Esileht Ajaviite- ja muud jutud Liiga aeglane sõit on trahvitav

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 123 )

Teema: Liiga aeglane sõit on trahvitav

Postitas:
Kägu

Tervitan neid Kägusid, kellega oleme vaielnud, kas sõidukiiruse piirangu märk tähendab, et iga kiirus alla selle on lubatud või mitte.

http://kasulik.delfi.ee/news/kasulikselgitab/politsei-selgitab-kas-liiga-aeglaselt-soitvale-inimesele-voib-politsei-kutsuda?id=80681653

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selles artiklis ei ole ühtegi viidet selle kohta, milline on “liiga aeglane” või “põhjendamatult aeglane” sõidukiirus. Seega pole vaja hoogu minna. Elu näinud inimesena ma sõidangi tihti halva nähtavuse ja halbade teeolude korral mõnevõrra aeglasemalt kui maksimaalne lubatud sõidukiirus, sest minu vajadus liikluses riskimisega adrenaliini üles kütta ongi kahekümneaastase “vahtralehe” omast pisut väiksem. 🙂

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Selles artiklis ei ole ühtegi viidet selle kohta, milline on “liiga aeglane” või “põhjendamatult aeglane” sõidukiirus. Seega pole vaja hoogu minna. Elu näinud inimesena ma sõidangi tihti halva nähtavuse ja halbade teeolude korral mõnevõrra aeglasemalt kui maksimaalne lubatud sõidukiirus, sest minu vajadus liikluses riskimisega adrenaliini üles kütta ongi kahekümneaastase “vahtralehe” omast pisut väiksem. 🙂

Arusaamatu vastus. Halb nähtavus ja halvad teeolud on ju igati liiklusseaduse kohased põhjused aeglasemaks sõiduks. Juttu oli põhjendamatult aeglasest sõidust. Jah, ei olegi täpset definitsiooni, ei saagi olla. Nagu ei defineerita juriidikas kunagi mõiste “mõistliku aja jooksul” pikkust.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Politsei pressiesindaja ei tunne seadust. Ta ütles võimalikeks aeglase sõidu põhjusteks “Selleks võib olla nii väsimus, joove, tehniline rike või midagi sarnast”. Aga kui on põhjus olemas, siis on aeglane sõit põhjendatud ja sel juhul ei saa põhjendamatult aeglase sõidu seadusepunkti rikkumises süüdistada. Selleks on muud seadusepunktid, mida kasutada joobe või tehnilise rikke puhul.

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb. Seadus kohustab valima sõidukiiruse vastavalt teeoludele ja oma võimetele. Minul tagasõitjana on selle üle vaid hea meel, kui kaasinimene kogemusi saab, et tulevikus julgemini ja kiiremini sõita. Politsei tuleks kutsuda sellisele liiklejale, kes sobimatus kohas möödasõitu tehes inimelusid ohtu paneb. Liiga aeglane sõit ei tapa kedagi, liiga kiire sõit aga võib küll seda teha!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb.

Sellisel juhul tuleb minna autokooli ja võtta lisasõidutunde, mitte ukerdada liikluses ja seade ohtu ennast ning teisi liiklejaid.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olge rahulikud ega keegi selle kummipügala alusel trahvima ikka ei hakka. Sest situatsioon on selline, et patrull trahvib, tigu kaebab kohtusse ja põhjendab oma põhjendamatut venimist.

Aga minu isiklik subjektiivne taluvuspiir jookseb sealt, kus eessõitja on lihtsalt tropp, nii sõna otseses kui ülekantud tähenduses. Ehk sõidab teel nii, et tema taha on kogunenud juba umbes 5+ söidukit ja keegi mööda sõita ei saa, sest vastutulevat liiklust on liiga palju, teemärgistus ei luba, tee on kurviline nagu slaalomirada ning esimene tropp ei tule selle peale või on liiga ülbe, et korraks kõrvale tõmmata ja teised liiklejad mööda lasta.

Selles mõttes, et kui sinu seljataha on kogunenud kolonn, siis ei ole teised lollid ja nõmedad ning sinu asi pole neile kohta kätte näidata või mingi enda suvalise arusaamise järgi liikust korraldada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb.

Sellisel juhul tuleb minna autokooli ja võtta lisasõidutunde, mitte ukerdada liikluses ja seade ohtu ennast ning teisi liiklejaid.

Oma sobivas rahulikus tempos sõites ei sea kellegi elu ega tervist ohtu. Ega asjata ei ole lausa seadusega kohustus kahe aasta jooksul aeglasemalt sõita. Kas sina võtsid siis esimesed kaks aastat alati sõidutunde, kui oli vaja sõita ja ilma sõiduõpetajata ei sõitnud?
Ja ükskõik kui palju neid tunde ka võtta, kasvõi tuhat tundi või kümme aastat, ikka tuleb kunagi aeg, kui oled esimest korda üksi autos ja rooli taga ja siis ikka oled algul ebakindel ja eelistad rahulikult sõita.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Politsei pressiesindaja ei tunne seadust. Ta ütles võimalikeks aeglase sõidu põhjusteks “Selleks võib olla nii väsimus, joove, tehniline rike või midagi sarnast”. Aga kui on põhjus olemas, siis on aeglane sõit põhjendatud ja sel juhul ei saa põhjendamatult aeglase sõidu seadusepunkti rikkumises süüdistada. Selleks on muud seadusepunktid, mida kasutada joobe või tehnilise rikke puhul.

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb. Seadus kohustab valima sõidukiiruse vastavalt teeoludele ja oma võimetele. Minul tagasõitjana on selle üle vaid hea meel, kui kaasinimene kogemusi saab, et tulevikus julgemini ja kiiremini sõita. Politsei tuleks kutsuda sellisele liiklejale, kes sobimatus kohas möödasõitu tehes inimelusid ohtu paneb. Liiga aeglane sõit ei tapa kedagi, liiga kiire sõit aga võib küll seda teha!

Ja kui selgub, et pole ei väsimust, terviseriket jne, siis on põhjendamatult aeglane sõit, eks siis politsei selgitab selle välja- selle peale oleksid sa võinud ise tulla.
Ja liiga aeglane sõit omas mullis, teiste vahel, ei õpeta küll kedagi paremini sõitma!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Humorist pressiesindaja. Sõita joobe või tehnilise rikkega on üldiselt keelatud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Humorist pressiesindaja. Sõita joobe või tehnilise rikkega on üldiselt keelatud.

issand jumal! Ta ju räägibki, et keegi ei tea miks sõidedakse aeglaselt ehk kas on põhjendatud või põhjendamata, kas inimesel on halb või on ta hoopis kriminaal, sellepärast tulebki teavitada sellisest sõidukist. Lihtsalt hämmastav, kas tõesti inimesed ei saa loetust aru, keeravad seda nagu endale meeldib.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Politsei pressiesindaja ei tunne seadust. Ta ütles võimalikeks aeglase sõidu põhjusteks “Selleks võib olla nii väsimus, joove, tehniline rike või midagi sarnast”. Aga kui on põhjus olemas, siis on aeglane sõit põhjendatud ja sel juhul ei saa põhjendamatult aeglase sõidu seadusepunkti rikkumises süüdistada. Selleks on muud seadusepunktid, mida kasutada joobe või tehnilise rikke puhul.

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb. Seadus kohustab valima sõidukiiruse vastavalt teeoludele ja oma võimetele. Minul tagasõitjana on selle üle vaid hea meel, kui kaasinimene kogemusi saab, et tulevikus julgemini ja kiiremini sõita. Politsei tuleks kutsuda sellisele liiklejale, kes sobimatus kohas möödasõitu tehes inimelusid ohtu paneb. Liiga aeglane sõit ei tapa kedagi, liiga kiire sõit aga võib küll seda teha!

Ja kui selgub, et pole ei väsimust, terviseriket jne, siis on põhjendamatult aeglane sõit, eks siis politsei selgitab selle välja- selle peale oleksid sa võinud ise tulla.
Ja liiga aeglane sõit omas mullis, teiste vahel, ei õpeta küll kedagi paremini sõitma!

Aga kuidas selgub, et pole väsimust? Loetakse juhi silmapilgutusi ja haigutamise sagedust?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

on olemas autosid, millega ei saagi üle 70 välja võtta – mul endalgi üks seline 1967a väljalase.
kas politsei kingib uue auto, millega kiiremini saaks?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma võtaksin selle asja kokku nii, et muidugi võib kiirustav kodanik politseisse helistada ja kaevata, et eessõitja kahtlaselt uimerdab teel. Võibolla isegi politsei võtab vaevaks olukorda kontrollida, kui kahtlus suur ja patrull lähedal. Peab siis patrull aeglaselt sõitja kinni, küsib ehk dokumente, palub puhuda ja kui kinnipeetud kodanik küsib, et miks kinni peeti, ütleb politsei, et keegi kaebas, et kahtlaselt uimerdab. Eks siis saab vastata, et tee on võõras või tundus, et libe on või on auto äsja ostetud ja seetõttu tihka kiiresti sõita. Politsei seepeale soovib head teed ja turvalist liiklemist.
Kiirustav kodanik aga vaadaku hoolega, et ise trahvi ei saaks kiirust ületades ega sõidu ajal telefoniga rääkides (kui just käed-vaba süsteemi ei kasuta).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Humorist pressiesindaja. Sõita joobe või tehnilise rikkega on üldiselt keelatud.

issand jumal! Ta ju räägibki, et keegi ei tea miks sõidedakse aeglaselt ehk kas on põhjendatud või põhjendamata, kas inimesel on halb või on ta hoopis kriminaal, sellepärast tulebki teavitada sellisest sõidukist. Lihtsalt hämmastav, kas tõesti inimesed ei saa loetust aru, keeravad seda nagu endale meeldib.

Et kui juht on purjus, siis on põhjendatud aeglane sõit?
Tema ega sina ei saa aru põhjendatud aeglusedt. Kui inimene on haige või väsinud, unine, on ka keelatud sõita. Kui aeglane sõit on tingitud ilmastiku või teeoludest, on lubatud sõita, sest juht ise on adekvaatne.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ega asjata ei ole lausa seadusega kohustus kahe aasta jooksul aeglasemalt sõita.

Mis ajas sina elad? Kui mina ligi 20 aastat tagasi eksami tegin, siis oli jah selline seadus, et roheline leht üle 70 km tunnis sõita ei tohi. Kuna see tekitas väga suuri probleeme, siis see seadus kaotati ära. Kahjuks tõesti takistab teistest oluliselt aeglasemalt sõitev juht samamoodi liiklust kui teistest oluliselt kiiremini sõitev juht. Kahjuks mõningad isikud sellest aru ei saa.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Politsei pressiesindaja ei tunne seadust. Ta ütles võimalikeks aeglase sõidu põhjusteks “Selleks võib olla nii väsimus, joove, tehniline rike või midagi sarnast”. Aga kui on põhjus olemas, siis on aeglane sõit põhjendatud ja sel juhul ei saa põhjendamatult aeglase sõidu seadusepunkti rikkumises süüdistada. Selleks on muud seadusepunktid, mida kasutada joobe või tehnilise rikke puhul.

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb. Seadus kohustab valima sõidukiiruse vastavalt teeoludele ja oma võimetele. Minul tagasõitjana on selle üle vaid hea meel, kui kaasinimene kogemusi saab, et tulevikus julgemini ja kiiremini sõita. Politsei tuleks kutsuda sellisele liiklejale, kes sobimatus kohas möödasõitu tehes inimelusid ohtu paneb. Liiga aeglane sõit ei tapa kedagi, liiga kiire sõit aga võib küll seda teha!

Ei ole nõus.
Liiga aeglane sõit tapab, sest hakatakse tegema möödasõite. Sorry, aga minu elutempo on kiire ja arvestan oma aega. Munemine liikluses on ohtlik!
Ebakindlatel ei ole rooli taha asja – ühistransport on olemas.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis ajas sina elad? Kui mina ligi 20 aastat tagasi eksami tegin, siis oli jah selline seadus, et roheline leht üle 70 km tunnis sõita ei tohi. Kuna see tekitas väga suuri probleeme, siis see seadus kaotati ära. Kahjuks tõesti takistab teistest oluliselt aeglasemalt sõitev juht samamoodi liiklust kui teistest oluliselt kiiremini sõitev juht. Kahjuks mõningad isikud sellest aru ei saa.

kui nooruk saab esmased load peale arki eksamit kätte, siis on täielik sõgedus talt nõuda, et ta vaid max kiirusega sõidaks.
et praegu kuni arki eksamini sõidab mu laps õppeautoga max 50-60 (ja sedagi kergel värinal), aga kui nädala pärast eksami ära teeb, siis peab kohe igal pool 90-ga põrutama? no tule mõistusele! ma küll ei taha hakata nii noorele lapsele kohe matuseid korraldama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

siis peab kohe igal pool 90-ga põrutama?

sulle tuleks ka kasuks natuke liiklusseadust lugeda…

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Humorist pressiesindaja. Sõita joobe või tehnilise rikkega on üldiselt keelatud.

issand jumal! Ta ju räägibki, et keegi ei tea miks sõidedakse aeglaselt ehk kas on põhjendatud või põhjendamata, kas inimesel on halb või on ta hoopis kriminaal, sellepärast tulebki teavitada sellisest sõidukist. Lihtsalt hämmastav, kas tõesti inimesed ei saa loetust aru, keeravad seda nagu endale meeldib.

Et kui juht on purjus, siis on põhjendatud aeglane sõit?
Tema ega sina ei saa aru põhjendatud aeglusedt. Kui inimene on haige või väsinud, unine, on ka keelatud sõita. Kui aeglane sõit on tingitud ilmastiku või teeoludest, on lubatud sõita, sest juht ise on adekvaatne.

Oleks äärmiselt hariv, kui sa püüaksid selgitada, kuidas, millise filigraanse loogika tagajärjel sa sellise mõttepärlini jõudsid. Tänan.

Uskumatu, kui palju lugemis- ja mõistmisvõimetust ikka tänapäeval leidub.

Ma võtaksin selle asja kokku nii, et muidugi võib kiirustav kodanik politseisse helistada ja kaevata, et eessõitja kahtlaselt uimerdab teel. Võibolla isegi politsei võtab vaevaks olukorda kontrollida, kui kahtlus suur ja patrull lähedal. Peab siis patrull aeglaselt sõitja kinni, küsib ehk dokumente, palub puhuda ja kui kinnipeetud kodanik küsib, et miks kinni peeti, ütleb politsei, et keegi kaebas, et kahtlaselt uimerdab. Eks siis saab vastata, et tee on võõras või tundus, et libe on või on auto äsja ostetud ja seetõttu tihka kiiresti sõita. Politsei seepeale soovib head teed ja turvalist liiklemist.

Jah, õige, küllap nii läheb ning sellest süüdistusest on kerge välja vingerdada. See aga ei muuda sisulist olemust – et ilma põhjuseta liiga aeglaselt sõitmine on samuti karistatav.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis ajas sina elad? Kui mina ligi 20 aastat tagasi eksami tegin, siis oli jah selline seadus, et roheline leht üle 70 km tunnis sõita ei tohi. Kuna see tekitas väga suuri probleeme, siis see seadus kaotati ära. Kahjuks tõesti takistab teistest oluliselt aeglasemalt sõitev juht samamoodi liiklust kui teistest oluliselt kiiremini sõitev juht. Kahjuks mõningad isikud sellest aru ei saa.

kui nooruk saab esmased load peale arki eksamit kätte, siis on täielik sõgedus talt nõuda, et ta vaid max kiirusega sõidaks.
et praegu kuni arki eksamini sõidab mu laps õppeautoga max 50-60 (ja sedagi kergel värinal), aga kui nädala pärast eksami ära teeb, siis peab kohe igal pool 90-ga põrutama? no tule mõistusele! ma küll ei taha hakata nii noorele lapsele kohe matuseid korraldama.

hiljuti autokooli läbinuna tean, et enne ei saa eksamile ega esmaseid lube, kui õpilane on võimeline trassil 90ga sõitma ja seda nii tunnis kui eksamil

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kogu selle jandi juures on ainult üks küsimus: mida ikkagi teha jopakatega, kes ühtki teist asjaolu peale lubatud kiiruse arvesse ei võta ja iga hinna eest pedaali sõtkudes lollakaid möödasõite teevad, olles järgmisel ristmikul kokkuvõttes ikka auto või heal juhul kaks eespool. Nojah, tegelikult ei hooli need lupardid muidugi piirkiirusest ka, ainus emotsioon on eessõitjast mööda saada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

hiljuti autokooli läbinuna tean, et enne ei saa eksamile ega esmaseid lube, kui õpilane on võimeline trassil 90ga sõitma ja seda nii tunnis kui eksamil

sõltub vast ikka konkreetsest eksamineerijast. ja linnast.
mul tegi poeg täna hommikul sõidueksamit. kogu eksam toimus Tallinna linnas (mustamäe+kesklinn), mingit maanteesõitu polevat küll olnud.
kui ma ise eksamit tegin, siis alustasime Kadriorust, käisime tiiru Lasnakal ning kesklinnas. samuti ei mingit linnast välja minekut, kus 90ga sõita oleks tohtinud.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

sõltub vast ikka konkreetsest eksamineerijast. ja linnast.
mul tegi poeg täna hommikul sõidueksamit. kogu eksam toimus Tallinna linnas (mustamäe+kesklinn), mingit maanteesõitu polevat küll olnud.
kui ma ise eksamit tegin, siis alustasime Kadriorust, käisime tiiru Lasnakal ning kesklinnas. samuti ei mingit linnast välja minekut, kus 90ga sõita oleks tohtinud.

Kui eksamil ei küsitud, siis arvad, et maanteel ongi normaalne 50-60 km tunnis tiksuda?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Politsei pressiesindaja ei tunne seadust. Ta ütles võimalikeks aeglase sõidu põhjusteks “Selleks võib olla nii väsimus, joove, tehniline rike või midagi sarnast”. Aga kui on põhjus olemas, siis on aeglane sõit põhjendatud ja sel juhul ei saa põhjendamatult aeglase sõidu seadusepunkti rikkumises süüdistada. Selleks on muud seadusepunktid, mida kasutada joobe või tehnilise rikke puhul.

Kui inimese aeglase sõidu põhjuseks on vähene kogemus või ebakindlus, siis ta peabki sõitma sellise tempoga, millega ta end kindlalt tunneb. Seadus kohustab valima sõidukiiruse vastavalt teeoludele ja oma võimetele. Minul tagasõitjana on selle üle vaid hea meel, kui kaasinimene kogemusi saab, et tulevikus julgemini ja kiiremini sõita. Politsei tuleks kutsuda sellisele liiklejale, kes sobimatus kohas möödasõitu tehes inimelusid ohtu paneb. Liiga aeglane sõit ei tapa kedagi, liiga kiire sõit aga võib küll seda teha!

Ei ole nõus.
Liiga aeglane sõit tapab, sest hakatakse tegema möödasõite. Sorry, aga minu elutempo on kiire ja arvestan oma aega. Munemine liikluses on ohtlik!
Ebakindlatel ei ole rooli taha asja – ühistransport on olemas.

Kes need siis liiga aeglaselt sõidavad? Mu meelest on need valdavalt põllumajandusmasinad. Nad ei saagi ega tohigi kiiremini sõita ja vahel juhtub, et selline sõiduk isegi laseb endale järele kogunenud saba mööda.
Aga muidu olen nõus, et tuleb oma aega arvestada ja seega planeerida sõidud nii, et jääb aega ka möödasõitudeks või pisukeseks ajaks kellegi järel sõitmiseks.
Ja ebakindlatel inimestel, kes ometi tunnevad põhjendamatut vajadust muudkui möödasõite teha, tõesti rooli taha asja ei ole. Ühistranspordi olemasolu võivad linnainimesed omavahel arutada, mina olen maakas ja ühistranspordiga ei saa mitte kuidagi tööle. Ma muidugi ei sõida põhjendamatult aeglaselt, kui just kiiruspiirangutest kinnipidamist ja teeoludega arvestamist põhjendamatult aeglaseks sõiduks ei nimetata.

Aga mida teeb näiteks vanainimene, kes ei omagi enam nii head reaktsioonikiirust kui noorem inimene, kes ei ole võimeline ühistranspordiga liiklema, kui on vaja peatusse kilomeeter kõndida ja tagasi ka? Aga tervisekontrollis ta ometi juhtimisvõimeliseks tunnistatakse. Tunne roolis ei ole enam aga seesama, mis vanasti. Mu meelest on väga hea kui sellised juhid vastavalt oma võimetele natuke aeglasemalt sõidavad. Nad ei vingerda ka reeglina keset teed ega tee kahtlaseid manöövreid, vaid kulgevad aeglasemapoolselt teeservas ja nad ei pahanda sugugi kui keegi neist mööduda soovib, kuid iga taha tekkiva auto pärast bussitaskusse nad tõmbama ei hakka, sellesama reaktsioonikiiruse tõttu. Eriti avaldub seeniorite puhul see aeglasema sõidu vajadus võõral teel. Aga te ärge muretsege, varsti olete(oleme) ise need vanurid, kes noorematel jalus on ja mõelge siis tagasi oma suhtumisele.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aeglaselt sõitjad, kas te ei arva, et olete egoistid? Teised tahavad piirkiirusega sõita, teie takistate? Miks?
Takistate ka kullereid, kaubaautosid,teisi, kel ajaliselt graafik paika pandud? Miks?
Miks te ei julge sõita piirkiirusega? Miks te ühistransporti ei kasuta, kui autosõit nii raske on?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aeglaselt sõitjad, kas te ei arva, et olete egoistid? Teised tahavad piirkiirusega sõita, teie takistate? Miks?
Takistate ka kullereid, kaubaautosid,teisi, kel ajaliselt graafik paika pandud? Miks?
Miks te ei julge sõita piirkiirusega? Miks te ühistransporti ei kasuta, kui autosõit nii raske on?

Las sõidavad aeglasemalt, aga nii, et teisi ei takista! Kui on mitu autot ikka sabas juba, siis on viisakas võimalikult paremalt tõmmata ja teised mööda lasta.
Kui selle lihtsa asja peale tuldaks, siis ei oleks mingeid probleeme. Häda selles aga ongi, et ei tulda ja nii nad on teisi takistamas ja liiklusohtlikke olukordi tekitamas. Sellest loogikast nad enda egoismis aga aru ei saa, kuidas nemad neid olukordi takistavad. Ikka kaagutatakse, et neil on õigus aeglasemalt sõita ja punkt.

Tore, et see teema lõpuks niimoodi avalikult päevakorda tõsteti ja sellega ka tegelema hakatakse. Ma kordan veel, keegi ei käsi kihutada, sõite siis põhjendatult aegalselt, aga ärge takistage teisi.
Edaspidi hakkangi alati helistama 112, kui keegi ees venib ja kolonn on järel, sest mina tõesti ei tea, kas tema aegalne sõit on põhjendamatu või põhjendatav. Kui kõik nii tegema hakkavad, küll siis varsti neile aeglaselt sõitjataele ka kohale jõuab, et vahepeal võiks paremale tõmmata ja teised mööda lasta.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Liiga aeglane sõit tapab, sest hakatakse tegema möödasõite. Sorry, aga minu elutempo on kiire ja arvestan oma aega.

Siis arvesta ka sellega, et tappa võib ikka ja ainult sinu möödasõit, mitte aeglane sõitmine.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Liiga aeglane sõit tapab, sest hakatakse tegema möödasõite. Sorry, aga minu elutempo on kiire ja arvestan oma aega.

Siis arvesta ka sellega, et tappa võib ikka ja ainult sinu möödasõit, mitte aeglane sõitmine.

Poleks vajadust mööda sõita, kui eessõitja sõidaks piirkiirusega, mitte ei muneks ees..

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Siis arvesta ka sellega, et tappa võib ikka ja ainult sinu möödasõit, mitte aeglane sõitmine.

Üsna ülbe mõtteviis. Moodsalt ülbe ning oma tegude tagajärgi eitav.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aeglaselt sõitjad, kas te ei arva, et olete egoistid? Teised tahavad piirkiirusega sõita, teie takistate? Miks?
Takistate ka kullereid, kaubaautosid,teisi, kel ajaliselt graafik paika pandud? Miks?
Miks te ei julge sõita piirkiirusega? Miks te ühistransporti ei kasuta, kui autosõit nii raske on?

Aga miks te tormate, miks?
Miks te ei võta aega, et normaalselt, ilma närvitsemata kohale jõida, miks?
Miks te arvate, et just teie sõidustiil ja -kiirus just see ainuõige on, miks? Ütelge, miks?
Miks te ei arva, et igaühel, nii kullerteenusel, traktoril, vanemal aeglasama reaktsiooniga juhil ja niisama kulgejal reeglite piiris pole õigust sõita nii, nagu talle sobib, vaid peab arvestama piirkiiruse ja rohkemagi harrastajatega, miks?
ütelge, miks teie õigus on õigem kui teiste, miks?

0
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 123 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Liiga aeglane sõit on trahvitav

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.