Esileht Ajaviite- ja muud jutud Liiga aeglane sõit on trahvitav

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 123 )

Teema: Liiga aeglane sõit on trahvitav

Postitas:
Kägu

ehk, et puust ja punaseks. lubatud piirkiirus EI OLE KOHUSTUSLIK kiirus.
piirkiiruse ületamine ON KEELATUD.

teiste takistamine on ka KEELATUD või kuidas? sõida ja kulge või 40ga suurel maanteel, keegi ei keela, aga ära taksita teisi. krt, KUI RASKE on sellest ometi aru saada?

Paraku peetakse takistajateks piirkiirusega sõitjaid. Miks muidu neist massiliselt mööda sõidetakse? Möödasõitu pirkirusega või isegi kiiremni sõitjast tyelb palju tihemini ette kui möödasõitu aeglaaelt sõitjast.

Takistajateks peetakse ikka neid, kes alla piirkiiruse sõidavad ja kelle taha seetõttu kolonnid tekivad ja ainult nendest saab ka politseile teatada. Piirkiirusega sõitjad segavad ainult kiirust ületamast.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ehk, et puust ja punaseks. lubatud piirkiirus EI OLE KOHUSTUSLIK kiirus.
piirkiiruse ületamine ON KEELATUD.

teiste takistamine on ka KEELATUD või kuidas? sõida ja kulge või 40ga suurel maanteel, keegi ei keela, aga ära takista teisi. krt, KUI RASKE on sellest ometi aru saada?

kallis inimene, rahune palun ja tee kõigepealt endale selgeks, kellest või millest sa siin räägid.
sinu määratlused “uimerdamisest” kõiguvad 40-st 85-ni.
et siis millest käib jutt?

ei mäletagi, millal mulle 40-liikuja maanteel ette jäi. suvel mingi niiduk või taoline oli.
ja 80-90 sõitmine praegu, kui suurem osa ajast on pime, ei ole kuskilt otsast vaadatuna liiga aeglane või takistav.

aga närviline juht liikuses on ilmselgelt ohtlik endale ja teistele.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui nüüd valge aeg kõrvale jätta, sest talvisel ajal sõidamegi enamasti pimedas, siis maanteel kulub auto täielikuks pidurdamiseks samapalju meetreid kui spidomeetril.https://www.tlu.ee/opmat/ts/TST6020/pidurdusteekond.html Ehk siis 90 km/h kiirusel 90+ meetrit (oleneb ka muudest teguritest, näiteks teeoludest, mis talvisel ajal teatavasti tihti libedad.
Lähitule valgus ulatub umbes 35 meetri kaugusele, 90 km/h kiirusel kulub selle vahemaa läbimiseks alla kahe sekundi.http://ekspress.delfi.ee/kuum/soit-pimedas?id=69054819
Nii, kujutame nüüd ette, kuidas üks tubli autojuht, kes sõidab tundmatul teel tahaks paari sabas sõitvat autot mööda lasta. Praktilistelt peaks ta murdosa sekundite jooksul pidurid plokki lööma ja peatusesse tõmbama. Kui ohutu see olla võiks?

Autoga sõitmisest sa vist oledki lugenud ainult. Aga ma proovin su lünki teadmises täita, palun loe hoolikalt nüüd:

Liiklusmärgid, näiteks nagu bussipeatuse märk, paistavad kätte ka lähitulede valguses hulga kaugemalt kui 35 meetrit.

Liiklusseadus lubab kasutada ka kaugtulesid.

Teiste mööda laskmiseks ei pea seisma jääma. Kui sa juba nagunii tundmatul teel 90 alas 70’ga sõidad ja teised veel mööda sõita ei julge, siis lase (vastutulijate puudumisel) sujuvalt kiirus 50 peale, hoia oma sõidurea paremasse serva ja sellest piisab.

Kõige hullemad aeglaselt sõitjad on need, kes aeglustavad kurvides ja vastusõitjate korral (need ongi põhilised põhjendamatud juhtumid), aga sirge peal vajutavad 90 kellale. Selline käitumine takistab teiste sujuvat sõitu ja ühtlasi välistab möödasõidu võimaluse.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Piirkiirused on järgmiseks ja liikluse normaalseks ja sujuvaks kulgemiseks, mitte lõbuks välja mõeldud. Kui tahad teisi takistada, ma ei tea noh, väga ülbe ja ennast täis suhtumine. Või no sõida sina kuidas soovid, aga ära takista teisi, vaid kui näed, et su taga on kolonn, ole inimene ja tõmba kasvõi bussitaskusse ja lase mööda.
Need isehakanud liikluskorraldajad on need kõige hullemad üldse!

Võibolla sa ei teadnud seda, aga võta lihtsalt teadmiseks nüüdki – piirkiirus ei kujuta endast lubatud sõidukiiruse alumist piiri või kohustulikku kiirust. See on lubatud kiiruse ÜLEMINE piir. See on liikluse ohutuse kokkuleppeline tagamine. Minu arust on ülbus hoopis nõuda, et kõik liiklejad peaksid seda kiirust alumiseks piiriks pidama…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teiste mööda laskmiseks ei pea seisma jääma. Kui sa juba nagunii tundmatul teel 90 alas 70’ga sõidad ja teised veel mööda sõita ei julge, siis lase (vastutulijate puudumisel) sujuvalt kiirus 50 peale, hoia oma sõidurea paremasse serva ja sellest piisab.

Iseenesest hea soovitus, aga Eestis pole see päris paljudes kohtades lihtsalt tehtav. Teeperved on kitsad ja tapjakraavid kohe tee ääres. Lätis on lugu natuke teine.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ei mäletagi, millal mulle 40-liikuja maanteel ette jäi. suvel mingi niiduk või taoline oli.

Mõned aastad tagasi, kui üle Eesti suur lumetorm pühkis, siis liiguti Tallinn-Tartu maanteel kohati ka 30 km tunnis kolonnis. Need, kes piirkiiruseni jõuda üritasid, lõpetasid enamjaolt kõik kraavis. Pärast seda pole näinud jah vähem, mõned 70 km-sed vanapapid on ehk olnud tee peal, aga nende peale vihastamine tundub nüüd küll täiesti mõttetu üritusena. Mis kasu kogu sellest raevukast plõksimisest peaks liikluses olema? Sõidab 70-ga, siis sõidab, ükskord ikka mööda saad. Rahu.
Liiklusraev on tõesti üks suur riskitegur, tigedad kiirustajad kaotavad adekvaatse mõtlemise ja reageerimise võime võrdlemisi ruttu ja ega see insult neist ka kaugele ei hoia.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teiste mööda laskmiseks ei pea seisma jääma. Kui sa juba nagunii tundmatul teel 90 alas 70’ga sõidad ja teised veel mööda sõita ei julge, siis lase (vastutulijate puudumisel) sujuvalt kiirus 50 peale, hoia oma sõidurea paremasse serva ja sellest piisab.

Iseenesest hea soovitus, aga Eestis pole see päris paljudes kohtades lihtsalt tehtav. Teeperved on kitsad ja tapjakraavid kohe tee ääres. Lätis on lugu natuke teine.

Ma ei soovitanud ju sõidurealt väljagi sõita. Oma sõidurea piires paremasse serva pole ka võimalik võtta, et teistel oleks lihtsam hinnata möödasõidu võimalust? Kas Tartu või Pärnu maanteel kuskil algab tee äärejoonest kohe kraav nii, et see pole tähistatud postide või põrkepiirdega, näita mulle palun google street view peal sellist kohta.

Ma räägin, tulge palun teooriast päris tänavale.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teiste mööda laskmiseks ei pea seisma jääma. Kui sa juba nagunii tundmatul teel 90 alas 70’ga sõidad ja teised veel mööda sõita ei julge, siis lase (vastutulijate puudumisel) sujuvalt kiirus 50 peale, hoia oma sõidurea paremasse serva ja sellest piisab.

Iseenesest hea soovitus, aga Eestis pole see päris paljudes kohtades lihtsalt tehtav. Teeperved on kitsad ja tapjakraavid kohe tee ääres. Lätis on lugu natuke teine.

Ma ei soovitanud ju sõidurealt väljagi sõita. Oma sõidurea piires paremasse serva pole ka võimalik võtta, et teistel oleks lihtsam hinnata möödasõidu võimalust? Kas Tartu või Pärnu maanteel kuskil algab tee äärejoonest kohe kraav nii, et see pole tähistatud postide või põrkepiirdega, näita mulle palun google street view peal sellist kohta.

Ma räägin, tulge palun teooriast päris tänavale.

Kuule, tule ise päris tänavale – kui sa ainult Tallinn-Pärnu vahet kurseerid, siis jääb sul jah pool elu nägemata ja püsib selline eluvõõras kujutelm, nagu oleks autosõit alati ühistranspordiga kulgemise vastu vahetatav. Eestis on maanteid päris palju. Ka mujal, kui vaid kolme suurema linna vahel. Seal mujal elab päris palju neid inimesi, kes ei saa autost loobuda ka päris kõrges eas, sest ainus kohalik buss läheb linna kell kuus hommikul ja tagasi tuleb kell kolm õhtul. Ja vot seal mujal ongi massiliselt neid teelõike, kus teeserva tõmbamine ei ole võimalik või sellest lihtsalt ei ole abi. Tühjad need teed siiski ei ole – hommikul 7-8 ja õhtul 17-18 liikleb seal vägagi palju autosid. Ja kui sinna juhtub mõni 70-ga liiklev papi, siis sul lihtsalt ei ole mõtet oma rooli taga raevust ulguma pista, sest see papi ei tule tee äärde tõmbamisega lihtsalt toime.
Iseenest muidugi hea, et sinusugune närvihaige nendel teedel ei sõida, aga oskus oma nina eest natuke kaugemale näha kuluks ära igale inimesele, sh sulle.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võibolla sa ei teadnud seda, aga võta lihtsalt teadmiseks nüüdki – piirkiirus ei kujuta endast lubatud sõidukiiruse alumist piiri või kohustulikku kiirust. See on lubatud kiiruse ÜLEMINE piir. See on liikluse ohutuse kokkuleppeline tagamine. Minu arust on ülbus hoopis nõuda, et kõik liiklejad peaksid seda kiirust alumiseks piiriks pidama…

Kui sa nüüd teemat ning selles olevat linki taas loeksid … siis ehk näeksid, et politsei ei ole sinuga selles päris ühel meelel. Aga mis nemad ka muidugi teavad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teiste mööda laskmiseks ei pea seisma jääma. Kui sa juba nagunii tundmatul teel 90 alas 70’ga sõidad ja teised veel mööda sõita ei julge, siis lase (vastutulijate puudumisel) sujuvalt kiirus 50 peale, hoia oma sõidurea paremasse serva ja sellest piisab.

Iseenesest hea soovitus, aga Eestis pole see päris paljudes kohtades lihtsalt tehtav. Teeperved on kitsad ja tapjakraavid kohe tee ääres. Lätis on lugu natuke teine.

Ma ei soovitanud ju sõidurealt väljagi sõita. Oma sõidurea piires paremasse serva pole ka võimalik võtta, et teistel oleks lihtsam hinnata möödasõidu võimalust? Kas Tartu või Pärnu maanteel kuskil algab tee äärejoonest kohe kraav nii, et see pole tähistatud postide või põrkepiirdega, näita mulle palun google street view peal sellist kohta.

Ma räägin, tulge palun teooriast päris tänavale.

Kuule, tule ise päris tänavale – kui sa ainult Tallinn-Pärnu vahet kurseerid, siis jääb sul jah pool elu nägemata ja püsib selline eluvõõras kujutelm, nagu oleks autosõit alati ühistranspordiga kulgemise vastu vahetatav. Eestis on maanteid päris palju. Ka mujal, kui vaid kolme suurema linna vahel. Seal mujal elab päris palju neid inimesi, kes ei saa autost loobuda ka päris kõrges eas, sest ainus kohalik buss läheb linna kell kuus hommikul ja tagasi tuleb kell kolm õhtul. Ja vot seal mujal ongi massiliselt neid teelõike, kus teeserva tõmbamine ei ole võimalik või sellest lihtsalt ei ole abi. Tühjad need teed siiski ei ole – hommikul 7-8 ja õhtul 17-18 liikleb seal vägagi palju autosid. Ja kui sinna juhtub mõni 70-ga liiklev papi, siis sul lihtsalt ei ole mõtet oma rooli taga raevust ulguma pista, sest see papi ei tule tee äärde tõmbamisega lihtsalt toime.
Iseenest muidugi hea, et sinusugune närvihaige nendel teedel ei sõida, aga oskus oma nina eest natuke kaugemale näha kuluks ära igale inimesele, sh sulle.

Kas soov, et inimesed liikleksid vastavalt Liiklusseadusele, väljendab närvihaigust? Kelle jaoks või miks see põhjendamatult aeglase sõidu jutt üldse seaduses on sinu arvates?

Ma elan maakonnakeskusest 25 km kaugusel ja tean väga hästi, et kuskil Kivi-Vibulas pole mingit kolonnide tekkimise probleemi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võibolla sa ei teadnud seda, aga võta lihtsalt teadmiseks nüüdki – piirkiirus ei kujuta endast lubatud sõidukiiruse alumist piiri või kohustulikku kiirust. See on lubatud kiiruse ÜLEMINE piir. See on liikluse ohutuse kokkuleppeline tagamine. Minu arust on ülbus hoopis nõuda, et kõik liiklejad peaksid seda kiirust alumiseks piiriks pidama…

Kui sa nüüd teemat ning selles olevat linki taas loeksid … siis ehk näeksid, et politsei ei ole sinuga selles päris ühel meelel. Aga mis nemad ka muidugi teavad.

Kui tuhm peab olema, et ikka aru ei saa- piirkiirus on ka politsei jaoks ülemine piir, mitte alumine 🙂
Ja ärge kujutage ette, et politsei teeb sellise rikkumise eest trahvi- ei tee. Kontrollib juhi joovet ja hindab ehk tervislikku seisundit ja kõrvaldab juhi juhtimiselt kui tervislik seisund seda nõuab, aga trahvi küll ei tee. Iga juht on võimeline ära põhjendama, miks ta sõidab aeglasemalt kui lubatud kiirus. Ja läbides iga kuu jooksul tuhandeid kilomeetreid roolis, siis enamuse juhtide jaoks on ka püsikale pandud 100 km tunnis liiga aeglane- pidevalt tekitatakse möödusõitudega liiklusohtlikke olukordi, selleks et linnas siis foori taga kõrvuti olla jälle taas.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teiste mööda laskmiseks ei pea seisma jääma. Kui sa juba nagunii tundmatul teel 90 alas 70’ga sõidad ja teised veel mööda sõita ei julge, siis lase (vastutulijate puudumisel) sujuvalt kiirus 50 peale, hoia oma sõidurea paremasse serva ja sellest piisab.

Iseenesest hea soovitus, aga Eestis pole see päris paljudes kohtades lihtsalt tehtav. Teeperved on kitsad ja tapjakraavid kohe tee ääres. Lätis on lugu natuke teine.

Ma ei soovitanud ju sõidurealt väljagi sõita. Oma sõidurea piires paremasse serva pole ka võimalik võtta, et teistel oleks lihtsam hinnata möödasõidu võimalust? Kas Tartu või Pärnu maanteel kuskil algab tee äärejoonest kohe kraav nii, et see pole tähistatud postide või põrkepiirdega, näita mulle palun google street view peal sellist kohta.

Ma räägin, tulge palun teooriast päris tänavale.

Kuule, tule ise päris tänavale – kui sa ainult Tallinn-Pärnu vahet kurseerid, siis jääb sul jah pool elu nägemata ja püsib selline eluvõõras kujutelm, nagu oleks autosõit alati ühistranspordiga kulgemise vastu vahetatav. Eestis on maanteid päris palju. Ka mujal, kui vaid kolme suurema linna vahel. Seal mujal elab päris palju neid inimesi, kes ei saa autost loobuda ka päris kõrges eas, sest ainus kohalik buss läheb linna kell kuus hommikul ja tagasi tuleb kell kolm õhtul. Ja vot seal mujal ongi massiliselt neid teelõike, kus teeserva tõmbamine ei ole võimalik või sellest lihtsalt ei ole abi. Tühjad need teed siiski ei ole – hommikul 7-8 ja õhtul 17-18 liikleb seal vägagi palju autosid. Ja kui sinna juhtub mõni 70-ga liiklev papi, siis sul lihtsalt ei ole mõtet oma rooli taga raevust ulguma pista, sest see papi ei tule tee äärde tõmbamisega lihtsalt toime.
Iseenest muidugi hea, et sinusugune närvihaige nendel teedel ei sõida, aga oskus oma nina eest natuke kaugemale näha kuluks ära igale inimesele, sh sulle.

Kas soov, et inimesed liikleksid vastavalt Liiklusseadusele, väljendab närvihaigust? Kelle jaoks või miks see põhjendamatult aeglase sõidu jutt üldse seaduses on sinu arvates?

Ma elan maakonnakeskusest 25 km kaugusel ja tean väga hästi, et kuskil Kivi-Vibulas pole mingit kolonnide tekkimise probleemi.

Aeglaaemad peavad liiklusseadust täitma, aga kiiruseületajad mitte? Ometi on viimaseid tohutult palju enam, see on lausa reegel, et vähemalt 5 km peab kiirust ületama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võibolla sa ei teadnud seda, aga võta lihtsalt teadmiseks nüüdki – piirkiirus ei kujuta endast lubatud sõidukiiruse alumist piiri või kohustulikku kiirust. See on lubatud kiiruse ÜLEMINE piir. See on liikluse ohutuse kokkuleppeline tagamine. Minu arust on ülbus hoopis nõuda, et kõik liiklejad peaksid seda kiirust alumiseks piiriks pidama…

Kui sa nüüd teemat ning selles olevat linki taas loeksid … siis ehk näeksid, et politsei ei ole sinuga selles päris ühel meelel. Aga mis nemad ka muidugi teavad.

Kus on lingitud tekstis kirjas, et politsei soovitab sõita piirkiirusega? Politsei räägib seal põhjendamatult aeglasest sõidust ja pole sõnagi sellest, et põhjendamatult aegalane sõit on alla piirkiiruse sõitmine. Piirkiirus on maksimaalne lubatud kiirus ja politsei on mujal öelnud, et autojuht peab piirkiiruse puhul juhinduma oma auto spidomeetrist (mis võib vähem näidata, aga ei tohi rohkem näidata, kiiruse ületamisel saab ikka trahvi). Niisiis, maanteel 85-ga sõitjad tõenäoliselt teevad kõik nii nagu politsei on soovitanud ja nende suunas ei tohiks mitte üks kobin olla, sest nad sõidavadki spidomeetri järgi piirkiirusega.

*minu vana Opel muide valetab kiiruse osas ülivähe (praeguse rehvikomplektiga), alla 3 km/h ja kui mul 90 on spidomeetril ees, siis reaalselt nii ongi. VW passat, sunnik näitas aga vähem ja sain maanteel ära pildistatud, kuigi trahvi ei saanud, sest ju jäi alla 96 km/h reaalne kiirus.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Paraku peetakse takistajateks piirkiirusega sõitjaid. Miks muidu neist massiliselt mööda sõidetakse? Möödasõitu pirkirusega või isegi kiiremni sõitjast tuleb palju tihemini ette kui möödasõitu aeglaselt sõitjast.

Mina küll 90-ga sõitjast mööda ei kima. Küll aga teen möödasõidu siis, kui ta sõidab küll keskmiselt piirkiirusega, aga väsitavalt ebaühtlases tempos või teeb muidu imelikke asju, mis mõjuvad ohtlikult.
Aeglasemalt sõitjad mind ei häiriks, kui nad oleks piisavalt vastutustundlikud, et ei käituks tropina.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuna ma sõidan püsikiirusehoidjaga, siis ma kahjuks olen sunnitud mööda sõitma neist, kes seda ei kasuta. Ütleme, et mul on spidomeetril 95 km/h, mis tähendab, et ma sõidan tegelikult täpselt 90 km/h ja ükski kaamera mind ka ei pildista, kui mul on spidomeetril see 95 km/h. Jõuan järele autole, mis sõidab minu omast veidi aeglasemalt (muidu ma ju talle järele ei jõuaks). Aga mitte palju aeglasemalt, võib-olla paar km aeglasemalt. Ma võiks jääda tema taha tiksuma, pole probleemi. Aga ta sõidab sinder ilma püsikata ju! See on kohe aru saada. Kord suurendab kõvasti vahemaad, siis jääb jälle ette. Kui ma tahan ühtlaselt sõita, siis mul pole lihtsalt muud varianti, kui mööda sõita.
Üldiselt need, kes te sõidate spidoka järgi 88-90 km/h, te võiksite ka paar km kiiremini sõita. Keegi siin rääkis, et tema üks auto oligi täpselt õigele kiirusele häälestatud. Mina ei ole sellise autoga veel kokku puutunud. Tänapäeval on ju kõigil nutitelefonid, mõõtke ära oma auto reaalne kiirus, palju see erineb auto spidoka kiirusest!
Ma arvan, et pole mõtet vaielda, kes kohmerdab ja kes ületab kiirust. Kui sa näed, et sinu taha on tekkinud kolonn, siis tõmbu veidi paremale ja lase nad mööda! Meil on ka teede ääres juba P märke. Kui näed seda, siis tõmba sinna parklasse korraks. On kohti, kus teeserva ei ole ega saa teisi mööda lasta. Samas on ka kohti, kus see laiem teeserv on olemas ja saab teisi mööda lasta. Kui tegemist on teega, kus sa iga päev sõidad, siis sul on ju peas, kus mingi bussipeatus või laiem teeserv on, et saad kolonni mööda lasta.
Kes tahab, see leiab ka võimaluse! Kes tahab, on isehakanud liikluspolitseinik edasi. Aga see võib ühel päeval olla sinu vend, õde, abikaasa, poeg või tütar, kes möödasõidul avariisse sattub, sest sinusugune isehakanud liikluspolitseinik ei andnud talle teed. Mõtleks, mina sõidan siin 88-ga ja mina küll ei hakka kuhugi teeserva tõmbama!
Veel üks soovitus ebakindlatele juhtidele, mis on siin ka juba kõlanud. Kui te jõuate teisele autole järele ega julge mööda sõita. Hoidke siis vähemalt sellist pikivahet, et teised saavad ohutult mööda sõita! Kõige hullem tropp kolonnis pole mitte esimese auto juht, vaid teise.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kus on lingitud tekstis kirjas, et politsei soovitab sõita piirkiirusega? Politsei räägib seal põhjendamatult aeglasest sõidust ja pole sõnagi sellest, et põhjendamatult aegalane sõit on alla piirkiiruse sõitmine.

Ja mina räägin ka põhjendamatust alla piirkiiruse sõidust. Kui sina ka räägiks, siis räägiksime ühest ja samast.

Kui tuhm peab olema, et ikka aru ei saa- piirkiirus on ka politsei jaoks ülemine piir, mitte alumine 🙂
Ja ärge kujutage ette, et politsei teeb sellise rikkumise eest trahvi- ei tee. Kontrollib juhi joovet ja hindab ehk tervislikku seisundit ja kõrvaldab juhi juhtimiselt kui tervislik seisund seda nõuab, aga trahvi küll ei tee.

Kordan soovitust. Loe palun teemat ja linki. Tekstis on kirjas, et ka põhjendamatult aeglase sõidu eest VÕIB teha trahvi. Kas politsei seda teeb või ei tee, pole käesoleva arutelu teemaks. Arutelu teemaks on, et sel juhul VÕIB teha trahvi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kelle jaoks Eestis hämaral ajal 80-85-ga (musta jää ohul ka 70-75-ga) maanteel sõitmine on liikluse takistamine võiks oma juhiloa kohe kuskile hoiule anda. Teie mõttemaailm ja närvikava ei ole ilmselgelt pädevad liikluses ohutult osalema.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Valges, kuiva ja puhta tee puhul samas ei ole küll ühtegi põhjendust miks peaks maanteel 70-ga sõitma, kui just pole mingi ekstreemne kurv või väga algaja juht.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mind huvitab selle teema juures ainult üks asi – kas te kõik need, kes ei viitsi 85-ga sõitja taga tiksuda ja peate seda oma elu raiskamiseks ka nt tänaval tormate, eskalaatoril seisjatele rusikatega otsa jooksete ja üldse kogu aeg tõmblete? Kas ütlete nt ka trammijuhile, et mida sa uimad siin, mul on vaja kähku Ülemistesse saada? Mind päriselt huvitab, kust tuleb nii palju ärevaid ja ülierutunud inimesi. Ekraanid on juba teinud oma töö? Veits rahulikumalt võiks võtta ju…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

//Autoga sõitmisest sa vist oledki lugenud ainult. Aga ma proovin su lünki teadmises täita…

Liiklusseadus lubab kasutada ka kaugtulesid.//

Kui eessõitja maanteel kaugtulesid kasutab, eeldab see, et vastutulijad on kaugel. Kui nüüd tema selja taga nihelev autojuht ei ole võimeline eessõitjast mööda sõitma kui eesssõitja ei tee haaki läbi bussipeatuse või ei reastu maksimaalselt paremasse tee äärde, siis peaks mööda sõita sooviv autojuht tõsiselt kaaluma kas ta ikka on võimeline manöövrit ohutult tegema.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mind huvitab selle teema juures ainult üks asi – kas te kõik need, kes ei viitsi 85-ga sõitja taga tiksuda ja peate seda oma elu raiskamiseks ka nt tänaval tormate, eskalaatoril seisjatele rusikatega otsa jooksete ja üldse kogu aeg tõmblete? Kas ütlete nt ka trammijuhile, et mida sa uimad siin, mul on vaja kähku Ülemistesse saada?

Kas sina, kui sa oled ärritunud, teed kõiki neid asju – tormad rusikatega otsa, ütled halvasti, tõmbled? Vast ikka mitte. Nii ka meie. Lihtsalt parem oleks, kui ma saaks sõita tempos, millega olen arvestanud, mitte ei peaks veerema aeglasemalt teise auto poripilves.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 21 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

//Autoga sõitmisest sa vist oledki lugenud ainult. Aga ma proovin su lünki teadmises täita…

Liiklusseadus lubab kasutada ka kaugtulesid.//

Kui eessõitja maanteel kaugtulesid kasutab, eeldab see, et vastutulijad on kaugel. Kui nüüd tema selja taga nihelev autojuht ei ole võimeline eessõitjast mööda sõitma kui eesssõitja ei tee haaki läbi bussipeatuse või ei reastu maksimaalselt paremasse tee äärde, siis peaks mööda sõita sooviv autojuht tõsiselt kaaluma kas ta ikka on võimeline manöövrit ohutult tegema.

Just nimelt, aga probleem oligi selles, et eessõitja ei näe kus oleks võimalik kõrvale tõmmata, sest pooltulede valgel näeb ta ainult 35 meetri kaugusele. Ka möödasõit oleks ohutum, kui eessõitev auto kasutab täistulesid, sest nii on näha võimalikud takistused vastassuunavööndis (tüüpiline nähtus külavaheteedel on käru või jalgratast lükkav helkurita vanamees). Miks aga kolonni kõige esimene auto pimeda ajal mõnikord täistulesid ei või kasutada, sellest küsimusest libiseti sujuvalt üle. Jäi mulje, et igal kurvilisel teel on pidevalt kolonnid ja vastutulijad, ka siis kui pole jutt suurest maanteest stiilis Pärnu või Tartu maantee. Jutt käib siin teemas vist mingist muust riigist kui Eesti.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oot, vabandust, mille üle üldse vaidlus käib? Üks ütleb, et näe, politsei sõnul ei tohi liiklust takistada, ja teine näitab keelt ja ütleb, et takistan aga jahh, kui tahan?

See “a kuhu sul kiire on?” on muidugi demagoogia musternäide. Sina täida oma kohustusi ja ära teiste pärast üldse muretse.

Aga need, kes moodsate lähitulede valges teiste autode möödalaskmiseks oma trajektoori kohe sentimeetritki serva poole muuta ega kiirust korraks veel allapoole lasta ei saa, pange parem see juhiluba kohe kapi peale. Nii silmaklappidega liikluses osalemine peaks keelatud olema. Aa, oih… ongi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mind huvitab selle teema juures ainult üks asi – kas te kõik need, kes ei viitsi 85-ga sõitja taga tiksuda ja peate seda oma elu raiskamiseks ka nt tänaval tormate, eskalaatoril seisjatele rusikatega otsa jooksete ja üldse kogu aeg tõmblete? Kas ütlete nt ka trammijuhile, et mida sa uimad siin, mul on vaja kähku Ülemistesse saada? Mind päriselt huvitab, kust tuleb nii palju ärevaid ja ülierutunud inimesi. Ekraanid on juba teinud oma töö? Veits rahulikumalt võiks võtta ju…

Ei, ma ei ütle trammijuhile midagi, ka ekskavaatorijuht ei sega. Need masinad lihtsalt ei liigu kiiremini ja pealegi – nad teevad tööd.
Mis tööd teeb maanteel 90 alas 75ga sõitev inimene? Istub perekoolis? Värvib huuli? Jättis prillid koju ja nendele järgi ei viitsi minna?
Närvikava on mul korras, ma olen ikka väga rahulik inimene, aga nendest liikluses munejatest ma ei arva üldse hästi. Miks ma peaks? Nad on ju egoistid ja mõtlevad vaid endale.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen küll ja küll kohanud näiteks arvamust, et piirkiirusega sõitja võib vaid parempolset rada kasutada.

Aga seda võiksi teha ja igal pool mujal maailmas tehaksegi – mitmerealisel teel sõidetakse võimalikult paremal. See on puhas viisakus.
Mina näiteks lasen ka sel juhul autod mööda, kui sõidan 90ga ja taha koguneb saba. Seadus seaduseks ja õigus õiguseks, aga pole minu asi kiiruseületajaid õpetada ja kasvatada. Me võiksime ka juba jõuda siinnani, et liikluses loevad ka viisakus ja ohutus, mitte ainult seadus ja õigus.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen küll ja küll kohanud näiteks arvamust, et piirkiirusega sõitja võib vaid parempolset rada kasutada.

Aga seda võiksi teha ja igal pool mujal maailmas tehaksegi – mitmerealisel teel sõidetakse võimalikult paremal. See on puhas viisakus.
Mina näiteks lasen ka sel juhul autod mööda, kui sõidan 90ga ja taha koguneb saba. Seadus seaduseks ja õigus õiguseks, aga pole minu asi kiiruseületajaid õpetada ja kasvatada. Me võiksime ka juba jõuda siinnani, et liikluses loevad ka viisakus ja ohutus, mitte ainult seadus ja õigus.

seadus ja õigus ei ole asja iseeneses vaid on liikluses ikka ju ohutuse tagamiseks.
ja ohutus on kindlasti viisakusest olulisem.

aga parempoolsel real sõitmine on mõistlik muidugi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

seadus ja õigus ei ole asja iseeneses vaid on liikluses ikka ju ohutuse tagamiseks.
ja ohutus on kindlasti viisakusest olulisem.

aga parempoolsel real sõitmine on mõistlik muidugi.

Loe nüüd uuesti, ma ei öelnud, et seadus ja õigus ei ole olulised, vaid seda, et KA viisakus ja üldine ohutus. Õigus ja ohutus ei käi alati käsikäes.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kallis inimene, rahune palun ja tee kõigepealt endale selgeks, kellest või millest sa siin räägid.
sinu määratlused “uimerdamisest” kõiguvad 40-st 85-ni.
et siis millest käib jutt?

kõigest sellest, mis selle vahele ja sellest allapoole jääb.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kelle jaoks Eestis hämaral ajal 80-85-ga (musta jää ohul ka 70-75-ga) maanteel sõitmine on liikluse takistamine võiks oma juhiloa kohe kuskile hoiule anda. Teie mõttemaailm ja närvikava ei ole ilmselgelt pädevad liikluses ohutult osalema.

Jälgi teisi ja saad aru, kas takistad või mitte. Kui Sinu taga on kolonn ja kõik rahulikult kulgevad, ei ole tõesti mingit probleemi, aga kui Sinust ikka mitu autot on juba mööda sõitnud, siis on takistamine küll. Vähemalt minu loogika ütleb nii, et kogu saladus seisneb teiste jälgimises, mitte kramplikult otse ette vahtimises ja omaette pomisemises, et sõidan täpselt nagu ise tahan.
Mina võin kolonnis sõita, kui see sõidaks ühtlase kiirusega, aga enamasti toimub ikka mingi õõtsumine, 75-80-75-85. See ajab närviliseks ja tahaks mööda saada. Aeglane sõit närvi ei aja.
Eriti tore on veel see, kui 80-85 sõitja enne kiirusekaamerat pidurdab. Mul on alati küsimus, et kas nad kardavad, et see kaamera tuleb kallale või miks on vaja pidurdada?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen küll ja küll kohanud näiteks arvamust, et piirkiirusega sõitja võib vaid parempolset rada kasutada.

Aga seda võiksi teha ja igal pool mujal maailmas tehaksegi – mitmerealisel teel sõidetakse võimalikult paremal. See on puhas viisakus.
Mina näiteks lasen ka sel juhul autod mööda, kui sõidan 90ga ja taha koguneb saba. Seadus seaduseks ja õigus õiguseks, aga pole minu asi kiiruseületajaid õpetada ja kasvatada. Me võiksime ka juba jõuda siinnani, et liikluses loevad ka viisakus ja ohutus, mitte ainult seadus ja õigus.

Et siis viisakas on kiiruseületajatel mitte jalus olla? Mis puutub asjasse õpetamine ja kasvatamine? Ma lihtsalt liiklen seaduskuulekalt.
Linnas ei sõifeta päris kindlasti võimalikult paremal, vaid ikka seal, kus on edasiste manöövrite seisukohast kõige mõistlikum. Rõhutan: jutt käbi piirkiirusega sõidust!
Tehke eksperiment ja jälgige näiteks liiklust Tallinn-Tartu maanteel ja Tallinnas, Pirita teel: mitut piirkiirusega sõitjat näete? Mitut palju aeglasemalt sõitjat? Mitut kiiruseületajat? Aga ausalt palun!
Ja siis tulge ütlema, mis meil õieti probleem on: kas liiga aeglaselt sõitjad või kiiruseületajad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 123 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Liiga aeglane sõit on trahvitav

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.