Esileht Pereelu ja suhted Mehe eksi sugulaste suhted mehe lähedastega

Näitan 8 postitust - vahemik 31 kuni 38 (kokku 38 )

Teema: Mehe eksi sugulaste suhted mehe lähedastega

Postitas:

aitäh muretsemast, mul on väga hea mees ja isa meie lastele. see, et ta eksiga ja nende lapsega ei suhtle, oli eksi otsus. 20 a tagasi oli laps alati naise oma ja otsustada, seega midagi vaielda või kusagilt nõuda tollal polnud.

Ära seleta. Juba 10 aastat tagasi oli laps suur, aga piisavalt väike, et oleks saanud temaga suhtlemist alustada, eks ei puutu asjasse. Ilmselt sulle ja mehele väga sobis, et last pole pildil, pigem selles oli asi. Nüüd on hea kõik eksi kaela ajada.

jah, sobib küll, et seda last meie jaoks pildil pole. alguses veidi aega oli ja siis sobis ka tema meie pildile, kuid tema ema otsustas, et temal ja lapsel on oma uus elu, meil seal kohta pole. 10 aastaga oli see laps täiesti võõraks jäänud ning nüüd tõesti tal enam meie elus kohta ei ole. raha tema üleskasvatamiseks on mees muide alati maksnud.
inimesega ei pea suhtlema ainuüksi seetõttu, et ta on sugulane. mina ei ole ka 25+ a suhelnud oma isaga rohkem kui tänaval kohtudes teretanud, sest tema elustiil (alkohol) mulle ei meeldi. samuti ei suhtle ma oma isapolse poolõe ja -vennaga, sest meil ei ole midagi ühist peale osade geenides (lapsena suhtlesime, praegu juhuslikult kohtudes teretame). ma ei näe küll põhjust, miks peab kellegagi suhtlema vaid seetõttu, et geenipagas on sarnane?
vahel mõnel kaugemal sugulasel, kellega on ühine vana-vanavanem, tuleb soov tulla külla ja suhelda jne – no milleks?
paljud täiskasvanud lapsed ei suhtle oma lahkuläinud vanematega, see on nende valik, alati ei ole isad selles süüdi. minu isa oli küll alati mu jaoks olemas ka siis, kui nad koos ei elanud, aga kuna ma ei talu tema elustiili, siis on see minu tsus, et ma ei soovi temaga suhelda. mõni kõrvaltvaataja võib ka vaadata, et näe, hoolimatu vanamees, ei suhtle tütrega. sama võib olla ka teemaalgatajal, et hoopis lapsed ei soovi isaga suhelda ja seetõttu on suhtlus soiku jäänud.
tuttavate hulgas on mitmed, kes on leidnud endale uue mehe ja kes oma endise mehe laste elust välja puksinud, et uue mehega perekonda mängida.

+4
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 31.05 10:45; 31.05 19:00; 01.06 14:58; 05.06 11:28;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina arvan, et suheldagu siis kui on suhtlemise aeg. Et lapselapsed vanaema juures jõululõunal käivad, on igati normaalne (olenemata sealjuures, kas nende vanemad elavad koos või on lahus). Aga et kõik poja 5 naist laua taga ühiselt kalkunit vitsutavad, mulle kindlasti vastuvõetav ei ole. Ei ole mul endal poega ja ei ole mu mehel ka enne mind viite naist olnud, tõin vaid näite.

Millal see suhtlemise aeg siis on sinu arust?
Aga sinusugune kitsa silmaringiga inimene enda ninast kaugemale ei näegi. Eksid, eksämmad-äiad tuleb kõik elust maha kanda, eks. Päris eluvõõras oled.

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 01.06 11:02; 01.06 11:39; 01.06 15:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas reageeriksite, kui saate teada, et mehe õde korraldas mehe vanemate maakodus mehe eksi vanemate, tema õe pere kokkusaamise, kus olid ka mehe vanemad, tema vend perega?

Kergitaksin kulmu ja elaksin edasi. Minu exmees käis minu emaga veel aastaid läbi, ka siis kui oli uues abielus ja uus laps ka juba. Minu asi ei olnud see kuidagi ja kuna ei mina ega exmees sadanud kunagi ema juurde sisse ette helistamata, siis me ka kunagi ei kohtunud.

Mina oma ema jt sugulaste sõpru ei vali ja kui nad soovivad sõbrustada minu exmehega, andku aga tuld. Näiteks sõbrustan oma esimese poiss-sõbra praeguse naisega (seal minu ja selle naise vahel oli muidugi 15 aastat aga suhtlema hakkasime just selle kunagise poiss-sõbra kaudu alles paar aastat tagasi, tema tutvustas meid) ja suhtlen sageli, kuigi pigem olmetasandil oma mehe exabikaasaga, kellega nad on juba 25 aastat lahutatud. Jagame retsepte, koerapidamisnippe, vahel käime koos jooksmas jne. Kelle asi see peaks küll olema ja miks peaks keegi valima oma sõpru sele järgi, kellega need kunagi maganud on.

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jajah, kui ma noor veel olin, siis ma ka vandusin kõigile sõpradele ja ämmale, oma perele jne, et kui suhe puruneb, siis sillad põlevad. No suhe kesti kena 18a ja üksi sild pole põlenud.
Nüüd siis ammu uues suhtes, uus pere nii minul, kui eksil AGA meie perekonnad lävivad endiselt ja üsna tihedalt. Käikase juubelitel, õnnitletakse sünnipäevadel, suheldakse niisama, käime exäial-ämmal talgupäevi pidamas jne.
Minu endine ja praegune mees saavad väga kenasti omavahel suheldud ja minule meeldib tema uus kaasa ka.
Ma arvan, et kui sa teadvustad endale, et te omavahel ei sobinud, siis ei ole sinus ka mingit kibedust-kadedust terveks eluks kaasa vedada. See on ju maru lihtne loogika? Teie ei sobinud, aga nemad, näe klapivad imeliselt!

Meil on seega tõeline segunemine. Loomulikult suheldakse siis, kui inimesed selleks vajadust tunnevad ja kokku ei aeta tervet suguvõsa, vaid just nii nagu parasjagu tahetakse. Suhtlevad mu vanemad eksiga, või minu õed- vennad või suhtlen ma isegi. Sellist kokkulepet ka pole, et teadma peab andma, kui suhelda tahad 😀

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

jah, sobib küll, et seda last meie jaoks pildil pole. alguses veidi aega oli ja siis sobis ka tema meie pildile, kuid tema ema otsustas, et temal ja lapsel on oma uus elu, meil seal kohta pole. 10 aastaga oli see laps täiesti võõraks jäänud ning nüüd tõesti tal enam meie elus kohta ei ole. raha tema üleskasvatamiseks on mees muide alati maksnud.

Kōlab kohe täitsa usutavalt, et lapse ema ei lasknud lapse isal lapsega kohtuda, aga lapse teiste sugulastega suhtleb rõõmsalt edasi, ja viga on ikka lapse emas, mitte isas endas või tema uues kaasas.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 31.05 14:47; 01.06 10:41; 04.06 17:33;
To report this post you need to login first.
Postitas:

jah, sobib küll, et seda last meie jaoks pildil pole. alguses veidi aega oli ja siis sobis ka tema meie pildile, kuid tema ema otsustas, et temal ja lapsel on oma uus elu, meil seal kohta pole. 10 aastaga oli see laps täiesti võõraks jäänud ning nüüd tõesti tal enam meie elus kohta ei ole. raha tema üleskasvatamiseks on mees muide alati maksnud.

Kōlab kohe täitsa usutavalt, et lapse ema ei lasknud lapse isal lapsega kohtuda, aga lapse teiste sugulastega suhtleb rõõmsalt edasi, ja viga on ikka lapse emas, mitte isas endas või tema uues kaasas.

Kõlab küll jah. Pole see esimene ega viimane laps, kelle emal on uus elu ja uus mees lapsele isa ja niinimetatud pärisisa lükatakse pildilt välja (rahapakid aga võetakse muidugi vastu). Tuleb paariaastane suhtluslünk sisse ja ongi inimesed omavahel võõrad, mis isiklikust ja lähedasest suhtest siin enam rääkida saaks. On ka lapsi, kes ise lõpetavad eraldielava vanemaga suhtlemise. On nad siis vanema peale pahased (isa näiteks reetis perekonna ja läks uue naise juurde) või on emal uus elukaaslane, kes talle isa eest ja kelle pere lapse soojalt vastu võtnud. Laps ei pruugi sugugi tahta mitme pere vahet rännata ja kes kasvatab, peaks hea pereelu korral ju lapsele ka lähedasem olema kui pärisisa.
Minu mehe venna naine võttis paariaastase lapse ja ajal kui mees päeval tööl oli, kolis välja. Oli omale internetist uue peika leidnud. Algul isale last ikka näidati, kui perre juba uued pisikesed sündisid, enam mitte. Raha nõuti küll. Kui tüdruk oli 14, ilmus järsku välja, tema tahab isaga suhelda. Tegelikult tahtis vaid raha, neiuikka jõudes avastas, kust ja kellelt taskuraha hankida. Tänaseks on 17 ja suhtlus null.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 31.05 11:32; 01.06 10:19; 01.06 11:11; 01.06 13:59; 04.06 19:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

jah, sobib küll, et seda last meie jaoks pildil pole. alguses veidi aega oli ja siis sobis ka tema meie pildile, kuid tema ema otsustas, et temal ja lapsel on oma uus elu, meil seal kohta pole. 10 aastaga oli see laps täiesti võõraks jäänud ning nüüd tõesti tal enam meie elus kohta ei ole. raha tema üleskasvatamiseks on mees muide alati maksnud.

Kōlab kohe täitsa usutavalt, et lapse ema ei lasknud lapse isal lapsega kohtuda, aga lapse teiste sugulastega suhtleb rõõmsalt edasi, ja viga on ikka lapse emas, mitte isas endas või tema uues kaasas.

vaba valik, usu või mitte. kui nemad elavad samas kohas, siis ikka vahel suhtlevad. lapsega minema kolis aastaid tagasi naine ise, mõni aasta hiljem kolis oma kodukanti tagasi, aga selleks ajaks oli minu mees sealt juba kaugel

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 31.05 10:45; 31.05 19:00; 01.06 14:58; 05.06 11:28;
To report this post you need to login first.
Postitas:

mul mees ka ei suhtle juba 20 aastat ei oma eksi ega esimese lapsega, kuid mehe vend nt suhtleb. mehe vanemad on surnud, muidu ema ka suhtles.

Päris nõme mees ju, kes oma lapsega pole 20 aastat suhelnud. Mina sellist küll ei tahaks.

Mis seal nõmedat on kui pole suhelda millegist? Kunagi oldi vahekorras, tuli laps, suhe lagunes, naine leidis uus mehe ja enam lapseoestajat näha ei soovinud ja mis see mees siis tegema oleks pidanud? Käima iganädal aknal kollitamas? Elud lähevad edasi, nii laps kui bio.isa on üksteisest võõrastunud või polnudki neil aega antud millegi tekkimiseks. Miks siis laps peaks mõtlemagi mehele keda ta pole elus näinudki?

Ma loen sinu kommentaarist välja madalat halvustamist.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 8 postitust - vahemik 31 kuni 38 (kokku 38 )


Esileht Pereelu ja suhted Mehe eksi sugulaste suhted mehe lähedastega