates on suuresti asi, ehk on nad liiga nõudlikud, suhtuvad lapsesse kuidagi, räägivad liiga järsu häälega või pole sõbralikud. Mõnele lapsele sobib järsk käreda häälega suhtlus, mõnele mitte. Laps kardab õpetajat, see on õudus kuubis kuna see sama õpetaja on ju suur mõjutaja edasisele elule kuna mis eeskuju selline anda suudab, kes lapsi käest tirib ja siis ise hüsteeriasse langeb kui käest tiritud laps autoga teisel lapsel varba rulli sõidab? Aga õpetaja ju näitab 8 h päevas lapsele, et kui oled tugevam, on sinul võim!

Last tirida absoluutselt ei või, sest on sõnad ja sõbralik hääl, millega suheldes leebub ka kõige jonnisem laps. Lapse hüsteeria hoog kestab tavaliselt ainult 10-15 minutit nagunii. Õpetaja süvendas lapse jonni kuna hakkas tirima-see ehmatas last ja jonn pikenes.

+3
-19
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 05.02 13:46; 05.02 19:46; 05.02 23:31; 05.02 23:52; 06.02 07:48; 06.02 08:23; 06.02 11:08; 06.02 12:10; 07.02 08:41; 08.02 09:59; 08.02 11:15; 08.02 11:27; 08.02 11:43; 09.02 14:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui sa jõuad lasteaeda hetkel, kui ülejäänud rühmal on mingi tegevus pooleli, mida õpetaja juhendab peaks olema sul niipalju viisakust, et viid oma lapse ise rühmaruumi teiste juurde. Kõik ülejäänud lapsed ja õpetaja ei pea katkestama oma tegevust, et tegeleda ühe hüsteeritseva ja jonniva lapsega.
Sel juhul ei saagi lasteaias ühtegi mõtestatud tegevust läbi viia, sest kogu hommikupooliku tilgub ükshaaval uksest sisse lapsi, kelle emad tahavad, et õpetaja oleks ainult nende lapse päralt 15 minutit ja õhtupooliku tahavad kõik emad, et õpetajad annaksid neile põhjaliku tagasiside lapse päevast.
Lapsi on rühmas umbes 18.

+14
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 05.02 15:23; 07.02 08:54; 07.02 11:55; 07.02 14:53; 08.02 10:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nägin lasteaias pealt, kuidas õpetaja minu last käest tiris kuna laps ei tahtnud minna rühma sisse. Polnud küll tugev tõmme, kuid siiski- kas see on lubatud? Laps hakkas nutma selle peale rohkemgi kui enne ja keeldus üldse sisse minemast ja habises mul jala küljes, et kardab. Lutsus pöialt ja keeldus kaasa mängimast. Läksin lapsega koos rühma sisse ja laps oli rahulik kuni mina seal olin, kui ära tulin, keeldus jäämast rühma. Õpetaja vedas ta sisse ja laps jäigi kiljudes nutma sinna. Helistasin ka juhtkonnale, kes arvas tegu olevat emast eraldumise paanikaga ja ütles lapse rõõmsa oleva paar tundi hiljem. Minul süda ei anna rahu, miks ikkagi lapsele ei meeldi enam rühma minna ja miks õpetaja tirib käest sõime rühmas käivat last? Õpetajaga rääkisin ka, ütles kõik korras olevat. Samas laps kardab juba kuu aega sisse minna uksest. Pole oma last lasteaias kunagi nii paanikas näinud. Juhtkond isegi ei kuulanud mind kui ütlesin, et õpetaja tiris last käest. Milles asi? Kas on õpetaja laste ees ühte moodi ja juhtkonna ees teist moodi, tehes head nägu? Või ongi paanika kuna ema läheb ära? Kusjuures olen ise seda õpetajat sõbralikuks pidanud algusest peale. Kas on võimalik, et on konflikt lapsega või mis?

Mina ja minu laps, mina ja minu maailm…… aga ülejäänud lapsed??? Võta enda lapsele erahoidja ja ta tegeleb ainult sinu lapsega, kõik võidavad .

+11
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.02 10:25; 07.02 12:14; 07.02 14:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tegu oli jah hommikul lasteaeda minekuga, mitte õues olekuga. Laps on käinud lasteaias tieist aastat ja kunagi pole olnud sellist olukorda. Tundub, et probleem on antud õpetajas, sest teisega ei hüsteeritse. Selles, et probleem on õpetajas veenis mind õpetaja käitumine kui lapsele järgi läksin. Esiteks oli pahane, et teavitasin juhtkonda ja teiseks õigustas end nagu oleksin andnud loa last käest tirida ning kolmandaks küsis mult, kas kodus on midagi lahti. Mingit vabandust ei kuulnud tema suust ja mingit soojust oma lapse suhtes ka ei näinud. Isegi juhtkond imestas, et minu laps oli hüsteerias, sest tavaliselt tema just ei nuta.

Olen teemaalgatajaga nõus! Antud olukorras tundub et asi on ikka õpetajas. Iga inimene ei sobigi lasteaia õpetajaks, isegi kui paberid on käes. Lapsed võivad vahel väga võimatud olla, ja kui hästi inimene oskab ennast sellises olukorras valitseda ja korrektselt tegutseda määrab kas talle üldse sobib töö mudilastega.

Ka meil oli ühel päeval lapsel selline tagasilöök, (kuigi õpetaja väitis et mingit konflikti polnud) ja oli lausa nii, et kui kui ühe õpetaja autot õues nägi, siis karjus ja keeldus autost välja minemast, ning teise õpetaja autot nähes lausa jooksis lasteaeda. Lapsi võib natuke usaldada ka, nad on väga vahetud. Meil asi lõppes sellega, et mitu lapsevanemat (meil on mitu sellist vanemat kes iga pisiasja peale juhtkonnale kaebavad) avaldasid juhtkonnale oma arvamust ja läinud ta oligi. Rohkem pole ka lapsel olnud muret aeda minekuga.

0
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 11:15; 07.02 11:19; 07.02 11:28; 07.02 13:15; 07.02 13:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ja minu laps, mina ja minu maailm…… aga ülejäänud lapsed??? Võta enda lapsele erahoidja ja ta tegeleb ainult sinu lapsega, kõik võidavad .

Arvesta sellega, et mitte keegi siin maailmas peale sind sinu lapsest ei hooli (ja iga õpetaja jaoks on see vaid töö, mis alati ei pruugi talle meeldida või sobida). Kui ka sina ei oska oma lapse eest seista, siis sinu pisike on siin maailmas üksi..

+1
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 11:15; 07.02 11:19; 07.02 11:28; 07.02 13:15; 07.02 13:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui sa jõuad lasteaeda hetkel, kui ülejäänud rühmal on mingi tegevus pooleli, mida õpetaja juhendab peaks olema sul niipalju viisakust, et viid oma lapse ise rühmaruumi teiste juurde. Kõik ülejäänud lapsed ja õpetaja ei pea katkestama oma tegevust, et tegeleda ühe hüsteeritseva ja jonniva lapsega.

Sel juhul ei saagi lasteaias ühtegi mõtestatud tegevust läbi viia, sest kogu hommikupooliku tilgub ükshaaval uksest sisse lapsi, kelle emad tahavad, et õpetaja oleks ainult nende lapse päralt 15 minutit ja õhtupooliku tahavad kõik emad, et õpetajad annaksid neile põhjaliku tagasiside lapse päevast.

Lapsi on rühmas umbes 18.

Lugupeetud, jutt käib sõimerühmast! Sõimerühmas ei tohi olla rohkem kui 15-20 last, kusjuures iga 5 lapse kohta peab olema õpetaja/kasvataja. Sõimerühma lapsi, palun, ärge võrrelge lasteaia lastega. Enamus sõimerühma lapsi ei oska ennast verbaalselt väljendada. On neid kes rohkem nutavad, kes rohkem kaklevad, hammustavad, sülitavad, jonnivad, ei oska väljendada oma soovi, teevad püksi jnejne. Selle kõigega peavad tegelema kasvatajad, kui vanemaid kohal pole. Nad peavadki olema mitte lihtsalt õpetajad, kes neile luuletust õpetavad ja söögitaldrikud ette tõstavad, vaid nad on vaikestele lastele tugiisikuks (ema eest). Kontakt lapsega ja oskus last traumeerimata erinevad olukorrad lahedada on selle töö juures väga oluline, siis ei teki hiljem lapsel kõne probleeme, enureese, kõhukinnisusi, agressiivsust, hirmu oma arvamust avaldada jnejne.

+1
-13
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 11:15; 07.02 11:19; 07.02 11:28; 07.02 13:15; 07.02 13:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui sa jõuad lasteaeda hetkel, kui ülejäänud rühmal on mingi tegevus pooleli, mida õpetaja juhendab peaks olema sul niipalju viisakust, et viid oma lapse ise rühmaruumi teiste juurde. Kõik ülejäänud lapsed ja õpetaja ei pea katkestama oma tegevust, et tegeleda ühe hüsteeritseva ja jonniva lapsega.

Sel juhul ei saagi lasteaias ühtegi mõtestatud tegevust läbi viia, sest kogu hommikupooliku tilgub ükshaaval uksest sisse lapsi, kelle emad tahavad, et õpetaja oleks ainult nende lapse päralt 15 minutit ja õhtupooliku tahavad kõik emad, et õpetajad annaksid neile põhjaliku tagasiside lapse päevast.

Lapsi on rühmas umbes 18.

Lugupeetud, jutt käib sõimerühmast! Sõimerühmas ei tohi olla rohkem kui 15-20 last, kusjuures iga 5 lapse kohta peab olema õpetaja/kasvataja. Sõimerühma lapsi, palun, ärge võrrelge lasteaia lastega. Enamus sõimerühma lapsi ei oska ennast verbaalselt väljendada. On neid kes rohkem nutavad, kes rohkem kaklevad, hammustavad, sülitavad, jonnivad, ei oska väljendada oma soovi, teevad püksi jnejne. Selle kõigega peavad tegelema kasvatajad, kui vanemaid kohal pole. Nad peavadki olema mitte lihtsalt õpetajad, kes neile luuletust õpetavad ja söögitaldrikud ette tõstavad, vaid nad on vaikestele lastele tugiisikuks (ema eest). Kontakt lapsega ja oskus last traumeerimata erinevad olukorrad lahedada on selle töö juures väga oluline, siis ei teki hiljem lapsel kõne probleeme, enureese, kõhukinnisusi, agressiivsust, hirmu oma arvamust avaldada jnejne.

Mitte üheski munitsipaallasteaia rühmas pole kohal korraga 3 õpetajat/kasvatajat. Korraga on õpetaja ja abiõpetaja või ainult üks nendest: õpetajad vahetuvad päeval ja abiõpetaja on terve päeva, st 8 tundi. Reeglina on hommikul õpetaja üksi, abiõpetaja tuleb enne hommikusööki ja hakkab tegelema söögi organiseerimisega – katab laua, toob köögist toidu jne, vajadusel vaatab, kas riietusruum liiga korrast ära pole.
Õhtul samamoodi – abiõpetaja läheb peale õhtuoote söömist ära – kella viie paiku ja edasi on õpetaja lastega üksi.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 05.02 15:23; 07.02 08:54; 07.02 11:55; 07.02 14:53; 08.02 10:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arvesta sellega, et mitte keegi siin maailmas peale sind sinu lapsest ei hooli (ja iga õpetaja jaoks on see vaid töö, mis alati ei pruugi talle meeldida või sobida). Kui ka sina ei oska oma lapse eest seista, siis sinu pisike on siin maailmas üksi..

Ära minu laste pärast muretse, seisan oma laste eest õiges kohas. Palun näe maailma natuke laiemalt, oma ninaotsast kaugemale. Juhtisin tähelepanu sellele, et peale teemaalgataja lapse on rühmas veel lapsi, kas need lapsed tuleb kõik üksi jätta ja tormata seda üht last sülle võtma… miks on teemaalgataja laps tähtsam, kui ülejäänud? Võib olla 10- 15 minuti tagasi nuttis just nendest mõni laps ja õpetaja lohutas teda mängimise teel.
Praktiliselt igal hommikul näen mõnda emmet, kelle laps jookseb rõõmsalt rühma, aga emme ei suuda lapsest lahti lasta ja hõikab lapsele, aga musi ja kalli? Ja ongi lapsel tuju rikutud. Olge ise positiivsed lasteaia ja ka kõige muu suhtes ning maailm on palju positiivsem. Ei usu mina, et leidub mõni selline lasteaia õpetaja, kes läheb hommikul tööle selle mõttega, et saaks mõnele lapsele “ära panna”.
Minu lastel on väga toredad õpetajad, ei ole ülihoolitsevad vaid pigem nõudlikud, kord on majas ja nii mõnelgi lapsevanemal on juba kolmas laps seal rühmas ja mitte juhuse tõttu, vaid ikka lapsevanema soovil.
Alati on võimalus õppida lasteaia õpetajaks ja hakata maailma parandama 🙂

+11
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.02 10:25; 07.02 12:14; 07.02 14:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui sa jõuad lasteaeda hetkel, kui ülejäänud rühmal on mingi tegevus pooleli, mida õpetaja juhendab peaks olema sul niipalju viisakust, et viid oma lapse ise rühmaruumi teiste juurde. Kõik ülejäänud lapsed ja õpetaja ei pea katkestama oma tegevust, et tegeleda ühe hüsteeritseva ja jonniva lapsega.

Sel juhul ei saagi lasteaias ühtegi mõtestatud tegevust läbi viia, sest kogu hommikupooliku tilgub ükshaaval uksest sisse lapsi, kelle emad tahavad, et õpetaja oleks ainult nende lapse päralt 15 minutit ja õhtupooliku tahavad kõik emad, et õpetajad annaksid neile põhjaliku tagasiside lapse päevast.

Lapsi on rühmas umbes 18.

Lugupeetud, jutt käib sõimerühmast! Sõimerühmas ei tohi olla rohkem kui 15-20 last, kusjuures iga 5 lapse kohta peab olema õpetaja/kasvataja. Sõimerühma lapsi, palun, ärge võrrelge lasteaia lastega. Enamus sõimerühma lapsi ei oska ennast verbaalselt väljendada. On neid kes rohkem nutavad, kes rohkem kaklevad, hammustavad, sülitavad, jonnivad, ei oska väljendada oma soovi, teevad püksi jnejne. Selle kõigega peavad tegelema kasvatajad, kui vanemaid kohal pole. Nad peavadki olema mitte lihtsalt õpetajad, kes neile luuletust õpetavad ja söögitaldrikud ette tõstavad, vaid nad on vaikestele lastele tugiisikuks (ema eest). Kontakt lapsega ja oskus last traumeerimata erinevad olukorrad lahedada on selle töö juures väga oluline, siis ei teki hiljem lapsel kõne probleeme, enureese, kõhukinnisusi, agressiivsust, hirmu oma arvamust avaldada jnejne.

Mitte üheski munitsipaallasteaia rühmas pole kohal korraga 3 õpetajat/kasvatajat. Korraga on õpetaja ja abiõpetaja või ainult üks nendest: õpetajad vahetuvad päeval ja abiõpetaja on terve päeva, st 8 tundi. Reeglina on hommikul õpetaja üksi, abiõpetaja tuleb enne hommikusööki ja hakkab tegelema söögi organiseerimisega – katab laua, toob köögist toidu jne, vajadusel vaatab, kas riietusruum liiga korrast ära pole.

Õhtul samamoodi – abiõpetaja läheb peale õhtuoote söömist ära – kella viie paiku ja edasi on õpetaja lastega üksi.

Palun, andke teada, mitmes lasteaias olete teinud kontrolli ja mis lasteaiad need on? Võiks sellest kuhugi teada anda. Seaduse järgi sõimerühmas võib olla maksimaalselt 14 last (2 kasvataja kohta) ja liitrühmas 18 last (kolme kasvataja kohta). Kui rühmas on 18 last korraga kohal ja ainult 2 kasvatajat, siis sellest tuleks küll kuhugi teada anda, sest see seab ohtu laste turvalisust ning emotsionaalset heaolu.

Meie lastehoius kui vähemalt 15 last korraga kohal – on alati 3 hoidjat kohal.

Ülemäärane väsimus, suutmatus lastega tegeleda, agressiivsus, ükskõiksus laste suhtes ning rahulolematus oma eluga ongi seotud töötajate ülekoormusega.

0
-13
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 11:15; 07.02 11:19; 07.02 11:28; 07.02 13:15; 07.02 13:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arvesta sellega, et mitte keegi siin maailmas peale sind sinu lapsest ei hooli (ja iga õpetaja jaoks on see vaid töö, mis alati ei pruugi talle meeldida või sobida). Kui ka sina ei oska oma lapse eest seista, siis sinu pisike on siin maailmas üksi..

Ära minu laste pärast muretse, seisan oma laste eest õiges kohas. Palun näe maailma natuke laiemalt, oma ninaotsast kaugemale. Juhtisin tähelepanu sellele, et peale teemaalgataja lapse on rühmas veel lapsi, kas need lapsed tuleb kõik üksi jätta ja tormata seda üht last sülle võtma… miks on teemaalgataja laps tähtsam, kui ülejäänud? Võib olla 10- 15 minuti tagasi nuttis just nendest mõni laps ja õpetaja lohutas teda mängimise teel.

Praktiliselt igal hommikul näen mõnda emmet, kelle laps jookseb rõõmsalt rühma, aga emme ei suuda lapsest lahti lasta ja hõikab lapsele, aga musi ja kalli? Ja ongi lapsel tuju rikutud. Olge ise positiivsed lasteaia ja ka kõige muu suhtes ning maailm on palju positiivsem. Ei usu mina, et leidub mõni selline lasteaia õpetaja, kes läheb hommikul tööle selle mõttega, et saaks mõnele lapsele “ära panna”.

Minu lastel on väga toredad õpetajad, ei ole ülihoolitsevad vaid pigem nõudlikud, kord on majas ja nii mõnelgi lapsevanemal on juba kolmas laps seal rühmas ja mitte juhuse tõttu, vaid ikka lapsevanema soovil.

Alati on võimalus õppida lasteaia õpetajaks ja hakata maailma parandama ????

Tundub et siiski ei oska, või pole teie elus olnud (veel) olukordi, kus te oleks pidanud oma lapse eest seisma.

Ka minu lapsel oli teatud perioodidel probleeme emmest ja issist lahti laskmisega (ilmselt põhjusega), ja kui üks kasvataja arvas nagu teie et kõigiga ei jõua tegeleda, siis teine tuli alati vastu ja leidis alati võimaluse mu lapse tähelepanu saamiseks endale. Ta võttis sülle, rääkis midagi huvitavat ja tema juuresolekul lasi laps alati minust lahti. Nüüd on nii, et seda esimest ei ole, ja ei ole ka probleemi. Mõni lihtsalt ei sobigi lastega tegelemiseks ja kõik. Ja mina olen isiklikult veendunud et probleemid lasteaeda minekuga saavad alguse just lasteaias. Iga laps on erinev ja kuigi suhtun oma lastesse ühtemoodi, on ka nemad mul emotsionaalselt väga erinevad. Lasteaia töötaja PEAB sellega arvestama, mitte joondama kõiki lapsi “tublimate” ja “lihtsamate” järgi.

+1
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 11:15; 07.02 11:19; 07.02 11:28; 07.02 13:15; 07.02 13:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tundub et siiski ei oska, või pole teie elus olnud (veel) olukordi, kus te oleks pidanud oma lapse eest seisma.

Ka minu lapsel oli teatud perioodidel probleeme emmest ja issist lahti laskmisega (ilmselt põhjusega), ja kui üks kasvataja arvas nagu teie et kõigiga ei jõua tegeleda, siis teine tuli alati vastu ja leidis alati võimaluse mu lapse tähelepanu saamiseks endale. Ta võttis sülle, rääkis midagi huvitavat ja tema juuresolekul lasi laps alati minust lahti. Nüüd on nii, et seda esimest ei ole, ja ei ole ka probleemi. Mõni lihtsalt ei sobigi lastega tegelemiseks ja kõik. Ja mina olen isiklikult veendunud et probleemid lasteaeda minekuga saavad alguse just lasteaias. Iga laps on erinev ja kuigi suhtun oma lastesse ühtemoodi, on ka nemad mul emotsionaalselt väga erinevad. Lasteaia töötaja PEAB sellega arvestama, mitte joondama kõiki lapsi “tublimate” ja “lihtsamate” järgi.

Usun, et mul on rohkem kogemusi, kui teil. Mul on 2 täiskasvanut last, üks teismeline ja kaks eelkooliealist 🙂 Ja kohe kindlasti ei ole ma oma lastest mittehooliv vanem.
Oma esimest poega kiskusin jõuga enda küljest ära, et ta sõimerühma jääks, ei olnud õpetaja süüdi, et laps minna ei tahtnud. Õues nutsin, et oma nutva lapse sinna jätsin, aga ei süüdistanud kedagi. Emapalka ei saanud, korter vajas maksmist ja tuli tööle minna. Praegune teismeline jalutas esimesel päeval rühma, ei mingit kisa. Ülejäänud 3 on sellised keskmised harjujad, natuke nuttu aga ei midagi äärmuslikku. Lapsed pole muidugi kunagi olnud 5 päeva järjest lasteaias, alati on olnud vähemalt üks vaba päev lisaks nädala sees. Mul on kokkupuude 3 lasteaiaga ja mul pole probleeme olnud.

+10
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.02 10:25; 07.02 12:14; 07.02 14:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Palun, andke teada, mitmes lasteaias olete teinud kontrolli ja mis lasteaiad need on? Võiks sellest kuhugi teada anda. Seaduse järgi sõimerühmas võib olla maksimaalselt 14 last (2 kasvataja kohta) ja liitrühmas 18 last (kolme kasvataja kohta). Kui rühmas on 18 last korraga kohal ja ainult 2 kasvatajat, siis sellest tuleks küll kuhugi teada anda, sest see seab ohtu laste turvalisust ning emotsionaalset heaolu.

Meie lastehoius kui vähemalt 15 last korraga kohal – on alati 3 hoidjat kohal.

Ülemäärane väsimus, suutmatus lastega tegeleda, agressiivsus, ükskõiksus laste suhtes ning rahulolematus oma eluga ongi seotud töötajate ülekoormusega.

Ok, eksisin, sõimerühmas võib olla 14 + 2 last.
Kas sa tead mõnda munitsipaallasteaeda, kus rühma peale on üle 3 täiskasvanu kirjas? Paluks samuti kontakte!
St, kui lasteaed avatakse kell 7 ja pannakse kinni kell 19, ei saa seal ka kõige parema tahtmise juures korraga üle 2 inimese kohal olla va uneaeg, kui õpetajad vahetuvad ja kooskõlastavad oma tegevusi.
Üks õpetaja on tööl 7-15, teine 14-19 (tööajaseadus) abiõpetaja tööaeg igapäevaselt 8 tundi st ta tuleb hiljem ja lahkub varem kui õpetaja.
Sõltub lasteaiast, kui palju abiõpetajat on võimalik rakendada igapäevastelt õppetöös: kas ta peab pärast sööki käsitsi pesema ära kogu rühma toidunõud teises ruumis (nõukogudeaegne planeering) või on avatud rühm, kus on nõudepesumasin. Peale magamist on vaja jällegi korrastada voodid, lapsed riidesse aidata ja tegeleda toiduga.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 05.02 15:23; 07.02 08:54; 07.02 11:55; 07.02 14:53; 08.02 10:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

See on ju nii tavaline, et lapsele meeldib üks kasvataja rohkem ja teine vähem. Aga seda ei pea võimendama vaid lahendusi leidma. Kus on teemaalgataja koostöövalmidus lapse muret lahendada peale kaebamajooksmise?

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 05.02 16:04; 06.02 10:48; 06.02 11:16; 06.02 16:31; 07.02 19:04; 08.02 10:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tõsiselt küsid, miks sõimeealine eelistab oma ema ja oma kodu sõimele?
Sul on võimalik ta koju jätta, aga viid sõime? Miks ometi?

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina kaitsen oma last ja selge on see, et probleem on õpetajas. Laps kardab teda ja õpetaja on selles ise süüdi. Hommikul lasteaeda viies on õpetajal lapsele esimene küsimus, “mis sul täna seljas on? Millega sa tulid, kas jalgsi või autoga?” Kui kõik teised mängivad rühmas mängu siis minu lapsele öeldakse “mängi sina põrandal puslega kuna SINA ju ei taha laua taga mängida!” ja muud sellised märkused. Samas ma ikkagi jätsin lapse laua taga mängima küll teist mängu, kuid teistega koos ja laps kartis, kuid leppis minu plaaniga. Seetõttu ongi asi õpetajas ja kolmene saab aru jutust ja käitumisest küll, ja hüsteeria on alati millegi muu tagajärg, mitte põhjus. Loomulikult tulebki esimese asjana teavitada juhtkonda ja seda tegin samuti. Probleemi lahendus pole selle maha vaikimine. Ei peagi olema õpetaja lemmik ega midagi, kuid lapsevanemana ootan, et minu lapsel poleks erikohtlemist ja teeb seda, mida teevad kõik. Kui lapsed mängivad laua taga mängu, miks peaks minu laps põrandal omaette mängima? Kas see juba pole erikohtlemine? Oh sinul on seljas dressipluus või tulid hommikul jalgsi, teavitame sellest ka tervet rühma?! Kas see õpetaja on enda arvates vaimukas või on juba ette ühe lapse välja valinud ja salamisi kiusab, ka minu kui lapsevanema ees muideks julgeb öelda taolisi asju u nagu 3a laps valiks endale ise riideid või sõidaks ise autoga? Isegi kui õpetaja on omaarvates väga vaimukas ja terav kriit, mõelgu ka selle peale, et lapsed ju panevad KÕIKE öeldut ja tehtut tähele! Õpetaja on ometi eeskuju ja sellele võiks mõelda enne kui tööle tulla. Muideks, kas tuli ikka autoga tööle või?!

Muideks, miks karta juhtkonda? Juhtkond aitab leida lahenduse, et õpetaja suudaks ebaolulise juurest nagu lapse lasteaeda tulemise viis või riideesemed, tagasi olulise, ehk õpetamise juurde tulla. Kui õpetaja soovib vaimukas olla siis on tal selleks aega küllalt nädalavahetusel.

+1
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 05.02 13:46; 05.02 19:46; 05.02 23:31; 05.02 23:52; 06.02 07:48; 06.02 08:23; 06.02 11:08; 06.02 12:10; 07.02 08:41; 08.02 09:59; 08.02 11:15; 08.02 11:27; 08.02 11:43; 09.02 14:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina kaitsen oma last ja selge on see, et probleem on õpetajas. Laps kardab teda ja õpetaja on selles ise süüdi. Hommikul lasteaeda viies on õpetajal lapsele esimene küsimus, “mis sul täna seljas on? Millega sa tulid, kas jalgsi või autoga?” Kui kõik teised mängivad rühmas mängu siis minu lapsele öeldakse “mängi sina põrandal puslega kuna SINA ju ei taha laua taga mängida!” ja muud sellised märkused. Samas ma ikkagi jätsin lapse laua taga mängima küll teist mängu, kuid teistega koos ja laps kartis, kuid leppis minu plaaniga. Seetõttu ongi asi õpetajas ja kolmene saab aru jutust ja käitumisest küll, ja hüsteeria on alati millegi muu tagajärg, mitte põhjus. Loomulikult tulebki esimese asjana teavitada juhtkonda ja seda tegin samuti. Probleemi lahendus pole selle maha vaikimine. Ei peagi olema õpetaja lemmik ega midagi, kuid lapsevanemana ootan, et minu lapsel poleks erikohtlemist ja teeb seda, mida teevad kõik. Kui lapsed mängivad laua taga mängu, miks peaks minu laps põrandal omaette mängima? Kas see juba pole erikohtlemine? Oh sinul on seljas dressipluus või tulid hommikul jalgsi, teavitame sellest ka tervet rühma?! Kas see õpetaja on enda arvates vaimukas või on juba ette ühe lapse välja valinud ja salamisi kiusab, ka minu kui lapsevanema ees muideks julgeb öelda taolisi asju u nagu 3a laps valiks endale ise riideid või sõidaks ise autoga? Isegi kui õpetaja on omaarvates väga vaimukas ja terav kriit, mõelgu ka selle peale, et lapsed ju panevad KÕIKE öeldut ja tehtut tähele! Õpetaja on ometi eeskuju ja sellele võiks mõelda enne kui tööle tulla. Muideks, kas tuli ikka autoga tööle või?!

No selle jutuga olekski pidanud siis teemat alustama!

Iga postitus sa paned midagi hullemat juurde, et ikka õoetajat halvas valguses näidata, meid veenmaks, et me ikka sinuga nõus oleks.

Ma usun algset postitust, kus sa kirjutasid, et tegelikult õpetaja on tore ja otseselt mingit tirimist polnudki.
Kõik muu on puhas jura ja sinu mingi oma kiusu ajamine.

Ausõna imelik inimene oled.
Kui kõik seal nii suur probleem on, siis tulebki tõesti lasteaeda vahetada, kus sinu meele järgi asjad on.

+10
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 15:46; 06.02 08:52; 06.02 12:22; 08.02 10:27; 08.02 12:56; 09.02 19:50; 10.02 01:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina kaitsen oma last ja selge on see, et probleem on õpetajas. Laps kardab teda ja õpetaja on selles ise süüdi. Hommikul lasteaeda viies on õpetajal lapsele esimene küsimus, “mis sul täna seljas on? Millega sa tulid, kas jalgsi või autoga?” Kui kõik teised mängivad rühmas mängu siis minu lapsele öeldakse “mängi sina põrandal puslega kuna SINA ju ei taha laua taga mängida!” ja muud sellised märkused. Samas ma ikkagi jätsin lapse laua taga mängima küll teist mängu, kuid teistega koos ja laps kartis, kuid leppis minu plaaniga. Seetõttu ongi asi õpetajas ja kolmene saab aru jutust ja käitumisest küll, ja hüsteeria on alati millegi muu tagajärg, mitte põhjus. Loomulikult tulebki esimese asjana teavitada juhtkonda ja seda tegin samuti. Probleemi lahendus pole selle maha vaikimine. Ei peagi olema õpetaja lemmik ega midagi, kuid lapsevanemana ootan, et minu lapsel poleks erikohtlemist ja teeb seda, mida teevad kõik. Kui lapsed mängivad laua taga mängu, miks peaks minu laps põrandal omaette mängima? Kas see juba pole erikohtlemine? Oh sinul on seljas dressipluus või tulid hommikul jalgsi, teavitame sellest ka tervet rühma?! Kas see õpetaja on enda arvates vaimukas või on juba ette ühe lapse välja valinud ja salamisi kiusab, ka minu kui lapsevanema ees muideks julgeb öelda taolisi asju u nagu 3a laps valiks endale ise riideid või sõidaks ise autoga? Isegi kui õpetaja on omaarvates väga vaimukas ja terav kriit, mõelgu ka selle peale, et lapsed ju panevad KÕIKE öeldut ja tehtut tähele! Õpetaja on ometi eeskuju ja sellele võiks mõelda enne kui tööle tulla. Muideks, kas tuli ikka autoga tööle või?!

Muideks, miks karta juhtkonda? Juhtkond aitab leida lahenduse, et õpetaja suudaks ebaolulise juurest nagu lapse lasteaeda tulemise viis või riideesemed, tagasi olulise, ehk õpetamise juurde tulla. Kui õpetaja soovib vaimukas olla siis on tal selleks aega küllalt nädalavahetusel.

Appppiiiiiiii!!!
Sul tõsiselt midagi logiseb ikka kuskil.

+11
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 05.02 22:45; 06.02 10:26; 08.02 10:27; 08.02 11:19; 08.02 11:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõige esimesena sa kirjutasid, et varem pole probleeme olnud ja õpetaja on sulle tundunud tore inimene ja lapsel oli hea lasteaias, nüüd ilmub mingeid imeseikasid järjest sinu juttu illustreerima! Ära keera ennast nii ülesse.

Paistab, et põhiliselt sina oma eelarvamusliku “kõik teevad minu tiburullile liiga, mõnitavad ja kiusavad” ja pretentsioonika käitumisega oled põhjustanud juba ületamatud erimeelsused ja õpetaja vastumeelsuse sinu lapse vastu (ja need märkused olid mõeldud SINU kõrvadele, ma ei usugi, et ta lapsega üksi olles niimoodi lapsega räägib! Iga inimene saab aru, et laps pole selles olukorras milleski süüdi, hõõrumine on kahe täiskasvanu vahel.), niiet kuna asi on juba üsna mäda, siis olekski parem kõikidele osapooltele, kui laps seal rühmas enam edasi ei käiks. Tee õpetajale see teene. Ja vaevalt keegi seal lasteaias seda last tema hullu emme pärast oma rühma võtta niiväga tahab…

Vot just, nagu järgmine ilusti välja tõi, õpetaja üritas lapsega juttu alustada ja et laps temaga rääkima ja tegutsema hakkaks, aga sina? “Mõnitab! Mis see tema asi on, kas tuleb jala ja dressipluusiga!!!”. Nii ilusti on näha, kes siin on negatiivne predispositsiooniga kelle suhtes.

+9
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 05.02 16:04; 06.02 10:48; 06.02 11:16; 06.02 16:31; 07.02 19:04; 08.02 10:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina kaitsen oma last ja selge on see, et probleem on õpetajas. Laps kardab teda ja õpetaja on selles ise süüdi. Hommikul lasteaeda viies on õpetajal lapsele esimene küsimus, “mis sul täna seljas on? Millega sa tulid, kas jalgsi või autoga?” Kui kõik teised mängivad rühmas mängu siis minu lapsele öeldakse “mängi sina põrandal puslega kuna SINA ju ei taha laua taga mängida!” ja muud sellised märkused. Samas ma ikkagi jätsin lapse laua taga mängima küll teist mängu, kuid teistega koos ja laps kartis, kuid leppis minu plaaniga. Seetõttu ongi asi õpetajas ja kolmene saab aru jutust ja käitumisest küll, ja hüsteeria on alati millegi muu tagajärg, mitte põhjus. Loomulikult tulebki esimese asjana teavitada juhtkonda ja seda tegin samuti. Probleemi lahendus pole selle maha vaikimine. Ei peagi olema õpetaja lemmik ega midagi, kuid lapsevanemana ootan, et minu lapsel poleks erikohtlemist ja teeb seda, mida teevad kõik. Kui lapsed mängivad laua taga mängu, miks peaks minu laps põrandal omaette mängima? Kas see juba pole erikohtlemine? Oh sinul on seljas dressipluus või tulid hommikul jalgsi, teavitame sellest ka tervet rühma?! Kas see õpetaja on enda arvates vaimukas või on juba ette ühe lapse välja valinud ja salamisi kiusab, ka minu kui lapsevanema ees muideks julgeb öelda taolisi asju u nagu 3a laps valiks endale ise riideid või sõidaks ise autoga? Isegi kui õpetaja on omaarvates väga vaimukas ja terav kriit, mõelgu ka selle peale, et lapsed ju panevad KÕIKE öeldut ja tehtut tähele! Õpetaja on ometi eeskuju ja sellele võiks mõelda enne kui tööle tulla. Muideks, kas tuli ikka autoga tööle või?!

Muideks, miks karta juhtkonda? Juhtkond aitab leida lahenduse, et õpetaja suudaks ebaolulise juurest nagu lapse lasteaeda tulemise viis või riideesemed, tagasi olulise, ehk õpetamise juurde tulla. Kui õpetaja soovib vaimukas olla siis on tal selleks aega küllalt nädalavahetusel.

Meil oli hommikul lasteaias juturing, kus siis samuti neid küsimusi küsiti, anti üksteisele mingi kaisukas edasi ja siis igaüks rääkis vastavalt teemale. Kõik istusid ringis patjadel maas. Vanemates rühmades mõtlesid lapsed ka teemad välja.
Eesmärgiks oli vist see, et osad lapsed õpiksid kuulama ja teised teeksid üldse suu lahti (minu oma kuulus sinna teise gruppi).
Sa ei hakka ju lastega igal hommikul sõimelastega päevapoliitikast rääkima, ikka on põhilised teemad ilm, millega tulid, mis seljas täna, kellega tulid, mis teepeal huvitavat juhtus jne

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 05.02 15:23; 07.02 08:54; 07.02 11:55; 07.02 14:53; 08.02 10:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina kaitsen oma last ja selge on see, et probleem on õpetajas. Laps kardab teda ja õpetaja on selles ise süüdi. Hommikul lasteaeda viies on õpetajal lapsele esimene küsimus, “mis sul täna seljas on? Millega sa tulid, kas jalgsi või autoga?” Kui kõik teised mängivad rühmas mängu siis minu lapsele öeldakse “mängi sina põrandal puslega kuna SINA ju ei taha laua taga mängida!” ja muud sellised märkused. Samas ma ikkagi jätsin lapse laua taga mängima küll teist mängu, kuid teistega koos ja laps kartis, kuid leppis minu plaaniga. Seetõttu ongi asi õpetajas ja kolmene saab aru jutust ja käitumisest küll, ja hüsteeria on alati millegi muu tagajärg, mitte põhjus. Loomulikult tulebki esimese asjana teavitada juhtkonda ja seda tegin samuti. Probleemi lahendus pole selle maha vaikimine. Ei peagi olema õpetaja lemmik ega midagi, kuid lapsevanemana ootan, et minu lapsel poleks erikohtlemist ja teeb seda, mida teevad kõik. Kui lapsed mängivad laua taga mängu, miks peaks minu laps põrandal omaette mängima? Kas see juba pole erikohtlemine? Oh sinul on seljas dressipluus või tulid hommikul jalgsi, teavitame sellest ka tervet rühma?! Kas see õpetaja on enda arvates vaimukas või on juba ette ühe lapse välja valinud ja salamisi kiusab, ka minu kui lapsevanema ees muideks julgeb öelda taolisi asju u nagu 3a laps valiks endale ise riideid või sõidaks ise autoga? Isegi kui õpetaja on omaarvates väga vaimukas ja terav kriit, mõelgu ka selle peale, et lapsed ju panevad KÕIKE öeldut ja tehtut tähele! Õpetaja on ometi eeskuju ja sellele võiks mõelda enne kui tööle tulla. Muideks, kas tuli ikka autoga tööle või?!

No selle jutuga olekski pidanud siis teemat alustama!

Iga postitus sa paned midagi hullemat juurde, et ikka õoetajat halvas valguses näidata, meid veenmaks, et me ikka sinuga nõus oleks.

Ma usun algset postitust, kus sa kirjutasid, et tegelikult õpetaja on tore ja otseselt mingit tirimist polnudki.

Kõik muu on puhas jura ja sinu mingi oma kiusu ajamine.

Ausõna imelik inimene oled.

Kui kõik seal nii suur probleem on, siis tulebki tõesti lasteaeda vahetada, kus sinu meele järgi asjad on.

Kuidas ma saan selle jutuga alustada, kui see juhtus peale seda tirimise intsidenti ja laps keeldus lasteaeda minemast ning olime mõned päevad kodus? See jutt, et mis lapsel seljas ja millega tuli aeda, tuli peale seda ning tsiteerisin vaid õpetaja sõnu, mida ise kuulsin kui lapse viisin rühma kuna laps kartis ja keeldus üksi minemast. Mina ei soovi mingit õpetajat halvast küljest näidata, vaid ise ka imestan miks nii räägib lapsega kuna koguaeg on mulle tundunud sõbralik ja lapsele alguses hirmsasti meeldis see õpetaja. Kolmene saab juba aru ju mida öeldakse, selles asi ongi ja lisaks veel need ülejäänud kõrvapaarid seal kuulamas.

0
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 05.02 13:46; 05.02 19:46; 05.02 23:31; 05.02 23:52; 06.02 07:48; 06.02 08:23; 06.02 11:08; 06.02 12:10; 07.02 08:41; 08.02 09:59; 08.02 11:15; 08.02 11:27; 08.02 11:43; 09.02 14:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ei soovi mingit õpetajat halvast küljest näidata, vaid ise ka imestan miks nii räägib lapsega kuna koguaeg on mulle tundunud sõbralik ja lapsele alguses hirmsasti meeldis see õpetaja. Kolmene saab juba aru ju mida öeldakse

Mida halba on küsimuse “Räägi, mis sul täna seljas on?” esitamises 3-aastasele? See on täiesti normaalne, eakohane küsimus talle. Täiesti JABUR, mida sa vahvast sõbralikust küsimusest välja üritad imeda.

+14
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 05.02 22:45; 06.02 10:26; 08.02 10:27; 08.02 11:19; 08.02 11:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõige esimesena sa kirjutasid, et varem pole probleeme olnud ja õpetaja on sulle tundunud tore inimene ja lapsel oli hea lasteaias, nüüd ilmub mingeid imeseikasid järjest sinu juttu illustreerima! Ära keera ennast nii ülesse.

Paistab, et põhiliselt sina oma eelarvamusliku “kõik teevad minu tiburullile liiga, mõnitavad ja kiusavad” ja pretentsioonika käitumisega oled põhjustanud juba ületamatud erimeelsused ja õpetaja vastumeelsuse sinu lapse vastu (ja need märkused olid mõeldud SINU kõrvadele, ma ei usugi, et ta lapsega üksi olles niimoodi lapsega räägib! Iga inimene saab aru, et laps pole selles olukorras milleski süüdi, hõõrumine on kahe täiskasvanu vahel.), niiet kuna asi on juba üsna mäda, siis olekski parem kõikidele osapooltele, kui laps seal rühmas enam edasi ei käiks. Tee õpetajale see teene. Ja vaevalt keegi seal lasteaias seda last tema hullu emme pärast oma rühma võtta niiväga tahab…

Vot just, nagu järgmine ilusti välja tõi, õpetaja üritas lapsega juttu alustada ja et laps temaga rääkima ja tegutsema hakkaks, aga sina? “Mõnitab! Mis see tema asi on, kas tuleb jala ja dressipluusiga!!!”. Nii ilusti on näha, kes siin on negatiivne predispositsiooniga kelle suhtes.

Laps oli kodus suures shokis, seda esiteks. Teiseks, minu kõrvadele pole vaja sellist juttu esitada kuna mina olen juba ammu lasteaias käinud ja tegu pole minu õpetajaga. Kolmandaks, kolmeaastane ei vasta sulle ju, et kuule panin jah oma lemmikdressipluusi ja tulin täna jalgsi. See ju on ühepoolne dialoog. Kolmeaastane ei oska isegi ilmast rääkida, seega pole mõtet demagoogitseda ja retoorilisi küsimusi esitada. Minu laps ei pea vahetama rühma kuna õpetajale meeldib nähvata, praegu kuna rühma vahetus tuleb nagunii-õnneks!!!!! Nii hea meel, et enam varsti ei pea selle õpetajaga kokku puutuma kui aiarühma läheb. Minu teha oleks, ma edutaks kohe lapse edasisse rühma. Kust me teame, millest ta lastega räägib omaette olles? Kogu jutt võiks käia ümber õppetöö- tere hommikust, nii tore et tulid, tule mängima huvitavat mängu. Palju lihtsam kui auto ja dressid. Sealsamas mõne teise lapsega räägib küll toredalt, sõbralikult. Või ongi asi vanemates, et kui vanemad ei meeldi siis ongi õigus märkusi teha?

0
-18
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 05.02 13:46; 05.02 19:46; 05.02 23:31; 05.02 23:52; 06.02 07:48; 06.02 08:23; 06.02 11:08; 06.02 12:10; 07.02 08:41; 08.02 09:59; 08.02 11:15; 08.02 11:27; 08.02 11:43; 09.02 14:36;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 73 )


Esileht Väikelaps Lasteaias hüsteerias

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.