Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 20 postitust - vahemik 301 kuni 320 (kokku 320 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

No aga jätkad ikka nõmedate oletuste tegemist? Miks? Loe ise ka, mida sa teisele ütled. Sinu oletused on jaburamadki, kui minu püüd seletada, miks ma ei kasuta. Aga sina hakkad halvustama! Muide, ma olen uuendustele avatud! Ütlesin ka, et pole probleemi kasutusoskusega (olen noor inimene). Minu eelistus on lihtsalt veel kassat kasutada. NB! Ma olen kasutanud ka nutikassasid. Seega ära hakka veel oletusi tegema. Miks te halvustate tavakassa kasutajaid? Miks üleüldse halvustada kedagi ja tunda kahjurõõmu arvates, et teised on lollid ja lambad või kardavad jne? Selliselt mõtlejatel on kõvasti maad areneda. Nutikassa on selge, aga mõtlemisvõime endiselt osadel piiratud!

Kus sa näed mu postituses oletust? Mina näen seal ainult küsimust. Ma ei halvusta tavakassa kasutajat kes ei mõtle selle kasutamiseks välja eriliselt jaburat vabandust.

Kuidas on jabur see, et mu eelistus on tavakassa? Kuidas sa saad kellegi eelistust jaburaks nimetada? Muud tegurid olid ilmestamaks seda, miks ma EELISTAN tavakassat. Need pole otsesed põhjendused, vaid tegurid, mis mulle pigem ei meeldi. Ja seda ei saa saa kuidagi jaburaks nimetada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kujuta ette, on lausa inimesi, kes ei saa sularahata näiteks üldse oma tööd teha.

Mind ikka nii huvitab, mis tööd need on? Jätame prostituudi ameti kõrvale.

Mina konkreetselt olen hooldustöötaja, kes viib vanuritele koju toitu ja muud vajalikku.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kuidas on jabur see, et mu eelistus on tavakassa? Kuidas sa saad kellegi eelistust jaburaks nimetada? Muud tegurid olid ilmestamaks seda, miks ma EELISTAN tavakassat. Need pole otsesed põhjendused, vaid tegurid, mis mulle pigem ei meeldi. Ja seda ei saa saa kuidagi jaburaks nimetada.

Värskendan su mälu: Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega.
Sinu põhjendus oli, et sa ei taha selle piiksutamise eest vastutada. Reaalsus on see, et seal ei ole mingit vastutust- ole aus ja skanneeri kõik tooted. Ei midagi enamat!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kujuta ette, on lausa inimesi, kes ei saa sularahata näiteks üldse oma tööd teha.

Mind ikka nii huvitab, mis tööd need on? Jätame prostituudi ameti kõrvale.

Mina konkreetselt olen hooldustöötaja, kes viib vanuritele koju toitu ja muud vajalikku.

Miinustajal on kindlasti mingi superplaan, mis välistab selles töös sularaha. Kuulaks huviga.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sinu põhjendus oli, et sa ei taha selle piiksutamise eest vastutada. Reaalsus on see, et seal ei ole mingit vastutust- ole aus ja skanneeri kõik tooted. Ei midagi enamat!

Kuule, lõpeta ära. Kui inimene tunneb, et ta eelistab tavakassat, siis on see tema valik. Olgu või põhjus vastutus. Ju ta siis ei ole oma mälus nii kindel, aga aus tahab olla. Kena ju, et inimene, kes kardab, et pulti kasutades võib kogemata midagi sassi ajada, pigem seda ei kasuta. Siis on kindel, et ei jää midagi maksmata või ei maksa millegi eest topelt. Lase inimesel olla.

Ma ise kasutan pulti. Ja kahel korral olen avastanud, et olen maksnud rohkem, kui vaja. Ühe korra panin ühe leiva tagasi (ja enda meelest võtsin maha nimekirjast) ja asendasin teisega. Kodus nägin, et tshekil olid mõlemad leivad. Teisel korral olin porgandeid miskipärast kaks korda skaneerinud. Teistipidi eksimusi avastanud ei ole. Kuna jälgin kulusid detailselt ja alati tsheki kodus üle vaatan, siis peaksin ka teistpidist eksimust märkama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav. Teema küsimus on miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassat ja siis on 11 lehekülge sellest, kuidas “nemad” kasutavad iseteeninduskassat. Kes seda küsis ja mis te selle teadmisega peale hakkate, kui teid huvitab vastus ainult sedavõrd, et jätkuvalt oma hosiannat puldile ja nutikassale laulda. Tõesti nagu usuhullude kari siin koos. Ainult üks jumal on õige.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav. Teema küsimus on miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassat ja siis on 11 lehekülge sellest, kuidas “nemad” kasutavad iseteeninduskassat. Kes seda küsis ja mis te selle teadmisega peale hakkate, kui teid huvitab vastus ainult sedavõrd, et jätkuvalt oma hosiannat puldile ja nutikassale laulda. Tõesti nagu usuhullude kari siin koos. Ainult üks jumal on õige.

algsele küsimusele ei ole lihtsat vastust justnimelt sel põhjusel, et need iseteeninduskassad erinevat nii kardinaalselt oma olemuselt, et nt selveri puldiga piiksutajale on absoluutselt vastuvõetamatu kasutada seda kaalumisega nutikassat Rimis, pigem läheb seisab tavakassa sabas. ja vastupidi…

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma ei taha ise tegeleda kauba läbi piiksutamisega ja kogu selle jandi eest vastutamisega

Mis vastutus sellega sinu meelest kaasneb? Mõne hetkega piiksutad oma kauba läbi, maksad ja lähed minema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Need pole otsesed põhjendused, vaid tegurid, mis mulle pigem ei meeldi. Ja seda ei saa saa kuidagi jaburaks nimetada.

Kui inimene eelistab lihtsalt poes mitu korda rohkem aega veeta sabas seistest, siis sry, see on küll jabur eelistus. Väga iselaadne fetiš nautida toidupoe miljööd.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pulti ei ole kasutanud, sest mu kodupood on Prisma, aga iseteenduskassasid kasutan muidu kogu aeg. Kahjuks ei saa Prima iseteeninduses boonust välja võtta ja umbes kolm korda aastas pean seal tavakassa sabas seisma ning kiruma, miks nad oma vorstijupiga siin seisavad, mitte iseteenindusse ei lähe.

Nii see on, Prisma võiks oma boonuste süsteemi korda teha.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav. Teema küsimus on miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassat ja siis on 11 lehekülge sellest, kuidas “nemad” kasutavad iseteeninduskassat. Kes seda küsis ja mis te selle teadmisega peale hakkate, kui teid huvitab vastus ainult sedavõrd, et jätkuvalt oma hosiannat puldile ja nutikassale laulda. Tõesti nagu usuhullude kari siin koos. Ainult üks jumal on õige.

ole üldse tasa

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mis vastutus sellega sinu meelest kaasneb? Mõne hetkega piiksutad oma kauba läbi, maksad ja lähed minema.

Vastutus kõik kaubad korrektselt sisse lugeda. Kui inimene oma olemuselt ei ole kuigi tähelepanelik, võib seda vahel täiesti kogemata midagi unueda või topelt minna. Ja minu arvates on väga mõistlik, et sellised inimesed lähevad tavakassasse, kes ei ole ise kindlad, et suudavad alati selle puldimajandusega täie tähelepanuga tegeleda. Milleks norida? Ega keegi sul ei käsi tavakassasse minna.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei saa mina aru, kuidas teil nii palju probleeme iseteeninduskassadega on… Alati kasutan, kui on võimalus, ja siiani pole ühtegi probleemi olnud. Mõned kommentaarid on siin ikka tõsine liialdus.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei lugenud eelnevaid vastuseid. Ehk on keegi juba järgevatest asjadest kirjutanud.
Pult meeldib, seda kasutavad Coop ja Selver. Ühes neis poes sattusin tipptundi kus tavajärjekorras oli u 2 inimest, aga iseteeninduskassa taga lookles järjekord, mingi väike error oli tekkinud.
Kus ma pean ise asju läbi piiksutama, see mulle eriti ei meeldi. No ok, kui ikka on väga pikad tavakassade sabad või kui mul on vähe asju.
Minu kodulähedasse pisikesse Maximasse paigaldati ka 4 iseteeninduskassat ja jäi 2 tavakassat. Väike pood tähendab, et muidu töötab üks ja tipptunnil 2 tavakassat. Üks kassiiridest peab siis tegelema ka iseteenindusega. No ja vot siis jooksevad minu juhtmed krussi, milleks on selline süsteem tehtud! Tuleb keegi iseteeninduskassae nt alkoholiga, paneb kaalule valesti vms ja siis vastutav kassiir hüppab püsti ja on kohustatud minema iseteenindusse appi. Kogu tavakassa järjekord jääb teda ootama. Ja nii see tädikene jookseb sinna ja tänna. Mõttetu. Selle asemel, et investeerida sellisesse iseteenindusse, oleks ostnud vaikselt puldid parem.
Turvalisusest. Vot sellest ka aru ei saa, kuidas poed on kindlad, et nt noored nagad endale kottidesse sokolaade ja nätse ei lao ning tavakassas lihtsalt ainult ühe eest maksavad.
Minul on hirm eksimise ees, unustan läbi löömata ning panen automaatselt kott, jee sind keegi usub. Ükskord ostsin allahinnatud kalli toote ning piiksutasin läbi õige hinna. Tol korral vist oli ostukontroll, igatahes kassiir pööras tähelepanu, et õiget silti tuleb piiksutada. Olin tänulik, ost oli kallis.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Need pole otsesed põhjendused, vaid tegurid, mis mulle pigem ei meeldi. Ja seda ei saa saa kuidagi jaburaks nimetada.

Kui inimene eelistab lihtsalt poes mitu korda rohkem aega veeta sabas seistest, siis sry, see on küll jabur eelistus. Väga iselaadne fetiš nautida toidupoe miljööd.

Kui pikkadest järjekordadest sa räägid? Minu ostukohtades pole selliseid järjekordi, et oleks erilist vahet. 1min vs 3min. Tõeline ajakaotus! Ummikuid mul ka pole. Aega mul on. Aeg oli teise tähendusega kui mu igapäeva elu oli veel Tallinnas. Mujal ma ütleks, on elu elamist väärt ja aeg on hästi sisustatud. Ei kurda. Stressi ei ole. Elu on ilus. Fetiš? Mnjah, pole sõnu;)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Need pole otsesed põhjendused, vaid tegurid, mis mulle pigem ei meeldi. Ja seda ei saa saa kuidagi jaburaks nimetada.

Kui inimene eelistab lihtsalt poes mitu korda rohkem aega veeta sabas seistest, siis sry, see on küll jabur eelistus. Väga iselaadne fetiš nautida toidupoe miljööd.

Kui pikkadest järjekordadest sa räägid? Minu ostukohtades pole selliseid järjekordi, et oleks erilist vahet. 1min vs 3min. Tõeline ajakaotus! Ummikuid mul ka pole. Aega mul on. Aeg oli teise tähendusega kui mu igapäeva elu oli veel Tallinnas. Mujal ma ütleks, on elu elamist väärt ja aeg on hästi sisustatud. Ei kurda. Stressi ei ole. Elu on ilus. Fetiš? Mnjah, pole sõnu;)

vahva siis

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

ei viitsi iseteeninduskassat kasutada lihtsalt ja seni kui võimalik, ei hakka ka seda tegema. Mul läheb seal rohkem aega kui tavakassas, sest kauba käeskeerutamine, kuni triipkood anduri ette jääb, on tüütu, kassapidaja teeb selle ära 3 x kiiremini.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei teagi väga täpselt. Ilmselt oli mul nii, et esimene kogemus oli negatiivne ja siis läks isu ära. Negatiivseks tegi selle minu taga seisev ja kannatamatu noorpaar, kes ei osanud oodata, kuni ma valmis saan. Ja ma valin praegu väga viisakaid sõnu.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ilmselt on igaühel oma kiiksud ja vastavalt sellele valib ka kassa. Minu kiiks on see, et mulle meeldib privaatsus. Meeldib asju ise ja omaette teha. Kui on võimalus poes käia nii, et ma võhivõõrale oma korvisisu ette ei laota, siis ma valin selle võimaluse.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan iseteeninduskassasid, nii puldiga (Coop, Selver) kui kaaluplaadiga (Rimi, Maxima). Kuna käin toidupoes reeglina peale tööpäeva ja olen selleks ajaks suhtlemisest väsinud siis eelistan vajaminevad toidukaubad soetada ilma inimestega suhtlemata või minimaalse inimkontaktiga. Seega iseteeninduskassa ja toimetan omaette.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 20 postitust - vahemik 301 kuni 320 (kokku 320 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?