Esileht Kodunurk lihtsad, kiired ja tervislikud

Näitan 6 postitust - vahemik 1 kuni 6 (kokku 6 )

Teema: lihtsad, kiired ja tervislikud

Postitas:
Kägu

Kuna pärast tööd on olemine suht väsinud ja näljane, peaks tegema toite, mis on küll tervislikud, aga samas lihtsad ja kiired valmistada…
Jagage ideid, enda omad on juba täitsa otsas 🙁

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

RE: lihtsad, kiired ja tervislikud

wok-road nt.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

RE: lihtsad, kiired ja tervislikud

Jamie 30-minute meals raamatut soovitan

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

RE: lihtsad, kiired ja tervislikud

Näiteks siin on üle 4000 toidu, kus on kellaikoon peal ehk peaks kiirelt valmis saama: http://www.nami-nami.ee/otsing.php?begin=&val=&retseptid=on&action=search&kiirtoitbox=on&liik=-1&tahtpaev=-1&valmistusviis=-1&kaik=-1&rahvuskook=-1
Vaata seal endale sobivaid, tervislikkust pead ise uurima, aga näiteks rohelised oad parmesaniga, suvikõrvitsapasta, enamus vokkidest, ahjukala, osad supid, salatid on kiired valmima.

Eile mul oli kiire ja tegin näiteks nii:

2 keedumuna kahvliga tükkideks (munad keeda eelmise päeva õhtul)
väike tuunikalakonserv (tuunikalatükid vees)
väike peotäis riivjuustu
pool õuna kuubikuteks
ca 100 g kodukuustu (mul oli rasvatu)
peotäis hakitud porrut
paar spl lahjat majoneesi

Väga toitev ja mu meelest ka tervislik salat.

Veel teen tõesti kiirelt valmivalt maisisuppi nii: http://www.nami-nami.ee/recipe.php?q=detail&pID=10888

Osasid suppe saab teha kiirelt, kui sul on olemas valmiskeedetud puljong. Herbamare puljongipulber ajab ka vahel asja ära.
Õhtul tee valmis: kanakoib potti, vesi peale, 1 porgand, sibul (ei pea ju sibulat koorimagi), juursellerit kah ja las see koib podiseb omaette, sina aga puhka. Kui valmis, pane sõel poti peale, kalla kraam sõelale ja ongi sul puljong.
Järgmiseks päevaks on sul olemas supi alus ja ka kanaliha sinna sisse.

Kui kiire on, siis vokki läheb kanafilee, külmutatud vokisegu ja maitsesegud (iga suurema poe nn \”aasiapärases letis\” leidub maitsestamiseks vajalikke kastmeid, segusid). Riisinuudlid panen vokkimise ajal kuuma vette likku ca 5 min, nõrutan ja lisan peaaegu valmis vokile. Kuumutan veel natuke ja sööma. Kui riisinuudel ei maitse ja Tai munanuudel tundub kallis, siis alternatiiviks on Saksa või Rainbow munanuudlid, neid on peenemaid ja paksemaid näiteks Prisma makaronide letis.

Kui sojatooteid sööd, siis osta näiteks maitsestatud pressitud tofut (Eesti toode).
Lõikad selle \”plaadi\” 4-5 parajaks viiluks, aja õli pannil kuumaks ja prae kahelt poolt ära pruunikaks.
Kõrvale rebi roheline salat, maitsesta ja ongi õhtusöök valmis.

Praeriisi saad ruttu teha.
Keeda eelmisel õhtul valmis basmatiriis (jällegi, sa ei pea poti juures vahtima, sest basmatiriis valmib ise, sinu ülesanne on vaid juba valmis riis kahvliga läbi segada).
Siis saad teha Hiina munariisi aedviljadega. Toidu valmimisaeg on maksimaalselt 10 min.

A ma võingi jääda siia kirjutama. 😛

Head kiire(ma)t kokkamist sulle.

0
0
Please wait...

Postitas:
Jaagular

RE: lihtsad, kiired ja tervislikud

Ja natuke ettenägelikkust ei tee ka paha.

Mina näiteks pruunistan muu toiduvalmistamise kõrvalt vahel näiteks järgmiseks päeva hautise jaoks liha valmis ja jätan selle hauduma. Malmpotis toimub see ’iseseisvalt’, nii et ei pea juures passima, ainult vahel vbla lisad natuke vett. No telekat vaadates põikad korraks reklaamipausi ajal kööki sisse.

Siis saab ette keeta puljongeid suppide jaoks.

Ja kalatoidud lähevad ju üldse kiiresti.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

RE: lihtsad, kiired ja tervislikud

Puljongeid saab säilitada sügavkülmas, nii et kana- jm puljong keeta suuremas koguses, jahtunult (siltidega) karpidesse ja sügavkülma. Hea hooletu mitmel korral võtta.

0
0
Please wait...

Näitan 6 postitust - vahemik 1 kuni 6 (kokku 6 )


Esileht Kodunurk lihtsad, kiired ja tervislikud

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.