Kindlustus jah ei korva, aga jätkulennu puhul on vedaja kohustus sinu eest hoolitseda. Kuna see on neile tülikas ja kallis, siis üritavad nad sind ja su pagasit ikka õigele lennule panna. Ja kui ei õnnestugi, siis lisakulusid lendajale sellest ei teki. kui ostad eraldi piletid sellise vahega, siis on see tõesti sinu enda risk.
Kägu 05.08 kes lennust maha jäi
No me mõtlesime ka, et umbes 100 inimest on jätkulennust maha jätta tülikas ja kallis, jätkulend polnud veel õhku tõusnud kui me viimaste seas lennukilt maha saime. Ilmselt on seal veel mingid reeglid või nõuded, miks jätkulend pooltühjana minema saadeti. Pagasile oleks rõõmsalt järgmisel päeval järele läinud kui ise oleks õigel ajal koju saanud. Või on pagasi hilinemine lennufirmale kallim kompenseerida? Kummaline on ka see, et meie pagas pidi otse Tallinna saadetama, aga täiesti juhslikult märkasime, et see keerles rõõmsalt pagasilindil, enamus inimesi siis korjas sealt oma pagasi ära. Hea kui öösel ei pea veel hambaharja ja puhast pesu ostma minema eks. No ja edaspidi ma ilmselt googeldan ka vahemaandumise kohas mõned sobilikud hotellid välja kui lend peaks hilinema, sest öösel kell 3 “otsige ise bookingust” pole just parim soovitus mida kuulda tahaks. Umbkeelse taksojuhi nad meile garanteerisid, kes inlise keeles kõnetamise peale “ne ponimaju” vastas. 10 eurose söögivautšeri saime ka, sellega lennujaama hindadega ligi 24h kõhtu väga täis ei hoia (ilmselt said sarnase vautšeri ka need, kellel õnnestus järjekorras eespool olles varasema lennu peale saada, kui üle 24h oleks läinud, siis oleks võib-olla 2×10 eurot saanud, aga võib-olla ka mitte). Hotelli kopensatsioonist on siiani vaikus ligi kuu aega juba, aga loodan ikka midagi saada. Tülikas oli see kindlasti reisijatele ja nendele paarile töötajale, kes sel õhtul-öösel tööl olid, kallis ilmselt polnud, need lennud kuhu meid pandi oleks nagunii mitte päris täis olnud.