Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 311 )

Teema: Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?

Postitas:
Kägu

Mis jamasid puldikassas veel võib olla lisaks sellele, et ostukontrolli satud?

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.
2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.
3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.
4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis jamasid puldikassas veel võib olla lisaks sellele, et ostukontrolli satud?

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.

2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.

3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.

4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

Ok, mul ei ole sedalaadi asju juhtunud. Kui neid juhtuks tihti (no niiumbes igakord või üle ühe korra), siis ilmselt valiksin ka tavakassa. Kui harva, siis elan üle need, sest enamasti saab ikka palju kiireimini.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No hinnad on ju kogu aeg stiilis 4.47, 15.67 jne. Pidevalt saad kuskilt peotäie sente tagasi, nii ongi varsti rahakott neid täis. Eriti naeruväärsed on need 5.99, 7.99 jmt. hinnad, ei saa siis täiseurodes juba panna?!

Tahtmata õli tulle valada, küsin siiski. Miks sa pangakaarti ei kasuta, selle asemel, et nende sentidega jahmerdada? Kassas neid edasi-tagasi lugeda ja lõpuks lõhkuda oma rahakotti punnis sendisahtliga.

Ja ära ütle, et sularahaga on mugavam. Kui loed oma kommentaarid uuesti üle, siis näed, et ei ole ju!

+7
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oeh. Ma küsisin, mis häireid võib olla puldikassas.

mind ka huvitab, mis häireid võib ette tulla puldikassas? mul algusest peale selveri iseteeninduskassasid kasutanuna ei meenu ühtki häiret peale turvaelemendi eemaldamise ja see vajadus on ju ka ette teada, mitte ootamatu. varem olid selveri puldid pirtsakad, ei lugenud triipkoodi igast asendist, aga enam seda muret pole juba ammu. varem olid selveri puldid aeglased, mõtlesid tükk aega enne kui esimese asja läbi sai piiksutada, aga ka seda muret enam pole. ei oskagi neile mitte kui midagi ette heita ausalt öeldes. ostukontrolli satun nädalas ca kolm korda poes käies vast kord kolme-nelja kuu tagant. täiskontroll oli oi kui ammu.

tavakassas olen käinud viimaste aasta jooksul paar-kolm korda vaid (neis poodides, kus on puldid).

need pakkimisalaga selvekassad on tõesti poolik lahendus ja sobib vaid korviga osteldes, aga ikkagi parem kui kassasabas seista.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Maakatel polegi endale erilist mõtet neid kõiki kaarte teha ju. Mu meelest loogiline.

Loomulikult on loogiline, et pole vajadust. Aga siis ei ole ka muud valikut kui linnapoes tavakassas käia. Kui juhtub olema tipptunni aeg ongi järjekorrad väga pikad ja sellega peab leppima.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Poodides võib tihti näha olukorda, kus tavakassas on pikk järjekord, kuid iseteeninduskassades on vabu kohti küll ja veel.

Kas inimesed tõesti naudivad järjekorras seismist?

Rimis on see idiootlikult tüütu. Paar korda proovisin, aga küll jookseb süsteem neil kokku, küll läheb masin lolliks ainult seepärast, et toetad käe või rahakoti pakkimisalale. Ja mitu korda asju laduda ei ole minu lemmiktegevus.

Selveris enamasti kasutan iseteeninduskassasid, aga kui näen, et seal on meeletu rapsimine ja mul on kiire, siis lähen tavakassasse kahel juhul – kui mul on turvamärgisega alkoholi korvis (ja teenindaja iseteenidusalas rapsib silmnähtavalt mitme oskamatu kliendiga ja ma peaksin mitu minutit ootama, kuni ta leiaks aja tulla turvaelementi eemaldama) ning juhul, kui mul on tõesti kiire – ostukontroll võtab kauem aega kui 1-2 inimest väiksemate korvidega minu ees tavakassas.

Iseteeninduskassas on mul igal teisel korral ostukontroll ja see ajab mu ajud krussi, raiskab aega ja see uuesti pakkimine, isegi kui seda teeb teenindaja, on veel omaette vastik, sest mul pole vähimatki soovi, et heeringapaki nurk lõikaks katki piimakoti või arbuus lömastaks leivapätsi – seetõttu ma pakin väga täpselt juba ostes erinevatesse kottidesse.

Iseteeninduskassa Selveris on sageli puhas ajaraisk, st kui ostukontroll on ja seda on sageli.

Enamasti tellin üldse koju.

Ei tea mis jama sa ajad.
Rimis on kõige mugavam süsteem. Kokku pole see mitte kordagi jooksnud, samuti pole kordagi mul ostukontrolli olnud. Ei tea kas olen õnnesärgis sündinud.
Pool tundi kassasabas istuda (seista) on kõige mõttetum ajaraisk üldse.
Selveris ma eriti ei käi, kuna hinnad kallimad ja puuviljavalik kehv.
Samuti pole mul nende kaarti ja ka ei kavatse seda teha. Ajan läbi 3 kaardiga ja juurde neid muretseda ei kavatse.
Coop on ka OK, kuigi see nende “nutikassa” vajab samuti eraldi kaarti, mida mul pole. Õnneks on neil ka mõned normaalsed kassad olemas.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja jah, karm lugu – tempel mällu igaveseks!

Tore, et joodikmemmesid nii palju on, et teki vähemalt iseteeninduskassadesse järjekordi.

Kuidas puutub taara joodikmemmedesse? Viinataarat vastu ei võeta, aga kodudes tekib Borjomi vms pudeleid aegajalt ikka.

Nad ei saa ju oma igapäevast viina/suitsu iseteenindusest osta. Lihtne?

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nad ei saa ju oma igapäevast viina/suitsu iseteenindusest osta. Lihtne?

Miks ei saa? Mis jutt see on?
Just eile ostsin Maxima iseteenindusest viina ja paki suitsu.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No oletame, et ma käin poes kaks korda nädalas, see on 104 korda aastas. Ostukontrolli tehakse mul aastas keskmiselt neli korda, aega võtab umbes 3 minutit, no ok, paneme 5, igal pool ei ole seda müüjat alati lähedal. Kassasaba koos kauba edasi-tagasi ladumisega võtab aega keksmiselt 10 minutit. Iseteeninduskassas panin täna huvi pärast stopperi käima, ilma ostukrontrollita läks aega 25 sekundit.

Mina kulutan poes selle 104 käigu peale aastas puldikassas maksmiselepluss neljale ostukontrollile 63 minutit= 1 tund.
Kui teeksin seda seisan järjekorras-laon lindile-ootan piiksutmaist-laon kotti- maksan tralli, kuluks kokku 1040 minutit = 17 tundi.

Aga puldi võtmise aeg? Asjade piiksutamise aeg? Ja ära hakka ütlema, et see piiksutamine käib nii kiiresti, et sinna aega ei kulu. Kulub ikka.
See “keskmiselt 10 minutit” on ka ülehinnatud, kui sa just tippaegadel Selveris ei käi. Ma käin aeg-ajalt ühes poes, mille juures on tasuta parkimine 15 minutit. Iseteeninduskassasid seal ei ole ja järjekord enamasti on, nii ca 5-7 inimest. Jah, ma sealt palju ei osta, enamasti 10-20 artiklit (enamasti on selle seas üsna palju erinevaid juur ja puuvilju). Kuna parkimiskella panen, siis enamasti võtab kogu see poeskäik koos koolieelikuga, kellel tuleb silma peal hoida, kuni 10 minutit. Ja see veel koos autost poodi ja poest autosse minekuga. Tegelikult hakkas endalegi uskumatuna tundma, et nii kiiresti saab.
Poeg käib ka üksi poes ja toob enamasti paar-kolm kotitäit kaupa. Tal on ka enamasti 20 minutiga poes käidud, millest ca 10 läheb poodi ja tagasi jalutamisele.
Kui mul kiire on ja palju asju vaja, siis võtan mõne lapse poodi kaasa – Eile näiteks käisime nii, et kummalgi oli see ratastega korv, üks võttis ühes poe otsas asju, teine teises. Vahepeal saime kokku, jagasime asju veidi ümber (tema korv sai enne täis, minu oma oli veel üsna tühi). Kokku oli meil lõpuks 72 asja, erinevaid nimetusi ca 45. Kassas ka üks laob lindile, teine teisel pool kottidesse. Jah, see on kahe inimese aeg, aga kui on tegelikult kiire, siis on nii efektiivne ja põhiline – pole ostukontrolli ohtu! Jah, kokku aastas sellele ehk palju ei kulu, aga kui mul on päriselt ka vaja nende asjadega kuhugi kellaajaks jõuda, siis lauskontrolli sattumise riski ei soovi võtta, eriti, kui asju palju.

+5
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul ei ole kunagi olnud ambitsiooni toidupoes kassapidaja olla, ka mitte vabatahtlikkuse alusel kusagil midagi piiksutada.

+5
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga puldi võtmise aeg? Asjade piiksutamise aeg? Ja ära hakka ütlema, et see piiksutamine käib nii kiiresti, et sinna aega ei kulu. Kulub ikka.
See “keskmiselt 10 minutit” on ka ülehinnatud, kui sa just tippaegadel Selveris ei käi.

Ok, puldi võtmine annab tõesti mingi 5 sekundit igale poeskäigule juurde. Piiksutamine .. No tõesti ei võta aega, ma pmst teen seda liikumise pealt. Võtan leiva ühe käega, samal ajal puldi teise käega, piiks, leib ühe käega kotti, pult tagasi alusele teise käega. No ma ei tea, pool sekundit ehk läheb rohkem aega, kui lihtsalt korvi pannes läheks? Ja mina käin poes üksi, nii et ma ei saa jagada, et üks paneb asju alles lindile ja teine teisest otsast laob juba kotti. Ikka teen ise seda kummarda, vüta, pane lindile, kuni käru tühi. Ja teisel pool siis laon neid järjest ise kotti. Jasee võab täesti kärutäietoidu puhul kokku mul juba üksi 5-7 minutit aega. See 3-5 minutit, mis ma lisaks panin on selleks juhuks, kui on järjekord ees ja järjekorras ka veidi seista tuleb. Vahel ei tule üldse, vahel tuleb kauem, kui see 5 min.

Aga tõesti vahet pole, teie võite vabalt käia tavakassas, kui see teile kiirem ja mugavam on. Ja mina jätkan puldikassas käimist, sest mulle on see kiirem ja mugavam.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

minu arust ka, tehku igaüks nii nagu soovib, kelle miski toiming aega tvõtab, minul võtab toodete otsimine kõige rohkem aega, mingi pult-piiksutamine ja maksmine, see kõib nii möödaminnes ja järjekorda ma ei salli, ma jõuaks oma toimingud kõik ära teha selle seismise ajal

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Rimis on kõige mugavam süsteem. Kokku pole see mitte kordagi jooksnud, samuti pole kordagi mul ostukontrolli olnud. Ei tea kas olen õnnesärgis sündinud.

rimis (ega ka teistes kaaluga iseteeninduskassadega poodides) ei olegi ju mingit eraldi ostukontrolli! see süsteem välistab eos igasugused petmised ja mingi täiendava ostukontrolli vajadus puudub.

muidu on rimi süsteem siiamaani eriti tundlik, kuigi suur osa kaaluerinevuse vigadest on neil praeguseks parandatud. omaette jabur on ka see, et ostes multipakendiga tooteid, tuleks rimi (sama ka prismas nt) arvates need pakendist välja kiskuda ja ükshaaval läbi lasta ning pakkimisalale panna – pole võimalik ka ekraanilt valida, et mul on kuus ühesugust pudelit vett, samuti ei ole kuuspakil eraldi koodi kogu paki kohta.aga ma ju ostsingi kilepakendis veed seepärast, et saaksin kuus pudelit ühe käe otsa võtta!

õnneks on nüüd mitmes rimis puldid ja eelistan alati neid.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

COOPis hoiab piiksutamisele kulunud aja kokku see, et ma ei pea laduma kaupu kõigepealt korvi, siis kassalindile ja siis kotti. Iga asi läheb otse kotti, lõpuks lihtsalt tõmban kaardi läbi, maksan ja astun kotiga minema. Minu jaoks ülimugav. Ostukontrollid on mul väga harva, kord kuus võib-olla.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

COOPis hoiab piiksutamisele kulunud aja kokku see, et ma ei pea laduma kaupu kõigepealt korvi, siis kassalindile ja siis kotti. Iga asi läheb otse kotti, lõpuks lihtsalt tõmban kaardi läbi, maksan ja astun kotiga minema. Minu jaoks ülimugav. Ostukontrollid on mul väga harva, kord kuus võib-olla.

miks just coopis? selveris samamoodi ju. ja puldiga rimides.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

miks just coopis? selveris samamoodi ju. ja puldiga rimides.

Kindlasti, lihtsalt pole mu kodupoed ja ei satu neisse eriti, nii et pole nende osas kogemusi jagada. Rimis kasutasin korra seda süsteemi, kus tuli kaaluda ja meeldis vähem kui COOP.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Rimis on kõige mugavam süsteem. Kokku pole see mitte kordagi jooksnud, samuti pole kordagi mul ostukontrolli olnud.

Rimis pole minulgi ostukontrolle, sest müüja peab niikuinii 5-6 korda käima masinat taaskäivitamas või kaubalt turvaelemente eemaldamas. Ja seal ei lao ju kaupa kohe mugavalt kottidesse, vaid kärust paned pakkimisalale, mida jälgib kaamera. Ja pead meeles pidama, et pakkimisalal sa ei saa pakkida.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Rimis on kõige mugavam süsteem. Kokku pole see mitte kordagi jooksnud, samuti pole kordagi mul ostukontrolli olnud.

Rimis pole minulgi ostukontrolle, sest müüja peab niikuinii 5-6 korda käima masinat taaskäivitamas või kaubalt turvaelemente eemaldamas. Ja seal ei lao ju kaupa kohe mugavalt kottidesse, vaid kärust paned pakkimisalale, mida jälgib kaamera. Ja pead meeles pidama, et pakkimisalal sa ei saa pakkida.

Saad ikka. Vald algul valiku oma kott või Rimi kott ja siis vastavalt kas paned oma tühja koti pakkimisalale või siis võtad rimi koti, piiksutad läbi ja paned pakkimisalale ja asjad laod sinna sisse. Ma ei kasuta Rimi iseteendindust tihti, aga kui kasutan, siis pakkimisalal laon küll asjad kohe kotti.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Rimis on kõige mugavam süsteem. Kokku pole see mitte kordagi jooksnud, samuti pole kordagi mul ostukontrolli olnud.

Rimis pole minulgi ostukontrolle, sest müüja peab niikuinii 5-6 korda käima masinat taaskäivitamas või kaubalt turvaelemente eemaldamas. Ja seal ei lao ju kaupa kohe mugavalt kottidesse, vaid kärust paned pakkimisalale, mida jälgib kaamera. Ja pead meeles pidama, et pakkimisalal sa ei saa pakkida.

Saad ikka. Vald algul valiku oma kott või Rimi kott ja siis vastavalt kas paned oma tühja koti pakkimisalale või siis võtad rimi koti, piiksutad läbi ja paned pakkimisalale ja asjad laod sinna sisse. Ma ei kasuta Rimi iseteendindust tihti, aga kui kasutan, siis pakkimisalal laon küll asjad kohe kotti.

saab pakkida ikka, aga peab seda kindlal, rimile meelepärasel viisil tegema. niisama ühtäkki asju ühest kotist teise tõstma hakates läheb see kassa kohe lolliks.

ps kaamera on vaidluste jaoks, ostukontrolli teostab ju pakkimisala kaal, millele pandava eseme raskus peab mahtuma süsteemi sisestatud vahemikku.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina kasutan iseteenindusi peaaegu igal võimalusel. Aga ma ei vaata ka viltu inimestele, kes tavalises kassas on.
Küll aga häirib see, kui iseteenindust saab kasutada vaid kliendikaardiga nagu Selveris. Ma algul seda ei teadnud ja olin just pikas järjekorras 5 min seisnud, kui üks teenindaja tuli inimesi kutsuma puldikassasse, et saab palju kiiremini, lubas õpetada kasutama. Ma läksin rõõmsalt kaasa sinna ja siis küsis ta mult Partnerkaarti ja kuna mul polnud, siis ütles, et kahju, aga ma pean siis tõesti pikas järjekorras ootama. Veel hullem – ma pidin selle pika järjekorra lõppu minema uuesti ootama. Ma siiani käin Selveris väga harva, aga selle puldi ma proovisin ema Partnerkaardiga ükskord ära ja esimese korra puhul sattusin ostukontrolli ka. Pult oli küll mugav ja mul polnud midagi piiksutamata, aga rohkem ei lubatud võõra inimese Partnerkaardiga tulla.

Kodupoed on mul Maxima, Coop ja Comarket. Viimases pole üldse iseteenindust. Järjekordi ka muidugi pole. Aga käin seal vaid siis, kui Maximas on iseteenindusala suletud ja järjekorrad pikad.
Coopi poodides olen hädas nende kergete asjadega, nagu siin mainitud. Ükskord üks teenindaja õpetas, kuidas kergete asjadega tegeleda – piiksutan, siis valin koguse ja panen sinna arvu (nt 1, kui on ainuke) ja loeb ka kerge asja ära. Kahjuks järgmisel korral see mul ei toiminud . Coop-i puldisüsteem on täitsa proovimata, pole veel sellisesse poodi sattunud.

Rimis olen mitu korda läinud ära iseteenindusest kassasse, sest Kutsun Abi nupust pole tõesti kordagi abi olnud. Viimasel korral oli lausa 5-st terminalist kolmel ees see tekst ja keegi polnud tegelema nendega jõudnud. Siiski, julgen pakkuda, et 9/10-st pole ühtki tõrget. Kasutan seda poodi vaid hommikuti ja ainult siis, kui on lõunat vaja osta, seega pole kergeid asju ega turvaelemente olnud, ainult kaaluerinevused.
See aga tuletas meelde ühe hiljutise üsna huvitava seiga Maxima iseteeninduses. Ostsin endale aluspüksid ja lasin teenindajal eemaldada turvaelemendi. Sellest hoolimata värav karjus ja mingi vanamutt teisel pool iseteenindusala kisas “varas”, kommenteerides, et eks vargad varastavad kõike. Peaaegu kõik jätsid iseteeninduses oma piiksutamise pooleli, et vaadata, mis toimub. No ei nautinud ma sellist tähelepanu. Selgus, et mu aluspükstel oli ka pakis sees turvaelement. Enne kui me selle avastasime, pidin ma mitu korda väravat karjutama, sest müüja oli veendunud, et mul pole midagi enam varjata. Müüja enda jaoks oli ka uskumatu, et nende püksikute pakis sees midagi oli, sest ka nemad ei peaks ega tohiks kassas neid pakke avada, samamoodi nagu kliendid ei peaks saalis trussikute pakke lahti harutama.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

õnneks on nüüd mitmes rimis puldid ja eelistan alati neid.

Minul kogemus Rimi pultidega selline, et kohutavalt uimased puldid on, registreerivad viibega. Ehk alguse asi neil ja loodetavasti läheb kiiremaks see asi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selle turvaelemendiga seoses tuleb ka oma juhtum meelde. Käisin ühes uuskasutuse poes, kuhu tuuakse müüki täiesti uusi asju kas välismaalt või mingitest pankrotipesadest. Ostsin sealt ühe voodipesu komplekti, mis oli kinnises pakendis. Müüja hõõrus turva maha, avas pakikaane ja kompas korraks käega ka paki sisemust, veendudes et sees ei ole turvaelementi. Maksin ära ja ka mingit häiret pärast ei toimunud. Kodus avasin paki ja mis ma näen – voodipesu sisse oli peidetud turvaelement ja eks katsu siis sellest lahti saada. Kuna ka tseki viskasin ära, siis tagasi ka minna ei saanud et võtku ära, tsekk on siin, olen maksnud. Kuidagi kangutades sain sellest lahti, aga rohkem ma sinna poodi enam ei lähe.

Miks sa siis sinna poodi enam ei lähe? Selline asi võib ju igas poes ette tulla.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ostan palju ja sageli, suur pere, armastan kokata. Arve korraga ikka ca 70 eurot.

Armastan ka vahel ka veidi veini ja õlut osta.

Tarbin alati iseteeninduskassasid, nii Rimis kui ka Selveris.

Jumal tänatud, et need on!

Ma ise piiksutan asjad kiiremini läbi ja pakin juba eos, näiteks Selveris. Ostukontrolli pole sattunud juba aasta, sest eelmistel kordadel pole ma MITTE ÜHEGI asjaga eksinud. Null. Ainuke pahameel on mul olnud nende nn valurahašokolaadi üle, et ma ei taha seda, sest ei söö seda.

+12
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina küll kasutan iseteeninduskassasid enamasti, aga nt (vähemalt minu kodulinna) Maximas on küll pidevalt probleem nende kassadega. Varem ma käisin enamasti Maximas, nüüd liigun rohkem Selverist mööda ja võimalik, et Maximas on ka midagi muutunud, sest neid uuemaid kassasid on sinna juurde tekkinud, aga varasemalt oli sisuliselt iga kord süsteem erroris kui ma seal käisin, tuli ette kiri, et oodake teenindajat ja siis pidi ka ülikaua ootama. Samuti Maximas ajas närvi see, et valmistoidu letist tellides pandi alati mitu asja ühte pakendisse ja siis see süsteem ei lasknud läbi ja iga kord pidi teenindaja läbi lööma, ühe korra sain veel sõimata ka, et miks MA siis panen ühte pakendisse. Rimis on vähemalt paremini korraldatud, et saab ühte karpi pakendatud toodetel ise mitu silti läbi lüüa.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tahan Selveri iseteeninduskassat kasutada, aga ei oska! Olen mõelnud, et lähen proovin, kui iseteendinuskassade juures vaiksem on, ja teenindaja appi saab tulla minusugusele äpule, aga teenindajal on seni seal alati väga kiire olnud. Registreerin partnerkaardi, võtan puldi, piiksutan ära, lähen kassasse, aga mis edasi? Kas ma pean panema selle piiksutaja sinna seina, kus on teised puldid vms? Või on iga kassa juures oma koht selleks? Kuidas kassa aru saab, mis minu ostud on, kui puldi ära panen?

Noh, lollid mured, ja vana pea, aga võtaks keegi ja näitaks, ja ma müüja juures ka enam ees ei töllerdaks.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tahan Selveri iseteeninduskassat kasutada, aga ei oska! Olen mõelnud, et lähen proovin, kui iseteendinuskassade juures vaiksem on, ja teenindaja appi saab tulla minusugusele äpule, aga teenindajal on seni seal alati väga kiire olnud. Registreerin partnerkaardi, võtan puldi, piiksutan ära, lähen kassasse, aga mis edasi? Kas ma pean panema selle piiksutaja sinna seina, kus on teised puldid vms? Või on iga kassa juures oma koht selleks? Kuidas kassa aru saab, mis minu ostud on, kui puldi ära panen?

Noh, lollid mured, ja vana pea, aga võtaks keegi ja näitaks, ja ma müüja juures ka enam ees ei töllerdaks.

Paned puldi seinale, kus teised puldid on. Lähed kassa juured, registreerid seal oma kliendikaardi. Kuna sa pulti võttes oled ka kliendikaardi registreerinud, siis sellega seostabki ära just sinu ostudega. Edasi on juhised juba ekraanil, mis teha. Ei ole ldse keeruline, küll sa hakkama saad.

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina tahan Selveri iseteeninduskassat kasutada, aga ei oska! Olen mõelnud, et lähen proovin, kui iseteendinuskassade juures vaiksem on, ja teenindaja appi saab tulla minusugusele äpule, aga teenindajal on seni seal alati väga kiire olnud. Registreerin partnerkaardi, võtan puldi, piiksutan ära, lähen kassasse, aga mis edasi? Kas ma pean panema selle piiksutaja sinna seina, kus on teised puldid vms? Või on iga kassa juures oma koht selleks? Kuidas kassa aru saab, mis minu ostud on, kui puldi ära panen?

Noh, lollid mured, ja vana pea, aga võtaks keegi ja näitaks, ja ma müüja juures ka enam ees ei töllerdaks.

Paned puldi seinale, kus teised puldid on. Lähed kassa juured, registreerid seal oma kliendikaardi. Kuna sa pulti võttes oled ka kliendikaardi registreerinud, siis sellega seostabki ära just sinu ostudega. Edasi on juhised juba ekraanil, mis teha. Ei ole ldse keeruline, küll sa hakkama saad.

Just. Kusjuures puldi võid tagasi panna ükskõik kuhu- sinna, kust ta võtsid (jääb müüjal tassimise vaev ära) või suvalisse vabasse auku kassade juures. Ei pea panema selle ekraani/makseterminali juurde, mis vaba on ja mida hakkad kasutama. Kui oma kliendikaardi sisesta, tuleb kogu info just sellele ekraanile, mille juures asju ajad.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

1. Kassa ei reageerinud kliendikaardile, pidin minema teise kassa juurde.
2. Ühe paari sokkide asemel oli läinud kaks. Ootasin teenindajat, et ta kassas paranduse teeks.
3. Kõrvalkassas maksnul hakkas väravaalarm tööle, sest mingi turvaelement oli peale jäänud, kuigi teenindaja käis seda just eemaldamas.
4. Pult luges koodi ainult ühe kindla kauguse ja kalde alt, nii et teenindajal tuli ka mitu korda proovida, enne kui õnnestus.

Kõik need asjad võivad juhtuda ka ju tavalises kassas. Üldse ei mõista, miks sa loetled neid iseteeninduse ebamugavateks eripäradeks?

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ehk siis las müüjad olla üldse ilma tööta, kui et töötavad poes? Liiatigi tunnen nii mõndagi müüjat, kelle jaoks oleks katastroof, kui poes töötada ei saaks. Kusagil tootmises nad töötada ei taha. Ega see, kui madala kvalifikatsiooniga töökohad ära kaovad, ei tähenda, et inimesed hopsti kohe kõrge kvalifikatsiooni omandavad. Et täna olen kassapidaja, jään tööta, käin mõne töötukassa kursuse läbi ja asun tööle õpetaja või tõlgina. Pigem on ikka nii, et käin töötukassa kursuse läbi ja asun tööd otsima puhastusteenindajana. Uskuge mind, on palju karmimaid alamakstavaid kohti kui müüjatel.

Milleks selline rumal jutt? Poodidel on müüjatest puudus. Koguaeg on poeustel kuulutused üleval.

Täiesti väljaimetud, pseudohirm!

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kui üks teenindaja tuli inimesi kutsuma puldikassasse, et saab palju kiiremini, lubas õpetada kasutama.

Mindki tuli üks teenindaja abistama, et õpetab pulti kasutama. No ma lasin seda teha küll, sest sel päeval olid Selveris sabad ikka hullumeelselt pikad, polnud ammu nii vähe kassapidajaid tööl näinud. Tegelikult ma ikka oskan seda pulti kasutada ja vahel harva kasutangi, aga tavaliselt lihtsalt ei viitsi, kui palju kaupa korraga ostan. Ja seekord oli mul käru kuhjaga täis.
No siis see abistaja võttis kilekoti, piiksutas läbi ja hakkas kaupa sisse laduma. Võttis aga pealt ja pani kotti. Mul oli kaup kärusse pandud õiges järjekorras, õrnad asjad peale, tugevad alla. Sain ta siis pidama – no ei pane ju munakarpi ja sefiirikorvikesi ometi põhja! Ja mul oli vähemalt nelja koti jagu kaupa, igaühe jaoks tuli sortida, mis peale, mis põhja.
Abistaja mõistis, et asi jama, ei saagi niisama julmalt ja kiirelt laduda. Võttis kotte juurde, aga kuhu need paigutada? Läks teist käru otsima. Leidis käru, pani kotid sinna valmis, hakkas mu ostukärust altpoolt asju välja otsima, mis põhjapoole käiksid. Seega pidi pealtpoolt õrnemaid asju eest ära tõstma. No ja neid ka polnud kuhugi panna – pani põrandale 🙂
Ja siis ta sai aru, et see abistamine puldikassasse üle minemiseks polegi nii lihtne, kui käru kuhjaga täis. Aga ta oli väga tore tütarlaps ja äärmiselt sõbralik, seletas kogu aeg, et tegelikult pole üldse hullu.
Tegelesime selle kärutäiega ikka pikalt ja põhjalikult ja üüratu aja. Vahepeal läks miskit sassi ja sai parandatud ja korda tehtud ja piiksutatud.
Oh seda üllatust – kui kõik oli lõpuks valmis, sattusin kontrolli 😀
Veel ebameeldivam üllatus ootas kodus – kinkevutlaris ostetud konjakil oli turvaelement pudelikaelal. Poes ei reageerinud see kuidagi ja ei abistaja ega ostukontroll karpi lahti ei võtnud. Kuigi nad ometi pidanuks teadma, et nende poes turvatakse alkoholi ka pakendi sees.
Jääbki arusaamatuks, mis mõte sel turvajullal üldse on (olen ka ise ühe sellise karbi kingiks saanud, kus jublakas pudelikaelal).

+7
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 311 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Miks inimesed ei kasuta iseteeninduskassasid?