Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 30 postitust - vahemik 271 kuni 300 (kokku 320 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

Selveris on olemas m-tasku. Telefoniga võtad puldi, telefoniga maksad. Aega läheb loetud sekundid. Raha, pangakaarti ega partnerkaarti ei pea kaasas olema. Soovitan!

Siin kindlasti on selliseid inimesi ka, kes mitte kunagi telefoni kaasas ei vea. : D Aga teistel on ikka enamasti olemas.

Ma vahetasin lausa telefoni m-tasku pärast. Mul nimelt mees selline nutihoolik. Temalt sain reklaamilaksu m-tasku ja telefoniga maksmise kohta.
Maksmiseks kasutan küll hoopis panga äppi, sest see on m-taskust kiirem.

Igapäeva ostud teen selveris ja prismas. Eelistan selverit just eelnimetatud iseteeninduse tõttu. Prismas on see kohmakas. Kassa järjekorrad pikad. Iseteeninduses peab korvi/kärusse laotud asjad uuesti kaalule laduma. Seejuures on muidugi võimalik asjad kohe kotti laduda.
Prismas on millegipärast olnud korduvalt probleeme, et ei loe pangakaarti. Samas viipemaksega (telefoni) on see probleem kadunud.
Ja samuti on prisma puhul probleem, et boonuspunkte ei saa iseteeninduses ära kasutada.
Ka see on kindlasti põhjus, miks osad inimesed kassajärjekorras seisavad.
Selveri ostukontrolli olen saanud umbes paar korda aastas. Mitmeaastase kogemuse juures on olnud ühel korral, kui teenindajal läks minuteid aega, kuna ta lõpetas teise kliendiga tehingut. Aga enamasti on kogemus pigem selline, et tuleb kohe ja kontrollib paar-kolm asja. Ja sellega ei kaasne terve ostu ümberpakkimist.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina ei kasuta nutikassasid. Absoluutselt oskaksin seda kasutada ka (aja jooksul olen seda ka paar x teinud), aga ma lihtsalt pole huvitatud. Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega. Eriti nõme oleks mingisse kontrolli sattuda. Lisaks näen ma nutikassades ka järjekordi.
Ehk siis minu meelest on normaalne, et rahutumad hinged võivad kasutada nutikassasid ja need, kel kannatus pikem ja aega on, kasutagu tavakassasid. Peamine on, et ärge tehke üksteist maha!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

siis lähen ise alati iseteenindusse puuksutama. Müüja peab mu selja taga seisma

Nüüd ma küll naersin kohe tükk aega ja kõva häälega. 😀

Ühe teise teema all keegi just kirjutas: “tema ei tahaks küll kinni minna selle filmi vaatamise pärast”. Tegelikult mõtles, et tema ei tahaks küll kinno minna… Aga selles teemas ja seal kontekstis kõlas see apsakas nii naljakalt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul üks täitsa haritud ja heal järjel tuttav teatas sama küsimus peale, et talle meeldib kassasabas seista, et nagu hea aeg endale. Ja kassapidajaga pidi olema tore suhelda…

Väikelinnas või külas ehk tõesti tore müüjaga tühjas kaupluses veits maast ja ilmast jahvatada, aga Tallinnas saad sa vaid vihaseid pilke kui piisavalt kiiresti oma kodinaid lindilt kokku ei aja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pulti ei ole kasutanud, sest mu kodupood on Prisma, aga iseteenduskassasid kasutan muidu kogu aeg. Kahjuks ei saa Prima iseteeninduses boonust välja võtta ja umbes kolm korda aastas pean seal tavakassa sabas seisma ning kiruma, miks nad oma vorstijupiga siin seisavad, mitte iseteenindusse ei lähe.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ehk siis minu meelest on normaalne, et rahutumad hinged võivad kasutada nutikassasid ja need, kel kannatus pikem ja aega on, kasutagu tavakassasid. Peamine on, et ärge tehke üksteist maha!

Ehk alustad siis ise sellest, et ei anna ühe või teise variandi kasutajatele hinnanguid. Et nutikassasse lähevad “rahutumad” ja tavakassasse “kannatlikumad” (nagu sina). Ei tundu ka päris neutraalne või mis. Igaüks kasutagu seda, mis talle sobib. Miks ta seda teeb, pole oluline.

Please wait...
Postitas:
Kägu

siis lähen ise alati iseteenindusse puuksutama. Müüja peab mu selja taga seisma

Nüüd ma küll naersin kohe tükk aega ja kõva häälega. 😀

No müts maha nende müüjate ees 🙂 Loodan, et neile selle eest vähemalt hästi makstakse, et klientide peeru peavad sisse hingama

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Maxima ja Rimi nutikassade valmuril on sigarettide kapp kas käe juures või lausa nina all.

Valmur on lahe uudissõna – valvur, kes on kohe valmis aitama 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No siis see abistaja võttis kilekoti, piiksutas läbi ja hakkas kaupa sisse laduma. Võttis aga pealt ja pani kotti. Mul oli kaup kärusse pandud õiges järjekorras, õrnad asjad peale, tugevad alla. Sain ta siis pidama – no ei pane ju munakarpi ja sefiirikorvikesi ometi põhja! Ja mul oli vähemalt nelja koti jagu kaupa, igaühe jaoks tuli sortida, mis peale, mis põhja.

Saad ju isegi aru, et sama peaksid tegema ka tavakassas makstes? Kui sa aga pulti kasutades paned ostukärusse koti(d) valmis, siis saad ühe korraga kauba paigutatud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina ei kasuta nutikassasid. Absoluutselt oskaksin seda kasutada ka (aja jooksul olen seda ka paar x teinud), aga ma lihtsalt pole huvitatud. Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega. Eriti nõme oleks mingisse kontrolli sattuda. Lisaks näen ma nutikassades ka järjekordi.

Mina sinu asemel selles küll nii kindel ei oleks! Ja see meeletu vastutus- suurem kui südamekirurgil ja lennujuhil kokku! See vajab ju meeletut keskendumist ja raudseid närve!
Olen iseteenindust kasutanud aastaid ja kontrolli satun ehk ühel ostul mõnekümnest. Ühel korral oli üks asi valesti (üks toode piiksutamata ja teine topelt). Isegi politseid ei kutsutud välja, rääkimata nende eriüksusest! Müüja tegi paranduse ja asi korras.
Loll, kes vabandust leia!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina ei kasuta nutikassasid. Absoluutselt oskaksin seda kasutada ka (aja jooksul olen seda ka paar x teinud), aga ma lihtsalt pole huvitatud. Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega. Eriti nõme oleks mingisse kontrolli sattuda. Lisaks näen ma nutikassades ka järjekordi.

Tavakassasabas seistes on nii pikalt aega vahtida, et näed lausa nutikassase haruharva tekkiva 2-inimeselise “järjekorra” ära? 😀 😀

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kujuta ette, on lausa inimesi, kes ei saa sularahata näiteks üldse oma tööd teha.

Mind ikka nii huvitab, mis tööd need on? Jätame prostituudi ameti kõrvale.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mitmeaastase kogemuse juures on olnud ühel korral, kui teenindajal läks minuteid aega, kuna ta lõpetas teise kliendiga tehingut. Aga enamasti on kogemus pigem selline, et tuleb kohe

Ja mina olen pidanud tavakassas ootama, kuni kassiir iseteeninduses olukordi lahendab.
Suuremates poodides on vist selleks eraldi inimene või infoleti töötaja, aga väiksemates poodides peab tavakassast iseteenindusse appi minema.
Seega tuleb mõlemal pool mõnikord oodata ja mitte teise poole peale pahane olla. Igaühele oma!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina ei kasuta nutikassasid. Absoluutselt oskaksin seda kasutada ka (aja jooksul olen seda ka paar x teinud), aga ma lihtsalt pole huvitatud. Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega. Eriti nõme oleks mingisse kontrolli sattuda. Lisaks näen ma nutikassades ka järjekordi.

Mina sinu asemel selles küll nii kindel ei oleks! Ja see meeletu vastutus- suurem kui südamekirurgil ja lennujuhil kokku! See vajab ju meeletut keskendumist ja raudseid närve!

Olen iseteenindust kasutanud aastaid ja kontrolli satun ehk ühel ostul mõnekümnest. Ühel korral oli üks asi valesti (üks toode piiksutamata ja teine topelt). Isegi politseid ei kutsutud välja, rääkimata nende eriüksusest! Müüja tegi paranduse ja asi korras.

Loll, kes vabandust leia!

No mis sinul sellest on, et mind need kassad ei huvita? Miks sa solvad?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina ei kasuta nutikassasid. Absoluutselt oskaksin seda kasutada ka (aja jooksul olen seda ka paar x teinud), aga ma lihtsalt pole huvitatud. Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega. Eriti nõme oleks mingisse kontrolli sattuda. Lisaks näen ma nutikassades ka järjekordi.

Tavakassasabas seistes on nii pikalt aega vahtida, et näed lausa nutikassase haruharva tekkiva 2-inimeselise “järjekorra” ära? 😀 😀

Ma üleüldse märkan ümbritsevat!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ega nt prostituut vist ülekannetega ei arvelda. Ja kaarti ka kuskilt läbi tõmmata ei ole.

kuna isegi kirikus saab oma annetuse kaardiga maksta, siis ma ei imestaks, kui eesrindlikumad prostituudid pakuvad ka juba kaardimaksevõimalust.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ega nt prostituut vist ülekannetega ei arvelda. Ja kaarti ka kuskilt läbi tõmmata ei ole.

kuna isegi kirikus saab oma annetuse kaardiga maksta, siis ma ei imestaks, kui eesrindlikumad prostituudid pakuvad ka juba kaardimaksevõimalust.

Mis see kirik siia puutub ja miks neil peaks selles suhtes keskaja süsteem säilima? Väikest summat sularaha on teatavasti väga raske hankida tänapäeval. Enamus automaate viiekat ei anna. Sama tobe oleks imestada, et oi neil seal kirikus on isegi elekter, mitte ainult küünlad.

Prost küsib nii suuri summasid, et pole probleemi automaadist saada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis rumal teema! Mis see kellelegi ette peaks jääma, kuidas keegi maksab. Peaasi, et on, millega maksta. 10 lehekülge täiesti mõttetut käojura.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Aeg-ajalt käin oma väikses kodulinnas. Ma olin küll rõõmus, kui üks kauplus seal otsusta ka kaks iseteeninduse kassat panna. Ma olen Tallinnas selle nn mehitamata süsteemiga juba nii harjunud. Eriti tore oli ka see, et kohalikud esialgu ei julenud seda kasutada ja alati oli iseteenindus vaba. Kui viimati käisin, siis aga oli juba sinnagi sabagi tekkinud ja isegi mu pesnkaritest vanemad iseteeninduse peale üle läinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

maksevõimalusi on mitmeid, las igaüks valib , mis tahab, mind üldse ei huvitav, miks kedagi teist peaks huvitama, kuidas ma poes oma ostude eest tasun, see minu ja poe vaheline asi

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Elan väikelinnas ja meil ühes poes minu meelest ei kontrollita iseteeninduskassade juures kunagi midagi. Aga äkki on värava juures andur, mis hakkab piiksuma, kui läbilöömata kaubaga väljuda proovid? Ei paista küll muidu sellise värava moodi, tavaline madal automaatne värav. Mulle meeldib muidu iseteeninduskassas omaette asjatada rahulikult, sageli lähen ise sinna ka siis, kui järjekordi pole.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

siis ma ei imestaks, kui eesrindlikumad prostituudid pakuvad ka juba kaardimaksevõimalust.

Prostituudid Eestis seda ei teeks. Varsti on Maksuamet kaelas ja peab end registreerima ettevõtjaks ning makse maksma.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mind “apsaluutselt” ei huvita, kuidas teised inimesed oma kauba valivad ja ostavad ja maksavad, see on nende asi.
Aga ma ise olen juba (selveri ja coopi) puldiga nii ära harjunud: võtan kauba, piiksutan läbi, panen otse kotti (küll oli alguses imelik tunne kaupa poesaalis kotti toppida, nagu midagi keelatut teeks), kassas ainult maksan ja minekut. Kui nüüd vahel kassapidajaga kassas ostan alkoholi või kasutan taaratalongi, siis tunnen ennast nagu kilplane- lao kaup korvi, lao kaup kassalindile, lao kaup kotti…
Me käime emaga poes, mina puldiga, tema tavakassas, maksma läheme üheaegselt ja alati pean ma teda tükk aega seal kassa taga ootama, millal ta makstud saab, kusjuures asju on tavaliselt minul rohkem

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga ma ise olen juba puldiga nii ära harjunud: võtan kauba, piiksutan läbi, panen otse kotti (küll oli alguses imelik tunne kaupa poesaalis kotti toppida, nagu midagi keelatut teeks), kassas maksan ainult ja minekut. Kui nüüd vahel kassapidajaga kassas ostan alkoholi või kasutan taaratalongi, siis tunnen ennast nagu kilplane- lao kaup korvi, lao kaup kassalindile, lao kaup kotti…

Mul ka täpselt sama. Esialgu oli harjumatu ostukorvi üldse mitte võtta ja kaup kohe lihtsalt kotti laduda, aga nüüd tundub see nii mugav, et muud varianti ei taha enam üldse kasutada. Olen seetõttu isegi oluliselt vähem hakanud käima kodulähedases Prismas, sest seal pole ei pulti ega paraku ka iseteenindust (st varianti, kus ise piiksutad oma asjad läbi kassa juures – võrreldes puldiga on seegi üsna ebamugav muidugi). Muidu mulle Prisma meeldib ja käiksin seal hea meelega, lai kaubavalik jne. Aga ma ei saa aru, kuidas üks suur pood võib mingis punktis nii mahajäänud olla. Konkreetselt selles “minu” Prismas on pidevalt pikad kassasabad, sageli vaid paar kassat töötab suure poe peale. No nii totter on seal passida oma korviga, kui tead, et on olemas palju mugavamad ja kiiremad võimalused. Seega käin märksa meelsamini Coopis, mis on mulle õnneks ka lähedal.

Kuidas teised ostlevad ja oma kaupade eest maksavad, see ei huvita mind ka.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma maksan alati iseteeninduses ja väldin poode kus seda võimalust pole. Ei meeldi inimestega suhelda ja väldin võõrastega iga hinna eest kontakti.

Please wait...
Postitas:
Kägu

SEST inimesed on rumalad! Paljud kardavad nagu tuld uusi asju. Täitsa koom on vaadata, kuidas poodides on kilomeetrised järjekorrad ja iseteeninduskassades on vaid paar inimest. Mõnus, et ei pea ise seal sabas seisma vaid saan rõõmsalt iseteeninuses asjad aetud

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No mis sinul sellest on, et mind need kassad ei huvita? Miks sa solvad?

Ega ei olekski kui su põhjendused nii jaburad ei oleks! Tallinna ühistranspordis ikka julged sõita? Sõidukaart tuleb valideerida ja vastutus on võrreldes iseteenindusega poes oluliselt suurem- valideerimata kaardi eest võib saada trahvi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

siis lähen ise alati iseteenindusse puuksutama. Müüja peab mu selja taga seisma

Oh issand! Vaene müüja!

Aitäh! Oligi parajasti veidi kehv tuju :-))

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No mis sinul sellest on, et mind need kassad ei huvita? Miks sa solvad?

Ega ei olekski kui su põhjendused nii jaburad ei oleks! Tallinna ühistranspordis ikka julged sõita? Sõidukaart tuleb valideerida ja vastutus on võrreldes iseteenindusega poes oluliselt suurem- valideerimata kaardi eest võib saada trahvi.

No aga jätkad ikka nõmedate oletuste tegemist? Miks? Loe ise ka, mida sa teisele ütled. Sinu oletused on jaburamadki, kui minu püüd seletada, miks ma ei kasuta. Aga sina hakkad halvustama! Muide, ma olen uuendustele avatud! Ütlesin ka, et pole probleemi kasutusoskusega (olen noor inimene). Minu eelistus on lihtsalt veel kassat kasutada. NB! Ma olen kasutanud ka nutikassasid. Seega ära hakka veel oletusi tegema. Miks te halvustate tavakassa kasutajaid? Miks üleüldse halvustada kedagi ja tunda kahjurõõmu arvates, et teised on lollid ja lambad või kardavad jne? Selliselt mõtlejatel on kõvasti maad areneda. Nutikassa on selge, aga mõtlemisvõime endiselt osadel piiratud!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No aga jätkad ikka nõmedate oletuste tegemist? Miks? Loe ise ka, mida sa teisele ütled. Sinu oletused on jaburamadki, kui minu püüd seletada, miks ma ei kasuta. Aga sina hakkad halvustama! Muide, ma olen uuendustele avatud! Ütlesin ka, et pole probleemi kasutusoskusega (olen noor inimene). Minu eelistus on lihtsalt veel kassat kasutada. NB! Ma olen kasutanud ka nutikassasid. Seega ära hakka veel oletusi tegema. Miks te halvustate tavakassa kasutajaid? Miks üleüldse halvustada kedagi ja tunda kahjurõõmu arvates, et teised on lollid ja lambad või kardavad jne? Selliselt mõtlejatel on kõvasti maad areneda. Nutikassa on selge, aga mõtlemisvõime endiselt osadel piiratud!

Kus sa näed mu postituses oletust? Mina näen seal ainult küsimust. Ma ei halvusta tavakassa kasutajat kes ei mõtle selle kasutamiseks välja eriliselt jaburat vabandust.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 271 kuni 300 (kokku 320 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?