Esileht Hobinurk Mehed on paremad autojuhid kui naised?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 62 )

Teema: Mehed on paremad autojuhid kui naised?

Postitas:
Kägu

Samal põhjusel ei panda reguleerimata ûlekäigurada kunagi 70 alasse, sellisel kiirusel on auto seismajätmine liialt ohtlik.

Mis jutt see veel on? Tallinnast Viljandi mnt väljasõidul on esimese kümne km jooksul mitmeid selliseid ülekäike 70-km alas. Seal ei ole isegi ülekäiguraja märki, vaid mingi imelik tänapäevane tähis, et sealt tohib üle minna.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Samal põhjusel ei panda reguleerimata ûlekäigurada kunagi 70 alasse, sellisel kiirusel on auto seismajätmine liialt ohtlik.

Mis jutt see veel on? Tallinnast Viljandi mnt väljasõidul on esimese kümne km jooksul mitmeid selliseid ülekäike 70-km alas. Seal ei ole isegi ülekäiguraja märki, vaid mingi imelik tänapäevane tähis, et sealt tohib üle minna.

Ülekäigurajal on jalakäijal eesõigus, auto peab pidurdama. Ülekäigul ei ole jalakäijal eesõigust.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub). Turvalisem on peatuda teepeenral ja sooritada vasakpööre siis, kui tee on tühi. Samal põhjusel ei panda reguleerimata ûlekäigurada kunagi 70 alasse, sellisel kiirusel on auto seismajätmine liialt ohtlik.

Kui keegi hakkab keset teed pidurdama, ongi väga loogiline eeldada, et tagantpoolt tulijatel tekib soov vasakult poolt sellest pidurdajast mööduda. Küll ja veel on raskeid õnnetusi juhtunud sarnase olukorraga.

Sa ikka kohe üldse ei saa aru, mida ma öelda tahan ja milles on probleem.

Probleem pole ju selles et mina tahaksin keset teed seista ja oodata vaid selles et KUI SINU EES OLEV AUTO PIDURDAB, siis mõtle väheke, et äkki on teel takistus ja MINA VÕTAN JALA GAASIPEDAALILT.  Õpi ümber palun, enda ja teiste liiklejate huvides. Ootamatu pidurdamine teel tähendab tavaliselt, et teel on oht, mõni loom teel, avarii või vasakule pööraja. Ei maksa arvata, et esimene auto unustas ära autojuhtimise ja on nii jobu et ma kohe pean hakkama temast mööda pressima. Üldiselt on maanteed pikalt ette hea nähtavusega ja normaalne inimene peaks suutma ette taha ja kõrvale niipalju näha ja ka järeldusi tegema. Kui tee ääres on kits, on oht, et ta võib teele hüpata ja kitsed ei käi tavaliselt üksi! Kui näed kõrvalteelt hirmsa hooga tuhisevat autot, võid eeldada, et tal on miskit segi läinud ja ei saa aru et kohe sööstab peateele välja ja mõistlik on jalg gaasipedaalilt võtta ja olla valmis pidurdamiseks. Mis siis et olen peateel ja mul on õigus. Kui sulle külje pealt sisse sõidetakse, võid ise päris tõsiselt viga saada ja kui ratastoolis oled on muidugi aega mõelda, et mul oli ju õigus. Aga mis kasu siis enam sellest on.  Me kõik teeme vahel vigu, hajameelsusest, mõtted on mujal jne. avariid juhtuvad siis kui üks pool eksib ja teine pool pole selleks valmis. Linnades ja parklates ei tunta parema käe reeglit jne.

need tagumikus sõitjad on samuti teema ja mitte väike. Eriti maanteekiirusel ja talvel. Ma lihtsalt ei suuda aru saada, missugustest autokoolidest need inimesed tulevad, kes libedal maanteel sõidavad 5 meetrise pikivahega

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub).

maanteel 90 alas vasakpöördele minna on alati ohtlik, kui sul joru autosid selja taga. Hakkad aeglustama, sinu taga esimene auto saab sellest aru, aga mõni järgmine enam mitte. See järgmine läheb siis möödasõidule ja siis kui sina vasakule hakkad pöörama, siis käib pauk. Seega on targem tõmmata paremale ja jääda üldse seisma. Kolonn sinu taga läheb mööda, maantee igatepidi vaba ja siis teed oma vasakpöörde.

+6
-3
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Kolmas kord. Olin saanud just kätte oma uhiuue auto. Mootor oli veel sissesõitmata ja millegipärast kippus kallakult startides alati natukene tagasi vajuma. Viga ei ole minus, sest load on mul 32 aastat. Staaži piisavalt

Mootori sissesõitmisel ja auto tagasi vajumisel kallakul PUUDUB IGASUGUNE SEOS. Ilmselt oli tegu manuaalkastiga autoga ja “sidur võttis” sinule harjumatust kohast ning nii see auto tagasi vajus. Isegi sinu 32 aastat siin ei aidanud:))) Kogenud juhi käes, nagu mina, sellist asja muidugi ei oleks juhtunud.

+3
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kolmas kord. Olin saanud just kätte oma uhiuue auto. Mootor oli veel sissesõitmata ja millegipärast kippus kallakult startides alati natukene tagasi vajuma. Viga ei ole minus, sest load on mul 32 aastat. Staaži piisavalt

Mootori sissesõitmisel ja auto tagasi vajumisel kallakul PUUDUB IGASUGUNE SEOS. Ilmselt oli tegu manuaalkastiga autoga ja “sidur võttis” sinule harjumatust kohast ning nii see auto tagasi vajus. Isegi sinu 32 aastat siin ei aidanud:))) Kogenud juhi käes, nagu mina, sellist asja muidugi ei oleks juhtunud.

Ennast kiitmast ma ei väsi 😀

+6
0
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Ennast kiitmast ma ei väsi

Seda tööd ma teiste teha ei jäta:)

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mootori sissesõitmisel ja auto tagasi vajumisel kallakul PUUDUB IGASUGUNE SEOS. Ilmselt oli tegu manuaalkastiga autoga ja “sidur võttis” sinule harjumatust kohast ning nii see auto tagasi vajus. Isegi sinu 32 aastat siin ei aidanud:))) Kogenud juhi käes, nagu mina, sellist asja muidugi ei oleks juhtunud.

Uuel autol on siiski vaja mootor sisse sõita. Kurtsin muret mitmele asjatundjale, sh autosalongile, kust auto ostsin, ja kõik kinnitasid ühest suust, et uuel autol võibki olla nii.

Ma olen oma elu jooksul väga mitmete erinevate autodega sõitnud. Ja mitte ühegi autoga ei ole sellist probleemi olnud. Ja minu sellel autol, millest jutt käib, enam ka ei ole. Mu meelest lõppes see jama ära kuskil auto II eluaastal. Seega, seos on täiesti olemas.

PS Kas peaaegu igapäevaselt 32 aastat roolis olnud inimene ei ole sinu arvates kogenud juht? Jutu järgi pole sul nii palju vanustki, aga tead täpselt, et oled minust kogenum juht.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Uuel autol on siiski vaja mootor sisse sõita. Kurtsin muret mitmele asjatundjale, sh autosalongile, kust auto ostsin, ja kõik kinnitasid ühest suust, et uuel autol võibki olla nii. Ma olen oma elu jooksul väga mitmete erinevate autodega sõitnud. Ja mitte ühegi autoga ei ole sellist probleemi olnud. Ja minu sellel autol, millest jutt käib, enam ka ei ole. Mu meelest lõppes see jama ära kuskil auto II eluaastal. Seega, seos on täiesti olemas. PS Kas peaaegu igapäevaselt 32 aastat roolis olnud inimene ei ole sinu arvates kogenud juht? Jutu järgi pole sul nii palju vanustki, aga tead täpselt, et oled minust kogenum juht.

Mootor tuleb jah sisse sõita, selle üle siin vaidlus otseselt ei käi. Ehk esimesed tuhat kilti väga piitsa ei anna ja tahhokas punases ei sõida. See selleks. Aga auto tagasi vajumine või mitte vajumine manuaali puhul on puhtalt juhi oskustes kinni. Proff võtab suvalise manuaaliga auto ja ei mingit tagasivajumist kallaku pealt kohalt võttes. Autosalongi inimesed ei hakanud sinuga vaidlema ja et sinust kähku lahti saada, siis kinnitasid, et uuel autol peabki nii olema. Mis sa lambaga ikka vaidled. Aga sul soovitad vaadata automaatkastiga autosid, siis tagasivajumise mured kaovad kohe ära. Vastan ka küsimusele. 32 aastat roolis olnud juht on kogenud juht ja ma imestan, et ei suuda ära hoida auto tagasi vajumist kallakult kohalt võttes.

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mootor tuleb jah sisse sõita, selle üle siin vaidlus otseselt ei käi. Ehk esimesed tuhat kilti väga piitsa ei anna ja tahhokas punases ei sõida. See selleks. Aga auto tagasi vajumine või mitte vajumine manuaali puhul on puhtalt juhi oskustes kinni. Proff võtab suvalise manuaaliga auto ja ei mingit tagasivajumist kallaku pealt kohalt võttes. Autosalongi inimesed ei hakanud sinuga vaidlema ja et sinust kähku lahti saada, siis kinnitasid, et uuel autol peabki nii olema. Mis sa lambaga ikka vaidled. Aga sul soovitad vaadata automaatkastiga autosid, siis tagasivajumise mured kaovad kohe ära. Vastan ka küsimusele. 32 aastat roolis olnud juht on kogenud juht ja ma imestan, et ei suuda ära hoida auto tagasi vajumist kallakult kohalt võttes.

Veel kord, ja hästi aeglaselt. Mitte ühegi teise (manuaalkastiga) autoga ei ole mul kunagi selliseid tagasivajumisi olnud. Ka mitte siis, kui alles autokoolis olin. Seega, asi oli siiski konkreetses autos kinni.

Lammas oled sina!

+3
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Samal põhjusel ei panda reguleerimata ûlekäigurada kunagi 70 alasse, sellisel kiirusel on auto seismajätmine liialt ohtlik.

Mis jutt see veel on? Tallinnast Viljandi mnt väljasõidul on esimese kümne km jooksul mitmeid selliseid ülekäike 70-km alas. Seal ei ole isegi ülekäiguraja märki, vaid mingi imelik tänapäevane tähis, et sealt tohib üle minna.

Need ei ole ülekäigurajad.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sa ikka kohe üldse ei saa aru, mida ma öelda tahan ja milles on probleem. Probleem pole ju selles et mina tahaksin keset teed seista ja oodata vaid selles et KUI SINU EES OLEV AUTO PIDURDAB, siis mõtle väheke, et äkki on teel takistus ja MINA VÕTAN JALA GAASIPEDAALILT.

Ma sain väga hästi aru, mida sina öelda tahtsid, aga sina ei saanud aru, et põhiprobleemi tekitaja oli too 90-alas keset teed seismajääja. Millegipärast kirusid peamiselt tagantpoolt tulijat, aga tegelikult oli kõige ohtlikuma manöövri sooritaja sinu ees. Imelik, et sa ise selle peale ei tulnud.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub).

maanteel 90 alas vasakpöördele minna on alati ohtlik, kui sul joru autosid selja taga. Hakkad aeglustama, sinu taga esimene auto saab sellest aru, aga mõni järgmine enam mitte. See järgmine läheb siis möödasõidule ja siis kui sina vasakule hakkad pöörama, siis käib pauk. Seega on targem tõmmata paremale ja jääda üldse seisma. Kolonn sinu taga läheb mööda, maantee igatepidi vaba ja siis teed oma vasakpöörde.

Jah, loomulikult. Ja ei pea isegi keegi möödasõitu hakkama tegema, ka tagant otsasõit on kerge tulema sellises olukorras. Lihtsalt kiiruste vahe on äkitselt liiga suur.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Veel kord, ja hästi aeglaselt. Mitte ühegi teise (manuaalkastiga) autoga ei ole mul kunagi selliseid tagasivajumisi olnud. Ka mitte siis, kui alles autokoolis olin. Seega, asi oli siiski konkreetses autos kinni.

Mis imelik automark see siis on? Kas mõne teise inimese käes vajus ka tagasi? Kas oled nüüd mõelnud, et aitab manuaalidest ja soetaks endale automaatkastiga auto? Vanemas eas on see oht, et vasak põlv hakkab tunda andma, kui Tallinna ummikutes iga päev sidurit sõtkuda.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sa ikka kohe üldse ei saa aru, mida ma öelda tahan ja milles on probleem. Probleem pole ju selles et mina tahaksin keset teed seista ja oodata vaid selles et KUI SINU EES OLEV AUTO PIDURDAB, siis mõtle väheke, et äkki on teel takistus ja MINA VÕTAN JALA GAASIPEDAALILT.

Ma sain väga hästi aru, mida sina öelda tahtsid, aga sina ei saanud aru, et põhiprobleemi tekitaja oli too 90-alas keset teed seismajääja. Millegipärast kirusid peamiselt tagantpoolt tulijat, aga tegelikult oli kõige ohtlikuma manöövri sooritaja sinu ees. Imelik, et sa ise selle peale ei tulnud.

Ma püüan selgitada, et liikluses on oluline ette vaadata mõelda, mis on ohtlik tegevus ja mis ei ole. Ju see vasakule pöörata tahtja omab ka vähe kogemusi ja liikluseeskirjade järgi on see lubatud. Isiklikult vaatan alati enne manöövrit peeglisse ja kui mu taga on mõni auto, mina sellist pööret teha ei riskiks samuti. Aga antud juhul olen ma tõesti märksa rohkem vihane nende üle, kes grammigi mõtlemata, miks eesolev auto pidurdab ja hakkavad kohe mööda pressima et kohe sekund hiljem siis jälle tagasi reastudes ohtlikku olukorda tekitavad, 90% on sellisel juhul roolis nooremapoolne naine ja tavaliselt mõne suurema autoga. Huvitav, kas pidurdamist ei ole suudetud veel ära õppida või milles asi on. Õnneks viimastel aastatel on tulnud liiklusesse palju tarku autosid, neid, kes ise pidurdavad ohu korral ja  piki vahet hoiavad. Muidugi see funktsioon tuleb ikka sisse lülitada. Samas mida targemad on autod, seda lollimaks lähevad juhid, uskumatult palju tehakse liikluses napakaid manöövreid, suvel hakkas 90 alas, kurvi ees,  meie ees sõitva auto juht lihtsalt oma autot ümber keerama, vastassuunast tuli rekka ja oleks ta siis seda ühe keeramisega teinud, oh ei, keset teed ikka natuke edasi ja natuke tagasi ja kolmanda nikerdamisega sai auto ümber pööratud. Ei ohutulesid, ei gabariiditunnetust, tee oli lai ja auto oli väike, seal oleks saanud korraga ka ümber keerata. Nii meie auto kui ka rekka suutsid pidama saada, keskealine tädi nagu ei saanud üldse aru, et midagi valesti oleks teinud.  Näitas näpuga meelekohta, kui meie ja rekka talle signaali andsime. Tegemist oli Tartu Jõhvi maanteega, mitte mõne külavaheteega, kus viis autot päevas sõidab. Võimalik, et inimene oli joobes või nii tugevas stressis, et üldse ei adunud, mida ta teeb ja tegelikult oleks pidanud sellise liiklusest kõrvaldama, enne kui tõsise avarii teeb aga kahjuks on ikka kuulda peale avariid sellist lauset et jah, meile anti juba telefoni teel teada, et on selline auto, mis teeb imelikke manöövreid ja me saatsime patrulli välja aga kahjuks ei jõudnud see õigeks ajaks kohale.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Muidu on inimesed sõidu ajal ninapidi telefonides, aga telefoni navigeerima ei osata panna, läheb veel aega. Sõidetakse ähmase mälu, tunde, või ei tea mille järgi. Autod ukerdavad, kas tuli nüüd siia keerata või mitte. Ei, veel mitte, kiikame järgmist märki.

Nägin sellel nädalal erilist geeniust – keerati kolmerealiselt tiheda liiklusega maanteelt mahasõidule, siis saadi aru, et ups, vale tee. Auto TAGURDAS ja üritas mööda- ja mahasõitva autovoo vahel uuesti maanteega liituda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis imelik automark see siis on? Kas mõne teise inimese käes vajus ka tagasi? Kas oled nüüd mõelnud, et aitab manuaalidest ja soetaks endale automaatkastiga auto? Vanemas eas on see oht, et vasak põlv hakkab tunda andma, kui Tallinna ummikutes iga päev sidurit sõtkuda.

Jah, teiste käes vajus ka tagasi.

Ma ei usu, et 48-aastane on nüüd nii vana, et peaks sinu nimetatud vaevustele mõtlema. Seda aga küll, et järgmine auto saab automaatkastiga olema.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub).

maanteel 90 alas vasakpöördele minna on alati ohtlik, kui sul joru autosid selja taga. Hakkad aeglustama, sinu taga esimene auto saab sellest aru, aga mõni järgmine enam mitte. See järgmine läheb siis möödasõidule ja siis kui sina vasakule hakkad pöörama, siis käib pauk. Seega on targem tõmmata paremale ja jääda üldse seisma. Kolonn sinu taga läheb mööda, maantee igatepidi vaba ja siis teed oma vasakpöörde.

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

Loomulikult aeglustad ka paremale teepervele seisma jäädes. Paned parema suuna sisse, hakkad aeglustama ja jääd paremale teepervele seisma 8eeldusel, et see teeperv on piisavalt lai). Autod taga vaatavad, näe see jääb seisma ja lähevad sinust vasakult mööda. Kui kõik on mööda läinud ja vastu kedagi ka ei tule, siis vasak suund sisse, sõidad tee peale tagasi ja teed seejärel paarisaja meetri pärast selle vasakpöörde ära. Sellise käitumisega jääb muidugi ka mingi oht, et keegi sõidab selga, aga see on väiksem sellest ohust kui jääda kohe keset teed seisma ja hakata vasakpööret ootama (näiteks keegi tuleb veel vastu).

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

Loomulikult aeglustad ka paremale teepervele seisma jäädes. Paned parema suuna sisse, hakkad aeglustama ja jääd paremale teepervele seisma 8eeldusel, et see teeperv on piisavalt lai). Autod taga vaatavad, näe see jääb seisma ja lähevad sinust vasakult mööda. Kui kõik on mööda läinud ja vastu kedagi ka ei tule, siis vasak suund sisse, sõidad tee peale tagasi ja teed seejärel paarisaja meetri pärast selle vasakpöörde ära. Sellise käitumisega jääb muidugi ka mingi oht, et keegi sõidab selga, aga see on väiksem sellest ohust kui jääda kohe keset teed seisma ja hakata vasakpööret ootama (näiteks keegi tuleb veel vastu).

ma arvan, et enamus tagumised autod saavad aru ka, kui aeglustad selleks, et vasakule keerata, eeldusel, et sunnatuli on õigeageselt sees

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, teiste käes vajus ka tagasi. Ma ei usu, et 48-aastane on nüüd nii vana, et peaks sinu nimetatud vaevustele mõtlema. Seda aga küll, et järgmine auto saab automaatkastiga olema.

Et siis 48-aastasel inimesel on 32 aastat juhistaaži? Või kuidas see matemaatika siis nüüd peab olema sellel tagasivajuva autoga tegelasel?

0
-4
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Jah, teiste käes vajus ka tagasi. Ma ei usu, et 48-aastane on nüüd nii vana, et peaks sinu nimetatud vaevustele mõtlema. Seda aga küll, et järgmine auto saab automaatkastiga olema.

Et siis 48-aastasel inimesel on 32 aastat juhistaaži? Või kuidas see matemaatika siis nüüd peab olema sellel tagasivajuva autoga tegelasel?

Võib ju olla. 16 aastaselt sai juhiluba väga ammu, minul oli 1995. aastal kolleeg, kes oli juba 16 aastaselt noore juhi loa saanud, kolleeg ise oli siis juba 20 aastane. nii et 1991.-1992. võis juba sellist juhiluba saada

+1
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Jah, teiste käes vajus ka tagasi. Ma ei usu, et 48-aastane on nüüd nii vana, et peaks sinu nimetatud vaevustele mõtlema. Seda aga küll, et järgmine auto saab automaatkastiga olema.

Et siis 48-aastasel inimesel on 32 aastat juhistaaži? Või kuidas see matemaatika siis nüüd peab olema sellel tagasivajuva autoga tegelasel?

Võib ju olla. 16 aastaselt sai juhiluba väga ammu, minul oli 1995. aastal kolleeg, kes oli juba 16 aastaselt noore juhi loa saanud, kolleeg ise oli siis juba 20 aastane. nii et 1991.-1992. võis juba sellist juhiluba saada

Kunagi sai motika load 16 aastaselt.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, teiste käes vajus ka tagasi. Ma ei usu, et 48-aastane on nüüd nii vana, et peaks sinu nimetatud vaevustele mõtlema. Seda aga küll, et järgmine auto saab automaatkastiga olema.

Et siis 48-aastasel inimesel on 32 aastat juhistaaži? Või kuidas see matemaatika siis nüüd peab olema sellel tagasivajuva autoga tegelasel?

Kuku nüüd pikali, aga oma esimesed sõidud tegin koos isaga (põlluvahelistel teedel) juba 13-aastaselt. Seega, roolis olen olnud veel kauem kui enne nimetasin.

0
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Sa ikka kohe üldse ei saa aru, mida ma öelda tahan ja milles on probleem. Probleem pole ju selles et mina tahaksin keset teed seista ja oodata vaid selles et KUI SINU EES OLEV AUTO PIDURDAB, siis mõtle väheke, et äkki on teel takistus ja MINA VÕTAN JALA GAASIPEDAALILT.

Ma sain väga hästi aru, mida sina öelda tahtsid, aga sina ei saanud aru, et põhiprobleemi tekitaja oli too 90-alas keset teed seismajääja. Millegipärast kirusid peamiselt tagantpoolt tulijat, aga tegelikult oli kõige ohtlikuma manöövri sooritaja sinu ees. Imelik, et sa ise selle peale ei tulnud.

Ma püüan selgitada, et liikluses on oluline ette vaadata mõelda, mis on ohtlik tegevus ja mis ei ole. Ju see vasakule pöörata tahtja omab ka vähe kogemusi ja liikluseeskirjade järgi on see lubatud. Isiklikult vaatan alati enne manöövrit peeglisse ja kui mu taga on mõni auto, mina sellist pööret teha ei riskiks samuti. Aga antud juhul olen ma tõesti märksa rohkem vihane nende üle, kes grammigi mõtlemata, miks eesolev auto pidurdab ja hakkavad kohe mööda pressima et kohe sekund hiljem siis jälle tagasi reastudes ohtlikku olukorda tekitavad, 90% on sellisel juhul roolis nooremapoolne naine ja tavaliselt mõne suurema autoga. Huvitav, kas pidurdamist ei ole suudetud veel ära õppida või milles asi on. Õnneks viimastel aastatel on tulnud liiklusesse palju tarku autosid, neid, kes ise pidurdavad ohu korral ja piki vahet hoiavad. Muidugi see funktsioon tuleb ikka sisse lülitada. Samas mida targemad on autod, seda lollimaks lähevad juhid, uskumatult palju tehakse liikluses napakaid manöövreid, suvel hakkas 90 alas, kurvi ees, meie ees sõitva auto juht lihtsalt oma autot ümber keerama, vastassuunast tuli rekka ja oleks ta siis seda ühe keeramisega teinud, oh ei, keset teed ikka natuke edasi ja natuke tagasi ja kolmanda nikerdamisega sai auto ümber pööratud. Ei ohutulesid, ei gabariiditunnetust, tee oli lai ja auto oli väike, seal oleks saanud korraga ka ümber keerata. Nii meie auto kui ka rekka suutsid pidama saada, keskealine tädi nagu ei saanud üldse aru, et midagi valesti oleks teinud. Näitas näpuga meelekohta, kui meie ja rekka talle signaali andsime. Tegemist oli Tartu Jõhvi maanteega, mitte mõne külavaheteega, kus viis autot päevas sõidab. Võimalik, et inimene oli joobes või nii tugevas stressis, et üldse ei adunud, mida ta teeb ja tegelikult oleks pidanud sellise liiklusest kõrvaldama, enne kui tõsise avarii teeb aga kahjuks on ikka kuulda peale avariid sellist lauset et jah, meile anti juba telefoni teel teada, et on selline auto, mis teeb imelikke manöövreid ja me saatsime patrulli välja aga kahjuks ei jõudnud see õigeks ajaks kohale.

Aeglustavast autost möödasõitmine ei ole samuti eeskirjadega keelatud. Ja minu silmis on rumalam ja ettemõtlematum see juht, kes keset 90-ala seisma jääb. Just tema on kogu järgneva sündmuste ahela peamine põhjustaja.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub).

maanteel 90 alas vasakpöördele minna on alati ohtlik, kui sul joru autosid selja taga. Hakkad aeglustama, sinu taga esimene auto saab sellest aru, aga mõni järgmine enam mitte. See järgmine läheb siis möödasõidule ja siis kui sina vasakule hakkad pöörama, siis käib pauk. Seega on targem tõmmata paremale ja jääda üldse seisma. Kolonn sinu taga läheb mööda, maantee igatepidi vaba ja siis teed oma vasakpöörde.

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

Aeglustamine, paremale teepeenrale hoidmine vs keset teed seismajäämine on jah üsna erinevad manöövrid.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

Loomulikult aeglustad ka paremale teepervele seisma jäädes. Paned parema suuna sisse, hakkad aeglustama ja jääd paremale teepervele seisma 8eeldusel, et see teeperv on piisavalt lai). Autod taga vaatavad, näe see jääb seisma ja lähevad sinust vasakult mööda. Kui kõik on mööda läinud ja vastu kedagi ka ei tule, siis vasak suund sisse, sõidad tee peale tagasi ja teed seejärel paarisaja meetri pärast selle vasakpöörde ära. Sellise käitumisega jääb muidugi ka mingi oht, et keegi sõidab selga, aga see on väiksem sellest ohust kui jääda kohe keset teed seisma ja hakata vasakpööret ootama (näiteks keegi tuleb veel vastu).

ma arvan, et enamus tagumised autod saavad aru ka, kui aeglustad selleks, et vasakule keerata, eeldusel, et sunnatuli on õigeageselt sees

Seda suunatuld näeb ainult üks auto, kes manöövri sooritaja taga sōidab ja sellest probleemide jada alguse saabki.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

Loomulikult aeglustad ka paremale teepervele seisma jäädes. Paned parema suuna sisse, hakkad aeglustama ja jääd paremale teepervele seisma 8eeldusel, et see teeperv on piisavalt lai). Autod taga vaatavad, näe see jääb seisma ja lähevad sinust vasakult mööda. Kui kõik on mööda läinud ja vastu kedagi ka ei tule, siis vasak suund sisse, sõidad tee peale tagasi ja teed seejärel paarisaja meetri pärast selle vasakpöörde ära. Sellise käitumisega jääb muidugi ka mingi oht, et keegi sõidab selga, aga see on väiksem sellest ohust kui jääda kohe keset teed seisma ja hakata vasakpööret ootama (näiteks keegi tuleb veel vastu).

ma arvan, et enamus tagumised autod saavad aru ka, kui aeglustad selleks, et vasakule keerata, eeldusel, et sunnatuli on õigeageselt sees

Seda suunatuld näeb ainult üks auto, kes manöövri sooritaja taga sōidab ja sellest probleemide jada alguse saabki.

halloo, suunatule sisselülitamisel õigeaegselt aeglustad tasapisi, mitte järsku, olen 40 a roolis olnud, pole küll sellist olukorda tekkinud, et avarii oht maanteel vasakule pöörates, olen ise vasakule pööraja, sellele järgmine auto kui ka kolonnis olev auto olnud, võibolla on mul vedanud ka teiste autojuhtidega, kes ka normaalsed

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

90 alas keset teed seismajäämine ongi väga ohtlik manööver (kui vastav rada selleks puudub).

maanteel 90 alas vasakpöördele minna on alati ohtlik, kui sul joru autosid selja taga. Hakkad aeglustama, sinu taga esimene auto saab sellest aru, aga mõni järgmine enam mitte. See järgmine läheb siis möödasõidule ja siis kui sina vasakule hakkad pöörama, siis käib pauk. Seega on targem tõmmata paremale ja jääda üldse seisma. Kolonn sinu taga läheb mööda, maantee igatepidi vaba ja siis teed oma vasakpöörde.

kas paremale tõmmates sa ei aeglustagi, huvitav teooria

Aeglustamine, paremale teepeenrale hoidmine vs keset teed seismajäämine on jah üsna erinevad manöövrid.

aga avariiolukorda võivad kõik manöövrid tekitada, kui nüüd tähte närida

0
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Pärast seda on mul nagu mingi kiiks, kus iga vähimagi mäe peal ise ei sõida teistele liiga sappa.

Mul on sama kiiks, kui eesolev auto on juba enne olnud kahtlase sõidustiiliga või mitme mõlgiga, siis jätan julgelt vahe sisse. Enda autol on automaatkäsipidur, imeline leiutis.

Ma sain väga hästi aru, mida sina öelda tahtsid, aga sina ei saanud aru, et põhiprobleemi tekitaja oli too 90-alas keset teed seismajääja.

Nii minu meelest maanteel vasakpööret tehakse, et jäädakse seisma keskjoone lähedal ja lastakse vastassuuna sõitjad läbi. Või kuidas sina teed? Õigemini, kas sa alati jokutad seal paremas teeservas ja ootad maantee vabanemist? Rääkides siis imelikke üliettevaatlikke manöövreid tegevatest juhtidest. Ja muide, “põhiprobleemi tekitaja” tegi legitiimset manöövrit ja tagant selgasõitja on alati süüdi.

.

Teema ise on mõttetu, on ammu selge, et individuaalsed erinevused inimeste vahel on palju suuremad kui sugudevahelised erinevused  (nt nende sobivus (heaks) autojuhiks koos kõikide oskustega, mida see hõlmab).

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 62 )


Esileht Hobinurk Mehed on paremad autojuhid kui naised?