Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 268 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

Mina leian, et poes käies ei pea ma tegema teenindaja tööd. Olen kassapidajana töötanud ja see asjade läbi piiksutamine mind ei eruta enam.

olgem ausad, puldiga teed sa ju vähem “tööd” kui kassiiriga kassas käies – korvi/kärusse paneksid asjad nagunii, aga lisaks paneksid veel ka korvist kassalindile ja kassalindilt kotti, puldiga ostes paned otse kotti ja lisandub vaid triipkoodi lugemine ehk üks liigutus on vähem kui tavakassas käies.

Täpelt minu mõte. Miks ma peaksin tahtma teha rohkem tööd, kui on võimalik mugavamalt ja kiiremini poes ostelda. Poes ei käi väga tihti, aga ostan siis rohkem asju korraga. Võtan käru, panen puldi käru külge, riidest kotid kärusse. Kui kauba riiulilt võtab, ei ole mingit raskust puldiga selle juures piiks teha ja kaup kohe kotti. Lõpuks panen puldi iseteeeninduskassa juures alusele, astun kassa juurde, tõmban kliendikaardi läbi, maksan, võtan oma kotid ja jalutan minema. Kui peaks ostukontroll olema, võtab 1-2 kaupa välja, piiksutab läbi, siis maskan ja jalutan minema. Tavakassas peaks selle kärutäie kõigepealt kassalindile laduma ja siis lindilt kotti. Võtab tunduvalt rohkem aega isegi siis, kui kassas järjekorda ei ole. Nojah, trenni mõttes muidugi võiks neid asju edasi-tagasi laduda, aga ma eelistan trenni teha mujal kui käru kohal kummardades.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina kasutan Tallinnas 99% iseteenindust, kui see võimalus on. Mõned süsteemid istuvad paremini (nt selveri pult), mõned mitte nii väga, aga kasutan ikka. Samas juhtusin Sindi Coopi poodi ja täiesti harjumuspäraselt suundusin iseteenindusse. Kuna kauba hulgas oli ka kerge asi, mida kaal ei tuvastanud pärast piiksutamist, siis pidi teenindajat ootama. Kedagi ei tulnud ja kui me seal siis omavahel arutasime, et ei tea, kust seda abi peaks otsima, siis selja tagant kassast saime kassapidajalt valjuhäälse info, et eks tema peab tulema, eraldi inimest polegi selleks. Samas oli tal järjekord. Soovitas meil kas oodata või oma asjadega järjekorraga liituda, et nii saab rutem. Natuke porises ka, et mis me sinna iseteenindusse ronime, kui kassa on olemas. Ja et tema paneks need iseteeninduskassad üldse kinni, ainult segadust ja klientide pahameelt põhjustavad. Samas sain tast aru, et see on vist närvid päris ära rikkunud, et peab kahes kohas korraga olema. Seega igas poes see pole ajavõit, vaid pigem mõttetu närvikulu + kaotatud aeg.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Poodides võib tihti näha olukorda, kus tavakassas on pikk järjekord, kuid iseteeninduskassades on vabu kohti küll ja veel.

Kas inimesed tõesti naudivad järjekorras seismist?

Pikk järjekord võimaldab oma päevaplaani läbimõelda. Sellist aega on keeruline leida. Iseteeninduses tunned pärast, et mind on röövitud. Teen kaupluse heaks tööd ja pean maksma sama raha kaupade eest. Nii et kaks põhjust, järjekorras saab mõtelda ja ma pole nõus kaupluses enda raha eest kassapidajana töötama.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Lisaks eeltoodule veel minu põhjused:
1.Sest kaks korda järjest maksta ei saa. Need, kes ostavad oma vanematele või kellelegi teisele ka veel sööke, ei saa iseteenindust kasutada.
2.Alailma on jama kaalukaubaga, nt lahtiste küpsistega, mida ei suuda kunagi leida sealt nimekirjast
3. IGA KORD, kui ostan jäätist, on ostukontroll. Ootan müüjat, jäätis sulab, müüja piiksutab, jäätis sulab…

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina ei kasuta kunagi neid puldisüsteemiga kassasid. Mul lihtsalt pole nii palju käsi, et selle puldiga möllata.

Solarise toidupoes ja Prismades kasutan meeleldi. Prismas on nüüd need suured kaalukorvid ja mulle on see väga mugav.

Mingis poes on nii puldisüsteem kui tavaline kassa, näit. Konsumites (see vist Coop nüüd). Seal on kohe näha, kuidas puldikassad on tühjad ja kasutatakse seda tavalist “piiksuta ja aseta” süsteemi.

Unustasid lisada “kutsu teenindaja” sammu kergema kaaluga esemete puhul (mida saab pulti kasutades edukalt vältida).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga just Selveris on enamasti iseteeninduskassad tühjad ja tavakassades pikad sabad.

Nojah. Puldikassas läheb kliendil kassas aega max pool minutit, kui ostukontrolli ei tule ja astub edasi. Seda ka kärutäie kaubaga. Müüjaga kassas läheb kärutäie kaubaga 5-10 minutit. Loomulikult on puldikassad tühjad, inimene astub sinna maksab ja astub edasi. Seepärast järjekorda ei tekigi, loogiline ju.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selveris kasutan – väga mugav on asjad läbi piiksutada ja kohe kotti panna. Rimis ja Maximas üldjuhul ei kasuta, sest käin poes harva, aga siis ka ostan ikka pikemaks ajaks. Ei viitsi mina kõike seda tavaari seal läbi lasta ja ega need asjad enamasti sinna alusele ka ära ei mahu. Seega need kassad võiks olla mõeldud ikka nö lisaks, mitte tavapärast süsteemi asendama. Ja ega seal ju mingit hinnasoodustust ei saa, kuigi nö müüjate palgad on ju kõikide hindade sisse arvestatud. Maxima iseteeninduses on mul ka pidevalt jamad tont teab, mis põhjustel ja kurat ikka nii närvi ajab, kui jälle see tuli vilgub. Tipptunni ajal on mul seal ikka väga pikalt läinud, kui pea iga teise asja järel jälle teenindajat vaja läheb, aga no teenindajat on seal ainult 1, kui hädalisi samas väga palju rohkem. Ei saa kuidagi öelda, et iseteeninduskassa mingi ajavõit oleks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

üldjuhul kasutan iseteeninduskassat rimis, kuna see on nn kodupood ja süsteem selge.
aga vahel on liiga vähe asju või liiga palju (ei mahu sinna alusele) või liiga suured/rasked (koerakrõbuskikott) või iseteeninduskassas pikk järjekord või need tuksis, siis eelistan tavakassat, kus läheb kiiremini.

selveri kaart on, aga puldi hingeeelu ei tunne. lisaks maksan selverites-kaubamajas väga tihti kinkekaardiga, aga iseteeninduskassas on selle kasutamiseks vaja nagunii kasutada müüja abi, nii et mõistlikum on minna kohe tavakassasse.

prismat kasutan üliharva ja tavaliselt nö kiireks läbihüppamiseks. aga… natuke tobe on maksta 1 õuna või jäätise eest sentides arvet pangakaardiga. see pole tegelikult ka poele kasulik: 1 õun alla 10 sendi, aga pood peab selle tehingu pealt pangale maksma rohkem. seega tavakassa ja sularaha.

ja üldse on nende suurte kettidega nii, et iseteeninduskassad ei suuda anda korrektseid arveid (firmale ostes) või selliseid, mis sobivad tööstuskaupade garantiitagatiseks (juhul kui vaja hiljem ümber vahetada või garantiiremonti viia).

lisaks tahavad iseteeninduskassad üldjuhul, et ost pannakse sinna nende kaalule, aga ostes nt 15kg kottti koerakrõbinaid või mõnd kodumasinat, siis pole see tehniliselt võimalik. sel juhul on tavakassa ainus võimalus: müüja skäneerib toote kärus ilma lindile tõstmata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan 99% iseteeninduskassasid, sest nii ei pea ootama järjekorras. Rimis tõesti jookseb see kassa kõige rohkem kokku, aga enamasti saab sealt ikka kiiresti ka oma ostudega läbi. Selveri süsteem kõige mugavam, eriti kui tahadki paar üksikut asja osta. Prisma meeldib sp, et enne saab oma puuviljad ära kaaluda ja kassas ei pea neid otsima enam kuskilt nimekirjast. Maxima sarnane nagu Rimi, aga lihtsalt see pood ise ei meeldi, sest ostukorvid alati rõvedalt määrdunud ning meeldiv ostukogemus juba kaob siis kui pean puhast korvi otsima järjekordselt ja seal on need teenindajaga kassad alati puhtamad kui iseteeninduskassad.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui kassapidaja eksib, loetakse see eksimuseks aga kui osja iseteeninduses eksib, on see vargus ja kutsutakse politsei. Ei tahaks sellist kogemust, arvestades, kui hajameelne võin olla.

See võib olla ka põhjuseks, miks osad iseteenindust ei taha kasutada. Pingsalt mõtle, kas kõik asjad said ikka läbi piiksutatud ja turvaväravaid läbides tekib väike hirm, ega need nüüd mõne turvakoodiga eseme ja hajameelsuse tõttu piiksuma ei hakka.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ühe korra proovisin ja enam ei taha. Seal saab opereerida vaid inimene, kellel on selg ja käed terved, kes jaksab seista ja samal ajal mõlema käega tegutseda. Mina ei saa kumbagi, ja kuna ma tavaliselt ostan korraga palju, siis olen ma kolm korda ennem surnt, kui pooledki asjad läbi saan löödud. Toetuda ka kuskile ei ole, et ühe käega tegutseks.
Tavakassas saan toetuda kärule või kassalindi servale ja natuke kergemalt hingata, kuigi pika saba korral on see kurnav ikkagi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lisan, et Selveri ja Coopi süsteemid on väga mugavad: piiksutad ära, laod kotti, maksad ära ja minek. Selveri iseteeninduskassas saab samuti sularahas maksta, ekstra küsisin. Ostukontrollid ja vanusepiirangud mind ei häiri.
Rimi ja Maxima süsteemid eriti ei meeldi (piiratud ruum, kuhu ostud laduda, kergeid asju ei tunne kaal ära ja pidevalt vaja lisa-abi või kellegi sekkumist).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
nutetudsilmad

Kasutan iseteeninduskassat kui maksan kaardiga ja mu ostukorvis ei ole vanuse tõendamist nõudvaid tooteid. Kui mul on ainult sularaha ja/või minu ostukorvis on mistahes toode, millel on vanusepiirang, siis lähen juba targu kassasabasse.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Issand, kui palju hädiseid ja saamatuid inimesi siin on! See, kellel olid selg ja käed haiged – no kassalindile ja sealt ära pead sa ju nagunii oma asjad tõstma, mis vahet seal siis on, kas see on kassapidajaga kassa või iseteeninduskassa! See, kes tahtis kassapidajaga suhelda – kas te tõesti arvate, et kassapidaja tahab teie, võhivõõraste inimestega suhelda? Loomulikult ei taha! Suhelge kodus, mitte ärge ronige poodi müüjaga suhtlema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassase suurim puudus on see, et ei saa maksta sularahaga. Riigis, kus mina elan, saab ka iseteeninduskassas valida sularahaga maksmise, seega oli mulle ebameeldivaks üllatuseks, et Eestis ei saa. Ja ometi on just Eestis käibel eurod, mis tähendab tihti hunnikut pisikesi eurosente. Tihtilugu avastan end olukorrast, kus rahakott on sentidest pungil – ainus võimalus neist lahti saada ongi tavalisse kassasse minek. Väga tüütu! Minu meelest ongi eurode juures see väga nõme, et on nii palju erinevaid sente. Nende kokkulugemine võtab kassas mõttetult palju aega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu meelest ongi eurode juures see väga nõme, et on nii palju erinevaid sente. Nende kokkulugemine võtab kassas mõttetult palju aega.

Ei saa küll eriti probleemist aru. Kui sa just kahe- ja viiesendistega kogu aeg ei arvelda, siis pole siin nüüd küll nii väga midagi lugeda. On palju hullemaid süsteeme olemas kui euro.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Poodides võib tihti näha olukorda, kus tavakassas on pikk järjekord, kuid iseteeninduskassades on vabu kohti küll ja veel.

Kas inimesed tõesti naudivad järjekorras seismist?

Mul on küsimus, et kas inimesed tõesti naudivad võõraga rääkimist, talle “tere” ütlemist, teenindaja tähelepanu ja teenindatav olemist? Ma valin poe juba selle järgi, et iseteeninduskassad oleks olemas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassase suurim puudus on see, et ei saa maksta sularahaga. Riigis, kus mina elan, saab ka iseteeninduskassas valida sularahaga maksmise, seega oli mulle ebameeldivaks üllatuseks, et Eestis ei saa. Ja ometi on just Eestis käibel eurod, mis tähendab tihti hunnikut pisikesi eurosente. Tihtilugu avastan end olukorrast, kus rahakott on sentidest pungil – ainus võimalus neist lahti saada ongi tavalisse kassasse minek. Väga tüütu! Minu meelest ongi eurode juures see väga nõme, et on nii palju erinevaid sente. Nende kokkulugemine võtab kassas mõttetult palju aega.

Samas suuremas linnas elaval inimesel kuluvad need sendid WC peale ära. Ma sularaha peaaegu kunagi välja ei võta, ainult WC pärast.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Poodides võib tihti näha olukorda, kus tavakassas on pikk järjekord, kuid iseteeninduskassades on vabu kohti küll ja veel.

Kas inimesed tõesti naudivad järjekorras seismist?

Pikk järjekord võimaldab oma päevaplaani läbimõelda. Sellist aega on keeruline leida. Iseteeninduses tunned pärast, et mind on röövitud. Teen kaupluse heaks tööd ja pean maksma sama raha kaupade eest. Nii et kaks põhjust, järjekorras saab mõtelda ja ma pole nõus kaupluses enda raha eest kassapidajana töötama.

Aga turvamehena (loe: seisad ja vahid) oled nõus töötama?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu meelest ongi eurode juures see väga nõme, et on nii palju erinevaid sente. Nende kokkulugemine võtab kassas mõttetult palju aega.

Ei saa küll eriti probleemist aru. Kui sa just kahe- ja viiesendistega kogu aeg ei arvelda, siis pole siin nüüd küll nii väga midagi lugeda. On palju hullemaid süsteeme olemas kui euro.

No hinnad on ju kogu aeg stiilis 4.47, 15.67 jne. Pidevalt saad kuskilt peotäie sente tagasi, nii ongi varsti rahakott neid täis. Eriti naeruväärsed on need 5.99, 7.99 jmt. hinnad, ei saa siis täiseurodes juba panna?!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Poodides võib tihti näha olukorda, kus tavakassas on pikk järjekord, kuid iseteeninduskassades on vabu kohti küll ja veel.

Kas inimesed tõesti naudivad järjekorras seismist?

Rimis on see idiootlikult tüütu. Paar korda proovisin, aga küll jookseb süsteem neil kokku, küll läheb masin lolliks ainult seepärast, et toetad käe või rahakoti pakkimisalale. Ja mitu korda asju laduda ei ole minu lemmiktegevus.

Selveris enamasti kasutan iseteeninduskassasid, aga kui näen, et seal on meeletu rapsimine ja mul on kiire, siis lähen tavakassasse kahel juhul – kui mul on turvamärgisega alkoholi korvis (ja teenindaja iseteenidusalas rapsib silmnähtavalt mitme oskamatu kliendiga ja ma peaksin mitu minutit ootama, kuni ta leiaks aja tulla turvaelementi eemaldama) ning juhul, kui mul on tõesti kiire – ostukontroll võtab kauem aega kui 1-2 inimest väiksemate korvidega minu ees tavakassas.

Iseteeninduskassas on mul igal teisel korral ostukontroll ja see ajab mu ajud krussi, raiskab aega ja see uuesti pakkimine, isegi kui seda teeb teenindaja, on veel omaette vastik, sest mul pole vähimatki soovi, et heeringapaki nurk lõikaks katki piimakoti või arbuus lömastaks leivapätsi – seetõttu ma pakin väga täpselt juba ostes erinevatesse kottidesse.

Iseteeninduskassa Selveris on sageli puhas ajaraisk, st kui ostukontroll on ja seda on sageli.

Enamasti tellin üldse koju.

Ostukontroll on ju enne maksmist ehk sul on asjad veel korvis. Isegi, kui automaatselt kõik pärast piiksutamist kotti laod, siis võtab ostukontroll ainult 5 toodet ega sori sees. Samuti, ostukontroll on tihti ainult alguses, mina ostan pidevalt iseteeninduskassas ja ostukontroll on poole aasta jooksul ainult korra.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No hinnad on ju kogu aeg stiilis 4.47, 15.67 jne. Pidevalt saad kuskilt peotäie sente tagasi, nii ongi varsti rahakott neid täis. Eriti naeruväärsed on need 5.99, 7.99 jmt. hinnad, ei saa siis täiseurodes juba panna?!

Võib-olla kuskil on sellised hinnad, Eestis küll mitte. Ikka 4,50 jne on hinnad. Kui hind on 5.99, kes seda ühte senti käsib tagasi võtta siis. Ja ega sa siis ühekaupa neid asju ei osta, et ühe- ja kahesendiseid massiliselt tekiks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teemaalgataja, selliseid teemasid on siin juba olnud.
Väga lühidalt saab sellele vastata nii:
Inimesed on erinevad.
Lepi sellega.
Igalühel on omad põhjused. Natukenegi mõelda oskav inimene mõtleb need ise ka välja, need ei ole nii hirmus kummalised. Täiesti argine valik on.
Ole parem rõõmus, et tänu neile, kes ise iseteeninduskassat ei kasuta, on sinul seal ilma järjekorrata võimalik ennast vabalt tunda.
Mina olen paraku näinud ka seda, kuidas ka iseteeninduskassades on järjekorrad ja see on tõesti tüütu.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassase suurim puudus on see, et ei saa maksta sularahaga. Riigis, kus mina elan, saab ka iseteeninduskassas valida sularahaga maksmise, seega oli mulle ebameeldivaks üllatuseks, et Eestis ei saa. Ja ometi on just Eestis käibel eurod, mis tähendab tihti hunnikut pisikesi eurosente. Tihtilugu avastan end olukorrast, kus rahakott on sentidest pungil – ainus võimalus neist lahti saada ongi tavalisse kassasse minek. Väga tüütu! Minu meelest ongi eurode juures see väga nõme, et on nii palju erinevaid sente. Nende kokkulugemine võtab kassas mõttetult palju aega.

Kustkohast sa neid sente saad? Eks maksa seal siis sulas ja anna oma sente ära, ja iseteenindusega poodides maksa kaardiga. Tõesti uskumatud probleemid on inimestel. Selveri iseteeninduses saab muide sulas ka maksta (müüjale), ja mõnes Coopis olen ka sellist võimalust näinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassase suurim puudus on see, et ei saa maksta sularahaga.

võibolla ma käin mingites erilistes poodides, aga nii minu koduselveris kui ka minu kodumaximas (ühe iksiga poeke) on ka iseteeninduskassas olemas sularahaga maksmise võimalus. selleks ei pea isegi müüjat kutsuma, valid lihtsalt sularahakassa.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Issand, kui palju hädiseid ja saamatuid inimesi siin on! See, kellel olid selg ja käed haiged – no kassalindile ja sealt ära pead sa ju nagunii oma asjad tõstma, mis vahet seal siis on, kas see on kassapidajaga kassa või iseteeninduskassa! See, kes tahtis kassapidajaga suhelda – kas te tõesti arvate, et kassapidaja tahab teie, võhivõõraste inimestega suhelda? Loomulikult ei taha! Suhelge kodus, mitte ärge ronige poodi müüjaga suhtlema.

Räägime umbes 10-15 aasta pärast edasi, vaatame, kui terve sa siis ise oled. Mina ei ole lihtsalt hädine, vaid invaliid, aga vähemasti ei ole mul empaatia- ega lugemispuuet.
Ja ka mina suhtlen kassapidajaga – ega seal mingeid romaane siis ju ei arendata, vaid lihtsalt mõni lause või kasvõi tavalised viisakusvormelid. Kassapidajal ka hea meel ja väike vaheldus rutiinsesse töösse, kui sõbralikud, lahked ja naeratavad inimesed on. Sinusugused vinguviilulid ja torssis, tigedad käbid ratsutagu muidugi iseteeninduskassast läbi ja ärgu rikkugu teiste tuju oma tigeduse ja hoolimatusega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tegelikult ei saa ma aru, miks on üldse vaja selle küsimuse (Miks inimesed ei kasuta iseeteninduskassasid?) vastustele vastu vaielda. Igale sobib oma süsteem ja nii ongi. Ei ole vaja kellelegi peale suruda oma veendumusi. Kes tahab, käib iseteeninduses ja kes tahab, käib teenindajaga kassas.
Ühes teatud riigis on popiks saamas sellised matused, kus lahkunuga hüvastijätmiseks sõidetakse aknal asuvast kirstust autoga mööda ja ei enamat. Huvitav aga, miks kõik nii ei tee. Saab kiiremini ja on palju mugavam. Isegi piiksu pole vaja teha.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

no kassalindile ja sealt ära pead sa ju nagunii oma asjad tõstma, mis vahet seal siis on, kas see on kassapidajaga kassa või iseteeninduskassa!

koerakrõbinate kott kaalub 15kg. tavakassas ei pea seda kuhugi tõstma, sest skänneril on piisavalt pikk juhe. rimi iseteeninduskassas tuleks aga see algul upitada ühele poole kaalualusele, siis hoida õhus skänneri vastas ja siis toppida see teisele poole pisikesele kaalualusele.
kui ostad midagi veel suuremat või raskemat – suurtes toidupoodides müüakse ka nt tolmuimejaid, kelke ja aiakärusid, siis neid on sinna kaalualusele veelgi võimatum toppida.
enda viimane maximas-käik tähendas lisaks toidukraamile ka toidukuivati ostu – selle karp ei mahtunud samuti iseteeninduskassa alusele.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Samas Selveris pole midagi lihtsamat kui see krõbinakott kärusse või käru alla, piiksutad puldiga läbi, maksad ja kärutad välja.
Ma ei tea, kas müüjaga kassasid vähendavad poed meelega, et inimesi sundida puldikassat vähemalt proovima, aga selveris on pidevalt sabad poole poeni, töötavad kaks kassat kümnest, aga juurde ka ei avata.
Samas, kui esimesest hirmust üle saada, siis coopis ja selveris on need puldid ikka mugavad küll- piiksutad läbi, paned asjad kotti, jalutad kassasse ja maksad, võtad oma valmis koti ja ongi kõik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
troll

Puldiga ost tähendab seda, et peab olema käru. Kui on käekott ja väike käsikorv, siis puldistendi juures peab korvi maha panema, partnerkaarti otsima ja sellega pusima, siis puldi võtma, seejärel jälle kaardi ära panema. Käid ringi – ühes käes korv teises pult, kui midagi uurida tahad, siis peab jälle kõik asjad käest maha viskama. Ja kui otse kotti laod (üldse korvi ei võtagi), siis võib sattuda nii, et allapool on mingi asi, mida hiljem otsustad ümber vahetada või üldse mitte osta, siis (ma ei tea tegelikult isegi, kuidas selle kauba puldist ära kustutada saab) peab leidma mingi koha, kus asjad pealt ära tõsta ja ümber paigutada.

Aga see on jah igipõline vaidlus siin perekoolis. Ma usun, et kui ostude arvu statistika avaldataks, siis puldisüsteem jääks sellele Prismasüsteemile kõvasti alla. Need poed, kus on mõlemad süsteemid kasutuses, saaksid sellise statistika hõlpsasti avaldada.

Ja kui keegi soovib maksta sularahas kassapidajale, siis lepiks kokku – see on tema õigus ja vabadus ning imestada selle üle on jabur.

Please wait...
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 268 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?