Esileht Hobinurk Mehed on paremad autojuhid kui naised?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 62 )

Teema: Mehed on paremad autojuhid kui naised?

Postitas:
Kägu

Teles üks naine väidab, et mehed on paremad autojuhid kui naised. Samas liiklusõnnetuste statistika näitab vastupidist. Enamuse liiklusõnnetustest põhjustavad mehed, eriti rasketest liiklusõnnetustest. Kas tegemist võib olla naiseliku alaväärsusega?

+11
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teles üks naine väidab, et mehed on paremad autojuhid kui naised. Samas liiklusõnnetuste statistika näitab vastupidist. Enamuse liiklusõnnetustest põhjustavad mehed, eriti rasketest liiklusõnnetustest. Kas tegemist võib olla naiseliku alaväärsusega?

Parkimises ja orienteerumises on tõesti mehed paremad, see on evolutsiooniliselt kujunenud, neil on ruumiline mõtlemine parem, sest käisid kunagi jahil ja pidid metsast koju jõudma, naised istusid koopas ja tegid teisi tegevusi. Samas mehed võtavad rohkem riske ja on hulljulgemad ja agressiivsemad, sõidavad rohkem purjus peaga, sellepärast nad põhjustavad rohkem raskeid avariisid. Seega oleneb, keda paremaks juhiks pidada. Kas seda, kes teeb parklas väikse kõksu või seda, kes sõidab purjus peaga kellegi surnuks. Kõige rohkem avariisid teevad noored mehed.

+11
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meeste ja naiste võrdluses tuleb mulle alati meelde motokoolitusel antud juhis: osav juht tuleb välja olukorrast, kuhu tark juht kunagi ei satugi. Mulle tundub, et mehed võivad olla tõesti osavamad, aga naised targemad. Ja sealt tuleb ka liiklusõnnetuste statistika.

+17
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kunagi nõukaajal oli ka see asi, et naisel võis luba olla, aga autoga sõitis peamiselt mees. Naine sai rooli siis, kui mees oli purjus või midagi muud erakorralist juhtus. Ja sellest ajast on paljudel inimestel jäänudki arusaam, et naised ei oska sõita, sest sa ei hakkagi ju oskama, kui korra kuus roolis oled, samas mees sõitis iga päev. Nüüd on naisel ikka oma auto ja samamoodi igapäevaselt sõidab, siis oskab sõita loomulikult küll.

+13
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei ole, aga loogiline, et sellises vanuses daam on omaaegsete väärtushinnangutega.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No totaalseid hädapätakaid liikluses on nii meeste kui naiste hulgas. Nt sellised, kes ei julge ringteele peale sõita enne, kui vasakult enam absoluutselt ühtki autot ei lähene, muudkui seisavad ja vahivad seal. Sellele järgneb loomulikult ringilt maha pööramine ilma suunda näitamata ja kogu tegevus toimub 20 km/h.
Sama lihtsa parempöördega – ikka venin 20km/h juba mingi 2 km enne, siis hakkan pööret sooritama ja lõpuks võib-olla panen suuna ka sisse.
Teinekord sõidan mõnele sellisele uudishimulikult kõrvale, et noh, kas on naine – ei, noor mees hoopis, müts silmini, käpikud käes.

+3
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kunagi nõukaajal oli ka see asi, et naisel võis luba olla, aga autoga sõitis peamiselt mees. Naine sai rooli siis, kui mees oli purjus või midagi muud erakorralist juhtus. Ja sellest ajast on paljudel inimestel jäänudki arusaam, et naised ei oska sõita, sest sa ei hakkagi ju oskama, kui korra kuus roolis oled, samas mees sõitis iga päev. Nüüd on naisel ikka oma auto ja samamoodi igapäevaselt sõidab, siis oskab sõita loomulikult küll.

Minul on näiteks selline tuttav pere, kus mõlemal on load, kuid sõidab alati mees. Isegi siis, kui mees on alkoholi tarbinud, sõidab ikka tema, mitte naine.

+1
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui ma oma meest vaatan, siis ütleksin, et ta on autoroolis julgem ja enesekindlam kui mina, mis ei tähenda alati head. Teeb näiteks liiga napikaid vasakpöördeid jne. Õnneks pole midagi hullu juhtunud.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See parem olemine on nii laialivalguv mõiste. Mida see täpselt tähendab? Kes põhjustab vähem liiklussurmadega lõppenud õnnetusi? Kes koperdab maanteel vähem jalus? Kes on liikluses viisakam ja laseb teisi vahele?  Kes oskab külglibisemisse sattunud auto sellest paremini välja tuua? Need on mõned küsimused mis pähe tulid. Ehk siis kuidas sa mõõdad seda paremaks olemist?

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie peres on minul staaži pikemalt. Läbisõitu ilmselt üsna võrdselt. Igapäevaselt sõidame Tallinnas mõlemad. Mehel olnud 5 avariid (plekimõlkimised), minul 0. Ja mees väidab ennast olevat parem autojuht kui mina. Ja ma veel kiidan takka ka, et loomulikult on. Sest järgmine kord kui näiteks koos Leetu sõit, siis ma eelistan istuda kõrvalistmel, juua veini ja lobiseda sõbrannadega 😛

Mees planeerib oma sõidud ette, optimaalsed trajektoorid, selles reas peab olema, et pärast kolme ristmikku endiselt õiges reas olla… Mina suhtun vabalt, reageerin olukorrale, reastun ümber kus vaja. Kui keegi ees uimerdab, siis sõidan mööda, mitte ei jää sinna taha uimerdama, sest see on see rida kus ma olema pean, et kolme ristmiku pärast paremale pöörata. Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb. Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Osadel naistel on jätkuvalt küljes hoiak, et oih, masinad pole naiste teema, ma ei saa ega peagi midagi aru saama. See suhtumine laieneb lisaks masinale endale ka sellega töötamisse. Mina ei arva, et naised oleks tingimata kehvemad juhid. Ruumitaju jms osas on eksperimente tehtud ja leitud, et meestel olla see mõnes osas parem, kuid kuigi naised orienteeruvad tüüpiliselt pisut teisiti, võib tulemus samaväärne olla. Aga ruumis orienteerumine pole ainus kriteerium, mis juhi headust mõõdaks. Tegelikult on palju olulisem liiklemisoskus, mis sisaldab endas nii mitmete asjade samaaegset jälgimist, teistega arvestamist kui sündmuste edasise käigu prognoosimist.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minul on näiteks selline tuttav pere, kus mõlemal on load, kuid sõidab alati mees. Isegi siis, kui mees on alkoholi tarbinud, sõidab ikka tema, mitte naine.

See on küll ju väga imelik pere sel juhul. Kuigi tean ka perekonda, kus naine sõitis nii halvasti, et isegi kui mees oli purjus, siis see purjus mees pidi enne sirge tee peale tagurdama teiste vahelt välja, kui vähegi keerulisem parkimiskoht oli ja siis naine sõitis koju.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina suhtun vabalt, reageerin olukorrale, reastun ümber kus vaja.

Ise tundud selle üle uhke olevat, et sekunditki ette ei mõtle, kuhu on vaja minna või mida teha. Mind ajavad sellised igal juhul närvi, kes viimasel hetkel ennast kuskile vahele pressivad, sest alles siis koitis, et ära tuleb pöörata. Mõni teeb seda üle mitme rea ka veel, kuigi väga lihtne oleks olnud natuke enne hakata õigele poole hoidma, mitte viimasel hetkel ennast vahele toppida, nii et sinu taga sõitvad inimesed ka sõita ei saa ja järgmine peab pidurit vajutama.

+10
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ise tundud selle üle uhke olevat, et sekunditki ette ei mõtle

See on sinu meelevaldne järeldus.

+5
-3
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

See on sinu meelevaldne järeldus.

Sina ei kirjutanud seda või:

Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb. Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

 

 

 

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb.

Oi ma vihkan selliseid idikaid, kes tulevad hooga kõrvalreas, sest no seal on tühi ja saab ettepoole kiiremini, ja siis hakkavd vahele pressima sinna ritta, kus nad tegelikult olema peaks. Tihti jäävad lõpuks veel ette töllerdama ka ja situvad mingi järgmise foori alt läbi pääsemise ära. Ise on jube rahul muidugi, nagu seegi proua siin, et kiired reageerijad 😀

+12
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

Normaalne mees sul siis. Ise tundun mingi liikluses teistel jalus tõmbleja olevat. Õpi oma marsruuti ette planeerima, mitte ära ärple ja trügi.

+8
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb. Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

Mina sõidan ka pigem ringi, kui olen valesti sõitnud, mitte ei pane liiklust kinni, sest olen vales kohas, tahan valest kohast pöörata vms. Selliseid on päris palju jah, kes niimoodi vabalt võtavad ja teiste peale üldse ei mõtle. Seisab suvalisse kohta kõigile jalgu, suund sisse ja passib seal. Vahel mitu rida seisab sellepärast, aga noh, tema võtab chillilt vähemalt.

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

Tubli mees on sul. Soovin talle paremat naist. Väga tüütu võib olla elada koos inimesega, kes vilistab liiklusseadusele või rikub teiste liiklejate närve.

+7
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Üldistada ei oska, aga mul sõidab tõesti mees paremini kui mina.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu ena sai load 1971 aastal ja olen lapsest saadik harjunud teadmisega, et naised juhivad autot. Ema sõitis pereautoga, isal oli ettevõtte auto. Perega sõitsime mööda Venemaad – ema ja isa olid mõlemad roolis. Ka lapsed õpetas ema sõitma ja saime vennaga load 18-aastaselt. Ei oskagi öelda kumb meist mehega parem autojuht on, mehel on rohkem sõitmist. Nüüd kus enam autoga tööl ei käi, on ka minul sõitmist vähem – seega pakun mees.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie peres on minul staaži pikemalt. Läbisõitu ilmselt üsna võrdselt. Igapäevaselt sõidame Tallinnas mõlemad. Mehel olnud 5 avariid (plekimõlkimised), minul 0. Ja mees väidab ennast olevat parem autojuht kui mina. Ja ma veel kiidan takka ka, et loomulikult on. Sest järgmine kord kui näiteks koos Leetu sõit, siis ma eelistan istuda kõrvalistmel, juua veini ja lobiseda sõbrannadega ????

Mees planeerib oma sõidud ette, optimaalsed trajektoorid, selles reas peab olema, et pärast kolme ristmikku endiselt õiges reas olla… Mina suhtun vabalt, reageerin olukorrale, reastun ümber kus vaja. Kui keegi ees uimerdab, siis sõidan mööda, mitte ei jää sinna taha uimerdama, sest see on see rida kus ma olema pean, et kolme ristmiku pärast paremale pöörata. Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb. Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

Ma ei tea miks, aga mulle lõi kohe ette Eveliisi nimelise blogija, Mõistlik mees ja udupeast naine, kes pidevalt autosid lõhub  oma oskamatusest ette mõelda. Küll on ta suutnud  autot mitte õigel ajal tankides auto ära lõhkuda ,sest rikkus kütusepumba ära.   Vähemalt korra on ta ka peateele niiviisi ette sõitnud, et teise auto juht sattus haiglasse ja tal endal oli siis veel beebi autos. Siis kõik need hilinemised ja eksimised ja mitte süvenemised. Vanasti oli blogist ja ajakirjandusest kõik lugeda. Küll oleks jube elu kui selliseid inimesi palju on, kes ette müelda ei oska, ise roolis olles mõtlen et ju nad poolpimedad on. Sest kui sa näed et sõidurida kaob ära või keerab mujale siis tegutsed ju varem, mitte viimasel sekundil. Hullem on olukord maanteel 90 alas, kus näha et auto tahab pöörata vasakule, seisab keset teed suund sees, ootab võimalust, ise võtan jala gaasipedaalilt, et mitte sellele autole otsa sõita aga siis minu taga sõitev auto ei näe või ei saa aru ja üritab minust mööduda, viimasel sekundil avastab et ups auto keset teed ja siis üritatakse iga hinna eest tagasi reastuda, muidugi ennast säästmiseks siis mina pean äkkpidurduse tegema . Õnn on, kui minu taga sõitvad juhid ka normaalse nägemise ja mõtlemisvõimega on. Vihkan taolisi plähmerdisi kes oma kokkuhoitud 10 sekundi pärast teisi ohtu seavad.  Lase püksi, kui häda nii suur on, mitte ära tekita liiklusohtlikke olukordi

 

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie peres on minul staaži pikemalt. Läbisõitu ilmselt üsna võrdselt. Igapäevaselt sõidame Tallinnas mõlemad. Mehel olnud 5 avariid (plekimõlkimised), minul 0. Ja mees väidab ennast olevat parem autojuht kui mina. Ja ma veel kiidan takka ka, et loomulikult on. Sest järgmine kord kui näiteks koos Leetu sõit, siis ma eelistan istuda kõrvalistmel, juua veini ja lobiseda sõbrannadega ????

Mees planeerib oma sõidud ette, optimaalsed trajektoorid, selles reas peab olema, et pärast kolme ristmikku endiselt õiges reas olla… Mina suhtun vabalt, reageerin olukorrale, reastun ümber kus vaja. Kui keegi ees uimerdab, siis sõidan mööda, mitte ei jää sinna taha uimerdama, sest see on see rida kus ma olema pean, et kolme ristmiku pärast paremale pöörata. Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb. Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

Sind tuleks üldse liiklusest eemaldada, sa oled kõigi jaoks ohtlik.

Minu jaoks läks asi käest ära, kui tulid “linnamaasturid”. Naised sõidavad keset teed, parkimine on kohutav, meeter piirjoonest vähemalt, sest välja ei nähta. Nemad väidavad, et on ohutumad autod, tegelikult pannakse kõik teised ohtu.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

me vist sõidame mehega võrdselt, mees on eluaeg erinevate masinate ja masina kategooriate roolis olnud, aga kui koos sõidame, siis ta on kõrvalistmel alati, rooli ei lähe mittemingil tingimusel

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

“„Tublid autojuhid“ reastuvad sellistes kohtades varakult paremasse ritta, hoiavad võimalikult väikest pikivahet, et keegi ei saaks vahele reastuda ja kiruvad „tujurikkujaid“, kes kõigist mööda sõidavad ja alles lõpus reavahetuse teevad.”
https://www.facebook.com/liiklusjarelevalvekeskus/photos/kas-sina-tead-mis-liiklusm%C3%A4rgid-on-pildil-liiklusm%C3%A4rk-nr-184-liiklusummik-on-vas/499147885703111/?paipv=0&eav=AfZMTZbcAjfzTTGQ4ly513A_oH9q8FNxwj3s3r-V04gT8QZ5RL0soyj6qW5HJAGe_UU&_rdr

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nõus esimese vastajaga, parkimisel on mehed paremad, naistel on gabariitide tunnetus kehvem.

Samas öelda, et mees autojuhid on naisjuhtidest parem, ka ei saa. Halbu autojuhte on nii meeste kui naiste seas. Ja häid juhte on ka nii meeste kui naiste seas. See pigem soost ei sõltu.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ise autot ei juhi, aga olen sõitnud päris paljude erinevate juhtidega ja mehed teevad ikkagi riskantsemaid manöövreid võrreldes naistega. Samas meestel on statistiliselt ka pisut kiirem reaktsioonikiirus. Manööverdamisoskust on juba korduvalt mainitud.  Nii palju, kui mulle on  paistnud, siis naised vahivad roolis telefoni meestest sagedamini.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teles üks naine väidab, et mehed on paremad autojuhid kui naised. Samas liiklusõnnetuste statistika näitab vastupidist. Enamuse liiklusõnnetustest põhjustavad mehed, eriti rasketest liiklusõnnetustest. Kas tegemist võib olla naiseliku alaväärsusega?

Parkimises ja orienteerumises on tõesti mehed paremad, see on evolutsiooniliselt kujunenud, neil on ruumiline mõtlemine parem, sest käisid kunagi jahil ja pidid metsast koju jõudma, naised istusid koopas ja tegid teisi tegevusi. Samas mehed võtavad rohkem riske ja on hulljulgemad ja agressiivsemad, sõidavad rohkem purjus peaga, sellepärast nad põhjustavad rohkem raskeid avariisid. Seega oleneb, keda paremaks juhiks pidada. Kas seda, kes teeb parklas väikse kõksu või seda, kes sõidab purjus peaga kellegi surnuks. Kõige rohkem avariisid teevad noored mehed.

Mis sajandist sinu teadmised küll pärinevad? Ammu kindlaks tehtud, et naised pidasid samamoodi jahti. Lisaks, minu tutvusringkonnas on küll enamuses mehed need, kes parklakõkse teevad.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma jälestan neid, kes ei suuda pikivahet hoida. Üks selline on mulle sebra taga selga sõitnud, kui mina peatusin ja lasin jalakäija üle tee.

Teine kord sattusin sõitma juhiga, kes asulavälisel maanteel sõitis 90-ga. Ja hoidis eessõitva autoga silma järgi pool meetrit vahet. Täiesti jäle tunne oli. Küsisin, et mis siis saab, kui eessõitja järsult pidurdab – näiteks teel tuleb ootamatu takistus vmt. siis ei saanud ta nagu üldse aru, millest ma räägin. Aga roolis oli ta mitte pingsalt koguaeg enda ees toimuvat jälgides, vaid sõitis nagu tavaliselt – vaatas ringi ja ajas juttu…

Kolmas kord. Olin saanud just kätte oma uhiuue auto. Mootor oli veel sissesõitmata ja millegipärast kippus kallakult startides alati natukene tagasi vajuma. Viga ei ole minus, sest load on mul 32 aastat. Staaži piisavalt. Sõitnud erinevate autodega alates žigullist lõpetades tänapäevast uhiuute autodega. Aga selle autoga oli algul just see probleem. Ja kord, talvisel ajal, Tähetorni risti mäge ületades, pidin lihtsalt hulluks minema. Minu taga seisev auto oli mul põhimõtteliselt tagumikus kinni. Ootasin foori taga. Ja siis ei saanud koha pealt minema – auto hakkas jälle oma tagasivajumise trikki tegema. Pärast seda on mul nagu mingi kiiks, kus iga vähimagi mäe peal ise ei sõida teistele liiga sappa. Ja hoian hinge kinni, et ma ise ei vajuks. Ehkki, tänaseks on mu autol see viga kadunud.

Ma lihtsalt ei ole suutnud välja mõelda, kas sellel on mingi kindel põhjus, et sõidetakse ükseteise otsas? Kiiremini sa ju kuidagi kohale sellest ei jõua, kui pikivahet ei jäta.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie peres on minul staaži pikemalt. Läbisõitu ilmselt üsna võrdselt. Igapäevaselt sõidame Tallinnas mõlemad. Mehel olnud 5 avariid (plekimõlkimised), minul 0. Ja mees väidab ennast olevat parem autojuht kui mina. Ja ma veel kiidan takka ka, et loomulikult on. Sest järgmine kord kui näiteks koos Leetu sõit, siis ma eelistan istuda kõrvalistmel, juua veini ja lobiseda sõbrannadega ????

Mees planeerib oma sõidud ette, optimaalsed trajektoorid, selles reas peab olema, et pärast kolme ristmikku endiselt õiges reas olla… Mina suhtun vabalt, reageerin olukorrale, reastun ümber kus vaja. Kui keegi ees uimerdab, siis sõidan mööda, mitte ei jää sinna taha uimerdama, sest see on see rida kus ma olema pean, et kolme ristmiku pärast paremale pöörata. Ja kui olengi totaalselt vales kohas, siis suund sisse ja küll keegi ikka lõpuks vahele laseb. Meest ajab sarnane olukord närvi, tema on teinud vea… ja siis pigem teeb mitmekilomeetrise ringi, et mitte ometi kellelegi 10 sekundiks jalgu jääda.

Ma ei tea miks, aga mulle lõi kohe ette Eveliisi nimelise blogija, Mõistlik mees ja udupeast naine, kes pidevalt autosid lõhub oma oskamatusest ette mõelda. Küll on ta suutnud autot mitte õigel ajal tankides auto ära lõhkuda ,sest rikkus kütusepumba ära. Vähemalt korra on ta ka peateele niiviisi ette sõitnud, et teise auto juht sattus haiglasse ja tal endal oli siis veel beebi autos. Siis kõik need hilinemised ja eksimised ja mitte süvenemised. Vanasti oli blogist ja ajakirjandusest kõik lugeda. Küll oleks jube elu kui selliseid inimesi palju on, kes ette müelda ei oska, ise roolis olles mõtlen et ju nad poolpimedad on. Sest kui sa näed et sõidurida kaob ära või keerab mujale siis tegutsed ju varem, mitte viimasel sekundil. Hullem on olukord maanteel 90 alas, kus näha et auto tahab pöörata vasakule, seisab keset teed suund sees, ootab võimalust, ise võtan jala gaasipedaalilt, et mitte sellele autole otsa sõita aga siis minu taga sõitev auto ei näe või ei saa aru ja üritab minust mööduda, viimasel sekundil avastab et ups auto keset teed ja siis üritatakse iga hinna eest tagasi reastuda, muidugi ennast säästmiseks siis mina pean äkkpidurduse tegema . Õnn on, kui minu taga sõitvad juhid ka normaalse nägemise ja mõtlemisvõimega on. Vihkan taolisi plähmerdisi kes oma kokkuhoitud 10 sekundi pärast teisi ohtu seavad. Lase püksi, kui häda nii suur on, mitte ära tekita liiklusohtlikke olukordi

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub). Turvalisem on peatuda teepeenral ja sooritada vasakpööre siis, kui tee on tühi. Samal põhjusel ei panda reguleerimata ûlekäigurada kunagi 70 alasse, sellisel kiirusel on auto seismajätmine liialt ohtlik.

Kui keegi hakkab keset teed pidurdama, ongi väga loogiline eeldada, et tagantpoolt tulijatel tekib soov vasakult poolt sellest pidurdajast mööduda. Küll ja veel on raskeid õnnetusi juhtunud sarnase olukorraga.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 62 )


Esileht Hobinurk Mehed on paremad autojuhid kui naised?