Esileht Ajaviite- ja muud jutud Lennu hilinemuse kompensatsioon. Jälgimine

Näitan 12 postitust - vahemik 1 kuni 12 (kokku 12 )

Teema: Lennu hilinemuse kompensatsioon. Jälgimine

Postitas:
Kägu

Tere!

Kas kusagilt on võimalik jälgida, mis on saanud lennuki hilinemise kompensatsiooni lahendist?
2 ja pool aastat tagasi sai ühele nn vahendaja firmale antud lennu andmed ja oma dokumendid jne. Nemad pidid siis selle (600eur) välja nõudma lennufirmalt. Vastuseid aga vahendajalt ei saa. Algul oli, et firma keeldus ja nüüd lähevad edasi kohtusse… Aga ei mingit infot. Kirjad lähevad, kui tühja kohta. Paar kuud tagasi tuli kiri, et asi on ikka uurimises. Neil olevat advokaat vahetunud jne.
Kas reaalselt see asi võibki nii lihtsalt venida, või on võimalik, et nn vahendaja on selle raha kätte saanud, aga mulle räägib ikka teist juttu?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas reaalselt see asi võibki nii lihtsalt venida, või on võimalik, et nn vahendaja on selle raha kätte saanud, aga mulle räägib ikka teist juttu?

Keegi ei tea ju, mis Vasjale sa oma andmed andsid.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Googeldasin igasuguseid firmasi, kes tegelevad selliste probleemidega. Neil kõigil ühed kriteeriumid, valisin ühe välja…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul sama probleem, 1a ja 3 kuud möödas nõude esitamisest, asjad ei ole grammidi liikunud. Algul lubasid ka vajadusel kohtusse pöörduda, aga ei saanud isegi tarbijakaitselt aastaga ainsatki vastust.
Hakkan ise toimetama, pole teab mis keeruline.
Kasutasin Helpflighti, tulemus 0.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul möödas u aasta, kasutasin ka helpflighti ja tulemus 0. Kas keegi on üldse midagi saanud?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

miks te otse lennufirma poole ei pöördu? olen saanud küll, aga kirjutasin ise klienditoe aadressil.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lufthansaga ajasin asja ilma vahendajata. Lend hilines 7 tundi. Esitasin pretensiooni, nende kodulehelt otsisin koha, kust seda teha. Tükk aega oli vaikus. Jõudsin mitu korda kirjutada. Korra isegi kirjutasin nende facebooki lehele avaliku kommentaari. Paari kuu pärast üks õhtu lihtsalt helistati ja küsiti kontonumbrit, et mulle 300 eurot maksta. Raha laekus paari päevaga. Ei tea nüüd, oli see selle fb kommentaari pärast või jõudis lihtsalt järjekord minu juhtumini.
Oleneb ilmselt firmast muidugi, aga igasugu vahendajate kasutamine oleks küll tarbetu olnud.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Taotlesin ka otse lennufirmalt, ja seda rohkem kui kaks aastat peale hilinenud lendu (varem lihtsalt ei teadnud kompensatsioonist). Maksti kenasti 600 EUR ja vabandati ka veel :). Kõigepealt tasub ikka otse lennufirma poole pöörduda ja kui see ei aita, siis alles vahendajate kaudu kohtusse.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis vahendajaid te kasutate, ma ei saa aru. Ise lendan iga kuu mitu korda, paar korda aastas lennud ka hilinevad. Ise esitan lennufirmale taotluse, viidates vastavale EU direktiivile. Ykski kord ei ole ylekanne rohkem aega võtnud kui 30päeva.
Kui rumal peab olema, et aasta hiljem uskuda juttu, et carrier ei ole nõus maksma ja kohtusse vaja minna.
Ei ole ju nii.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pöördusin, aga lennufirma (Ryanair) vastas, et nemad kompensatsiooni ei maksa, pöördugu ma oma kindustusfirma poole. Kindlustus ütleb, et see on Ryanairi maksta. Minu lend hilines eelmise lennu hilinemise tõttu.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul sama probleem, 1a ja 3 kuud möödas nõude esitamisest, asjad ei ole grammidi liikunud. Algul lubasid ka vajadusel kohtusse pöörduda, aga ei saanud isegi tarbijakaitselt aastaga ainsatki vastust.

Hakkan ise toimetama, pole teab mis keeruline.

Kasutasin Helpflighti, tulemus 0.

Mul ka helpflight…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Pöördusin, aga lennufirma (Ryanair) vastas, et nemad kompensatsiooni ei maksa, pöördugu ma oma kindustusfirma poole. Kindlustus ütleb, et see on Ryanairi maksta. Minu lend hilines eelmise lennu hilinemise tõttu.

Sõltub, mis asjaoludel lend hilines. Kui ilmatingimuste tõttu, siis ei pea maksma. Kui mingi tehniline rike vms, siis peavad. Saada neile väljavõte seadusest, vaata, mis vastavad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 12 postitust - vahemik 1 kuni 12 (kokku 12 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Lennu hilinemuse kompensatsioon. Jälgimine