Mis mõte on sellistel saadetel nagu Hooaeg ja Buduaar? Iseenesest on see mõnus aeg – laupäeva hommik, jood kohvi, vaatad taustaks saadet… Aga saadete teemad on nii ära ammendunud, et enam rohkem ei saagi.
Igal nädalal on täpselt samad teemad, pisut erineva nurga alt. Ja need on vaheldumisi kummaski saates ja kattuvad.
Ikka kupud, rullmasaaž, Karupoeg Puhh ja ilmtingimata robottolumimeja ja aknapesurobot.
Ma neid saateid ei vaatagi, aga kui pisteliselt satun jälle peale, siis on ikka ühed ja samad tooted.
Kas tõesti on nii vähe asju, millele reklaami teha? Mõistan, et saatesse pääsevad need, kes endale reklaamiaja ostavad. Aga kas on mõtet teha sellist saadet, kus nädalast nädalasse ja aastast aastasse nämmutatakse üht ja sama.