Tellisin H&Mist riideid. Maksin äpi kaudu ära ja raha läks broneeringute alla. Kümme päeva hiljem saadeti mulle see raha tagasi. Kuna tarneaeg pidi olema 4-9 tööpäeva ja pakki ma ei saanud, siis oletasin, et nad tühistasid tellimuse. Täna tuli aga kiri, et minu tellimus pandi teele kuid raha sain ma jubatagasi ja lubatud tarneaeg on ammu läbi. Seega mida teie selles olukorras teeksite? Kirjutaks neile, küsiks konto numbrit ja saadaks neile raha tagantjärgi? Ei läheks pakile järgi vaid laseks automaatselt tagasi saata, et lisakulusid ei tekiks kuna tarneaeg on üle lubatud aja? Või tooks paki ära ja elaks rahus edasi?
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Mida teeksite?
Teema: Mida teeksite?
Eile alles oli sarnane juhtumiga uudis – https://arileht.delfi.ee/artikkel/120041218/populaarne-roivakett-tekitab-eesti-klientides-pahameelt-tellimused-jaavad-taitmata
On võimalus, et raha vabanes broneeringust, aga võtavad selle summa siiski uuesti maha.
Ma ei näe hetkel, kas uudis on tasuline panen vaid asjasse puudutavad kohad:
…tema tellimus kinnitati ja ta sai ka e-kirja, et pakk on teele pandud, kuid mõne päeva pärast kanti tellimuse summa tema kontole lihtsalt tagasi. Kuna Liina ei saanud kirja tellimuse tühistamise kohta….Paar päeva hiljem võttis H&M tellimuse summa Liina kontolt uuesti maha ning seekord jõudis ka pakk kohale.
Teema juba 10 minutut vana ja polegi veel kedagi targutamas, et ainult Bangladeshi lapstööjõudu propageeriv ning maitsetu inimene ostab H&M-ist riideid?
Teemasse: kirjutaksin, jääb märk maha.
Tellisin H&Mist riideid. Maksin äpi kaudu ära ja raha läks broneeringute alla. Kümme päeva hiljem saadeti mulle see raha tagasi. Kuna tarneaeg pidi olema 4-9 tööpäeva ja pakki ma ei saanud, siis oletasin, et nad tühistasid tellimuse. Täna tuli aga kiri, et minu tellimus pandi teele kuid raha sain ma jubatagasi ja lubatud tarneaeg on ammu läbi. Seega mida teie selles olukorras teeksite? Kirjutaks neile, küsiks konto numbrit ja saadaks neile raha tagantjärgi? Ei läheks pakile järgi vaid laseks automaatselt tagasi saata, et lisakulusid ei tekiks kuna tarneaeg on üle lubatud aja? Või tooks paki ära ja elaks rahus edasi?
Midagi ei pea tegema, see summa võetakse su kontolt uuesti maha.
Väga veider skeem neil. Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta. Jälle targem. Lubatud tarneaja jooksul seda pakki ei saadetud, mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha. No mul õnneks on, eks näis, kas ja millal võtavad.
Väga veider skeem neil. Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta. Jälle targem. Lubatud tarneaja jooksul seda pakki ei saadetud, mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha. No mul õnneks on, eks näis, kas ja millal võtavad.
Tundub, et oled justkui pettunud?
Väga veider skeem neil. Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta. Jälle targem. Lubatud tarneaja jooksul seda pakki ei saadetud, mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha. No mul õnneks on, eks näis, kas ja millal võtavad.
Tundub, et oled justkui pettunud?
Ei ole. Kirjutasin juba ka neile kuni vastuseid ootasin. Lihtsalt mõtlesin, et huvitav, mida teised teeks.
Väga veider skeem neil. Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta. Jälle targem. Lubatud tarneaja jooksul seda pakki ei saadetud, mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha. No mul õnneks on, eks näis, kas ja millal võtavad.
Tundub, et oled justkui pettunud?
Mina näiteks oleks ka pettunud. Äkki olen juba arvestanud, et ei saanud seda asja, kui niimoodi veiderdatakse ja raha tagasi kantakse ning olen asja mujalt ostnud. Ja siis äkitselt ikka tuleb asi, mida ma enam võib-olla ei soovi ja pean jälle tagastamisega tegelema hakkama. Minu arust selline asi raiskab minu aega ja pole küll eriti meeldiv.
Väga veider skeem neil. Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta. Jälle targem. Lubatud tarneaja jooksul seda pakki ei saadetud, mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha. No mul õnneks on, eks näis, kas ja millal võtavad.
Tundub, et oled justkui pettunud?
Mina näiteks oleks ka pettunud. Äkki olen juba arvestanud, et ei saanud seda asja, kui niimoodi veiderdatakse ja raha tagasi kantakse ning olen asja mujalt ostnud. Ja siis äkitselt ikka tuleb asi, mida ma enam võib-olla ei soovi ja pean jälle tagastamisega tegelema hakkama. Minu arust selline asi raiskab minu aega ja pole küll eriti meeldiv.
Ühesõnaga tahate asja tasuta saada.
Väga veider skeem neil. Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta. Jälle targem. Lubatud tarneaja jooksul seda pakki ei saadetud, mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha. No mul õnneks on, eks näis, kas ja millal võtavad.
Tundub, et oled justkui pettunud?
Mina näiteks oleks ka pettunud. Äkki olen juba arvestanud, et ei saanud seda asja, kui niimoodi veiderdatakse ja raha tagasi kantakse ning olen asja mujalt ostnud. Ja siis äkitselt ikka tuleb asi, mida ma enam võib-olla ei soovi ja pean jälle tagastamisega tegelema hakkama. Minu arust selline asi raiskab minu aega ja pole küll eriti meeldiv.
Ühesõnaga tahate asja tasuta saada.
Mina tahaks esiteks vabandust kauba hilinemise pärast ja teiseks järgmiseks ostukorraks sooduskoodi, et üldse oleks tuju sealt teinekord tellida.
Ühesõnaga tahate asja tasuta saada.
Millest sul selline mõte tekkis? Kui ma olen kauba eest raha tagasi saanud, siis ma tõesti arvan, et tellimus on tühistatud ja ostan kuskilt mujalt uue. Ja ma ei vaja seda enam, mis nad oma suva järgi teele panevad, nädalaid hiljem.
Ühesõnaga tahate asja tasuta saada.
Millest sul selline mõte tekkis? Kui ma olen kauba eest raha tagasi saanud, siis ma tõesti arvan, et tellimus on tühistatud ja ostan kuskilt mujalt uue. Ja ma ei vaja seda enam, mis nad oma suva järgi teele panevad, nädalaid hiljem.
Aga milleks siis see teema? Kui ei vaja, ei vaja, teata neile. Milleks kiibitseda ja oodata?
Ühesõnaga tahate asja tasuta saada.
Millest sul selline mõte tekkis? Kui ma olen kauba eest raha tagasi saanud, siis ma tõesti arvan, et tellimus on tühistatud ja ostan kuskilt mujalt uue. Ja ma ei vaja seda enam, mis nad oma suva järgi teele panevad, nädalaid hiljem.
Aga milleks siis see teema? Kui ei vaja, ei vaja, teata neile. Milleks kiibitseda ja oodata?
Mina (TA) ei kirjutanud, et ei vaja ????
Ja isegi kui ei vajaks, peaksin maksma 4€ tagastamise eest.
Aga milleks siis see teema? Kui ei vaja, ei vaja, teata neile. Milleks kiibitseda ja oodata?
Aga mis sa mölised päevad otsa igas teemas täiesti nõmedat ja asjassepuutumatut juttu?
Tellisin H&Mist riideid. Maksin äpi kaudu ära ja raha läks broneeringute alla. Kümme päeva hiljem saadeti mulle see raha tagasi. Kuna tarneaeg pidi olema 4-9 tööpäeva ja pakki ma ei saanud, siis oletasin, et nad tühistasid tellimuse. Täna tuli aga kiri, et minu tellimus pandi teele kuid raha sain ma jubatagasi ja lubatud tarneaeg on ammu läbi. Seega mida teie selles olukorras teeksite? Kirjutaks neile, küsiks konto numbrit ja saadaks neile raha tagantjärgi? Ei läheks pakile järgi vaid laseks automaatselt tagasi saata, et lisakulusid ei tekiks kuna tarneaeg on üle lubatud aja? Või tooks paki ära ja elaks rahus edasi?
Ma teeks õlle lahti ja jooks.
mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha.
Mis mõttes? Tellin hilpe nii, et paari nädala pärast on konto tühi ja elamisraha polegi?
mõnel võibolla polekski enam mitu nädalat hiljem kontol raha.
Mis mõttes? Tellin hilpe nii, et paari nädala pärast on konto tühi ja elamisraha polegi?
Mina võtan väga tihti arvelt raha sulas välja. Seega jah, mul pole alati peale lastele hilpude ostmist kontol raha.
Mina võtan väga tihti arvelt raha sulas välja.
Miks, mis teed sellega?
Tead, tapeedina kasutan. KAPOst oled?
Mina võtan väga tihti arvelt raha sulas välja.
Miks, mis teed sellega?
Tead, tapeedina kasutan. KAPOst oled?
Vabandust. Ma ei tunne näiteks inimesi, kes iga päev turul käivad ja isegi seal on juba terminalid. Laatadel ka vaevalt et keegi pidevalt käib ja kogu aeg sealt midagi ostab.
On võimalus, et maksad kellelegi (lapsehoidja, koristaja, ehitaja, üürileandja) mustalt. Vot siis olen tõesti KAPO-st.
Sularaha on reaalselt minu käes ehk siis SOS olukorras kohe olemas, ka siis kui pangad kinni pannakse. Ma ei sõltu nende hooldustöödest, erroritest, äpi uuendustest jms. Näiteks kui kaart peaks tänaval kaduma ei saa keegi viipemaksetega mu raha ära varastada.
Seega mida teie selles olukorras teeksite? Kirjutaks neile, küsiks konto numbrit ja saadaks neile raha tagantjärgi? Ei läheks pakile järgi vaid laseks automaatselt tagasi saata, et lisakulusid ei tekiks kuna tarneaeg on üle lubatud aja? Või tooks paki ära ja elaks rahus edasi?
Kui neid riideid endiselt vaja oleks, tooks paki ära. Kui ei ole, siis teavitaks H&Mi, et sinu poolt läheb pakk automaatselt tagasi.
Seega mida teie selles olukorras teeksite? Kirjutaks neile, küsiks konto numbrit ja saadaks neile raha tagantjärgi? Ei läheks pakile järgi vaid laseks automaatselt tagasi saata, et lisakulusid ei tekiks kuna tarneaeg on üle lubatud aja? Või tooks paki ära ja elaks rahus edasi?
Kui neid riideid endiselt vaja oleks, tooks paki ära. Kui ei ole, siis teavitaks H&Mi, et sinu poolt läheb pakk automaatselt tagasi.
Ma saadaks siis tagasi, kui enam vaja pole, aga kui on vaja, siis ma ikka arvakski, et õiglane on ka selle eest maksta. Aga selline stiil mulle küll ei meeldiks tegelikult, et raha kantakse tagasi ja pärast ikka tuleb ka pakk ja raha võetakse uuesti arvelt. Ma ilmselt ei telliks sealt rohkem, sest mulle meeldib selgus asjaajamisel.
Ei teadnudki, et ilma minu kinnituseta saab ka kontolt raha ära võtta.
Keegi ei võta ilma su kinnituseta kontolt raha. Sa ise maksid selle raha, see broneeriti. Seejärel broneering vabastati ja mõne aja pärast broneeriti uuesti ja võeti maha. Sinu esialgne kinnitus ei muutunud ju olematuks. Kui kaupa ei taha, ära võta pakki välja ja järgmine kord loe ostu- ja tagastamistingimused enne läbi, kui raha üle kandma hakkad.
Sularaha on reaalselt minu käes ehk siis SOS olukorras kohe olemas, ka siis kui pangad kinni pannakse. Ma ei sõltu nende hooldustöödest, erroritest, äpi uuendustest jms. Näiteks kui kaart peaks tänaval kaduma ei saa keegi viipemaksetega mu raha ära varastada.
Lisan veel, et meie väikses külapoes on mitu korda kaardimakse terminal katki olnud ja kui 25km kaugusele linna pole võimalik sõita, siis nagu ei saagi süüa osta kui sularaha pole.
Raha läks nüüd igatahes jälle maha. Eile tuli küll kiri, et kaup on kullerile üle antud aga jälgimiskood ütleb, et see seisab ikka veel H&M laos. Mille jaoks küll neid -60% alesid teha kui tellimustega hakkama ei saada, ei tea.
Sõidan veidi teemasse sisse ja uuriks, et kuidas teil raha tagastamisega on läinud, kui olete H&M-i saatnud tagasi asjad, mida ei soovi? Olen kaks korda tellinud – esimene kord pärast tagastust (nende enda pakisildiga) polnud pärast kuu aega ühtki vastust ning suhtlesin nende mingisuguse ingliskeelse klienditoega, kellele loetlesin ette, mida tagastasin ning aususe põhjal kandsid raha tagasi. Kusjuures küsisid jälgimisnumbrit, aga kuna ma kleepisin lihtsalt pakis olnud tagastussildi pakendile, ei olnud mul seda neile anda.
Nüüd teine tellimus – tagastasin taaskord paar toodet; seekord olin targem ja tegin tagastamissildist igaks-juhuks ka pildi. Kolm nädalat möödas ning pole endiselt kinnitust saanud, et H&M oleks mu tagastuse kätte saanud. Tundub, et tuleb taas nende klienditeenindusega ühendust võtta.
Minu arust tõsiselt tüütu ja praegu jääb see küll viimaseks tellimuseks. Ma väga füüsilistesse poodidesse ei satugi (välja arvatud toidu- ja ehituspoed) ning tellin kõik alates kassitoidust kuni riieteni internetist – pole veel kokkupuudet teise niivõrd suure ettevõttega nagu H&M, kus peaks tagastatud kauba raha ise taga ajama. Selle esimese tagastuse eest ei saanudki näiteks ühtki e-maili, et nad oleks kuidagi kauba kätte saanud. Kasutasin aga nende enda pakisilti, mis pakiga kaasa pandi.
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Mida teeksite?