Eks põhjenda siis ära, miks on enamikus hetkeaja ankeetides nii tohutult oluline teada saada, missuguse sugupoole esindajana iga vastaja ennast siis ikka määratleb,
Lihtne. Elementaarne. Kui me räägime internetist, siis see teave annab reklaamijatele olulist infot.
Utreeerin. Näiteks, kui veebiküsitlusest selgub, et enim huvi tundsid su automargi vastu naised, siis saad edasiste turundustegevustega sihtida just seda sihtrühma. Kui ikka küsitlusele vastanud meestest 15% ja naistest 90% spontaanse tuntusena oskab nimetada üheksateist elektritarvete müüjat, saab teha turundusosakond teha kaks järeldust
* uue elektrikaupade poe reklaam tabab kõige paremini sihtrühma, kui reklaame näidata Buduaaris ja Perekoolis, aga mitte militaar.netis
* meeste sihtühma on alainvesteeritud, seda segmenti tuleb kasvatada.
Ka väljaspool internetti on ju loogika sama. Kui nt Kaubamaja nt reaalpoes loeb kokku, et 68% külastajatest on naised, aga mehed teevad 95% käibest, siis on ju selge, kuidas turundust edasi planeerida.
Näited on muidugi utreeritud, et selgem oleks.