Poodides võib tihti näha olukorda, kus tavakassas on pikk järjekord, kuid iseteeninduskassades on vabu kohti küll ja veel.
Kas inimesed tõesti naudivad järjekorras seismist?
Rimis on see idiootlikult tüütu. Paar korda proovisin, aga küll jookseb süsteem neil kokku, küll läheb masin lolliks ainult seepärast, et toetad käe või rahakoti pakkimisalale. Ja mitu korda asju laduda ei ole minu lemmiktegevus.
Selveris enamasti kasutan iseteeninduskassasid, aga kui näen, et seal on meeletu rapsimine ja mul on kiire, siis lähen tavakassasse kahel juhul – kui mul on turvamärgisega alkoholi korvis (ja teenindaja iseteenidusalas rapsib silmnähtavalt mitme oskamatu kliendiga ja ma peaksin mitu minutit ootama, kuni ta leiaks aja tulla turvaelementi eemaldama) ning juhul, kui mul on tõesti kiire – ostukontroll võtab kauem aega kui 1-2 inimest väiksemate korvidega minu ees tavakassas.
Iseteeninduskassas on mul igal teisel korral ostukontroll ja see ajab mu ajud krussi, raiskab aega ja see uuesti pakkimine, isegi kui seda teeb teenindaja, on veel omaette vastik, sest mul pole vähimatki soovi, et heeringapaki nurk lõikaks katki piimakoti või arbuus lömastaks leivapätsi – seetõttu ma pakin väga täpselt juba ostes erinevatesse kottidesse.
Iseteeninduskassa Selveris on sageli puhas ajaraisk, st kui ostukontroll on ja seda on sageli.
Enamasti tellin üldse koju.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 10.08 10:32; 10.08 14:06; 10.08 14:58; 10.08 16:03; 10.08 16:58; 11.08 09:24; 11.08 11:03; 11.08 18:42; 11.08 18:59; 11.08 19:27; 12.08 12:54; 14.08 11:24; 14.08 13:20; 19.08 10:44; 19.08 12:42; 19.08 12:58;