Esileht Ilu ja tervis Menstruatsiooni 12 päeva varem ja Diflucan.

Näitan 4 postitust - vahemik 1 kuni 4 (kokku 4 )

Teema: Menstruatsiooni 12 päeva varem ja Diflucan.

Postitas:
Kägu

Tere.
Olen 43, 1,5 kuud tagasi käisin naistearst juures, kirjutas Diflucan tabletid 2 tk. tupeseeneraviks. Teise pidin vajadusel võtma kui esimene ei aita. Üleeile võtsin siis teise.
Peale seda kaks ööd hullud külmavärinad, päeval pearinglus,
tugev voolus tupest ja nüüd hakkasid päevad ka veel ja kuigi peaks algama 19 juuli ja selline närivad alakõhu valu on ka nagu päevadega. Tsükkel on alati väga korrapärane. (Naistearst ütles peale läbivaatust ja ultraheli ja analüüside vastuseid, et kõik on korras, seen muidugi on.)
Täiega hirm on. Kas võib olla mingi Diflucani kõrvaltoime, või minu organismi eripära. No igaljuhul seda rohtu ma enam ei võta.
Perearstile kirjutasin ka ja esmaspäeval üritan naistearstiga ühendust saada. Täna pean päev otsa tööl veel olema.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui ühe tabletiga midagi polnud, kuidas siis teisega mingi metsik kõrvaltoime saaks tulla? Ja kas infolehel on üldse sellised kõrvalmõjud kirjas? Ma pakuks, et midagi muud, äkki hoopis puugist.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei use eriti, et diflucan tsükli sassi lõi. See ikka puhas seeneravim ju. Vanus selline, et äkki hakkab tsükkel jukerdama.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen 41. Kahel korral on olnud selline asi, et kohe pärast OVd jääb määrima (hästi vähe) ja määrib päevadeni. Esimene kord oli selline asi vähem kui kuu pärast tavapärast naistearsti kontrolli, kus UH ja igasugu proovide järgselt öeldi, et kõik korras. Teine kord 4k hiljem.
Pidasin ise seda vanusest tingitud tsükli ehk hormoonide häireks.

Please wait...
Näitan 4 postitust - vahemik 1 kuni 4 (kokku 4 )


Esileht Ilu ja tervis Menstruatsiooni 12 päeva varem ja Diflucan.