Esileht Hobinurk Lennuhüvitis (hilinemine ja finnair)

Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )

Teema: Lennuhüvitis (hilinemine ja finnair)

Postitas:
Kägu

Jagage kogemusi, kes ise hilinemise eest on ükskõik, mis firmale ise hüvitise saamiseks kirjutanud. Kas olete kasutanud mingit põhja, veebi enda vormi, kas saite ise vastuse ja kui kiiresti?

Eriti huvitaks, aga kogemused just finnairiga. Kuskilt küll lugesin, et kaua neil vastamiseks seaduslikult aega on, aga ei leia enam üles. Kasutasin ise nende veebivormi ja hetkel küll vaid 1,5 nädalat möödas ja staatuseks juhtumi lahendamine pooleli ilma ühegi lisaküsimuse või vastuseta hetkel. Huvitab just ka see, et kas ise küsides on pigem öeldud, et pole põhjust, kuid hiljem läbi firma küsides saadud?

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Klienditeenindaja mida vastab? Helistasid?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Finnairiga endal kogemust pole, aga tuttavatel küll ja maksti ilusti ära, küll teatud aja möödudes. Eks neil võtab see taotluste läbivaatamine ja protsess süsteemis aega. Kindlasti ajastatakse maksed ka teatud perioodi. Vorm peaks neil olema kodukal olemas.

Mul on kogemus Turkishiga, kus eesti klienditeenindus hämas nagu jaksas ja keeldus maksmast, aga kui õige (peakontori) kontakti sain ja vormi ära täitsin, siis poleks paremat suhtumist enam osanud tahtagi. Vabandati viisakalt ja nädala pärast tehti ülekanne.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Klienditeenindaja mida vastab? Helistasid?

Vara veel torkida, tahtsin kogemusi lihtsalt teada.

Pigem on küsimus selles, et antud hilinemise põhjuse kohta, ei leidnud hetkel ühest praktikat. Inglise keeles tuleb vasteid nii, et tegu on erakorralise põhjusega, mis ei kuulu hüvitamisele, samas on hulk vastuseid ka, et antud põhjus ei ole erakorraline. Ilmselt neil endal võtab ka olukorra kaardistamine ja otsuse tegemine antud lennu ja hilinemise põhjuse tõttu aega. Ning kuna tegu oli mitme finnairi lennuga, kuid hilines teine lend, mis ei väljunud Eestist, siis kuigi alguspunkt oli Eesti siis tegin hetkel Eesti keelse avalduse. Kuna läbi veebivormi on kinnitus olemas, et juhtum registreeritud siis ilmselt vastmata nad ei saa nagunii jätta.

Aga kuna esmakordne kogemus hilinemisega (ja seda üle 5h) siis tahtsingi lihtsalt kogemusi kuulda. Ei olegi 100% kindel, et hüvitise alla see hilinemine kuulub, aga kuna siiski terve reisi päev läks nässu siis mõtlesin, et kaotada pole midagi kui taotluse esitan.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ja mis põhjus oli siis?

teiseks, 1,5 nädalat on väga lühike aeg, ilmselgelt vara midagi oodata.

neid juhtumeid, kus vedaja keeldub maksmast, kuid vahendaja kaudu makstakse, on palju ja pidevalt. esmasel taotlemisel ei näe ma küll mingit põhjust kasutada vahendajat, see on lihtne protseduur ja kaotada ei ole midagi, seega suur osa vahendajate tehtud taotlustest ongi korduvad, kui vedaja on varem neg vastanud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Finnair üritab alati ära vingerdada maksmisest. Ma pean töö tõttu mitmeid kordi kuus lendama ning lennud ikka hilinevad. Finnair üritab alati väita, et kõik on force major, mis tähendab, et nad ei pea kahjutasu maksma. Neid on korduvalt seetõttu kohtusse kaevatud ning kõige naljakam vastulause nende poolt oli, et nad on väike rahvuslik lennufirma, seetõttu nad ei pea hüvitist maksma 😁
Siiani on Finnair mulle alati maksnud, korra võttis see neil küll 18 kuud ja korra pakkusid nad sularaha asemel vautšereid, aga mulle see sobis.
Nendega tuleb alati konkreetse tooniga kirjavahetust pidada, ja aegajalt EU seadusi tsiteerida ning mitte väga kärsitu olla 🙂

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kes on finnairile kahjutaotluse esitanud siis kus kaudu? Sain täna kõige lambisema vastuse. See automaatvastus tundub nagu nende poolt oleks selle juhtumiga kõik?

See on Finnairi kliendisuhete osakonna automaatvastus.

Lugupeetud reisija

Täname, et võtsite meiega ühendust.

Vabandame Teie xxx lennu hilinemise ning sellest Teile ja Te reisikaaslasele tekkinud ebamugavuste pärast.

Meie eesmärk on pakkuda reisijatele nauditavaid ja meeldivalt kulgevaid lende ning meil on kahju, et Teie hiljutisel reisil ei läinud kõik ladusalt. Täpsus on meie pakutavas teenuses olulisel kohal ja töötame alati selle nimel. Kahjuks on aga lennutranspordis suur roll ootamatutel asjaoludel, näiteks ilmatingimustel ja tehnilistel probleemidel.

Loodame, et Teie tulevased lennud Finnairiga kulgevad meeldivalt.

Lugupidamisega

Finnairi kliendisuhete osakond

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kes on finnairile kahjutaotluse esitanud siis kus kaudu? Sain täna kõige lambisema vastuse. See automaatvastus tundub nagu nende poolt oleks selle juhtumiga kõik?

See on Finnairi kliendisuhete osakonna automaatvastus.

Lugupeetud reisija

Täname, et võtsite meiega ühendust.

Vabandame Teie xxx lennu hilinemise ning sellest Teile ja Te reisikaaslasele tekkinud ebamugavuste pärast.

Meie eesmärk on pakkuda reisijatele nauditavaid ja meeldivalt kulgevaid lende ning meil on kahju, et Teie hiljutisel reisil ei läinud kõik ladusalt. Täpsus on meie pakutavas teenuses olulisel kohal ja töötame alati selle nimel. Kahjuks on aga lennutranspordis suur roll ootamatutel asjaoludel, näiteks ilmatingimustel ja tehnilistel probleemidel.

Loodame, et Teie tulevased lennud Finnairiga kulgevad meeldivalt.

Lugupidamisega

Finnairi kliendisuhete osakond

ma ei oleks nii pessimistlik, just seetõttu, et ilm ja tehn probleemid on erinevad asjad, esimene vabastab kompi maksmise kohustusest, teine mitte. tundub pigem sellise automaatvastusena, et oleme teie kirja kätte saanud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ma ei oleks nii pessimistlik, just seetõttu, et ilm ja tehn probleemid on erinevad asjad, esimene vabastab kompi maksmise kohustusest, teine mitte. tundub pigem sellise automaatvastusena, et oleme teie kirja kätte saanud.

Mulle tunduks automaatvastus loogiline juhul kui “automaatvastus” poleks tulnud 2 nädalat + paar päeva hiljem. Aga sellest ei järeldu absoluutselt, et kas keegi veel tegeleb juhtumiga edasi või ei. Ning antud reisi hilinemise põhjus ei olnud ei ilma, ega tehniliste probleemidega kuidagi seotudki, seega see osa vastusest on minu puhul täiesti ebaoluline.

Tahakski lihtsalt teada, et kas olen ise nö valest kohast pihta hakanud, et avasin juhtumi kodulehel, aga tegelikult peaks või oleks targem kusagil muul viisil ühendust võtta vmt. Samas staatus on endiselt siiski, et juhtumine lahendamine pooleli, et ilmselt siis keegi ikka veel vaatab üle ja vastab miskit.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minul oli suvel kogemus AirBalticuga. Lend müüdi üle ja jäin maha ning sain alles 4h hiljem uuele lennule, aga sihtkohta jõudsin planeeritust siis 7h hiljem. Seadusega on paika pandud mitu h hilinemise eest kui palju nad maksavad ja vahemaa ka loeb. Mina sain 400€, maksti välja kaks kuud hiljem! Jube pikalt läks. Aga helistas mulle keegi AirBalticust juba lennujaamas olles ja saatis meilile vormi, kus kirjutasin oma loo ära ja panin pangakonto ka sinna.

Infot saad siit ka https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/indexamp_et.htm

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tahakski lihtsalt teada, et kas olen ise nö valest kohast pihta hakanud, et avasin juhtumi kodulehel, aga tegelikult peaks või oleks targem kusagil muul viisil ühendust võtta vmt. Samas staatus on endiselt siiski, et juhtumine lahendamine pooleli, et ilmselt siis keegi ikka veel vaatab üle ja vastab miskit.

kui kodulehel on vorm, siis peaks see vorm olema ikka kõige õigem koht, kust alustada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Rikaste mured. Olge ōnnelikud, et üldse sihtpunkti jōuate. Vaat kui peate hakkama varsti maismaad mööda autobussi vōi rongiga sōitma siis saate aru, kui elutühine see 5h lennu hilinemist tegelikult oli.

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

mina olen kasutanud lennuabi.ee lehte, mitte küll finnairi vaid smartlynxilt hilinemise sissenõudmiseks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on lennufirmadelt raha taotlemisega kaks kogemust.

Esimesel korral Norwergianiga, kelle lend hilines, asenduslend toimus järgmisel päeval ning kuigi muidu oli kõik vahepealne kenasti korraldatud, olid nad asenduslennule võtnud mu krediitkaardilt mingi x summa istekohtade broneerimistasu (esimesel lennul olin tasulise teenusena selle valinud). Selle tagasi saamine võttis 4 kuud, kuni nad menetlesid. Tagant järele on kahju, et siis ei taibanud lisaks ka hüvitist lennu hilinemise eest küsida.

Teine kord TuiFly’ga, kelle lend tühistati ja uus toimus 24h hiljem. Vahepeal oli kõik väga professionaalselt korraldatud – toiduvoucherid, majutus, transfeerid jms. Ise midagi nuruma ja küsima ei pidanud.
Neilt taotlesin hiljem ka kompensatsiooni 4×400 eurot ja üllatusena sain neilt vastuse vähem kui nädalaga, kus nad vabandasid ning kompensatsioon ise laekus täpselt nädal hiljem taotluse esitamisest. Väga kiire ja meeldiv protsess, ühtegi lisaküsimust ei küsitud.
Kasutasin avaldusena seda EU standardpõhja.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mina olen kasutanud lennuabi.ee lehte, mitte küll finnairi vaid smartlynxilt hilinemise sissenõudmiseks.

ja kas on õnnestunud? Minu lend suvel hilines 36 tundi ja siiani pole hüvitist saanud.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja sain. Ega see, et tegemist tsarterlennuga ei muuda EU määrust, seal ei ole erinevusi vaatamata sellele, et Smartlynx üritab asju selliselt põhjendada. Ja kui see põhjendus ei toimi on neil alati “ettenägematu erakorraline olukord” mis seda tegelikult ei ole. Kindlasti küsi ja anna menetlusse.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Augustis hilines airbaltic 3 h. Sain 250 eur hüvitist ning väljamaksmine võttis aega 2 kuud. Kasutasin veebivormi nende kodulehel.

0
0
Please wait...

Postitas:
betikkae2

Odavad lennupiletid – https://search.jetradar.com kasutan juba pikemat aega – mugav.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on kaks kogemust. LOT maksis kuu-paariga välja. TAP oli küll kogu praktilise poole (uued piletid, ööbimine Lissabonis, transport hotelli ja tagasi) väga sujuvalt korraldanud, aga hüvitise saamine võttis pea pool aastat  ja ka veidi kirjavahetust kuna algselt üritati hilinemine ilma süüks ajada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sellisteks puhkudeks on ju ometi reisikindlustus, kust saab ilmselt raha kiiremini tagasi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sellisteks puhkudeks on ju ometi reisikindlustus, kust saab ilmselt raha kiiremini tagasi.

Mitte ükski reisikindlustus ei kompenseeri kahjusid, mis on lennufirma vastutusalas.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul ka 2 kogemust, alati raha taotlenud ise ilma vahendajata ning selle kätte saanud.
Esimest lennufirmat ma ei mäleta, aga teisel juhul oli väga positiivne kogemus. TuiFlyga lend Sitsiiliasse hilines lõpuks pea 24 tundi. Lennufirma korraldas väga sujuvalt ööbimise hotellis, transfeerid, toitlustuse, toidukupongid Helsingi lennujaamas jne, ise neilt midagi nuiama ei pidanud ning kogu aeg oli keegi reisijatega kontaktid ning infot andmas.
Tagasi jõudes tagin hüvitise avalduse ning raha laekus umbes nädalaga. Käisime seal mingi sooduspakkumise raames nii, et lennupiletite eest olin maksnud ca 60 eurot inimene (4in), kompensatsiooni sain 400 eurot inimese kohta. Kaotatud päevast oli kahju, aga kuna oli niikuinii kokkuhoidliku eelarvega reis, siis kokkuvõtteks peaaegu tasuta saadud puhkuse üle ka ei nurisenud.

0
0
Please wait...

Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )


Esileht Hobinurk Lennuhüvitis (hilinemine ja finnair)