üldjuhul kasutan iseteeninduskassat rimis, kuna see on nn kodupood ja süsteem selge.
aga vahel on liiga vähe asju või liiga palju (ei mahu sinna alusele) või liiga suured/rasked (koerakrõbuskikott) või iseteeninduskassas pikk järjekord või need tuksis, siis eelistan tavakassat, kus läheb kiiremini.
selveri kaart on, aga puldi hingeeelu ei tunne. lisaks maksan selverites-kaubamajas väga tihti kinkekaardiga, aga iseteeninduskassas on selle kasutamiseks vaja nagunii kasutada müüja abi, nii et mõistlikum on minna kohe tavakassasse.
prismat kasutan üliharva ja tavaliselt nö kiireks läbihüppamiseks. aga… natuke tobe on maksta 1 õuna või jäätise eest sentides arvet pangakaardiga. see pole tegelikult ka poele kasulik: 1 õun alla 10 sendi, aga pood peab selle tehingu pealt pangale maksma rohkem. seega tavakassa ja sularaha.
ja üldse on nende suurte kettidega nii, et iseteeninduskassad ei suuda anda korrektseid arveid (firmale ostes) või selliseid, mis sobivad tööstuskaupade garantiitagatiseks (juhul kui vaja hiljem ümber vahetada või garantiiremonti viia).
lisaks tahavad iseteeninduskassad üldjuhul, et ost pannakse sinna nende kaalule, aga ostes nt 15kg kottti koerakrõbinaid või mõnd kodumasinat, siis pole see tehniliselt võimalik. sel juhul on tavakassa ainus võimalus: müüja skäneerib toote kärus ilma lindile tõstmata.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 10.08 11:36; 10.08 13:16; 19.08 12:54;