Esileht Koolilaps Lugemispäeviku vastamine

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )

Teema: Lugemispäeviku vastamine

Postitas:

Kuidas teie 2 klassi lapsed lugemispäevikut vastavad? Meil peab laps ise minema õp juurde ja ütlema, et soovib vastata. Mu laps pole saanud ühtegi raamatut vastatud- küll ütleb, et õp polnud aega, siis unustab ise ja siis teised jõuavad ette. Vastatakse siis vahetunnil. Enam ma ei teagi, kas ta tegelikult on proovinud vastata, sest tuli välja, et kardab õpetajat? Tal see aasta tuli uus õpetaja ja kuidagi ei saavuta sellist usaldusliku suhet, nagu oli eelmise õpetajaga.
Ma ei oska kuidagi aidata, see minu jutt, et ära karda, ei too tulemusi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vahetunnil vastavad? Vaesed lapsed.
Meil täidavad lugemispäeviku ära ja õpetaja hindab siis kirjalikku tööd, mingit eraldi vastamist pole. Kolmas klass, nii on olnud alates esimesest klassist.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Suhelge õpetajaga. Paluge nt lugemispäeviku täitmise ja vastamise kord e-kooli kirja panna. Kui on teada, millised on õpetaja nõudmised ja ootused, teab ka lapsevanem, kuidas last toetada ja juhendada.
See, kuidas teistes koolides on, ei ole oluline. Eriti lugemispäeviku osas, mida mõned õpetajad meetodina väga hindavad, teised iganenuks peavad.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on sama kord, kuid õnneks õpetaja ise paneb tähele, kes on käinud ja ei ole löögile pääsenud või kes ei ole antud vaheetapiks raamatut vastanud. Meil on konkreetsed kuupäevad, millal peab mingi raamatu ära vastama a`la hiljemalt 3. novembriks 2. raamat.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil oli 1. ja 2. klassis lapsel lugemispäevik niisama moe pärast. Vahel täitis, vahel mitte.
Kuus pidi kaks raamatut lugema. Ja iga nädal oli raamatu vastamise tund. Laps läks klassi ette ja vestles õpetajaga raamatust. Usinamad lugesid iga nädal raamatu, minu laps kahe nädala jooksul ühe. Vastas nii kaugele kui lugenud oli. Õpetaja küsis küsimusi, mis pani lapse mõtlema ja analüüsima, a’la mis sa arvad miks keegi nii käitus, ütles, või tegi. Mulle väga meeldis.

Sel aastal on lapsel uus eesti keele õpetaja, tema tahab, et lugemispäeviks oleks täidetud, kuid ei mingit vestlust raamatu teemal, hinde saab lugemispäevikusse selle täitmise eest.
Mulle selline variant üldse ei meeldi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil III klass ja seni pole lugemispäevikut küsitud. Nüüd ka uus õpetaja. Eelmine lihtsalt kogus päevikud kokku ja vaatas siis üle, pannes e-kooli hinnangu. Nüüdne ei ole üldse uurinud. Annab suht lühikese tähtajaga raamatu lugeda ja nii see jääb. Me muidugi loeme ja paneme kirja, kuid mõttest aru ei saa. Ka suvine 4 raamatu lugemine jäi hindamata, uus õpetaja eelmise antud lugemiste vastu huvi ei tundnud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 05.11 07:35; 05.11 13:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil III klass ja seni pole lugemispäevikut küsitud. Nüüd ka uus õpetaja. Eelmine lihtsalt kogus päevikud kokku ja vaatas siis üle, pannes e-kooli hinnangu. Nüüdne ei ole üldse uurinud. Annab suht lühikese tähtajaga raamatu lugeda ja nii see jääb. Me muidugi loeme ja paneme kirja, kuid mõttest aru ei saa. Ka suvine 4 raamatu lugemine jäi hindamata, uus õpetaja eelmise antud lugemiste vastu huvi ei tundnud.

Kas siis on nii, et õpetaja ütleb nii nüüd nädala pärast vms tähtajaks olgu see ja see loetud, saabub see aeg ja edasi ei juhtu midagi? Tundides ei räägita raamatust, ei tehta mingit raamatuteemalist kirjalikku või suulist tööd, ei vaadata lugemispäevikuid vms raamatuteemalise ülesande täitmist, mitte midagi? Ja siis hiljem antakse uus raamat? Huvitav, kaua lapsed sel juhul neid viitsivad lugeda? Vana õpetaja nõuete täitmise kontrollimata jätmisest saan veel aru, õpetaja ehk ei teadnud sellest, aga seda oleks muidugi ka mõni vanematest võinud temalt küsida, tavaliselt küll juba mõni agaram laps ise küsib tunnis et kuidas sellega jäi, et raamat oli lugeda. Aga iseenda nõuete täitmist ta siis ka ei kontrolli või? Natuke liiga suur usaldus on sellel õpetajal õpilaste eneseharimise soovi osas. Üldjuhul ikka tuleb õpetajal teadmiste omandamist ka kontrollida.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tähtajad on meil napid jah. Kaks nädalat 200 lk jaoks, nädal 70 lk jaoks. Ei julge muid raamatuid vahele võttagi, kuna iga hetk võib mingi kohustuslik vahele sadada. Ma loodan, et tundides ta ikka hakkab küsima. Just oli vaheajaks üks raamat lugeda. Minu oma luges kenasti ära, kuid paljud jäid jänni ja nii ta andis nädala ajapikendust. Nüüd homme siis uus tähtaeg ja saab näha, kas tehakse tunnitöid vmt. Lugemispäevikut pole kaasa käsutatud. Ma ise muidugi utsitan kõike lugema, mis vaja, kuid lugemispäeviku mõtet ei näe, kui seda ei taheta näha. Sinna kirjapanek on tüütu, hiljem nagunii ju mingeid märkmeid inimesed loetu kohta enamasti ei tee.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 05.11 07:35; 05.11 13:18;
To report this post you need to login first.
Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )


Esileht Koolilaps Lugemispäeviku vastamine

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.