Teema: Lõhnade tellimine internetist – originaal või fake?
Postitas:
Kägu
10.10.2022 20:19
Kirjutan nüüd ka lõpuks lahendusest.
Peale tarbijakaitsesse tehtud avaldust saatis Douglas mulle toote tagasi, asendades vana toote uuega. Tagasi saadetud lõhna püsivus on hoopis teine, palju tugevam ja tuntavam ning võin öelda, et lõpuks ometi saan olla rahul 🙂 Tuleb välja, et kui ise ei jaura ja ennast ei kaitse, siis võibki lolliks jääda. Sellegipoolest Douglase veebipoodi ei soovita – vähem jama ja närvikulu.
Kasutades pikalt ühte lõhna, harjub nina sellega nii ära, et lase või terve pudel peale aga ise ei tunne! Ise kasutan just selle vältimiseks regulaarselt vähemalt 5-6 lõhna. Olen ostnud nö korralikest netipoodidest ja pole mitte kunagi feiki saanud.
Lisaks ei saa unustada, et lõhnad mida müüakse aastaid või lausa aastakümneid, nende koostistes tehakse aegajalt väikseid muudatusi, mis samuti võivad veidi lõhna olemust muuta. Väga vähe aga kaua sama lõhna kasutanud inimene saab aru, et midagi on teistmoodi ja võib seda lõhna hakata võltsiks pidama aga kõik on nii aus, kui olla saab.
Paraku ei kasutanud ma seda lõhna üldse pikalt. Olen proovinud Donna Born in Roma´t kaubamajas, st lasknud üsna palju peale ja see kestis pikka aega, tundsin lõhna õhtul veel tugevalt. Douglasest ostetud pudelist sarnaselt ennast üleni lõhna sisse kastes lõhn ei kestnud üle 20 minuti. Inimesed kõrval ei tundnud, ise ei tundnud. Ja nii proovisin mitu päeva enne kui jõudsin järeldusele, et on fake. Ei saa ikka öelda nii, et olen pikalt kasutanud ja sellepärast lõhna enam ei tunne. Kahel tootel (kaubamaja versus Douglase e-pood) oli väga suur vahe.
Paraku on toode tagasi saadetud, pakendi koodi ei saa ammugi enam kontrollida. Pole toodet ja pole raha ka ???? Selline tore lugu siis.
käi ikka pinda, see ei ole normaalne, sa maksid ju toote eest mida sul pole. Las asendavad või saadavad raha tagasi, mina ei jätaks. Juba see käitumine ütleb firma kohta kõik! Firma kes ei taha halba reklaami oleks ammu raha tagastanud, ju neil klientidest suva!!!
Ja kui pood raha tagasi maksaks, siis teiesugused käiks ja kilkaks, et näe, ikka oligi feik, muidu poleks ju raha tagasi maksnud.
Mul poena oleks ka sellistest paranoilistest klientidest suva. Ju neil on normaalset klientuuri piisavalt, et ei pea selliste pärast muretsema väga.
pood peab piisavalt profesionaalne, et see olukord lahendada ja pakkuma lahendusi. Asendagu toode või maksku tagasi, antud olukorras omastas see firma kliendi raha!
Pood peab olema professionaalne, aga klient võib olla nii ebaadekvaatne kui tahab?
Sa tellisid lõhna, mille tegid lahti, kasutasid ja siis leidsid, et ei meeldi ikka. Mida see pood sul omastas?
Tundub, et siin on tegemist mõne Douglase klienditeenindajaga või mingi muu parfüümi veebikaupluse teenindajaga ???? ega muidu nii kiivalt sellist käitumist ei kaitstaks.
Ei, ma ei ole Douglese töötaja. Küll aga saan ma aru, et antud juhul ei ole pood midagi valesti teinud. Pood ei pea iga kliendi veidruse peale hüppama.
Peale tarbijakaitsesse tehtud avaldust saatis Douglas mulle toote tagasi, asendades vana toote uuega. Tagasi saadetud lõhna püsivus on hoopis teine, palju tugevam ja tuntavam ning võin öelda, et lõpuks ometi saan olla rahul ???? Tuleb välja, et kui ise ei jaura ja ennast ei kaitse, siis võibki lolliks jääda. Sellegipoolest Douglase veebipoodi ei soovita – vähem jama ja närvikulu.
Said oma nina lahti lõpuks. Palju õnne!
Mida siis kasutasid? Xymelini?
Kasutades pikalt ühte lõhna, harjub nina sellega nii ära, et lase või terve pudel peale aga ise ei tunne! Ise kasutan just selle vältimiseks regulaarselt vähemalt 5-6 lõhna. Olen ostnud nö korralikest netipoodidest ja pole mitte kunagi feiki saanud.
Lisaks ei saa unustada, et lõhnad mida müüakse aastaid või lausa aastakümneid, nende koostistes tehakse aegajalt väikseid muudatusi, mis samuti võivad veidi lõhna olemust muuta. Väga vähe aga kaua sama lõhna kasutanud inimene saab aru, et midagi on teistmoodi ja võib seda lõhna hakata võltsiks pidama aga kõik on nii aus, kui olla saab.
Paraku ei kasutanud ma seda lõhna üldse pikalt. Olen proovinud Donna Born in Roma´t kaubamajas, st lasknud üsna palju peale ja see kestis pikka aega, tundsin lõhna õhtul veel tugevalt. Douglasest ostetud pudelist sarnaselt ennast üleni lõhna sisse kastes lõhn ei kestnud üle 20 minuti. Inimesed kõrval ei tundnud, ise ei tundnud. Ja nii proovisin mitu päeva enne kui jõudsin järeldusele, et on fake. Ei saa ikka öelda nii, et olen pikalt kasutanud ja sellepärast lõhna enam ei tunne. Kahel tootel (kaubamaja versus Douglase e-pood) oli väga suur vahe.
Paraku on toode tagasi saadetud, pakendi koodi ei saa ammugi enam kontrollida. Pole toodet ja pole raha ka ???? Selline tore lugu siis.
käi ikka pinda, see ei ole normaalne, sa maksid ju toote eest mida sul pole. Las asendavad või saadavad raha tagasi, mina ei jätaks. Juba see käitumine ütleb firma kohta kõik! Firma kes ei taha halba reklaami oleks ammu raha tagastanud, ju neil klientidest suva!!!
Ja kui pood raha tagasi maksaks, siis teiesugused käiks ja kilkaks, et näe, ikka oligi feik, muidu poleks ju raha tagasi maksnud.
Mul poena oleks ka sellistest paranoilistest klientidest suva. Ju neil on normaalset klientuuri piisavalt, et ei pea selliste pärast muretsema väga.
pood peab piisavalt profesionaalne, et see olukord lahendada ja pakkuma lahendusi. Asendagu toode või maksku tagasi, antud olukorras omastas see firma kliendi raha!
Pood peab olema professionaalne, aga klient võib olla nii ebaadekvaatne kui tahab?
Sa tellisid lõhna, mille tegid lahti, kasutasid ja siis leidsid, et ei meeldi ikka. Mida see pood sul omastas?
Tundub, et siin on tegemist mõne Douglase klienditeenindajaga või mingi muu parfüümi veebikaupluse teenindajaga ???? ega muidu nii kiivalt sellist käitumist ei kaitstaks.
Ei, ma ei ole Douglese töötaja. Küll aga saan ma aru, et antud juhul ei ole pood midagi valesti teinud. Pood ei pea iga kliendi veidruse peale hüppama.
Tõepoolest, kuidas on pood midagi valesti teinud kui saadab feik parfüümi? Ei ole ju!
Kasutades pikalt ühte lõhna, harjub nina sellega nii ära, et lase või terve pudel peale aga ise ei tunne! Ise kasutan just selle vältimiseks regulaarselt vähemalt 5-6 lõhna. Olen ostnud nö korralikest netipoodidest ja pole mitte kunagi feiki saanud.
Lisaks ei saa unustada, et lõhnad mida müüakse aastaid või lausa aastakümneid, nende koostistes tehakse aegajalt väikseid muudatusi, mis samuti võivad veidi lõhna olemust muuta. Väga vähe aga kaua sama lõhna kasutanud inimene saab aru, et midagi on teistmoodi ja võib seda lõhna hakata võltsiks pidama aga kõik on nii aus, kui olla saab.
Paraku ei kasutanud ma seda lõhna üldse pikalt. Olen proovinud Donna Born in Roma´t kaubamajas, st lasknud üsna palju peale ja see kestis pikka aega, tundsin lõhna õhtul veel tugevalt. Douglasest ostetud pudelist sarnaselt ennast üleni lõhna sisse kastes lõhn ei kestnud üle 20 minuti. Inimesed kõrval ei tundnud, ise ei tundnud. Ja nii proovisin mitu päeva enne kui jõudsin järeldusele, et on fake. Ei saa ikka öelda nii, et olen pikalt kasutanud ja sellepärast lõhna enam ei tunne. Kahel tootel (kaubamaja versus Douglase e-pood) oli väga suur vahe.
Paraku on toode tagasi saadetud, pakendi koodi ei saa ammugi enam kontrollida. Pole toodet ja pole raha ka ???? Selline tore lugu siis.
käi ikka pinda, see ei ole normaalne, sa maksid ju toote eest mida sul pole. Las asendavad või saadavad raha tagasi, mina ei jätaks. Juba see käitumine ütleb firma kohta kõik! Firma kes ei taha halba reklaami oleks ammu raha tagastanud, ju neil klientidest suva!!!
Ja kui pood raha tagasi maksaks, siis teiesugused käiks ja kilkaks, et näe, ikka oligi feik, muidu poleks ju raha tagasi maksnud.
Mul poena oleks ka sellistest paranoilistest klientidest suva. Ju neil on normaalset klientuuri piisavalt, et ei pea selliste pärast muretsema väga.
pood peab piisavalt profesionaalne, et see olukord lahendada ja pakkuma lahendusi. Asendagu toode või maksku tagasi, antud olukorras omastas see firma kliendi raha!
Pood peab olema professionaalne, aga klient võib olla nii ebaadekvaatne kui tahab?
Sa tellisid lõhna, mille tegid lahti, kasutasid ja siis leidsid, et ei meeldi ikka. Mida see pood sul omastas?
Tundub, et siin on tegemist mõne Douglase klienditeenindajaga või mingi muu parfüümi veebikaupluse teenindajaga ???? ega muidu nii kiivalt sellist käitumist ei kaitstaks.
Ei, ma ei ole Douglese töötaja. Küll aga saan ma aru, et antud juhul ei ole pood midagi valesti teinud. Pood ei pea iga kliendi veidruse peale hüppama.
Tõepoolest, kuidas on pood midagi valesti teinud kui saadab feik parfüümi? Ei ole ju!
See et Douglase kauplus võiks võltskaupa müüa, on pehmelt öeldes muigamapanev.
Kasutades pikalt ühte lõhna, harjub nina sellega nii ära, et lase või terve pudel peale aga ise ei tunne! Ise kasutan just selle vältimiseks regulaarselt vähemalt 5-6 lõhna. Olen ostnud nö korralikest netipoodidest ja pole mitte kunagi feiki saanud.
Lisaks ei saa unustada, et lõhnad mida müüakse aastaid või lausa aastakümneid, nende koostistes tehakse aegajalt väikseid muudatusi, mis samuti võivad veidi lõhna olemust muuta. Väga vähe aga kaua sama lõhna kasutanud inimene saab aru, et midagi on teistmoodi ja võib seda lõhna hakata võltsiks pidama aga kõik on nii aus, kui olla saab.
Paraku ei kasutanud ma seda lõhna üldse pikalt. Olen proovinud Donna Born in Roma´t kaubamajas, st lasknud üsna palju peale ja see kestis pikka aega, tundsin lõhna õhtul veel tugevalt. Douglasest ostetud pudelist sarnaselt ennast üleni lõhna sisse kastes lõhn ei kestnud üle 20 minuti. Inimesed kõrval ei tundnud, ise ei tundnud. Ja nii proovisin mitu päeva enne kui jõudsin järeldusele, et on fake. Ei saa ikka öelda nii, et olen pikalt kasutanud ja sellepärast lõhna enam ei tunne. Kahel tootel (kaubamaja versus Douglase e-pood) oli väga suur vahe.
Paraku on toode tagasi saadetud, pakendi koodi ei saa ammugi enam kontrollida. Pole toodet ja pole raha ka ???? Selline tore lugu siis.
käi ikka pinda, see ei ole normaalne, sa maksid ju toote eest mida sul pole. Las asendavad või saadavad raha tagasi, mina ei jätaks. Juba see käitumine ütleb firma kohta kõik! Firma kes ei taha halba reklaami oleks ammu raha tagastanud, ju neil klientidest suva!!!
Ja kui pood raha tagasi maksaks, siis teiesugused käiks ja kilkaks, et näe, ikka oligi feik, muidu poleks ju raha tagasi maksnud.
Mul poena oleks ka sellistest paranoilistest klientidest suva. Ju neil on normaalset klientuuri piisavalt, et ei pea selliste pärast muretsema väga.
pood peab piisavalt profesionaalne, et see olukord lahendada ja pakkuma lahendusi. Asendagu toode või maksku tagasi, antud olukorras omastas see firma kliendi raha!
Pood peab olema professionaalne, aga klient võib olla nii ebaadekvaatne kui tahab?
Sa tellisid lõhna, mille tegid lahti, kasutasid ja siis leidsid, et ei meeldi ikka. Mida see pood sul omastas?
Tundub, et siin on tegemist mõne Douglase klienditeenindajaga või mingi muu parfüümi veebikaupluse teenindajaga ???? ega muidu nii kiivalt sellist käitumist ei kaitstaks.
Ei, ma ei ole Douglese töötaja. Küll aga saan ma aru, et antud juhul ei ole pood midagi valesti teinud. Pood ei pea iga kliendi veidruse peale hüppama.
Tõepoolest, kuidas on pood midagi valesti teinud kui saadab feik parfüümi? Ei ole ju!
Kas keegi tõestas ära, et oli feik või? Sain aru, et pood tõestas pigem vastupidist.
Kas sa tõesti kujutad endale ette, et Douglasel on laos kaks riiulit – feigid ja originaalid – ja siis valivad, kummast saata? Et see kobises, saadame talle originaali? Imelik oled või?
Kasutades pikalt ühte lõhna, harjub nina sellega nii ära, et lase või terve pudel peale aga ise ei tunne! Ise kasutan just selle vältimiseks regulaarselt vähemalt 5-6 lõhna. Olen ostnud nö korralikest netipoodidest ja pole mitte kunagi feiki saanud.
Lisaks ei saa unustada, et lõhnad mida müüakse aastaid või lausa aastakümneid, nende koostistes tehakse aegajalt väikseid muudatusi, mis samuti võivad veidi lõhna olemust muuta. Väga vähe aga kaua sama lõhna kasutanud inimene saab aru, et midagi on teistmoodi ja võib seda lõhna hakata võltsiks pidama aga kõik on nii aus, kui olla saab.
Paraku ei kasutanud ma seda lõhna üldse pikalt. Olen proovinud Donna Born in Roma´t kaubamajas, st lasknud üsna palju peale ja see kestis pikka aega, tundsin lõhna õhtul veel tugevalt. Douglasest ostetud pudelist sarnaselt ennast üleni lõhna sisse kastes lõhn ei kestnud üle 20 minuti. Inimesed kõrval ei tundnud, ise ei tundnud. Ja nii proovisin mitu päeva enne kui jõudsin järeldusele, et on fake. Ei saa ikka öelda nii, et olen pikalt kasutanud ja sellepärast lõhna enam ei tunne. Kahel tootel (kaubamaja versus Douglase e-pood) oli väga suur vahe.
Paraku on toode tagasi saadetud, pakendi koodi ei saa ammugi enam kontrollida. Pole toodet ja pole raha ka ???? Selline tore lugu siis.
käi ikka pinda, see ei ole normaalne, sa maksid ju toote eest mida sul pole. Las asendavad või saadavad raha tagasi, mina ei jätaks. Juba see käitumine ütleb firma kohta kõik! Firma kes ei taha halba reklaami oleks ammu raha tagastanud, ju neil klientidest suva!!!
Ja kui pood raha tagasi maksaks, siis teiesugused käiks ja kilkaks, et näe, ikka oligi feik, muidu poleks ju raha tagasi maksnud.
Mul poena oleks ka sellistest paranoilistest klientidest suva. Ju neil on normaalset klientuuri piisavalt, et ei pea selliste pärast muretsema väga.
pood peab piisavalt profesionaalne, et see olukord lahendada ja pakkuma lahendusi. Asendagu toode või maksku tagasi, antud olukorras omastas see firma kliendi raha!
Pood peab olema professionaalne, aga klient võib olla nii ebaadekvaatne kui tahab?
Sa tellisid lõhna, mille tegid lahti, kasutasid ja siis leidsid, et ei meeldi ikka. Mida see pood sul omastas?
Tundub, et siin on tegemist mõne Douglase klienditeenindajaga või mingi muu parfüümi veebikaupluse teenindajaga ???? ega muidu nii kiivalt sellist käitumist ei kaitstaks.
Ei, ma ei ole Douglese töötaja. Küll aga saan ma aru, et antud juhul ei ole pood midagi valesti teinud. Pood ei pea iga kliendi veidruse peale hüppama.
Tõepoolest, kuidas on pood midagi valesti teinud kui saadab feik parfüümi? Ei ole ju!
Kas keegi tõestas ära, et oli feik või? Sain aru, et pood tõestas pigem vastupidist.
Kas sa tõesti kujutad endale ette, et Douglasel on laos kaks riiulit – feigid ja originaalid – ja siis valivad, kummast saata? Et see kobises, saadame talle originaali? Imelik oled või?
Paistab, et oled nende Douglase riiulitega hästi kursis, jätka samas vaimus.
Kas keegi tõestas ära, et oli feik või? Sain aru, et pood tõestas pigem vastupidist. Kas sa tõesti kujutad endale ette, et Douglasel on laos kaks riiulit – feigid ja originaalid – ja siis valivad, kummast saata? Et see kobises, saadame talle originaali? Imelik oled või?
Siin Perekoolis kohtab igasuguseid hulle ja paranoiade käes vaevlevaid. Ilmselgelt polnud tegu fake lõhnaga-tihtipeale on odavam on lolliga vaidlemine lõpetada ning kinni maksta, kui jaurata.
Kas keegi tõestas ära, et oli feik või? Sain aru, et pood tõestas pigem vastupidist. Kas sa tõesti kujutad endale ette, et Douglasel on laos kaks riiulit – feigid ja originaalid – ja siis valivad, kummast saata? Et see kobises, saadame talle originaali? Imelik oled või?
Siin Perekoolis kohtab igasuguseid hulle ja paranoiade käes vaevlevaid. Ilmselgelt polnud tegu fake lõhnaga-tihtipeale on odavam on lolliga vaidlemine lõpetada ning kinni maksta, kui jaurata.
Keegi ei maksnud midagi kinni ju 😀 😀 uus lõhn saadeti 😀
Kas keegi tõestas ära, et oli feik või? Sain aru, et pood tõestas pigem vastupidist. Kas sa tõesti kujutad endale ette, et Douglasel on laos kaks riiulit – feigid ja originaalid – ja siis valivad, kummast saata? Et see kobises, saadame talle originaali? Imelik oled või?
Siin Perekoolis kohtab igasuguseid hulle ja paranoiade käes vaevlevaid. Ilmselgelt polnud tegu fake lõhnaga-tihtipeale on odavam on lolliga vaidlemine lõpetada ning kinni maksta, kui jaurata.
Hea kui jätkub lolle, kellele need fake lõhnad maha kupeldada.