Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 268 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

Issand, kui palju hädiseid ja saamatuid inimesi siin on!

Täna õnne, et sinuga on kõik hästi! Minu eest ei käi keegi poes, halbadel päevadel on mul tegu kauba valimisegagi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina kasutan Maxima iseteenindust, meeldib. Kui oskad, siis ei jookse kunagi kokku. Rimis sama süsteem, aga ei kasuta, sest ma ei käi Rimis mitte kunagi.

Puldiga iseteenindust ei kasuta ühel kindlal põhjusel. Nimelt on mulle vastumeelne see asjaolu, et ma pean poodi sisenedes kohe kliendikaarti käes hoidma. Eriti jõhker on see talvel, kui mul on kindad käes – ma tavaliselt hoian talvel ka poes kindaid käes, kauba valimise ajal (nahkkindaid). Ma vihkan seda hetke, kus ma olen poodi sisenenud ja esimese asjana pean sahmima oma käekoti kallal, võtma rahakoti, sealt kliendikaardi. Ma tahan seda teha kassas, kui mul on see hetk aega ja mu käed on paljad, kindad kotti pandud, ja ma ei seisa kellelgi tee peal ees. Tegelikult ei salli ma seda kliendikaardi käes hoidmist ka suvel ilma kinnasteta, see on selline ebameeldiv hetk, et kuku kohe poodi sisenedes kotis sahmima. Ja kuhu ma selle kaardi siis pärast puldi võtmist panen? Taskusse ma ei pane, keeldun, ja suvel mu riietel ei ole reeglina üldse mingeid taskuid. Jälle kotti tagasi? Selleks, et see rahakott kassas kolmandat korda maksekaardi jaoks välja rebida? Tänan, ei.

vot see on mul ka üks peamine põhjus mitte puldiga poes ringi käia. piiksutan alles lõpus asjad korraga ära kui maksma hakkan.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei kasuta, kuna see tekitab minus stressi. Tööl saan poodi mängida oksendamiseni, poes tahan oma asjad lindile visata ja tuima näoga lihtsalt maksta, ei taha piiksutada-sebida-vahtida silmad punnis, kas kõik sai õigest jne. Osaleda ostukontrollis ja muudes mängudes, ei taha ja kõik. Võin seista järjekorras, pole probleemi. Paraku on mu endine lemmikpood Selver läinud seda teed, et rahulikult seisjaid tülitatakse iseteenindusse suunamisega ja siis anna aru nagu õpetajale, miks ma ikka ei taha jne., seega olen hakanud Selvereid vältima, kahjuks. Käin seal, kus saan rahulikult ostelda ja ei pea müüjatööd tegema.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mõnikord on siiski tülikam kui kassas ja peab ootama teenindajat, kes asja korda teeb. Näiteks siis, kui hinnakleeps on kuhugi mujale külge kleepunud, kooditriibud on mitteloetavad või on vaja taaratagastustsekk läbi lasta, mida teenindaja peab enne oma masinas ära kontrollima. Lindil läheks selliste asjadega kiiremini.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sest iseteeninduskassad on aeglasemad isegi siis kui järjekorras on 10 inimest.
Alati kui ma olen kasutanud iseteeninduskassat, on olnud müüja abi vaja. Iga kord ma mõtlen, et see on nüüd viimane kord kui ma seda kasutan.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina enamasti kasutan iseteeninduskassat. V a juhul kui unustan kliendikaardi maha, mida juhtub tihti. Või kui ma tahan enda käes olevast sularahast lahti saada. Ja tegelikult kuna ma olen hajameelne, siis tegelikult peaksin iga kord tavakassat kasutama, sest iga natukese aja tagant märkan, et mõni asi on piiksutamata, siis hakkan kogu tavaari läbi mõtlema, kas ikka kõik on piiksutatud ja lõpuks ei kaalu iseteeninduskassa kaal kergeid asju ära ja ei luba mul kaalule asetada kotti, milles on mingi teise poe kraami juba sees. Kui kott on liiga raske, siis kaalule ei sobi. Kokkuvõttes ei võta see kõik vähem aega kui kassas seistes ja on suur tõenäosus et teen poele külma üldse mitte tahtlikult.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selveris kasutan, väga mugav. Kuna enamasti käin poes päeval, siis Maxima, Rimi ja Prisma omaga ei viitsi mässata (katsetanud olen kõiki, kuigi olen vanamutt), sest järjekordi ei ole. Coop ei jää minu jooksurajale.
Kuidas kaardid maha saavad ununeda? Mul on kõik rahakotis, miks neid välja peaks kiskuma??

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ostukontroll võtab 10 toodet pisteliselt, kui on suur ost.

Huvitav. Minul on alati võetud kõik tooted täies mahus,

Hmm, mul pole Selveri ostukontrollis kunagi üle 3-4 toote võetud. Huvitav…

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ostukontroll võtab 10 toodet pisteliselt, kui on suur ost.

Huvitav. Minul on alati võetud kõik tooted täies mahus,

Hmm, mul pole Selveri ostukontrollis kunagi üle 3-4 toote võetud. Huvitav…

Ja et oleks veelgi huvitavam: minule on tehtud nii täiskontrolli kui ka osalist! Müstika ja ulme.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tean Eestis ka üht inimest, kes peab oma pisikest poodi ja müüb ise seal. Seepärast teangi, et tallegi meeldib oma klientidega suhelda ja kunagi elasin seal läheduses. Ta tunneb mind isegi praegu alati ära, kuigi satun sinna harvem kui kord aastas, alati räägime ja viimati vähemalt alustas tema.

Peab ikka eriti rumal olema, et võrrelda palgatööl olevat kassapidajat, kellel järjekord kogu aeg taga, poeomanikuga, kes peab pisikest poodi, kuhu päevas umbes kolm inimest sisse astub.

Miks sa esimest näidet ignoreerisid? See oli ikka väga suure poe kassapidaja kohta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja et oleks veelgi huvitavam: minule on tehtud nii täiskontrolli kui ka osalist! Müstika ja ulme.

Kõik kergitame kulmu kah!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina tahakski ainult iseteeninduskassasid ja pulte kasutada. Väga mugav, eriti kui saab ostud kohe kotti panna. Kliendikaardid on kõik rahakotis paaris vahes, ei võta üldse palju ruumi ja rahakott on niikuinii kogu aeg kaasas.

– võid sattuda ostukontrolli – lihtsalt tüütu on oma asju kotist välja õngitseda ja oodata ja miskipärast on ikka hirm, et äkki pole kõik õige
– näiteks Selveris pead omama nende kliendikaarti, kõigil seda pole

Ostukontrolliks ei pea ju enam kõiki asju kotist välja koukima. Isegi Selveris võetakse nüüd ainult paar asja.

Kliendikaardiga saab boonusraha koguda ja puldiga poes käia. Rimi, Maxima, Coop, Selver – kõigil on oma boonusraha süsteem, miks mitte seda kasutada. Ehk tõesti ei viitsita veel mingit kaarti teha, mida peab kaasas kandma, siis muidugi on juba isiklik valik iseteeninduskassasid vältida.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina tahakski ainult iseteeninduskassasid ja pulte kasutada. Väga mugav, eriti kui saab ostud kohe kotti panna. Kliendikaardid on kõik rahakotis paaris vahes, ei võta üldse palju ruumi ja rahakott on niikuinii kogu aeg kaasas.

– võid sattuda ostukontrolli – lihtsalt tüütu on oma asju kotist välja õngitseda ja oodata ja miskipärast on ikka hirm, et äkki pole kõik õige

– näiteks Selveris pead omama nende kliendikaarti, kõigil seda pole

Ostukontrolliks ei pea ju enam kõiki asju kotist välja koukima. Isegi Selveris võetakse nüüd ainult paar asja.

Kliendikaardiga saab boonusraha koguda ja puldiga poes käia. Rimi, Maxima, Coop, Selver – kõigil on oma boonusraha süsteem, miks mitte seda kasutada. Ehk tõesti ei viitsita veel mingit kaarti teha, mida peab kaasas kandma, siis muidugi on juba isiklik valik iseteeninduskassasid vältida.

Mina näiteks elan ühes väikelinnas. Meil ei ole siin lõpmatult erinevaid poode. Minu kodupood on Selver ja mulle tundub, et mul tõesti pole mõtet kõigi Eestis tegutsevate poodide kliendikaarte omale teha. Nii juhtubki, et kui Talinnasse satun, siis mul tõesti ei ole nende kaupluste kliendikaarte.
Maakatel polegi endale erilist mõtet neid kõiki kaarte teha ju. Mu meelest loogiline.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui mul on aega, siis lähen tavakassasse, sest mida rohkem kasutatakse iseteenindust, seda vähem jääb järele müüjate töökohti. Kaupluseketi jaoks on iseteenindus muidugi kasulik, aga ma ei tunne kutsumist kapitalistide kasumit maksimeerida.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sest mõnel on liigesed haiged ja valutavad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui mul on aega, siis lähen tavakassasse, sest mida rohkem kasutatakse iseteenindust, seda vähem jääb järele müüjate töökohti. Kaupluseketi jaoks on iseteenindus muidugi kasulik, aga ma ei tunne kutsumist kapitalistide kasumit maksimeerida.

Ja pigem tunned kutsumust hoida alles madalapalgalisi väheväärtustatud töökohti?

Kasutan juba aastaid iseteenindusi, nende saabumise algusest. Kõiki järjekorras seisjad vaatan kui poolearulisi. Ükski eelnevalt loetletud põhjus ei muutnud minu arvamust neist inimestest, kes tõsimeeli õigustavad poe kassasabas tiksumist kui meeldivat ajaveetmise võimalust.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nii juhtubki, et kui Talinnasse satun, siis mul tõesti ei ole nende kaupluste kliendikaarte.
Maakatel polegi endale erilist mõtet neid kõiki kaarte teha ju. Mu meelest loogiline.

Kõikides poodides peale Selveri saad ka ilma kliendikaardita iseteenindust kasutada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav, et enamuses maailma arenenud riikides ikkagi on neid “madalapalgalisi väheväärtustatud töökohti”. Ja mitte üks kassa poe kohta.
No ei ole mugav ega töökindel kui vaja osta rohkem asju. Töötav kassa koos pädeva töötajaga kordades efektiivsem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Me käime töökaaslasega tihti pärast tööd koos poest läbi. Tema vanema prouana eelistab juba siingi teemas nimetatud põhjustel teenindajaga kassat, mina kasutan iseteenindust. Enamasti on nii, et tema seisab veel järjekorras, kui mina juba poest lahkun. Kui inimene ikka soovib oma aega järjekorras seismisele raisata, et müüja talle tere ütleks, siis las ta olla. Minule ütleb iseteeninduses olev müüja ka alati tere vastu ja head aega ka.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Järjekord tähendas vene ajal seda, et müüdi midagi defitsiitset. See on selline alateadvus, mis sunnib kohe automaatselt ka järjekorda võtma.
Lisaks sellele mine sa neid iseteeninduse kassasid tea! Sisestad omaarust kalli konjaki aga skänner loeb sisestatuks leiva ja hakka siis tõestama!
Valdav osa inimesi on igal ajastul olnud kõikide uuenduste vastu. Põhjused sellise käitumise õigustamiseks on üks jaburam kui teine, aga peaasi, et ise usuks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No ei ole mugav ega töökindel kui vaja osta rohkem asju. Töötav kassa koos pädeva töötajaga kordades efektiivsem.

Ei ole täheldanud küll, ikka võib olla triipkood mõnel asjal kadunud, müüja otsib “mis puuvili see siin on, eesti õun?”, hangub ka kassaaparaat ja siis peab vahetusevanemat ootama jne. Ei ole ikka 100% nii, et “pädev” töötaja on kiirem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Töötav kassa koos pädeva töötajaga kordades efektiivsem.

Kas see “kordades efektiivsem” väljendub meetritepikkuses sabas, mis tavakassas alati on ja iseteeninduses mitte iialgi?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassat fännad just nii kaua kuni sinu endaga seal ebameeldivat intsidenti juhtunud pole. Kui ühel päeval paneb sinul turva käed raudu automaadi või triipkoodi eksituse tõttu, siis teed siia hoopis teistsuguse teema ja oled edaspidi kõpsti kassasabas tagasi. 😂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassat fännad just nii kaua kuni sinu endaga seal ebameeldivat intsidenti juhtunud pole. Kui ühel päeval paneb sinul turva käed raudu automaadi või triipkoodi eksituse tõttu, siis teed siia hoopis teistsuguse teema ja oled edaspidi kõpsti kassasabas tagasi. 😂

Mis moodi saab tekkida triipkoodi eksitus? Kuna olen aastaid selle tehnoloogiaga kokku puutunud siis jama paluks mitte kirjutada!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Alati kui ma olen kasutanud iseteeninduskassat, on olnud müüja abi vaja.

MUlle meeldivad iseteeninduskassad, aga meil Coopis tekivad sellised probleemid, et liiga kerget kaupa (väike tillipakend või maitseainekotike) kassa ei loe. Jälle oota teenindajat. Meil väikelinnas eraldi inimest selleks pole, tuleb oodata inimest kassast, kes tuleb siis, kui ta on oma järjekorra ära teenindanud. Absurd ju. Miks siis üldse nutikassaga jännata, aega kulub lõppkokkuvõttes mitu korda rohkem. Seal poes lähengi nutikassasse ainult siis, kui pisikesi kergeid asju ei osta. Ei saa aru, kas pole võimalik seda probleemi nutikassa väljamõtlejatel ära lahendada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassat fännad just nii kaua kuni sinu endaga seal ebameeldivat intsidenti juhtunud pole. Kui ühel päeval paneb sinul turva käed raudu automaadi või triipkoodi eksituse tõttu, siis teed siia hoopis teistsuguse teema ja oled edaspidi kõpsti kassasabas tagasi. 😂

Mis moodi saab tekkida triipkoodi eksitus? Kuna olen aastaid selle tehnoloogiaga kokku puutunud siis jama paluks mitte kirjutada!

Ära pane tähele! Nagu keegi siin tabavalt ütles, üks põhjendus jaburam kui teine, peaasi, et ei peaks uuendustega kaasa minema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan juba aastaid iseteenindusi, nende saabumise algusest. Kõiki järjekorras seisjad vaatan kui poolearulisi. Ükski eelnevalt loetletud põhjus ei muutnud minu arvamust neist inimestest, kes tõsimeeli õigustavad poe kassasabas tiksumist kui meeldivat ajaveetmise võimalust.

Aga ikka, miks raisata kaupluses iseteeninduskassas oma aega nagu poolearuline, selle asemel, et kulleril lasta need asjad sulle koju kohale tuua, kui vähegi teeninduspiirkonda jääd? Meeldib käru tõugata ja pooltunnike oma aega poekäigule raisata?

Ega muud, kui ajast maha jäänud kodanik 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassat fännad just nii kaua kuni sinu endaga seal ebameeldivat intsidenti juhtunud pole. Kui ühel päeval paneb sinul turva käed raudu automaadi või triipkoodi eksituse tõttu, siis teed siia hoopis teistsuguse teema ja oled edaspidi kõpsti kassasabas tagasi. 😂

Mis moodi saab tekkida triipkoodi eksitus? Kuna olen aastaid selle tehnoloogiaga kokku puutunud siis jama paluks mitte kirjutada!

Tõsiselt, keri ettepoole ja loe läbi, mis inimesed on kirjutanud, teise kaalukauba triipkood teise koti külge kleepunud, mis tagajärjed sellel olid jne.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Iseteeninduskassat fännad just nii kaua kuni sinu endaga seal ebameeldivat intsidenti juhtunud pole. Kui ühel päeval paneb sinul turva käed raudu automaadi või triipkoodi eksituse tõttu, siis teed siia hoopis teistsuguse teema ja oled edaspidi kõpsti kassasabas tagasi. 😂

Mis moodi saab tekkida triipkoodi eksitus? Kuna olen aastaid selle tehnoloogiaga kokku puutunud siis jama paluks mitte kirjutada!

Tõsiselt, keri ettepoole ja loe läbi, mis inimesed on kirjutanud, teise kaalukauba triipkood teise koti külge kleepunud, mis tagajärjed sellel olid jne.

Kommentaar eemaldatud.
2.1. Kasutajal on kohustus käituda teiste suhtes viisakalt, lugupidavalt ning sõbralikult.
Perekooli Moderaator

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tõsiselt, keri ettepoole ja loe läbi, mis inimesed on kirjutanud, teise kaalukauba triipkood teise koti külge kleepunud, mis tagajärjed sellel olid jne.

Arusaadav. Mõned aastad tagasi kleepus ühel kliendil mingi puuvilja silt tolmuimeja karbi külge. Aus ostja ei pannud seda tähelegi ja oli seetõttu hiljem suures jamas.
Kui inimene tahab petta siis leiab ta selleks kindlasti võimaluse. Süüdistada selles tuleks aga siiski ennekõike ise ennast!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 268 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?