Esileht Koolilaps Loova Tuleviku Kool?

Näitan 29 postitust - vahemik 1 kuni 29 (kokku 29 )

Teema: Loova Tuleviku Kool?

Postitas:
Kägu

Kas kellelgi on muljeid või kommentaare? http://tulevikukool.edu.ee/
Sooviks väga kuulda tegelikke kogemusi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mida sa täpsemalt teada tahad? Väga hea kool on, minu laps käib seal.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teemaalgataja olen. Tahaksin teada, kas see Asustamise metoodika tõesti ka töötab ja kas akadeemiliselt ei tehta järelandmisi.
Olen ühelt poolt veendunud, et ei taha oma last saata nn klassikalisse süsteemi, teisalt puudub usaldus selle vastu, et särasilmselt tehtud koolides ka kõik toimib nii, nagu selle loojad soovinud on.
Paberil kõlab kõik täpselt nii, nagu tahaksin, et üks kool oleks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lapsed õpivad ikka tavaprogrammi järgi, st et nende teadmised peavad vastama tavakooli sama astme teadmistele, kooliaasta lõpus on tasemetööd. Aga ained on omavahel seotud, hästi palju on praktilist õpet – esitlusi, projekte, esseesid, jne. Ei ole sellist tuima tampimist nagu tavakoolis. Õpetajad on oma elukutse fännid, tõesti armastavad seda tööd ja seda on näha nii laste kui lastevanematega suhtlemisel. Tavakoolis on kahjuks nii palju õpetajad läbipõlenud, et ei kujutaks neid ette enda kolleegidena, miks mu laps peab siis sellistega koos olema? Mida on tal neist isiksustena õppida?
Reedeti on väljasõidud, seotud enamasti samal nädalal muudes tundides läbi võetud materjalidega. Lapsel on koolis tõega huvitav, ootab juba pühapäeval, et saaks kooli minna. Saan aru, et enamus ei usu seda, aga nii on. Meie pere on kooliga rahul. On ka perega ühisüritusi, kogukonnakool ju. Ma ei tea, mida sa täpsemalt akadeemilise järelandmise all mõtled. Soovitan panna aeg kinni vestluseks – ilma nagunii ei võeta last kooli. Seal saab juba ise küsida, lapsel on samuti proovipäev.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teemaalgataja olen. Kõlab julgustavalt, aitäh! Usun, et läheme vestlusele küll.
Kas laste akadeemilised teadmised on siis sama head kui nt GAGis, TIKis, Reaalkoolis? Aga sinna lihtsalt lisandub õpirõõm ja lapsekeskne lähenemine?
Ja kas on kindel, et see kool jätkab tõesti tegutsemist ka tulevikus ega ole suuremat ohtu, et pannakse mõne aasta pärast kinni?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lapse akadeemilised teadmised olenevad eelkõige lapsest. Ma ei tea, kas on sama head, kui G5-s, meie pere pole see huvitanud. Meile on olnud oluline, et lapsel ei oleks hullu koolistressi, et tal oleks koolis huvitav, et tema loomingulisust hinnatakse – see kõik on seal koolis olemas. Ja sellepärast meile see kool meeldib.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Natuke nö rammin teemasse sisse, aga miks just Loova Tuleviku kool, aga mitte näiteks mõni muu erakool? Nõmme Erakool? Gaia kool? Asukoha pärast?

Ennast huvitab sama teema (asukoht Tallinn), ei taha nn eliitkooli, ei taha samas ka nn tavakooli. Sooviks, et kool oleks väike, individuaalse ja toetava lähenemisega, aga laps saaks korraliku hariduse ja põhja edasiseks eluks.

https://nek.ee/
http://gaiakool.ee

Please wait...
Postitas:
Kägu

Eeskätt asukoha pärast jah (teemaalgataja olen taas), aga ka muudel põhjustel: Gaia kooli looduslähedus on sümpaatne, aga kardan liigset esoteerikat ja nn vaktsiinivastaseid. Nõmme erakoolist pole eriti midagi kuulnud. Loova Tuleviku Kooli poole paneb kalduma ka see, et juhil ja õpetajatel on olemas kogemus tavakoolist ja seetõttu on ka usk sellesse, et teatakse, mis asja aetakse.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma arvan, et tore kool. Kaalusime ise ka korra seda varianti. Praegu on ju vara võrrelda teiste koolide akadeemilise tasemega, sest kool on ju alles mõne aasta tegutsenud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jutt kodulehelt ja reaalsus võivad päriselus väga erinevad olla. Õde sai sellise kogemuse Emili koolist. Suure hurraaga läksid, nii hea-nii teistmoodi. Esimese aasta lõpuks oli ilus jutt nii tuhandeks killuks purunenud, et aprillis veel tahtis last mujale kooli saada. Kannatasid lõpuks ikka juuni alguseni ära ja panid uuest aastast tavakooli.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Lapse akadeemilised teadmised olenevad eelkõige lapsest. Ma ei tea, kas on sama head, kui G5-s, meie pere peret pole see huvitanud. Meile on olnud oluline, et lapsel ei oleks hullu koolistressi, et tal oleks koolis huvitav, et tema loomingulisust hinnatakse – see kõik on seal koolis olemas. Ja sellepärast meile see kool meeldib.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Natuke nö rammin teemasse sisse, aga miks just Loova Tuleviku kool, aga mitte näiteks mõni muu erakool? Nõmme Erakool? Gaia kool? Asukoha pärast?

NEK on üks täiesti tavaline kool, neil ei ole mingit eristuvat maailmavaadet, mille pärast oma laps sinna kooli panna.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Gaia koolis pole mingit liigset esoteerikat, ega ammugi mitte vaktsiinidest või nende poolt/vastu midagi räägitud. Selleks ajaks, kui laps kooli läheb, on vist enamus vaktsiine lastel tehtud või siis soovi korral ka tegemata jäetud ja ma üldse ei mõista, miks peaks keegi koolis veel nendest rääkima või kellelegi ajupesu tegema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Natuke nö rammin teemasse sisse, aga miks just Loova Tuleviku kool, aga mitte näiteks mõni muu erakool? Nõmme Erakool? Gaia kool? Asukoha pärast?

NEK on üks täiesti tavaline kool, neil ei ole mingit eristuvat maailmavaadet, mille pärast oma laps sinna kooli panna.

Mis maailmavaadetsa koolist ikka otsid. NEK on tõesti tavaline väike kool, kus lapsel hea õppida.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Gaia koolis pole mingit liigset esoteerikat, ega ammugi mitte vaktsiinidest või nende poolt/vastu midagi räägitud. Selleks ajaks, kui laps kooli läheb, on vist enamus vaktsiine lastel tehtud või siis soovi korral ka tegemata jäetud ja ma üldse ei mõista, miks peaks keegi koolis veel nendest rääkima või kellelegi ajupesu tegema.

No kooliajal tehakse ikka päris mitu vaktsiini.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Gaia koolis pole mingit liigset esoteerikat, ega ammugi mitte vaktsiinidest või nende poolt/vastu midagi räägitud. Selleks ajaks, kui laps kooli läheb, on vist enamus vaktsiine lastel tehtud või siis soovi korral ka tegemata jäetud ja ma üldse ei mõista, miks peaks keegi koolis veel nendest rääkima või kellelegi ajupesu tegema.

No kooliajal tehakse ikka päris mitu vaktsiini.

Ei tehta kooli ajal päris mitu – ainult 3tk ja nendest üks HPV, mida tehakse vist ainult tütarlastele. Vaktsineerimiskava kohaselt on enne kooli siiski suur enamus ehk 9tk juba tehtud, seega koolis mingit eraldi “ajupesu” küll kellelegi ei tehta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jutt kodulehelt ja reaalsus võivad päriselus väga erinevad olla. Õde sai sellise kogemuse Emili koolist. Suure hurraaga läksid, nii hea-nii teistmoodi. Esimese aasta lõpuks oli ilus jutt nii tuhandeks killuks purunenud, et aprillis veel tahtis last mujale kooli saada. Kannatasid lõpuks ikka juuni alguseni ära ja panid uuest aastast tavakooli.

Kas võib küsida, mis probleemiks osutus? Mu sõbranna laps käib ka Emilis ja tema juttudest olen aru saanud, et suurim probleem on see, et tehti tore kool toredate põhimõtetega, aga viga tehti selles, et võetakse vastu igasugu lapsi sh ka diagnoosimata probleemseid käitumishäiretega ja nendega ei suudeta tegeleda ega piisavalt abi pakkuda, puudub väikeklass jne. Ilmselt need väikesed toredate põhimõtetega koolis oleksid suurepärased õppeasutused, kui seal ei võetaks vastu diagnoosidega ja käitumishäiretega lapsi. Kui ma maksan õppimise eeat, ei tahaks, et mu lapse keskkonnas oleks segavaid ja häirivaid faktoreid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jutt kodulehelt ja reaalsus võivad päriselus väga erinevad olla. Õde sai sellise kogemuse Emili koolist. Suure hurraaga läksid, nii hea-nii teistmoodi. Esimese aasta lõpuks oli ilus jutt nii tuhandeks killuks purunenud, et aprillis veel tahtis last mujale kooli saada. Kannatasid lõpuks ikka juuni alguseni ära ja panid uuest aastast tavakooli.

Kas võib küsida, mis probleemiks osutus? Mu sõbranna laps käib ka Emilis ja tema juttudest olen aru saanud, et suurim probleem on see, et tehti tore kool toredate põhimõtetega, aga viga tehti selles, et võetakse vastu igasugu lapsi sh ka diagnoosimata probleemseid käitumishäiretega ja nendega ei suudeta tegeleda ega piisavalt abi pakkuda, puudub väikeklass jne. Ilmselt need väikesed toredate põhimõtetega koolis oleksid suurepärased õppeasutused, kui seal ei võetaks vastu diagnoosidega ja käitumishäiretega lapsi. Kui ma maksan õppimise eeat, ei tahaks, et mu lapse keskkonnas oleks segavaid ja häirivaid faktoreid.

Oi, mis snoob…
Ma ka äkki ei taha, et riiklikus koolis (mille maksumaksja kaudselt kinni maksab) oleks käitumisprobleemidega lapsi. Oleks kohe kõigil parem õpetada ja õppida.
Nagu erakoolid riikliku toetust ei saaks…
Või need probleemsed lapsed peaks siis üldse tänavale jätma?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu laps on ka probleemse käitumisega ja mina kaalun teda just Loova Tuleviku Kooli panna tänu siinsele teemale, sest arvan, et see võiks talle sobida.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jutt kodulehelt ja reaalsus võivad päriselus väga erinevad olla. Õde sai sellise kogemuse Emili koolist. Suure hurraaga läksid, nii hea-nii teistmoodi. Esimese aasta lõpuks oli ilus jutt nii tuhandeks killuks purunenud, et aprillis veel tahtis last mujale kooli saada. Kannatasid lõpuks ikka juuni alguseni ära ja panid uuest aastast tavakooli.

Kas võib küsida, mis probleemiks osutus? Mu sõbranna laps käib ka Emilis ja tema juttudest olen aru saanud, et suurim probleem on see, et tehti tore kool toredate põhimõtetega, aga viga tehti selles, et võetakse vastu igasugu lapsi sh ka diagnoosimata probleemseid käitumishäiretega ja nendega ei suudeta tegeleda ega piisavalt abi pakkuda, puudub väikeklass jne. Ilmselt need väikesed toredate põhimõtetega koolis oleksid suurepärased õppeasutused, kui seal ei võetaks vastu diagnoosidega ja käitumishäiretega lapsi. Kui ma maksan õppimise eeat, ei tahaks, et mu lapse keskkonnas oleks segavaid ja häirivaid faktoreid.

Oi, mis snoob…

Ma ka äkki ei taha, et riiklikus koolis (mille maksumaksja kaudselt kinni maksab) oleks käitumisprobleemidega lapsi. Oleks kohe kõigil parem õpetada ja õppida.

Nagu erakoolid riikliku toetust ei saaks…

Või need probleemsed lapsed peaks siis üldse tänavale jätma?

Oih, lugesin oma kommentaari uuesti läbi ja kõlan jah nagu snob. Ei suutnud kiiruga oma mõtet edasi anda ilmselt. Minu oma laps käib tavalises munitsipaalkoolis ja seal on väga tugev tugisüsteem diagnoosiga ja probleemsetele lastele. Nendega tegeletakse ja nad õpivad väikeklassis ning suure klassi õpetaja saab tõesti keskenduda õpetamisele, mitte distsipliini probleemidele.
Ma pidasin oma kommentaariga silmas konkreetselt Emili kooli, sest seal ju tugisüsteem olematu. Soovitan eriliste, diagnoosiga ja probleemidega laste vanematel valida lapsele sobiv kool just tugeva tugivõrgustikuga, et laps oleks hoitud ja õpetatud just temast lähtuvalt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu laps on ka probleemse käitumisega ja mina kaalun teda just Loova Tuleviku Kooli panna tänu siinsele teemale, sest arvan, et see võiks talle sobida.

Kooli kodulehel on kirjas:
Meil on tavaõppega klassid, kus õppetööd juhendavad klassiõpetaja ja aineõpetajad. Meie esimestel tegutsemisaastatel meil tugipersonali võimalust pole (logopeed, sotsiaalpedagoog, eripedagoog).

Mõtle ikka hoolega, kui sul on probleemse käitumisega laps, miks sa soovid ta elu raskemaks teha ja panna kooli, kus puudub tema jaoks igasugune tugi?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu laps on ka probleemse käitumisega ja mina kaalun teda just Loova Tuleviku Kooli panna tänu siinsele teemale, sest arvan, et see võiks talle sobida.

Kooli kodulehel on kirjas:

Meil on tavaõppega klassid, kus õppetööd juhendavad klassiõpetaja ja aineõpetajad. Meie esimestel tegutsemisaastatel meil tugipersonali võimalust pole (logopeed, sotsiaalpedagoog, eripedagoog).

Mõtle ikka hoolega, kui sul on probleemse käitumisega laps, miks sa soovid ta elu raskemaks teha ja panna kooli, kus puudub tema jaoks igasugune tugi?

Tal ei ole diagnoosi, ta pole agressiivne ning ta on normintellektiga. Ta on lihtsalt selline nihelev ja ülevoolav, uudistaja ja avastaja, kes mõtleb väga loovalt, kuid kes kindlasti ei suuda vähemalt esimestes klassides 45min järjest töövihikuid lahendada. Tal on vaja palju elulähedasemat ja huvitavamat lähenemist ning on suur võimalus, et ta kasvab sellest välja. Probleemne on ta käitumine selle poolest, et ta soovib silma paista, alati ise küsimustele vastata, esineda ning kipub toas jooksma. Praegu on ta kohe 5aastane, seega kasvab veel ja on kooliajaks võib-olla ontlikum.

Tugi on tal minu näol kodus olemas ja ma olen väga orienteeritud koostööle kooliga. Ka ma ise olen õpetaja, eripedagoog, ja ma näen, mida selliste lastega tehakse koolis. Väikeklass ja silt külge, et ei ole selline, nagu teised, kuigi tegelikult mitu minu klassi määratud last on lihtsalt elavama loomuga ega vaja reaalselt eripedagoogi abi. Pealegi on mul plaan oma laps aasta enne kooli kahte erinevasse eelkooli panna, millest üks oleks siis Loova Tuleviku Kooli oma ja teine tavakool. Eks siis ole näha, mis talle sobib ja mis mitte.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu laps on ka probleemse käitumisega ja mina kaalun teda just Loova Tuleviku Kooli panna tänu siinsele teemale, sest arvan, et see võiks talle sobida.

Kooli kodulehel on kirjas:

Meil on tavaõppega klassid, kus õppetööd juhendavad klassiõpetaja ja aineõpetajad. Meie esimestel tegutsemisaastatel meil tugipersonali võimalust pole (logopeed, sotsiaalpedagoog, eripedagoog).

Mõtle ikka hoolega, kui sul on probleemse käitumisega laps, miks sa soovid ta elu raskemaks teha ja panna kooli, kus puudub tema jaoks igasugune tugi?

Tekib küsimus

Kui Ev haridusseadus näeb ette igale lapsele individuaalset lähenemist, siis kuidas seda ilma tugispetsialistideta pakutakse…? Ja kas selline asutus saab olla ‘KOOL’ kui nad ei taga lastele nende vajadustest lähtuvaid teenuseid/tuge…
Tavakooli on oodatud KÕIK lapsed aga erakoolidesse valitakse tasased ja häbelikud, sest neile pole pakkuda tugiteenuseid või klass on suur ja õpetja paratamatult ei jõua kõigini individuaalselt…Pearaha ja karbiraha makstakse vist mõlemal juhul. Nendel ‘kuumadel’ ja ‘lapsekesksetel’ erakoolidel võiks olla samuti kohustus tugispetsialiste palgata, aga et lausa sõnastataksegi, et meil need puuduvad ja seepärast igaüks ei ole siia oodatud’ on täitsa mõttekoht…Kas riik peab rahastama poolikut teenust….?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu laps on ka probleemse käitumisega ja mina kaalun teda just Loova Tuleviku Kooli panna tänu siinsele teemale, sest arvan, et see võiks talle sobida.

Kooli kodulehel on kirjas:

Meil on tavaõppega klassid, kus õppetööd juhendavad klassiõpetaja ja aineõpetajad. Meie esimestel tegutsemisaastatel meil tugipersonali võimalust pole (logopeed, sotsiaalpedagoog, eripedagoog).

Mõtle ikka hoolega, kui sul on probleemse käitumisega laps, miks sa soovid ta elu raskemaks teha ja panna kooli, kus puudub tema jaoks igasugune tugi?

Tal ei ole diagnoosi, ta pole agressiivne ning ta on normintellektiga. Ta on lihtsalt selline nihelev ja ülevoolav, uudistaja ja avastaja, kes mõtleb väga loovalt, kuid kes kindlasti ei suuda vähemalt esimestes klassides 45min järjest töövihikuid lahendada. Tal on vaja palju elulähedasemat ja huvitavamat lähenemist ning on suur võimalus, et ta kasvab sellest välja. Probleemne on ta käitumine selle poolest, et ta soovib silma paista, alati ise küsimustele vastata, esineda ning kipub toas jooksma. Praegu on ta kohe 5aastane, seega kasvab veel ja on kooliajaks võib-olla ontlikum.

Tugi on tal minu näol kodus olemas ja ma olen väga orienteeritud koostööle kooliga. Ka ma ise olen õpetaja, eripedagoog, ja ma näen, mida selliste lastega tehakse koolis. Väikeklass ja silt külge, et ei ole selline, nagu teised, kuigi tegelikult mitu minu klassi määratud last on lihtsalt elavama loomuga ega vaja reaalselt eripedagoogi abi. Pealegi on mul plaan oma laps aasta enne kooli kahte erinevasse eelkooli panna, millest üks oleks siis Loova Tuleviku Kooli oma ja teine tavakool. Eks siis ole näha, mis talle sobib ja mis mitte.

Kui tal diagnoosi ei ole ja kõik muidu korras, siis on tegu ju kasvatamatusega! Paraku mingist käitumisest ei kasvata välja, kui ei ole kuhugi suunas kasvatatud ju, püha müristus! Kahjuks see on kõige hullem variant, kui vanem ka ei näe ja tunnista, et see on probleem, st probleem tekib eelkõige teistel lastel õppida ja õpetajal õpetada. Kõik lapsed tahaksid esimesena vastata, kõik lapsed tahaksid olla tähele pandud, paljud lapsed on elava loomuga ja ei täidaks võib olla töövihikust lehekülgegi, jookseksid ka selle asemel ringi, uudistaksid ja avastaksid, aga neile on piirid ja reeglid paika pandud ja neid on järjepidevalt kasvatatud käituma, oma järge ootama, jms. Miks sa selle töö tegemata oled jätnud ja nüüd koolis õpetajate kaela püüad veeretada? Teiste laste õppimistingimuste halvenemise hinnaga! Aga vanem siinkohal mõtleb vaid oma lapsele, peaasi, et ei pandaks “silti külge”…

Mina soovitaksin koduõpet (vajadusel eraõpetajaga).

Please wait...
Postitas:
Kägu

Väga hea, kui sellise püsimatu lapse juba eelkoolidesse paned – laps saab aimu, mis on kool. Kuid see on kahe otsaga asi. Kui on konkurssi, siis erakoolid valivad endale välja just ka rahulikke. Neil on see võimalus ja õigus, nad ei pea kõiki vastu võtma ja eelkoolist juba lapsed teada. Näiteks üks sõber just seetõttu isegi ei üritanud oma last panna Nõmme Erakooli, kus on väga hea eelkool (ja mis üldse on hea kool). Ta käis seal eelkoolis. Kuna ta oli tundides püsimatu, vadistas juttu, vahel saadeti ka ukse taha jne – siis oli tõenäosus, et ta sinna saab, üliväike. Enda laps õpib ka ühes erakooli, kus juhtus nii, et nende klassist laps just rahutu/pöörase käitumise tõttu puksiti paari aasta pärast välja. Lapsevanemate aktiivsel initsiatiivil, sest nad ju maksavad eraldi raha ega soovi õpikeskkonda selliseid tegelasi. Samamoodi kuulsin tuttava käest ühest teisest uuest Tallinna erakoolist, kus tema lapse klassist läks minema väga rahutu laps, kellel isegi tugiisik võeti, ikka ei aidanud. Nii et jah, panustades erakoolidele, võib just jalga tulistada – sealsed lapsevanemad on tänu oma makstavale rahale palju tähelepanelikumad selliste asjade suhtes ja kooli juhtkond ei soovi nendega konflikti minna.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jälle mingi uina-muina projekt puupatsutajatele ja universiumivägedega rääkijatele?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lapse akadeemilised teadmised olenevad eelkõige lapsest. Ma ei tea, kas on sama head, kui G5-s, meie pere peret pole see huvitanud. Meile on olnud oluline, et lapsel ei oleks hullu koolistressi, et tal oleks koolis huvitav, et tema loomingulisust hinnatakse – see kõik on seal koolis olemas. Ja sellepärast meile see kool meeldib.

Emmet ka akadeemilised teadmised ei huvita, nagu näha 😁

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jutt kodulehelt ja reaalsus võivad päriselus väga erinevad olla. Õde sai sellise kogemuse Emili koolist. Suure hurraaga läksid, nii hea-nii teistmoodi. Esimese aasta lõpuks oli ilus jutt nii tuhandeks killuks purunenud, et aprillis veel tahtis last mujale kooli saada. Kannatasid lõpuks ikka juuni alguseni ära ja panid uuest aastast tavakooli.

Kas võib küsida, mis probleemiks osutus? Mu sõbranna laps käib ka Emilis ja tema juttudest olen aru saanud, et suurim probleem on see, et tehti tore kool toredate põhimõtetega, aga viga tehti selles, et võetakse vastu igasugu lapsi sh ka diagnoosimata probleemseid käitumishäiretega ja nendega ei suudeta tegeleda ega piisavalt abi pakkuda, puudub väikeklass jne. Ilmselt need väikesed toredate põhimõtetega koolis oleksid suurepärased õppeasutused, kui seal ei võetaks vastu diagnoosidega ja käitumishäiretega lapsi. Kui ma maksan õppimise eeat, ei tahaks, et mu lapse keskkonnas oleks segavaid ja häirivaid faktoreid.

Oi, mis snoob…

Ma ka äkki ei taha, et riiklikus koolis (mille maksumaksja kaudselt kinni maksab) oleks käitumisprobleemidega lapsi. Oleks kohe kõigil parem õpetada ja õppida.

Nagu erakoolid riikliku toetust ei saaks…

Või need probleemsed lapsed peaks siis üldse tänavale jätma?

Peaks vist jah, kui “me oleme Tallinnast ja maksame!” kohale vajub.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu laps on ka probleemse käitumisega ja mina kaalun teda just Loova Tuleviku Kooli panna tänu siinsele teemale, sest arvan, et see võiks talle sobida.

Kooli kodulehel on kirjas:

Meil on tavaõppega klassid, kus õppetööd juhendavad klassiõpetaja ja aineõpetajad. Meie esimestel tegutsemisaastatel meil tugipersonali võimalust pole (logopeed, sotsiaalpedagoog, eripedagoog).

Mõtle ikka hoolega, kui sul on probleemse käitumisega laps, miks sa soovid ta elu raskemaks teha ja panna kooli, kus puudub tema jaoks igasugune tugi?

Tal ei ole diagnoosi, ta pole agressiivne ning ta on normintellektiga. Ta on lihtsalt selline nihelev ja ülevoolav, uudistaja ja avastaja, kes mõtleb väga loovalt, kuid kes kindlasti ei suuda vähemalt esimestes klassides 45min järjest töövihikuid lahendada. Tal on vaja palju elulähedasemat ja huvitavamat lähenemist ning on suur võimalus, et ta kasvab sellest välja. Probleemne on ta käitumine selle poolest, et ta soovib silma paista, alati ise küsimustele vastata, esineda ning kipub toas jooksma. Praegu on ta kohe 5aastane, seega kasvab veel ja on kooliajaks võib-olla ontlikum.

Tugi on tal minu näol kodus olemas ja ma olen väga orienteeritud koostööle kooliga. Ka ma ise olen õpetaja, eripedagoog, ja ma näen, mida selliste lastega tehakse koolis. Väikeklass ja silt külge, et ei ole selline, nagu teised, kuigi tegelikult mitu minu klassi määratud last on lihtsalt elavama loomuga ega vaja reaalselt eripedagoogi abi. Pealegi on mul plaan oma laps aasta enne kooli kahte erinevasse eelkooli panna, millest üks oleks siis Loova Tuleviku Kooli oma ja teine tavakool. Eks siis ole näha, mis talle sobib ja mis mitte.

Tavaline tähelepanupuudus ja/ või kasvatamatus, mitte “ülevoolav ja jookseb toas ringi”.
1.klass ei lahenda kohe kindlasti mitte 45 min järjest töövihikuid, kulla õpetaja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Näitan 29 postitust - vahemik 1 kuni 29 (kokku 29 )


Esileht Koolilaps Loova Tuleviku Kool?