Esileht Ajaviite- ja muud jutud Mäkis “kliendisõbralik teenindus”

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )

Teema: Mäkis “kliendisõbralik teenindus”

Postitas:
Kägu

Hea võimalus rämpstoidu söömine ära lõpetada: nüüd McDonald’sisse sisse astudes hüppab ligi tüüp: “Tere, kuidas saan teile kasulik olla? Meil on siin see ja see ja siis veel see…” Oo õudu, tahtsin vaid burksi osta. Mulle ei meeldi selline teenindusstiil ja ilmselt enamikule eestlastele mitte. Väldin ammu selliseid riidepoode, pankasid ja kaubanduskeskuseid. Aga nüüd mäkk? Eiiiiii

+17
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas sa midagi segi ei aja? Mäkis on ju põhimõtteliselt võimalik suhtlemata toitu osta: toksid soovid tabloolt sisse, maksad kaardiga ja toit tuuakse lauda.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas sa midagi segi ei aja? Mäkis on ju põhimõtteliselt võimalik suhtlemata toitu osta: toksid soovid tabloolt sisse, maksad kaardiga ja toit tuuakse lauda.

Ma ju toksisingi ekraani, kui teenindaja ligi hüppas. Mõtlesin, et ekraan on katki vms aga ei

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

“Tere, kuidas saan teile kasulik olla? Meil on siin see ja see ja siis veel see…”

Mul on tihti teeninduskohti külastades olnud vastupidine kogemus – klienditeenindaja on leti taga ninapidi oma nutitelefonis. Isegi siis kasutab ta seda väikest mõnesekundilist aega, millal aparaat arvet välja trükib, ja torkab oma nina jälle telefoni.

Viimane kogemul oli mul see, kui Kadaka Selveris käisin. Kassiir ei teretanud, teretasin siis rõõmsalt ise, ei vastatud isegi, vaadati tuima näoga, umbes “kas ütlesite midagi”. “Head päeva” soovile ei vastatud samuti. Asju kotti pannes nägin, et kassapidajal oli nutitelefon leti ääre all. Tase, tõesti!

+12
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

No aga palju õnne, selline “klienditeenindus” ongi tulemuseks. Klienditeenindaja amet on maatasa tehtud, seda ei hinnata ei õige palgaga ega peeta seda ka austusväärseks ja enamasti ei tee nüüd seda ka inimesed kes sellele tööle ka päriselt sobiks.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii palju, kui näinud olen, siis inimesed tavaliselt jokutavad ja pusivad nende ekraanide ees. Olen ise ka mitu korda mäkist lahkunud, sest isegi ekraanide taga on järjekorrad. Võib-olla on seetõttu sinna teenindaja pandud, et see asi sujuvamalt liiguks. Muidugi oleneb, millises mäkis sa käid.

Mulle just meeldib seal “pusida”, sellepärast ekraani kasutangi. Ei taha kärsitu klienditeenindajaga suhelda.

+2
-5
Please wait...

Postitas:
pritnispeeers

Tahaksin ka sellist teenindust kogeda.
Mulle meeldib, kui teenindaja tahtahtah kohe ligi hüppab ja ennast mulle pühendab. Mis võiks meeldivam olla? KUI ma ei taha hetkel abi, siis mul on suumulk peas. Aga enamasti mulle väga meeldib, kui inimesed omavahel suhtlevad, olgu nad siis teenindaja-teenindatava rolliga või ilma.
Pärnu Mäkis olen ülimat tagasihoidlikkust kogenud…ju on mõnigi euro sinna taha pidama jäänud.
Janoh. Ega ma seal nüüd väga ei käi kah enam. Juhtun mujale. ; P

+7
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

“Tere, kuidas saan teile kasulik olla? Meil on siin see ja see ja siis veel see…”

Mul on tihti teeninduskohti külastades olnud vastupidine kogemus – klienditeenindaja on leti taga ninapidi oma nutitelefonis. Isegi siis kasutab ta seda väikest mõnesekundilist aega, millal aparaat arvet välja trükib, ja torkab oma nina jälle telefoni.

Viimane kogemul oli mul see, kui Kadaka Selveris käisin. Kassiir ei teretanud, teretasin siis rõõmsalt ise, ei vastatud isegi, vaadati tuima näoga, umbes “kas ütlesite midagi”. “Head päeva” soovile ei vastatud samuti. Asju kotti pannes nägin, et kassapidajal oli nutitelefon leti ääre all. Tase, tõesti!

Igasuguseid olukordi on. Et te ka ei väsi kritiseerimast. Näiteks sai kassiir parajasti sõnumi, et laps viidi kiirabiga haiglasse.

+2
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Igasuguseid olukordi on. Et te ka ei väsi kritiseerimast. Näiteks sai kassiir parajasti sõnumi, et laps viidi kiirabiga haiglasse.

Ei tahaks uskuda et seda iga kord juhtub. Tavaliselt on nutitelefoni orjad ikka ühed ja samad teenindajad.

Kassiiril oli iga kord nutikas laua all või? Mina sain aru, et kägu rääkis ühest korrast, mil ta teda nägi.
Jube, kui õelad siiski mõned on.

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Mäkis “kliendisõbralik teenindus”